Шукати в цьому блозі

середа, 27 вересня 2017 р.

943. До 12-річчя трагічного рішення.


Ще в часи існування СССР я, ніколи, ні в чому не винна людина, був репресований психотронними бандитами найжорстокішого виду корупції, - корупції в погонах, психотронними бандитами непідсудними за злочини, - репресований таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), тобто всі злочинні репресії проти мене здійснювались дистанційно, невидимо, таємно, променями, точнісінько так керували моїм мозком, як керують мозками космонавтів на орбіті, коли їх там, з землі, променями, примушують спати, прокидатись, викачувати сперму, робити гімнастику, їсти, позбавлятись страху, болю, тримати психіку у веселому настрої, щоб не зійти з глузду від космічних чарувань. Щоб розібратись у військових злочинах і військових злочинцях, непідсудних за будь-які злочини, я вимушений був займатись правозахисною діяльністю, - ці заняття тривали багато років, розвивались вони дуже повільно, із – за засекреченості біоробототехнологій космічної медицини, із – за жорстокості і підлості психотронних операторів, які керували моїм мозком... І, тим не менш, я пройшов повний цикл правозахисної діяльності, розібрався у тому, чого не розумів, - психотронні бандити, тобто психотронні структури армії і спецслужб, які експлуатують психотронні генератори, залишаються досі непідсудними за будь-які злочини, навіть за вбивства тисяч громадян таємно, невидимо, дистанційно, променями викликаючи штучно інфаркти, інсульти, злоякісності, ДТП…, за сексуальні злочини, які дуже вже полюбляють психотронні оператори… Звичайні чоловіки звіріють, сивіють, божеволіють, бісяться від стосунків із своїми дружинами, стають хворими від постійного знаходження у стані стресу, від «екстравагантностей» сексуальних бандитів армії і спецслужб, які, наприклад, можуть підключитись до мозку «разрабативаємого» чоловіка і по космічному біологічному радіозв’язку розповідати чоловіку, як «він» «є*ал твою жєну», що з нею робив… Зараз вважається, що кількість знищених променями, таємно, громадян України перевищує кількість померлих людей природною смертю. Більше 90% розірвань шлюбів здійснюється із – за втручань у приватне життя громадян бандитів із психотронних структру армії, спецслужб, їхньої каральної, психотронної медицини… Психотронні бандити перетворили життя громадян у суцільне пекло, у жахливу каторгу. 20% жінок, кожна п’ята жінка, не здатні вже народжувати дітей із – за наслідків венеричних хвороб, від яких не лікують тих жінок і чоловіків, які не можуть підкорятись бандитам, які не можуть розуміти таких бандитів… Не лікують не тільки лікарі - гебісти, можуть не лікувати військові і спецслужби, які променями не допускають хвору людину до лікарів. Наприклад, міністро оборони РФ, перший і останній маршал Росії, уродженець Донеччини, Герой Росії Ігор Сєргєєв, так повідомив мені алгоритм репресій: «Я Вам нікогда нє позволю чітать! Я Вам нікогда нє позволю чєм – лібо заніматься вообще! І всьо – равно унічтожу! Нє сразу, но постєпєнно, методом трьох «нє»: нє позволю работать; не позволю лєчіться; нє позволю что – лібо імєть!»… (Путін, Мєдвєдєв, ГосДура РФ, на підставі яких законів сопливі міністри оборони привласнили собі право знищувати людей? Та ще й громадян інших держав?). Цій потворі «вдячна» українська влада поставила пам’ятник, бюст, у Горлівці, здається, чи Макєєвці… Уявляєте мій стан, я знаю, що Сєргєєв знищував громадян України таємно, дистанційно, невидимо, променями, а українська влада, «вдячна», йому за це бюст на «родінє героя» поставила?! Я звірів тоді від влади донецьких ублюдків… Середня тривалість життя чоловіків на 20 років менша, ніж в ЄС, із – за того, що армія і спецслужби «ламают» чоловіків, «ставят на колєні» їх, примушують підкорятись бандитам, непідсудним за злочини… Вважається, що, чи не більше 70% психічно хворих громадян, - це продукти катувань їх психотронними бандитами армії і спецслужб, які позбавляють людей права бути висококласними фахівцями, мати права водія, мати родину, чоловіка, дружину, дітей, працювати розумовою працею, бути