Шукати в цьому блозі

неділя, 10 вересня 2017 р.

940. Розширення 6-ти версій Зоряна Шкіряка і нацполіції по знищенню Махаурі у Києві, 8.08.2017.


940. Розширення 6-ти версій Зоряна Шкіряка і нацполіції по знищенню Махаурі. https://strana.ua/news/91833-politsija-nazvala-6-versij-vzryva-avtomobilja-chechentsa-timura-makhauri-v-kieve.html Радник міністра Внутрішніх справ Зорян Шкіряк оприлюднив 6 версій нацполіції України по знищенню Махаурі. Я вимушений розширити версіє здатність МВС. Зразу попереджаю, я до цієї публікації не маю жодного відношення, - мене примушують робити це ті, хто керує моїм мозком, хто піддиктовує по космічному біологічному радіозв’язку. Я зразу звинувачую МВС, СБУ, МО, ГПУ, профільну владу України не тільки у цьому знищенні, але і у багатьох інших знищеннях. Пояснюю чому! Хоча я, звичайно, можу помилятись, але… СССР було суспільством тотальної корупції. Всі питання в державі вирішувались, як у звичайній банді. Велика частина державних керівників, як цивільних, так і керівників в погонах, «задихалась» від бандитів, які їх оточували, (мова про невидимих, таємних, дистанційних, які здійснювали вплив таємно, невидимо, дистанційно, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), від того, що, не могли підбирати собі кадри, ті, як їм були потрібні, хоча «полювали» на порядних людей, (яким і я був колись), наприклад, начальник кафедри аеродинаміки №15, московської «ВВИА им.Жуковского», доктор технічних наук, член спеціалізованих рад по присудженню вчених ступенів кандидатів наук і докторів наук, член ВАК СССР, професор, генерал – майор авіації, Великий Білорус з Гомельської дєрєвні, Михайло Іванович Нішт, (1.01.1935…24.06.2005), не міг нічим мені допомогти тому, що… бандити не дозволяли?! Причому ті бандити сиділи і у мене у мозку і хизивались переді мною,окрім іншого, тим, що вони, свого часу, катували М.Нішта, та так, що той, нещасний, посивів від катувань променями, як, до речі, і я. В Україні це знають! Якийсь професор - гебіст, який сидів у мене у мозку, знаходячись на південному, від Шостки, векторі, (Шостка – Глухів – Путивль - Білопілля – Суми), якось кричав мені: «Сивій під тортурами!». Оце так у державі, в якій нема влади, а є диктатура бандитів, членів їхніх родин та їхньої каральної психотронної медицини вирішуються питання, - замість розмови по суті, хоча б на рівні космічного біологічного радіозв’язку, суцільні знущання. Пам’ятаю слова московського лікаря, фронтовика, полковника – пенсіонера, А.,Ф.Віноградова, який «сидів» у мене у мозку, адресовані мені: «Ви очєнь сєрйозний чєловєк і Вам будєт чрєзвичайно тяжєло в таком общєствє!», - як «в воду глядєл», сказалі б русскіє. Главком ВВС, маршал авіації П.Кутахов, не зміг вирвати мене із цільової ад’юнктури ВВИА, щоб я мав вільний розподіл після закінчення ад’юнктури, Главком хотів, щоб я жив і працював у Москві сумісно із МАП СССР, але не зміг такого зробити тому, що… бандити не дозволили, мабуть тому, що вони військові?! До речі пізніше, 8ГК НИИ им.Чкалова від мене відмовився, але не припинив присутність у моєму мозку, для спостерігання катувань мене… Начальник 3-го науково-випробувального Управління, Герой Радянського Союзу, заслу-жений льотчик – випробувач СССР, генерал, українець з житомирщини, Олександр Бежевець запрошував у своє Підмосковне Управління працювати, але не зміг тому, що… бандити - гебісти не дозволили! Які все мене із під землі дістають, не вилазячи з мого мозку… Президент СССР Михайло Горбачов, пізніше президент Росії Борис Єльцін, не змогли мене працевлаштувати, перший у ЦК КПСС, другий у Кремль, тому, що… бандити не дозволили. Хто ж керує державами насправді? Той, хто володіє променями?! Лише так? А як же демократія? А як на Заході? Чому ж там чоловіки мають середню тривалість життя більшу на 20 років, ніж в гебістській Росії? Я не знаю достеменно життя Михайла Сергійовича Горбачова, мати якого була українкою з Чернігівщини, - він живий і зараз, нехай живе ще 100 років, радісно, якщо можна так сказати, але, те, що його дружину, Раїсу Максимівну, українку, знищили, - це факт беззаперечний для мене. Вважаю, що життя М.