Шукати в цьому блозі

неділя, 10 вересня 2017 р.

939. Солянка із-за генерала Петра Нікітєнка.


939. Солянка із – за Петра Нікітєнка. http://www.segodnya.ua/ukraine/v-zone-ato-razgoraetsya-masshtabnyy-skandal-s-generalom-1053951.html?utm_medium=referral&utm_source=lentainform&utm_campaign=segodnya.ua&utm_term=139771s1768&utm_content=5657688 Петро, Нікітєнко, ну ти і гнида, українським бійцям називати державу, (Росію), населення якої складається, на всі 100%, із бандитів, та їм слухняних, (правда там є такі, які цього ще не знають), "вєлікой"?! Додумався?! Жахливу страшилку, імперію зла, ненависті до всього порядного, що ще є у світі, називати "вєлікой"?! Державу, в якій середня тривалість життя чоловіків 62 роки, на 20 років менша, ніж в ЄС, називати "вєлікой"?! Державу, в якій венерично хворих людей більше 35 мільйонів, в якій більше 16 млн. жінок не здатні народжувати дітей, із - за венеричних хвороб, та їх наслідків, - називати "вєлікой"?! Державу, в якій всіх невгодних правлячим, від ФСБ, людей винищують таємно, дистанційно, невидимо, променями, (застосовуючи біоробототехнології космічної медицини), і тільки невеличку частину, таких як Борис Нємцов, вбиваючи класичними методами, називати "вєлікой"? Державу, в якій любу і кожну людину підкоряють під уголовніка від ФСБ, - називати "вєлікой"?! Державу, в якій в кожну сім"ю, в кожну родину, вмішуються бандити ФСБ, називати "вєлікой"?! Хоча у чомусь ти правий, - Росія дійсно велика держава: по території; по корисним копалинам; по кількості озброєння; по надагресивним військовим Росії, які виховуються так, що розуміють тільки силу, їх потрібно тільки вбивати, іншої мови вони не розуміють, - якби українці не вбивали русскіх, якби Україна не воювали з Росією, з її терористами, сепаратистами, бандитами, якби ЗСУ не воювали із ЗС РФ, - то окупована була б вже вся територія України! На жаль такі особи, як генерал П.Нікітєнко, є у всіх прошарках українського суспільтва, та тільки український генералітет, - це особлива категорія населення України! Щоб генерали були проукраїнські, потрібно, щоб українське цивільне державне керівництво було криштально чистим, проукраїнським! Якщо цивільне державне керівництво України буде складатись із бандитів, з ймовірністю !00% такий же буде і генералітет, це при умові, якщо Україна цивільна держава, в якій військові підкоряються цивільним державним керівникам, а якщо навпаки, як в Росї? Якщо українські генерали будуть складатись із отаких нікітєнків? Що буде, у такому випадку? Такий, нікітєнсківський, Генштаб вистроїть всю українську владу в колону по одному і поведе їх здавати бандитам Путіна?! Така нам Україна потрібна? Такий нам Генштаб потрібний? Такі українцям генерали потрібні? У мене є абсолютно достовірна інформація про те, що певних українців психотронні структури утримують під променями, під контролем мислення, знаючи про таких людей абсолютно все! Чому український генералітет не проходить психотронну перевірку на лояльність Україні, народу України, українцям, європейській і світовій демократії? Чому серед українського генералітету є такі "нікітєнкі"? По суті вороги України, хоча, можливо, "дима без огня нє биваєт", (Нікітєнко, у чомусь правий! Навіть у мирний час, скажімо, в ЗС СССР певні генерали і офіцери, особливо психотронні, займались мародерством, крадіжками, пограбуванням, рекетом, причому витонченим, із застосуванням променів. Суспільство, на всі 100%, було паралізоване тотальною корупцією, причому це не завжди витікало від генералів, - я пам’ятаю, як, ще в часи СССР, мені один генерал, образливо так, говорив: «Гєнєралам дєньгі нє нужни», - це коли вирішувалось «моє питання» і від мене вимагали гроші! Зараз ситуація в державі така, що не можна навести конституційний порядок, не перемігши корупцію, а корупцію не можна перемогти не перемігши психотронну злочинність армії і спецслужб, їхньої психотронної медицини). Україна повинна бути в міжнародній організації, щоб не було в Україні генералів, які панікують перед бандитами Росії, які «бздят» русскіх уголовніков... Україна повинна бути в ЄС, в НАТО, у дружбі з передовою світовою демократією... Навіщо такі генерали, які бояться воювати із ворогами? Взагалі навіщо така армія? Яка боїться воювати із ворогами? Із вбивцями багатьох тисяч українців?! Порошенко, Турчинов, Полторак, Грицак, Муженко, Парубій, Гройсман..., КМУ, ВРУ, АПУ, СБУ... якщо