керівником, тощо. СССРні і постСССРні божевільні, - це машини, які продукують рабів для бандитів, які полюбляють злочинно збагачуватись. «Вони», представники псхотронних структура, не підкоряються навіть президентам держав, якщо президенти не їхні, виходці не із їхніх структур, не звертаючи уваги навіть на те, що президенти, - це їхні верховні головнокомандувачі, безпосередні начальники… Наприклад, старші лейтенанти від психотронних структур можуть кричати, (цитую пряму мову): «Єльцін, пососі х*й!», «Кравчук,- х*й тєбє в рот, х*й тєбє в ж*пу!», - це їм кричали за те, що вони намагались захищати мене, як гаранти прав і свобод громадян… Ще кричали мені, коли Єльцін намагався вивести мене на рівень вищий за рівень силових міністрів, які мене репресували, для того, щоб я сам міг з ними боротись: «Ми прівєдьом к власті нужних нам людей! А єслі ми такіх нє найдьом, то прівєдьом со своєй срєди!»… (Як ото Путіна). Це жахлива проблема, - завжди, майже, були протиріччя поміж тими, кого виводять до влади спецслужби і армія, і тими, кого хотіли б вивести люди, народ… Там, де президенти ті, кого виводять на посаду армія і спецслужби, там, майже завжди, низький рівень життя громадян, там війни, вбивства, жорстокість, несправедливість, страх, насилля, насилля, насилля, хвороби, відсутність лікування… так утримують народ у покорі бандити армії і спецслужб. 27 вересня 2005 року я отримав навіть юридичні підтвердження непідсудності за будь-які злочини психотронних бандитів, які не припиняють катувати мене ні на секунду. Мені нічого не залишилось, як покінчити з життям самогубством, - катування не припиняються, рано чи пізно «криша поєдєт», щоб не доживати своє життя у божевільнях, щоб цього запобігти, потрібно покінчити з життям штучно, за допомогою самогубства, найпростішим і найнадійнішим способом самогубства визнається повішення. Володя Буковський, відомий радянський дисидент, при зустрічі у Москві, в редакції «Совєтская Россія» на Волгоградському проспекті, говорив на цю тему, що як тільки людина починає відчувати себе вже дещо байдужою до свого стану, терміново потрібно покінчити з життям, інакше наступить такий час, коли людині стає вже зовсім все байдуже, стає неможливим контроль своїх дій, - людина загримить до божевільні і там буде «веселити» бандитів – гебістів психіатрів до смерті. Мені не залишалось нічого як прийняти рішення про здійснення самогубства, - це відбулось 27 вересня 2005 року! Але… Мені… заборонили здійснити суіцід психотронні бандити, з тієї дати все, що робиться зі мною робиться штучно, променями, «вони» весь час демонструють для чого вони мені забороняють самогубство, - я вимушений буду покінчити з життям, не витримуючи щосекундних катувань, як тільки «вони» дозволять чи примусять променями… Дуже важко існувати відчуваючи деградацію від катувань променями… Мені особливо важко, - ще в часи СССР, «їхній» психотронний лікар, який спостерігав якісністю катувань мене променями, говорив: «Ну всьо, адаптаціонниє возможності організма ісчєрпани, - дальшє начинається лась патологія!»… Уявляєте, - я в умовах патології існую вже більше 30 років?! Людство, при цьому, залишається немилосердним, продовжує добиватись за допомогою згвалтів, - зовсім не враховують мій істинний стан. А психотронні бандити не дозволяють здійснювати згвалти променями, - я навіть теоретично не можу бути сильнішим за того, хто керує мозком! Якби можна було перемагати промені, так не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Якби можна було перемагати промені, так Путін би ї*ався, а він не ї*еться! Сьогодні псхотронні бандити вперше висловили нову причину того, для чого мене катують військові? Для того, щоб військові були сильнішими за спецслужби! Раніше «вони» говорили дещо по-іншому: «Катують для того, щоб бандити були сильнішими за порядних людей!». Уявляєте, міністр оборони підкоряється бандитам, здійснює злочини для того, щоб бандити були сильнішими за порядних людей?! Така сумна сьогоднішня дата, - 12-річчя з дня прийняття рішення про необхідність самогубства!

Немає коментарів:

Дописати коментар