Нішта, П.Кутахова, Б.Єльціна… також закінчились штучно-передчасно! Боротьба за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах набула такої жахливої загрози, що мене, мій мозок, почали використовувати, з однієї сторони люди в погонах, з іншої цивільні люди… Горе мені! Горе і від цього! Не говорячи зараз про інше повертаюсь до суті теми. З якогось часу я почав помічати, що через деякий час після того, як у мене у мозку, по космічному біологічному радіозв’язку, повідомлялись якісь прізвища чи імена, - гинули люди з такими ж прізвищами чи іменами. Для приклада називаю прізвища: «Колотов», - після того, як я це чув, я згадував своїх «Колотових», наприклад, викладача «начєртатєльной геомєтріі», - загинув футболіст і тренер «Динамо» (Київ), довгоногий красень Віктор Колотов; «Фетісов», - я вважав, що мова йде про хокеїста ЦСКА і збірної СССР, міністра спорту РФ, Вячеслава Фетісова, - через деякий час загинув керівний працівник аеропорту «Бориспіль» Фетисов… Це ті, що були давно, а тепер те, що було останнім часом: «Максим», - я згадував всіх своїх Максимів, їх у мене було багато, тільки племінників двоє, - загинув, повісився в гаражі, вважаю, що повісили, (руками чи примусили променя-ми), підприємця Максима Однолітка із Шостки; «Денис», - рідке, як для мене, ім’я, зтикався я лише з тим, що мій прадід був Денисом, онук, син Таїсії Повалій, здається був футболіст Денис Лоу, - загинув, був розстріляний у Києві, Денис Воронєнков, - чоловік колишнього нардепа ГосДуми РФ Марії Максакової, також колишній народний депутат ГосДуми РФ; «Тарасюк», - таке прізвище мали: міністр закордонних справ України Борис Тарасюк; здається хтось із офіцерів ВВС, по імені, здається, Василь; управляючий справами КМУ, - загинув Василь Тарасюк, народний депутат ГосДуми РФ… Таких прикладів було багато, мене останнім часом шмонають так, мозок рвуть на шматки променями так, що я не можу навіть промовити звук «А» без дозволу психотронних операторів. Не можу також згадати будь – яке слово без дозволу психотронних операторів. (Звідси можна екстраполювати, хто ж той, хто дозволяє – примушує мене писати, - навіть це може бути свідченням того, яка йде таємна, дистанційна, невидима боротьба, війна, одним із векторів цієї війни є боротьба за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах… Називати прізвища у мозку моєму було продовжено, за останні місяць – півтора я чув у мозку: «Кошель», - для мене це достатньо рідке прізвище, я знав тільки, до того ж багато років тому, бухгалтера, у Воздвиженському, з таким прізвищем, - підірвали учора, 8-го вересня, десь об 18:00, Наталію Кошель… Хоча цей випадок, уявляється, не зовсім типовий, для «про-блеми Коваленка», оскільки вибух був організований з заданими координатами, здійснювали цей вибух ті, хто знав де буде сидіти Махаурі, чи той, можливо, хто керував його мозком, хто променями посадив його на праве сидіння автомобіля? Але типовість цієї катастрофи у тому, що у мозку моєму фігурувало прізвище «Кошель». Багато років тому, ще в часи СССР, у Москві, мене «діставали» розмови по космічному біологічному радіозв’язку, про підготовку бойовиків для здійснення спецоперацій СССРом на всій території земної кулі. Називались навіть приблизні координати