Шукати в цьому блозі

неділя, 10 вересня 2017 р.

941. Звернення до своїх читачів.

Мабуть вже всі мої читачі засвоїли, що проти мене застосовують біоробототехнології космічної медицини психотронні бандити, які мене репресували таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини). Психотронні оператори, - репресанти сидять у мене у мозку, знають все, що знаю я, знають всі паролі, - у любу мить можуть заблокувати всі мої сторінки соціальних мереж, блоги... Можуть публікуватись на моїх сторінках від мого імені, - можуть все, оскільки біоробототехнології космічної медицини дозволяють здійснювати все. Знають все про мене, знають про мене більше, ніж я, оскільки я забуваю, а вони нічого не забувають. Мені, майже, ніколи не дозволяли редагувати і перечитувати те, що я пишу! Сьогодні дозволили, при максимально можливому, у їхньому розумінні, частковому поверненні свідомості, - мені стало неприємно від моєї публіцистичної діяльності, особливо від багатослів"я... Я вимушений розглянути питання про призупинення моєї публіцистичної діяльності! Ймовірно, що це не моє рішення, а тих, хто керує моїм мозком, можливо вони запланували якісь зміни у моєму стані, можливо знищення мене, можливо активніше будуть доводити до самогубства, можливо все, що завгодно, все, що захочуть ті, хто керує моїм мозком... Вибачте, - я буду розглядати питання про призупинення моєї публіцистичної діяльності! Це може не означати, що я припиню публікуватись, - мене променями можуть примусити робити те, що захочуть ті, хто керує моєю свідомістю, моїм мозком, моєю поведінкою... Щойно я взнав, що зупинили поїзд, на якому М.Саакашвілі намагався в"їхати в Україну, - я вимушений був обмінятись з ним досвідом: "Михеїл, багато років тому я просив, благав, певну частину державного керівництва, причому спочатку СССР, пізніше РФ і України, посадити на мій мозок своїх представників, щоб вивчили мою долю, з метою запобігання подібного... Психотронні бандити погрожували, що те, що вони роблять багатро років зі мною, пізніше будуть робити чи не з усім народом, з українцями. Мабуть не захотіли посадити людей для вивчення алгоритмів катувань психотронними бандитами, владою, частиною влади, силовими міністрами, міністром транспорту, міністром оборони... Ніколи було мене захищати, потрібно було збагачуватись, вибачте, шановні читачі, щоб встигнути нажраться, нає*аться, накататься, запастись рухомістю, нерухомістю, фінансами... А зря? Михеїл, якби ти вивчив мою біографію, ти б знав, що... "понапрасну Ванька ходишь, понапрасну ножки бьешь"... Я жив тоді у Москві, там мене і репресували: "Сколько бы Вы не жили на территории СССР, Вы никогда не будете иметь жилье, работу...", "Вам нужно покинуть СССР", пізніше міністр оборони Росії лаконічно так оформив відношення до мене Уряду: "Я Вас всьо равно уничтожу, не сразу, но постепенно, методом трех "не": не позволю работать; не позволю лечиться; не позволю что-либо иметь, (жилье, автомобиль, дачу, гараж...)!".... Останню формулу у відношенні до мене і реалізовують психотронні бандити, - генерали і офіери психотронних структур армії і/чи спецслужб... Тільки, Михеїл, у мене було з точністю до навпаки, - ти намагаєшся в"їхати в Україна, а я намагався виїжджати із "вільного раю", із "найдемократичнішої" країни у світі, із СССР, із Москви, із України, із Києва у Вільну Європу, я робив це доти, поки був конкурентоздатним, як тільки мене зробили неконкурентоздатним, до чого ще й вік мій і стан додався, - я вимушений був відмовитись від своїх амбіцій. Я потрапив у жахливий стан немічності у всьому буквально і все із за наслідків багаторічних, щосекундних катувань променями і із - за поточних катувань променями... Звичайно у нас досвід зовсім різний, у тебе досвід Президента Грузії, інших, більш дрібних посад, у мене тоді був досвід підполковника ВВС ЗС СССР, провідного інженера - випробувача новітніх авіаційних бойових комлексів, ад"юнкта кафедри аеродинаміки №15 "ВВИА им. Жуковского", таємно, дистанційно, невидимо, репресованого