Шукати в цьому блозі

понеділок, 4 вересня 2017 р.

935. Чи потрібна українській молоді вища освіта?


http://expres.ua/news/2017/09/02/260205-ne-usim-ukrayincyam-potribna-vyshcha-osvita-groysman Володя, (Гройсман), а я вважаю, що вищою освітою, в ідеалі, повинно бути охоплено все, практично здорове, населеня України! Хоча б тому, що погляди кожної людини, в процесі життя, видозмінюються, сьогодні людина працює робітником, завтра захоче працювати інженером, лікарем, вчителем, менеджером, тощо... Всі українські юнаки повинні отримувати вищу освіту, скажімо, повинні купувати право на вищу освіту за гроші, але отримавши вищу освіту, повинні витримувати конкуренцію при працевлаштуванні, якщо не витримують її, повинні шукати себе в іншому чомусь, пов’язаному не з отриманою вищою освітою, але ніколи жодний українець чи українка, не повинні комплксувати із - за того, що вони не здатні були отримати вчасно вищу освіту! До того ж, наприклад, активні робітнки можуть ставати народними депутатами, а там, м’яко кажучи, складно працювати не маючи сильної вищої освіти. Чи ще, такі міркування, в державі існує, м’яко кажучи, неприємний, іноді жахливий, антагонім, поміж людьми з різними рівнями освіти, який іноді набуває смертельних жахів, до яких підключаються генерали, особливо психотронні генерали армії і державної безпеки, які, часто, як істинні злочинці, непідсудні за будь-які злочини, виступають на стороні... робітників?! Наприклад, багаторічними, щосекундними, катуваннями променями, (таємними біоробототехнологіями космічної медицини), знищують інтелекти невгодним їм інженерам, вченим, керівникам, тобто силою променів, злочинним психотронним тероризмом, перетворюють інженерів, вчителів, лікарів, вчених, керівників... у... рабів, оскільки ті не можуть, часто, бути кваліфікованими робітнками, - знищуючи інтелекти променями, катуючи психіку щодня, щоночі, десятиріччями, знищується психіка, від цього порушується навіть координація рухів, реакція на подразнення, людина перестає кваліфіковано робити те, що робила до катувань, від цього, наприклад, ДТП в Росії в 4 рази більше, ніж, скажімо, в США, як і самогубств, вбивств... Генерали, у своїй жадобі до незаслужених багатств і привілеїв, намагаються досягти одного, а досягають іншого, по суті злочинної руйнації суспільства... До того ж, Володя, (Гройсман), є зв"язок, іноді майже пропорціональний, поміж кількістю людей з вищою освітою і рівнем життя громадян. Скажімо в країнах ЄС, серед працюючих, людей з вищою освітою 40...60%, в Росії, та й в Україні, лише 6...13%.... Відомо де і який рівень життя... Тому, ваажаю, що всі, 100% практично здорових юнаків України повинні мати вищу освіту, але, при цьому, у суспільстві займати положення потрібно на основі конкурентоздатності, а не тільки і не стільки по диплому... Наші діти, молоді українці, не повинні комплексувати із - за відсутності вищої освіти... До того ж, сама держава, влада, Перзидент України, Прем’єр-міністр, КМУ, АПУ, ВРУ, українська громадськість, повинні дбати про те, щоб у державі було 100%, практично здорових, громадян з вищою освітою, - держава повинна гарантувати своїм дітям, молодим людям, рівні стартові умови для вступу у життя, - це обов’язок держави! Та й участі самої держави у цьому процесі не настільки вже і багато, - діти, (чи їхні батьки) самі сплачують за своє навчання, - діти та їхні батьки самі, за свої гроші, готують себе для боротьбі у конкурентному середовищі, держава не повинна забороняти дітям навчатись, - навчання бідних, але талановитих, здатних добре навчатись дітей, повинна брати на себе держава! Зараз в державі твориться хаос, створений підлим психотронним генералітетом та офіцерством, які підключаються до мозків навіть посадових, державних, осіб, розмовляють їхніми язиками від їхнього імені, тощо… Володя, (Гройсман), можливо, тебе підключили під промені і керують функціями твого організму, твоїм мозком, психотронні бандити? А якщо із ФСБ?! Що будеш підкорятись Путіну? Будь уважним! А то виходить не дуже добре, по-радянськи: син прачки повинен бути вором, крадієм; донька прибиральниці повинна бути прибиральницею; син міністра, - міністром? Не можна позбавляти дітей надії на краще жит-тя! Діти повинні бути впевненими, що вони не профани, не плебеї, не простолюдини, що дорослі, а тим паче державні діячі, це не бандити та їм слухняні, не