таких «навчальних закладів» у Москві… До чого це я? Сьогодні. у моєму мозку, Зорян Шкіряк, я чув зовсім інші версії цього вбивства, - «голоси» говорили, що будуть знищувати всіх, хто до мене так відноситься, підставляють даму, для згвалту, а із – за рогу виринає її ї*ун чи йо*арь, на автівці, підхоплює мене і вивозить туди, де організоване для мене примусове місце проживання, примусова праця, чи бойові дії бойовиком, при цьому, навіть не відомо, на чиєму боці я б воював, - у такому-то віці, а головне у такому – то стані… Звичайно, я віднісся до цієї інформації дещо скептично, але… Я колись хотів йти воювати, - мене не пустили променями до військомату, я по космічному біологічному радіозв’язку просив забрати мене на фронт, - ніхто не проявив ініціативи… Але добиватись до мене стали частіше… Порошенко, Турчинов, Аваков, Грицак, Полторак, Луценко, Матіос, українські бійці, які зараз сидять у ВРУ… в Україні це практикується, вам про це відомо? «Голоси» сказали мені, що Махаурі був знищений як такий, який виставляв, начебто, Наталію, для згвалту, щоб підхопити і вивезти мене на фронт?! Я, звичайно, у це не вірую, але «голоси» наголошують, - можливо так дурачаться, у них це загальноприйнятно… У зв’язку із цим, «голоси» повідомили, що вони не віддадуть мене на розтерзання таким ублюдкам, але будуть продовжувати їх винищувати, як таких, які займаються злочинами безкарно… Багато років тому, я подавав до суду на любителів здійснювати злочини безкарно, - не зміг довести… Багато років тому я просив державне керівництво посадити на мій мозок своїх людей, щоб вони робили висновки із того, що відбувається у моєму мозку… Я писав про це чи не всьому світу: МВС, МО, СБУ, АПУ, ГПУ, КМУ, ВРУ, міжнародній спільноті… Якби у мене у мозку сиділи відповідальні люди, а не бандити, то вони б, почувши прізвище «Кошель» посканували б по носіям таких прізвищ, - можливо б попередили катастрофу, ДТП, підриви… Було б збережене життя і тіло такої чарівної жінки, як Наталія Кошель…, та й Махаурі залишився б живий… Із – за цього, я і згустив фарби навкруги деякої провини МВС, СБУ, МО, ГПУ, профільної влади у цих вбивствах, - можливо, все ж таки, у цих структур нема можливості контролювати всіх Денисів, Тарасюків, Колотових… про яких вони почули б у моєму мозку, але, все ж таки, можливо, хоча б якесь життя було б збережене… Вибачте… У мозку є багато несерйозних ублюдків, наприклад, сьогодні були такі, які говорили, що то нащадки того бухгалтера Кошеля, купили тобі житло у Воздвиженському, але не змогли віддати, бо якісь таємні силовики не дозволяють, всіх, хто тобі допомагає, - знищують. А інші, про що я вже говорив, знищують тих, хто займається злочинами безкарно… Як би там не було, але я пропоную відмінити будь-які злочинні добивання до мене? Оскільки не припиняються вбивства… Життя, - це найдорожче, що є у людини, його потрібно берегти, - я бережу життя людей,як можу, всупереч своєї долі… Вважаю цю позицію неправильною, непрагматичною, злочинною до себе, але… Шановні читачі, а що б ви робили на моєму місці!? P.S. Я звірію, - сьогодні ховали мого земляка, шосткинця, Костю Сергієнка , який загинув на російсько-українському фронті, - мене не випустили на поховання променями, я не прийняв участі у цій трагедії, у проводах в останній путь. Путін, я знищу 150 твоїх русскіх ублюдків, по-Жириновському, тих, хто займається злочинами безкарно, твоїми ж таємними методами, за Костю! Я не прощу! Я буду мстити! Любителям добиватись до мене, не добивайтесь до мене, Я нічим вам допомогти не зможу, проти мене застосовують біоробототехнології космічної медицини, - добивайтесь до тих, хто керує моїм мозком!

Немає коментарів:

Дописати коментар