ви, найближчим часом, не протестуєте весь український генералітет, ключове офіцерство, державну владу, включно із периферійною, на лояльність Україні і українцям, під кутом зору здорового глузду національно свідомої інтелектуальної еліти України, істинних інтересів істинної державної безпеки України, ЗУ, так як мене день і ніч тестують ваші психотронні бандити, - я виріжу всіх, хто займається злочинами безкарно... Ви що там наробили, "ей ви там, наверху", що? Що це за влада? Я у вас запитую! Що ви там наробили? Ви можете тестувати мозки будь-якого українця, з будь-якою метою, а ваші ублюдочні мозки ніхто не має права тестувати під променями, під мозковим контролем?! Хто вам дав таке право? Спочатку очищайтесь ви, а потім всі ті, хто під вами, від Президента до базробітного хутірського бомжа... Якщо ще бодай тільки десь, знайдеться хоча б тільки один такий "нікітєнко", особливо серед генералітету і ключового офіцерства, чи у державній владі, - я буду вирізати всіх, хто займається злочинами безкарно! Я не прощу! Я буду мстити! Я, - це не Я! Я, - репресований психотронними бандитами! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним, до них і пред"являйте претензії, якщо комусь хочеться пред"являти їх до мене?! В той же час, генерал Нікітєнко, бодай частково, правий, - інша справа чи змістовно зараз говорити про це? Особливо під кутом зору пропаганди, контрпропаганди... Муженко, (як і кожний порядний керівник), ти там зразу шаблею не махай, якщо є така можливість, (не махати зразу), - рішення, стосовно Нікітєнка, потрібно приймати об"єктивне, (яке не повинно ображати генеральську гідість, він же був у чомусь, колись, гідним генеральського звання? Він же був гідним звання і посади? А потім що, зіпсувався? Хто у цьому винний? Хто його висовував на генеральську посаду?), на підставі аналізу результатів мозкового контролю мислення! Якщо ви не приберете із всіх силових структур, особливо із армії, спецслужб, поліції, прокуратури, судів, психотронних лікарів, всіх до жодного таких, які займаються злочинами безкарно, я їх всіх виріжу, до останньої скотини! Я не прощу! Я ніколи, нікому, ніде не прощу такого поводження зі мною, такого відношення до мене... Я не прощу! Я буду мстити! (На жаль тут більше біоробототехнологічної підказки, - я не контролюю все, у всьому об"ємі, щоб... "махати шаблею", та ще й психотронною! Але ж і тільки терпіти знущання, знаходячись у не відомостях українського і російського садизму, не можна!Уявляється, що прийшов час, коли краще діяти, навіть з помилками, ніж не діяти! Відчув у когось радість?? Із тих, хто сидить у мене у мозку, по вектору, типу: «П’яна жінка, - в хаті радість!». Кому це радісно?! Хоча... Можна сказати і по-іншому. Коли захочете ї*атись, свині потворні, тоді і відміните репресії проти мене! Терпіть і ви! Скоти, а не люди! Терпіть! Що? Хто кого перетерпить? Хто кого пересидить? Чий х*й дорожчий? Мій х*й чи ваші всі х*ї разом взяті? Ну і мразі! О! Шакали добрались до променів! Навчились збагачу-ватись, бути щасливими, використовуючи промені, (біоробототехнології космічної медицини)? Я вимушений виходити із того, що допомогти мені, вирішити мої проблеми, може тільки... корупція! Тому, що у державі нема Законів, використовуючи які, можна було б захищати жертви псхотронних злочинів… Однак, що в Росії, що в Україні, корупція настільки підла, настільки вульгарна, настільки алгоритмізована, що… всі питання можуть вирішуватись тільки як в банді. А якщо ви не бандит? Якщо ви не підкорені бандитам явно? А тільки таємно, дистанційно, невидимо, променями? Тоді все вирішується по моделі: «Хто сильніший?». Тоді можна задавати питання Путіну, іншим верховним головнокомандувачам: «А хто той, із – за кого ти не ї*ешся?!». Чи входить х*єповішення у вирішення проблеми по моделі «хто сильніший?». Мабуть! Зараз військові, особливо РФ, «бздят» розмовляти із цивільними людьми, оскільки ті можуть запитати у них: «Хто вам дозволив катувати цивільних людей променями?», «А хто той, із – за кого не ї*еться ваш міністр, ваш верховний головнокомандувач?»