патриції, не мафіозі, не члени організованої злочинності, а порядні, доброзичливі люди, які бажають добра хоча б дітям в державі, не говорячи про інші категорії населення, - жорстокістю можна виховувати лише бандитів, - дітей порядних неможливо. До того ж, Володя, працівники, так званої, державної безпеки, особливо часів СССР, особливо від державної безпеки науки: навчальних закладів, міністерства оборони, міністерства просвіти, міністерства охорони здоров’я… завжди мали на увазі переслідування невгодних їм громадян через переслідування їхніх дітей… Мене, ще в часи СССР, репресували таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини) психотронні бандити, ті, які володіють променями, психотронними генераторами, ті, які непідсудні за будь-які злочини, ті, які, часто буває, підбирають і президентів, прем’єр-міністрів, народних депутатів, таємно… Не тоді, коли на хвилі народної демократії… Мені такі психотронні бандити, (очевидно від державної безпеки і армії), колись кричали: «Ми прівєдьом к власті нужних нам людєй, а єслі ми такіх нє найдьом, то прівєдьом со своєй срєди!», - (Путін, наприклад). Президент Єльцін, коли я був москвичем, коли він, із – за злочинних дій генералітету, вимушено, як гарант прав і свобод громадян, «натасківал» мене на посаду вищу за силових міністрів, які мене репресували таємно, дистанційно, невидимо, променями, цю «навуку перемагать» пояснив за 3 секунди: «Кто владєєт лучамі, - тот владєєт всєм!», від себе додам, продовжу, - «… навіть мозками, душами і тілами будь-якого громадяниа, яким «вони» зацікавляться!»… До слова, як тільки певні психотронні генерали взнали, що президент Єльцін готує мене на посаду вищу за силових міністрів, вони озвіріли, закричали: «Ми нікогда нє допустім в государствє второго Єльціна!», - променями загнали мене на периферію, я пам’ятаю, як звірів мій батько від моєї появи, і почали шмонати мій мозок так, що я не знав в якому населеному пункті я знаходжусь, як мене звуть, чи є у мене діти, як звуть мого сина, скільки буде 1+1, який сьогодні день тижня, яке число місяця, який місяць, рік, - якось я ходив по Києву півдня, не знаючи в якому ж місті я знаходжусь, дуже гарно пам’ятаю, що це було 9 березня, а рік не пам’ятаю… Дуже гарно пам’ятаю, як мене психотронна офіцерня променями примушувала знімати спортивні труси, під час ранкової гімнастики у батьківському хуторі, я бігав по лугу зовсім голим, по вулицях ходили хуторяни, все це бачили, але жодний не підійшов, не посоромив мене, не поговорив, що ж зі мною, чи я збожеволів? Я також не міг підійти до будь-якого земляка, до будь-якого хуторянина, щоб виправдатись якось, щоб пояснити зем-лякам, що ж зі мною робиться, чому, - не допускали мене до людей променями! Я знаю, що і зараз більшість хуторян знає мене, як божевільного! Але жодному я не можу будь-що прав-диве розповісти, - не дозволяють променями. Ще у хуторі мене морозили, як німці генерала Карбишева у другу світову війну, - примушували бігати зовсім голим по снігу, при температурі мінус 20 градусів, обливатись замороженою, з під льоду, водою, реготали при цьому, говорили, що він, тобто я, повинен захворіти, наприклад, на запалення легень, щоб, у разі якщо я «брудний», тобто венерично хворий із «брудної мафії», то щоб лікуванням від запалення легень вилікувався і від, скажімо, гонореї… не отримавши від «брудних мафіозних скотов» ні житла, ні автомобіля, ні дачі, ні роботи, ні порядного лікування… Ублюдки так дурачились! Це мафіозна шпана, шушера і шваль, мразь уголовная, а не генералітет, не офіцерство, не захисники, не влада, не правоохоронна система, не прокуратура, не лікарі… З однієї сторони, - це жахливі шути горохові, несерйозна шпана, а з другого боку, - це над серйозні бандити, які вбивають людей навіть за якийсь погляд, за криву посмішку, за якесь слово… Тому люди, які порозумнішали, як правило мовчать, що б з ними не робили, мовчать і все! Такі, частіше залишаються в живих, коли починає косити коса психотронної смерті… До речі до лікарів також генерали можуть не допускати променями, тобто людей не лікують генерали, психотронні генерали та їхні цивільні ублюдки – начальники, та їхні лікарі, а громадянам може здаватись, що їх не лікують лікарі… Жахи, страшні жахи, у такий – то час! Жити вони так хочуть! Все для збагачення бандитів! Променями можна робити з людським мозком