Шукати в цьому блозі

вівторок, 2 січня 2018 р.

972. До загибелі Ірини Ноздрівської та Тетяни Майорової.

https://glavcom.ua/news/u-litvi-pomerla-aktorka-ukrajinskogo-pohodzhennya-463430.html http://www.pravda.com.ua/news/2018/01/2/7167333/ http://www.pravda.com.ua/news/2018/01/2/7167372/ http://www.pravda.com.ua/news/2018/01/2/7167373/ Жахливі традиції продовжуються, - спочатку я чую у мозку, по космічному біологічному радіозв"язку, прізвище чи ім"я, а з часом гине людина з таким прізвищем?! Можливо параноя? Я чув прізвище "Майоров"! Я нікого, окрім хокеїстів збірної СССР Бориса та Єгєнія Майорових, з таким прізвищем, не знав, - уявлялось, що хтось, для чогось, про них нагадував... У Вільнюсі померла акторка українського походження Тетяна Майорова. Можливо це було знищення? З території іншої держави? Вже "класичним" методом, - штучно викликаною променями, таємно, дистанційно, невидимо, хворобою... Промені, (біоробототехнології космічної медицини) належать, наприклад, в Росії, психотронним структурам армії і ФСБ! Психотронна злочинність залишається безкарною, невловимою, - психотронних бандитів бояться всі, буквально всі, особливо слідчі різних рівнів, оскільки у тих є можливості знищувати будь-яку людину невидимо, таємно, дистанційно, безкарно... Приношу свої щирі співчуття рідним та близьким загиблої, - спи спокійно Тетяна! Вважаю її смерть вбивством, - однак причини вбивства однозначно пояснити не можу! Свого часу я подавав до суду на міністрів оборони та державної безпеки, - позов залишили без розгляду. Прокурори, слідчі..., взагалі правоохоронна система держави, міждержавні борці із злочинністю, бояться психотронних бандитів армії і спцслужб! Однією із причин цих страхів є чи не 100% корупція, чи не всі прокурори, слідчі, поліцейські, судді..., профільна влада, корумповані, тобто беруть грошики за кримінальні послуги... Психотронні бандити армії і спецслужб можуть підключити їхні мозки під мозковий контроль мислення, взнати про їхні дії все, буквально все, оприлюднити, посадити до буцегарні тих, хто саджає... Можуть знищити безкарно, дистанційно, невидимо, променями... Не можна перемогти корупцію не перемігши психотронну злочинність армії і спецслужб, особливо Росії... 29 грудня 2017 року в Україні була знищена юристка Ірина Ноздрівська, вона потрапила голою із моста у воду річки на території Вишгородського району Київської області, за 12 кілометрів від своєї домівки, від свого села, - це жахливе, вульгарне, резонансне, "лакмусо-ве" вбивство, завдяки якому перевіряється, окрім іншого, ефективність роботи українських юристів, адвокатів, захисників у судових тяжбах..., всієї правоохоронної системи України та профільної влади! Якщо юристи, адвокати, захисники, правозахисники... себе не можуть захистити, то хіба вони можуть захищати своїх підзахисних?! Тим паче, що є дані про те, що Ірина повідомляла і поліцію про смертельні погрози їй, членам її родини... Об"єктивно, - злочин не може бути не розкритим, оскільки контроль над мозком будь-якого підозрюваного, над його мисленням, може бути встановлений максимум за добу, - звичайно, під професійним кутом зору, цікаво чи буде встановлений вбивця об"єктивно? Замовник? Виконавець? Який чи свідомо, за гроші, її знищив, чи ним може виявитись будь-яка людина, яку психотронні бандити підключили під промені, (під біоробототехнології космічної медицини), і променями примусили здійснити вбивство?! Зараз у всьому світі це проблема проблем, - як приборкати психотронну злочинність?! Зараз йде психотронна епоха, - будь-яка людина, у будь-який час, може стати як жертвою злочинів, так і злочинцем! Жахлива епоха! Свого часу, коли я намагався захищатись від психотронних бандитів, які замучили мене щосекундними катуваннями, я звертався за допомогою і до юристів, - їхня поведінка була цікавою, дещо дивною… Розмовляти вони боялись взагалі. Найбільше, що вони могли ро-бити для мене, - це уступати свої робочі місця, віддавати мені цілі томи юридичної літера-тури, щоб я, репресований психотронними бандитами, бодай якось, щоб жив, щоб, бодай якось, працював, таке інше… Але це було неможливим навіть теоретично, - я не міг бути сильнішим за тих, хто керував