… «Голоси» кажуть, що це була помилка лікарів, які не розуміли куди вони потрапили, оскільки захищали військових, а не цивільних… Свого часу лікарі звільнили мене зі ЗС СССР таким чином, щоб військові не визнавали мене цивільною людиною, тому не дозволяли працювати, щось мати, користуватись правами людини і громадянина… Генерали брехали, особливо державному керівництву, яке, захищаючи мене від бандитів, надавало мені можливість працювати у найвищих державних структурах, генерали ж, загоняли до хуторів, ховали мене), говорили, що мене не звільняли із ЗС, (можливо від праці у них), «а відпустили отримати житло», при цьому, мені особисто, говорили, що скільки б ти не жив на території СССР, ти ніколи не будеш мати ні житло, ні роботу, ні… Так мене репресували! Коли відбувались поєдинки поміж посадовими цивільними і генералами, то генерали брехали цивільному державному керівництву навіть про те, що вони мені, після отримання житла, присвоять звання генерал з відповідною посадою, а самі… посадили мені на мозок офіцерів та їхніх собутильників, психічно хворих на садизм і нарпцисизм, які катували мене день і ніч, щосекунди, променями, знищуючи інтелект, перетворюючи у… раба після згвалту! Після чого вони б мені повідомили, що вони мене тримали у резерві, тримали генеральську посаду і генеральське звання для мене, після отримання житла, а я, начебто, зганьбив честь генералів, честь офіцера, здійснив згвалти, тому вони мене перетворили у раба… Тобто вони променями катували мене щосекунди, біля 40 років, для того, щоб знищити інтелект, перетворити у раба після згвалту… Частина цивільного державного керівництва до сих пір підкоряється цьому рішенню СССРних генералів Москви. Із усього цього виникли знищення людей! Навіть державних діячів, великої кількості генералів Москви, про що я повідомляв, коли надавав громадськості список знищених променями. Вважаю багато «таких» генералів нещасними людьми, - вони, не розуміючи «звідки ноги ростуть», виконували накази, «залітали», їх потім знищували ті, кому вони підкорялись чи підкорились… Взагалі, що це було багато десятиріч у «проблемі Коваленка»? У моїй проблемі! Коли ме-не, ніколи, ні в чому не винну людину, чи не все життя катували день і ніч променями, - таємно, дистанційно, невидимо… Громадяни, не розуміючи навіть, що ж це таке промені, допомагали людям в погонах, злочинцям в погонах, катувати мене, обмежувати буквально у всьому… Я звірів, звірію, буду звірити від насилля, яке творять до сих пір психотронні структури армії і спецслужб. Хто сильніший, потвори? Що ж це було, стільки років? Таємна війна: 1. За звільнення мене від катування променями! Гинули і порядні генерали, офіцери, державні керівники…; 2. За встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, тобто таємна війна поміж цивільними людьми і військовими, багато цивільних людей виступали на стороні військових, деякі генерали і офіцери виступали на стороні цивільних… Свого часу, ще в кадрах армії СССР, я підсвідомо відчував, що навкруги мене весь час щось твориться, навкруги вертілись якісь хлюсти, щось хотіли… Я був під променями, але не знав про це, потім ще не розумів, що ж це таке промені, мені променями не дозволяли розуміти що ж це таке промені. До мене позитивно відносились певні військові керівники, достатньо велика кількість, деякі офіцери, в той же час оті хлюсти дурачили, брехали, дурачились, я не розумів чого вони до мене добиваються, що вони від мене хочуть… Весь час намагався покидати їх, але… Зараз я вважаю, що ще знаходячись в кадрах, відбувались знищення військових, чи «затирання» їх, які порядно до мене відносились, які виконували мої завдання… Цю підозру я підкріплюю навіть тим, що напередодні загибелі у випробувальному польоті, Герой Радянського Союзу, заслужений льотчик випробувач, полковник, Стогов Н.І. приходив у госпіталь, в якому я знаходився весною 1982 року, стояв в госпітальному коридорі і… плакав, «поїдаючи» тривалий час мене очима, коли я шкандибав із госпітального спортзалу до палати, тримаючись за стінку… Поряд зі Стоговим стояв, невідомий мені, чоловік у цивільному… Можливо наступного дня Стогов покінчив з життям самогубством, оскільки перед загибеллю він щось говорив по радіообміну таке, із – за чого носії його голосу були знищені. Мені можуть сказати, що я божевільний параноїк, - говоріть… Пізніше, при виконанні випробувального польоту на «Су-24», разом із Володею Лотковим, загинув заслужений льотчик – випробувач, полковник М.