все що завгодно психотронним операторам, а рівно міністру оборони, міністру державної безпеки, їхнім психотронним операторам, психотронним лікарям їхнім… Будь-яка людина, у будь-який час може стати як жертвою злочину, так і злочинцем, - промені перемагати неможливо, до того ж, це наукові викладки, люди з розвиненими інтелектами і податливою психікою, піддаються керуванню променями краще, ніж «чурбани»… Це я так довго, вимушено, під катуваннями променями, розповідав, як я потрапив у Шостку, силою променів мене загнали генерали, - це місто, в якому я вступав «до лав» ВЛКСМ, в якому я отримав свій перший паспорт, військовий комісаріат якого випускав мене до навчального закладу, до іншого не міг, - не було у них «разнарядкі»… Пам’ятаю, як наді мною, здавалось по-доброму, сміялась шосткінська інтелігенція, вчені – хіміки, яким мене, променями, все примушували розповідати про промені психотронні бандити – офіцери: «Чого ти сюди приїхав? Ти що? Хімік! Га-га-га!»… Я не хімік, я репресований психотронними бандитами, таємно, дистанційно, невидимо, променями, які мені ще в Москві, ще в СССР, кричали: «Тєбє єщьо повєзло, тєбє прідєтся сдихать в мєстності, вблізі которой ти роділся, а то моглі би загнать в Сібірь, гдє одна дєрєвня от другой на росстояніі 250…300 кілометрів. Без права виєзда і пєрєпіскі! До смєрті! Там много такіх как ти, включая і твоїх діпломатов!» . Чому бандити так критично відносяться до дипломатичної служби? Що я репресований таємно, дистанційно, невидимо, променями, мені повідомили ще в часи СССР, дипломати і політики, коли приймали на роботу в МИД СССР, - кадрові працівники дипломатичної служби бувають репресовані гебістами, тому так і знущались наді мною, згадуючи дипломатів! Вся дипломатична спільнота Москви була тоді об’єднана, - мені здавалось, що буквально всі намагаються мені допомогти… Важко було уявляти собі такі спостереження у тодішній Москві, наприклад, приїжджає за мною дипломатична дама, розвинена, красива, знає чотири іноземні мови, керує шикарним автомобілем з дипломатичними номерами, а мене їй демонструють психотронні генерали, які моделювали психічно хворого раба, батрака, як хочете називайте такий мій стан: я плентаюсь по вулицям Москви, а не іду, ледве волочу ноги; у брудному одязі, «обшарпаний», як сказала б мати, голова нахилена вперед, рот відкритий, із рота тече слина, - «бєшєного» моделювали генерали! Так ганьбили мене скрізь і всюди… Взагалі я вдячний закордонним службам більшості країн світу, - бачити такого, і… продовжувати боротись за мене? Особливо я вдячний дипломатичним службам: СССР, Німеччини, В’єтнаму, Чехословаччини, США, Франції, Канади, Швейцарії, Китаю, певним африканським державам… Часи були тоді такі! Вони мені не дозволили тоді вмерти, «здохнути», підтримали… Щоб я «не здох з голоду», як того хотіли певні бандити, наприклад, посольство Китаю відкривало мені двері для працевлаштування, - я «шлявся» по корпусам посольства, променями мене ганяли, не дозволяючи заходити до робочих кімнат, в кінці – кінців вигнали із посольства… Допомагала чи не вся, 100%, дипломатична спільнота! Не змогли допомогти, - мене катували жахливо, цілеспрямовано винищували променями знання англійської, німецької, української мов. Примушували, катуваннями променями, розмовляти тільки на русском язику. Все ж таки повертаюсь до теми вищої освіти для українців, - бандити, русскіє, окупаційні, дуже гарно завжди відслідковували тих людей, яким в СССР надавали вищу освіту, щоб серед них не було «случай них людєй». Без коментарів про мої репресії надаю тільки пряму мову: «Ти большє нікогда нє будєшь інтєллігєнтом і син твой нікогда нє получіт висшєго образованія!»; «І яйца тєбє отрєжєм, чтоби нє рожал сєбє подобних!», - бачиш, Володя, (Гройсман), вища освіта пов’язана навіть з яйцями, (статевими, парними, чоловічими залозами), щоб у дітей було більше розуму зберігати навіть свої яйця чистими, а не брудними! Бо у такій цивілізації чи не все життя, не тільки статеве, - соціальне, пов’язане із вагінами, уретрами, яйцями…, які, чомусь, пов’язані ще й з посадами, з житлом, із здоров’ям, з корупцією, з життям?! Чи не так, Володя? Страшна цивілізація! Дівчатка і хлопці, - будьте пильними, ви зараз всі розумні, але, все ж таки бережіть себе, свої статеві органи, - вони у жахливій небезпеці у такій цивілізації?! Так, Путін!? Як ти вербуєш