психотронним бандитами променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), а спільним є те, що і ти, і я, хотіли кудись в"їхати... При спробі вилетіти в Європу із одного із московських аеропортів, "Шереметьево - 2", я був заарештований, силою розміщений у одну із Московських божевілень, (психушок), де мене привчали до суспільно корисної праці, - складав коробки для мармеладу, лікарі вони знають з ким їм потрібно дружити, вони такі практичні, прагматичні, "поближе к жратве", самі побоялись генералів, не захотіли ризикувати, щоб знайти мені роботу, а "наказали", при виписці, щоб, максимум через два місяці, працював; При спробі виїхати у Європу, із Москви, поїздом... Доїхав аж до Чопа, там зупинили поїзд, як твій сьогонді, Михеїл, зупинили і все. Ніхто, нічого не говорить, всі мовчать, поїзд стоїть, я сиджу у купе... Звичайно, Михеїл, поряд зі мною не було таких чарівних жінок, як твоя дружина, як Юля Тимошенко, як інші друзі... Я був один, - сидів "как гвоздь" у тому купе... Ніхто не підходить, нічого не говорить, на космічному біологічному радіозв"язку із моїм мозком сидять такі? Всякі? Один одного бояться, - розмовляти по суті бояться... Сидять! Вони сидять у мене у мозку, я сиджу у купе поїзда, поїзд стоїть... В кінці кінців я не витримав, вірніше не я не витримав, а ті, хто керував моїм мозком, скромно так вивели мене променями із того вагону, - поїзд зразу ж поїхав, а я через Львів повернувся до Москви; При спробі покинути СССР, - СНД із а/п "Бориспіль"... Посадили під такі промені, що я не міг нічого вдіяти із собою, у Барселоні, (Іспанія), я, можливо, не зміг вчасно вийти, з тими, з ким потрібно було, - заарештував мене інтерпол, вніс до своїх списків, повернув до Києва... Ще запам"яталась та іспанська подорж тим, що мене, чомусь, мабуть мафія примусила, супроводжував із Києва до а/п "Бориспіль" шосткинець, мій земляк, виходець із родинного хутора, Андрій Чорторижський, якого пізніше, як і його старшого брата Сашка, знищили, як і його тещу, мою однокласницю, Люсю Тесленко... Хто і як грає у моїй жахливій темі? Михеїл, ти розумієш тепер, що таке влада? Що таке силові структури, що таке спецслужби, армія... Але тобі видніше, як політику чи шибкополітику? Ти розумієш, що ти робиш? Ти лізеш у державу, яка тебе позбавила громадянства, тобто ти порушуєш закони, - тебе можуть заарештувати і відвезти, як мене, у божевільню, ти не розуієш мови, законів, там тебе навчать працювати "ручкамі-ручкамі", як мене все вчить злочинний світ певної частини влади! Те, що ти робиш, те, що роблять разом із тобою твої друзі, - мабуть, все ж таки, дитинство, інфантильність... Таку проблему, мабуть, потрібно спочатку вирішити юридично, можна і через суд? А не лізти силою! Що призводить, часто дуже, до знищення великої кількості безневинних людей. Подумай, що тобі потім люди скажуть, які за тебе кров проливати хотіли, навіть, якщо за гроші! Застосування сили породжує насилля, - ти що? Не знаєш, хто буде сильнішим? Ти що, не можеш, як Ленін, покерувати Україною "із Разліва"? Роби що хочеш! Тобі і твоїм друзям видніше, - я тільки обмінявся досвідом! Ніколи не залишайся без друзів, ніколи не залишайся самотнім, без дружини також, навіть якщо тобі психотронні бандити х*й тобі повісили, а то загребуть до божевільні, потримають там декілька місяців, присвоять тобі звання "шизофренік", а потім будуть день і ніч державні бандити "варити над тобою воду", реготати до смерті, - йди куди хочеш, роби що хочеш, живи як хочеш, (насправді так, як буде керувати твоїм президентським мозком якийсь уголовний ублюдок офіцер - садист із якихсь ВВС, скажімо), - і хоч лобом у стінку бийся, нічого вже не зміниш, ніколи! Знаєш тепер, Михеїл, що таке влада у цих СССРах, Росіях, Українах? Особливо, якщо "залупятся" ті, хто володіє у державі променями, - і держава, і державна влада, і народ не допоможе! Роби що хочеш, але врахуй мій досвід, - можливо це тобі допоможе",

Немає коментарів:

Дописати коментар