Рухлядко, родом із Харківщини, похований в Латвії, здається, звідки родом була його дружина. Більше, ніж з ним, у спеку, я пив шампанського тільки із своїм рідним братом Володею, в Краснодарі, а тоді ми пили шампанське із Миколою Васильовичем Рухлядком на кухні його квартири. Рухлядко загинув, а Володя Лотков залишився в живих, - встиг катапультуватись. Пізніше загинув і Володя Лотков, в Кубінці, що в Підмосков’ї, на «МиГ-29». Колись він мене підвозив на роботу, я помітив на обшивці стелі його автомобіля відбитки жіночих шпильок. Володя був вдячний мені, радів, що я помітив відбитки тих черевиків раніше, ніж його дружина! І не це критики можуть сказати, що я параноїк… Я б це, ймовірно, ніколи б не писав, але мене примушують ті, хто керує моїм мозком, - вся злочинність, із вбивствами, суцільна параноя. Вважаю, що тодішній Главком ВВС ЗС СССР маршал П.Кутахов, також помер не своєю смертю, але це також параноя, про яку я не можу зараз писати… Корупція, - жахлива «штука»! До того ж, психотронні злочини до сих пір правоохоронною системою не розглядаються… Ще стільки буде «загадкових» знищень?! Тільки в останні роки мені дійшло, коли, вже з іншим розумінням, я звертався до своїх відчуттів, що в ті роки, коли я не усвідомлював, що я під променями, мене таємно, дистанційно, невидимо, променями, виховували якісь, таємні для мене, порядні високопосадові люди, але пізніше до мого мозку підключились офіцери, особливо один із них, ВеВееСівець, які першим своїм словом у мене у мозку, по космічному біологічному радіозв’язку, промовили трибуквенне слово: «Х*й!», з тих пір вони у мене у мозку «х*йкають» тисячі разів щодоби… Це істинне обличчя безтурботного психотронного генералітету і офіцерства. З такими ж дружать. подібні їм, цивільні керівники. Із – за такої дружби в державі відсутня конституційна влада… Я звірію від такого насилля над моєю психікою і інтелектом… Промені не можна перемагати… Чи терпи, чи вішайся, чи стріляйся… Перспектива! Якщо не приборкати психотронну злочинність армії і спецслужб, то встановити конституційну владу буде неможливо! Чому мене не можна захистити? Я недостатньо контролюю цю ситуацію… Не знаю! А хто може захистити? Той, хто вищий, по посаді, за тих, хто володіє променями? За міністрів силових?! Хто? Наприклад, Мєдвєдєв, Гройсман? У них нема друзів, таких, які могли б розмовляти із тими, із – за кого мене катують так, щоб мене припинили катувати! Точнісінько так, як і у Путіна, (говорять «голоси» що і у Порошенка, - я, на жаль, від цього не злорадію, я був доброю людиною, яка потрапила під найжорстокіших у світі бандитів), нема таких друзів, які могли б розмовляти із тими, хто йому повісив х*й так, щоб вони йому поставили той х*й! Путін, ти повинен підкоритись, - вивести свої с*ані війська із Криму, із Донбасу… Не підкоришся, - ї*атись не будеш ніколи! Шойгу, тебе це також торкається! Убирайтесь свині окупаційні, криваві і підлі! Подібне торкається і певних лікарів, які сидять із повішеними х*ями. Мені живеться дуже важко, як і будь-якій людині, яку бажає знищити Уряд, особливо Ро-сії, - кожний читач, що б ти відчував, якби знав, що тебе хоче знищити Уряд? Силові міністри?! О! Влада! О! Держава! Особливо Росія?! Коли ж ви, свині криваві, нажрьотєсь, нає*ьотєсь, накатаєтєсь? Безмірна жадоба до жратви, є*лі, катанню, рухомос-ті,нерухомості, фінансів… призвели до такої ситуації. Із – за чого і була створенна жахлива корупція, особливо найстрашніший вид корупції, - корупція в погонних відомствах… Я, у цій публікації віддався тим, хто піддиктовує… Шановні читачі, як ви думаєте, з якою метою мені таке піддиктовували? Однією із відповідей є та, що захистити мене колись могла тільки влада, от проти неї і направлена ця публікація… Запитую зараз у влади, особливо української, - справедлива публікація? З під диктовкою тих, хто володіє моїм мозком?! Що, ще будете підкорятись їм, щоб мене катувати, замість того, щоб захищати? Дійсно, - ситуація! Хто буде розрулювати? Путін, хто тобі дозволив окупувати Крим? Не скажеш, - уб’ю тебе! Скажеш, - уб’ю того, на кого вкажеш об’єктивно, без брехні! Буду вирізати всіх, доти, поки на земній кулі не залишиться жодної людини, яка хоче, щоб Крим був російським! Реалізація подібної моделі на всій території земної кулі повинна призвести до миру і розквіту населення всієї земної кулі, без національних ознак! Людство повинно бути вільним від державних бандитів.

Немає коментарів:

Дописати коментар