у свою с*ану ФСБ? У злочиний світ! Українські дітки, навчайтесь, - життя складне, штучно ускладнене бандитами, часто навіть вищої освіти, навіть інтелектів вчених не вистачає, щоб розібратись у їхніх х*ях, пі*дах, ж*пах, у тому, що за допомогою них робиться у державах, як за допомогою цих частин тіла вирішуються соціальні питання, та так, що одні багатіють, а інші стають рабами, бомжами, жебраками… Вас можуть розумні бандити навіть репресувати тільки за те, що у вас є оті: х*ї, ж*пи, пі*ди, якими потрібно правильно користуватись, а то горе може бути жахливе, із втратою всього, із вбивствами величезної кількості людей… Фантастичні, психотронні, технології пущені сучасною цивілізацією, бандитами на збагачення, а не на боротьбу із злочинністю, - розум ще нікому не заважав, навчайтесь, робітниками ви завжди зможете стати, а отримати вищу освіту зможете на завжди… Променями можна знищувати розум… Мій син був талановитою людиною, - в першому класі, навіть перед першим класом, він вмів вирішувати всі задачі за п’ятий клас, багато із восьмого класу, але у восьмому класі він, закатований психотронними бандитами, не міг вже вирішувати задачі за п’ятий клас, які вирішував ще до першого класу, ще до школи? Такі можливості у психотронних бандитів. Ну що, верховні головнокомандувачі - президенти, прем’єр-мністри, члени парламентів, Путін, Порошенко, Мєдвєдєв, ГРойсман, генеральні прокурори, Чайка, Луценко, слідчі, Бастрикін…: «Знаєте тепер чим займаються ваші сопливі,криваві вбивці, засекречені психотронні офіцери?». Цитую військово-повітряного ублюдка, який катує мене більше за всіх останніх: «Будєм питать тєбя до смерті, своєго щєнка ти нікогда нє увідішь, ми єго удєржіваєм в заложніках, нє будєшь знать дажє, как он жівьот! А пєрєд смертю покажєм тєбє єго портрет в твоєм мозгє! А послє твоєй смерті і єго будєт ждать такая жє мучітєльная жізнь до смєрті, такім образом ми прєрвьом твою родовую вєтвь!»… Тому я зараз звертаюсь до прем’єр-міністрів, до Гройсмана, до Мєдвєдєва, знаєте тепер, чим займаються ваші силові міністри, міністри оборони? Це ви так з ними боретесь за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах? Звертаюсь до цивільних міністрів, ви що там? Всі до жодного сси куни? Ви що? Не можете отпі*діть цих потвор, які катують людей променями? Причому ні в чому не винних? На підставі якого закону вони катують людей променями? Війна війною, а злочини злочинами, за які потрібно відповідати! Хто винен у тому, що військові катують людей променями? Лікарі, особливо психотронні, хто? Верховні головнокомандувачі, хто? Генералів також потрібно зрозуміти, серед них можливі зовсім не винні люди, - хто і за що знищував генералів? Чи всі вони заслуговували на знищення? Що робиться в державі? Порядок повинен бути конституційним! А не паханським. Люди в погонах повинні підкорятись цивільній державній владі, а цивільна державна влада повинна бути кришталево чистою, сильною, а не злочинною для збагачення, - «сосу ,даю сосать», грабую сам даю іншим бандитам грабувати! Не витримує вже моя психіка такого письма! Старію. Можна говорити і по-іншому. Будете займатись злочинною діяльністю безкарно, вас бу-дуть вбивати! Генерали, лікарі, владні ублюдки, злочинці, непідсудні за злочини, не будете лікувати всіх громадян від усіх хвороб, - вас будуть винищувати, а перед тим вішати х*ї, говорити: «Ну і не є*іться!». Держава повинна надавати своїм дітям рівні стартові можливості при вступі до самостій-ного життя, - всі практично здорові діти повинні мати вищу освіту, але місце роботи отримувати на основі конкуренції. Комусь доведеться працювати чи тимчасово, чи все життя навіть, робітниками, але комплексувати жодний українець чи українка не повинні ні перед ким, ніде, ніколи! Українська нація повинна бути розумною, цивілізованою, сильною, не такою, як русскіє мужики, у яких Путін, у кожного середньостатистичного русского, росіянина, забирає право на 20 років життя, а вони його… вибирають у президенти, бо він гарний бандит - гебіст, який навчився займатись злочинами, окупаційними, терористичними, сепаратистськими, бандитськими, безкарно! Середня тривалість життя чоловіків Росії 62 роки, в ЄС більше 80 років. У 1999 році мій син був ще живий, після ніяких відомостей. Так психотронний генералітет вміє ховати людей використовуючи промені.

Немає коментарів:

Дописати коментар