моїм мозком! Вони мене зразу ж променями виганяли з ро-бочого місця, читати ті томи юридичної літератури не дозволяли взагалі… Мене юристи так і не змогли захистити! А чи можуть вони народ захищати взагалі? Тепер їх бандити тесту-ють, - чи можуть вони бодай самі себе захищати?! Жахлива злочинність сучасності! Щоб перемогти корупцію, взагалі будь-які інші види злочинності, потрібно перемогти, досі безка-рну, психотронну злочинність армії і спецслужб, особливо Росії. Кому це по силам? Чи є така сила на земній кулі? Я таких не знаю, окрім прибульців, які вміють прибувати у мозки будь-кого, навіть у мозки психотронних садистів, які можуть підкоряти навіть психотронних бандитів, можуть їм, наприклад, променями, «повісити» х*ї, щоб не трахались! Це спонукає до роздумів навіть психотронних бандитів, - як жити не ї*авшись? Спробуйте пожити не ї*авшись? Думайте пацани! Путін вже не ї*еться! Путін, КМ РФ, ГосДура РФ… не повернете Крим, Донбас, інші, окуповані Росією, території, ї*атись не будете ніколи! Психотронна злочинність наджорстока, абсолютно розбещена,сексуально розбещена також, абсолютно безстрашна, зовсім безкарна… Президенти держав, - це гаранти прав і свобод громадян! Свого часу мене намагались захищати президенти багатьох держав від психотронних бандитів… Не змогли! Я так намучився, я такого наслухався… Наприклад: «Єльцін! Пососі х*й!», (всі пам’ятають як Єльцін вживав надмірно алкоголь, - його так дис-кредитували генерали і психотронні офіцери, променями примушували пиячити надмірно!». «Кравчук! Х*й тєбє в рот! Х*й тєбє в ж*пу!», «Ти своєго щєнка, - (сина), - нікогда нє увідішь до смерті, а пєрєд смертю ми тєбє єго покажєм, намі замучєного, покажєм в твоєм мозгє! Знай, что і єго будєм питать до смерті, чтоби прєкратіть вєтвь твоєго отца…», - примусили втратити контроль над долею сина у 1986 році, останній раз я бачив його у 1999 році, не знаю навіть чи живий він. У спецслужбах, в армії, - жахи. На мові радянських офіцерів, - ба-рдак! Уявіть собі, я був людиною президента держави, а мене катували старші лейтенанти із психотронних структур військово-повітряних сил! Президент, - гарант прав і свобод, а мо-зком моїм керують не психотронні оператори президента, а психотронні бандити в офіцер-ських штанцях, які взагалі нікому не підкоряються, можливо, іноді, тільки своєму міністру, якщо він в погонах, якщо, скажімо, міністр оборони цивільний, то вони йому не підкоряють-ся, тому не можна, поки що, встановити цивільний контроль над діяльністю людей в пого-нах. Ото такий авторитет у президентів у середовищі генералів та офіцерів?! Ото так гене-ралітет і офіцерство підкоряється законам, - мені вони кричали: «У нас свої законти!», сило-ві міністри кричали: «А єслі тєбє осмєлітся помочь любой гражаданскій руководітєль, - ми тєбя лучамі сдєлаєм сумсшєдшім, прівєдьом тєбя к нєму, скажєм, ну кто он, посмотрітє какой он, кому ви помогалі?!», «…Я Вас всьо равно унічтожу! Нє сразу, но постєпєнно, методом трьох «нє»: нє позволю работать; нє позволю лєчіться; нє позволю что-лібо імєть!»… ЗМІ народ утримується в дурнях, якщо щось в державі відбувається негативне, то народ пікетує президентів, а вони, насправді, часто ні в чому не винні, - пікетувати потрібно силових міністрів! Тих, які не підкоряються президентам! І тому силові міністри повинні бути цивільними людьми, щоб підкорялись президентам, владі, а не інтересам психотронних бандитів! Під час написання останніх фраз мені по космічному біологічному радіозв’язку прокричали: «Уб’ють!». Тобто мені продовжують погрожувати знищенням! За що? За що мене хочуть знищити? Уряд, силовий блок Уряду, особливо Росії, за що ви хочете мене знищити? Для того, щоб ви мене знищили потрібно, щоб у вашого верховного головнокомандувача х*й стояв! Я вимушений, щоб мене не знищили, утримувати певних ублюдків, включно із верховним головнокомандувачем, у заручниках… Путін, не будеш підкорятись, - не будеш ї*атись! Не повернеш Крим, Донбас… не будеш ї*атись! Що це за спецслужби? Якщо вони х*й навіть своєму верховному поставити не можуть? Путін, убирайся! Звичайно, хтось зразу ж відноситься до мене, як до божевільного! Хіба може таке бути? Я, - це не Я! Я, - репресований таємно, дистанційно, невидимо, променями! Я, - це не Коваленко Віктор Іванович! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Бандити психотронних структур, армії особливо, вбивайте прибульців, які керують моїм мозком, а не мене? Хіба я був, бодай колись, бодай у чомусь, винним перед будь-ким? За що ви хочете мене вбити? За те, що ви так керуєте моїм мозком? Керуйте по-іншому! Так, щоб любили, а не вбивати хотіли!? Ні мені, ні народу, ні владі, така армія і такі спецслужби не потрібні, як і такі юристи, такі прокурори…, - я був людиною президента, офіцерня викрала у мене дружину і сина, і ніхто так і не зміг захистити від психотронних бандитів! Хіба така правоохоронна система може захистити будь-кого із громадян, якщо вона не могла захистити людину президента? Скоти, які займаються злочинами безкарно, особливо від генералітету і офіцерства, я вас буду вирізати до тих пір, поки ви не підкоритесь. Особливо ті, із – за кого мене катують променями! Не будете підкорятись, - не будете ї*атись! Лікарі, які служать вірою і правдою бандитам, особливо психотронним бандитам, не будете лікувати всіх людей від усіх хвороб, особливо від венеричних і грибків, - не будете ї*атись! Дозвіл на ерекцію вам буде надавати народ, - як тільки навчитесь лікувати всі хвороби у всіх людей, так люди і дадуть вам дозвіл ї*атись! Державні керівники від КГБістів, - убирайтесь! Ви… потвори! Коли у протиріччя входять інтереси державного керівника, народу і КГБіста ви завжди вибираєте інтереси психотронних бандитів спецслужб, КГБістіві Такі керівники не потрібні ні народу, ні порядній частині влади, ні порядній частині силових структур, ні мені! Убирайтесь! Хтось все підсилює катування мене?! Для чого? За що? Я у чомусь винен перед вами? Мене так утримують променями! Хтось звинувачує мене у тому, що не ї*еться?! Я що? Вам х*ї вішаю? Вам х*ї вішають ті, хто бореться із психотронною злочинністю, (яка продовжує вішати х*ї певним громадянам та-кож. Чиї ж х*ї дорожчі?). Ті, хто вам повісив х*ї сидить у вас у мозках, - от коли навчитесь розмовляти, з ними також, тоді і взнаєте, що вам потрібно робити для того, щоб ваші х*ї піднялись! Я декому повідомляю, наприклад, Путіну, Шойгу, деяким іншим русскім бандитам, не повернете Крим, Донбас… ї*атись не будете ніколи! Щоб не говорили, що Коваленко х*йовий мужик! Я, як бачите, захищаю все людство, захищаю навіть свої ворогів, щоб вони не мучились, тому і повідомляю і Путіну, і Шойгу, і іншим ублюдкам кривавої Росії, що їм потрібно робити, щоб їхні х*ї піднялись! Деякі скоти вже змирились, що ніколи вже не будуть х*атись! Таких прибульці стимулюють по-іншому, - вішають х*ї і їхнім дітям! Не ї*уться вже і їхні діти! Думайте, русскіє мразі, соплива шушера, шакали, окупанти, терористи, сепаратистти, бандити, що вам краще, сидіти у Криму, Донбасі, чи… ї*атись!? Сидіть там, мразі, до тих пір, поки не захочете ї*атись! Звертаюсь до російського народу, будете вибирати у владу мразей гебістських, особливо із військової г/б, - вони вас усіх зроблять слухняними рабами, гарматним м’ясом, а себе мільярдерами! Будете підкорятись Путіну, будете лізти в Україну, Європу, США… я вас буду вбивати мільйонами! Шпана русская, у вас є своя територія, своя культура, свій язик, - це територія сучасної Росії, там і будуйте свій «русскій мір», будете лізти за межі своєї кривавої Росії, щоб там влаштовувати «русскую вєсну», я вас буду вирізати, всіх, до останньої скотини, оскільки ви непідсудні за будь-які злочини. Слідчим інформація до роздумів. Всі подібні публікації почались після погрози: «Ми пи-ткамі заставім пісать, а потом напісанноє іспользуєм протів тєбя!»… Так мене використову-ють! Так ви знайдете тих, хто мене катує променями? Чи так і будете сидіти із повішеними х*ями? Щоб знали, як захищати бандитів із г/б?! Ну «бздітє»! Бастрикін, «бзді», бзді, скотіна! Бзді до тих пір, поки не захочеш ї*атись! Мразі! Шуткуйте до тих пір, поки не знайдете дру-зів, які вам х*ї зможуть поставити!? От як знайдете таких друзів, так і взнаєте, що вам потрі-бно робити, щоб ваші х*ї попіднімались! Для того, щоб ваші х*ї піднялись, потрібно, щоб ви розмовляли із тими, хто сидить у вас у мозках! Лікарі, ну хто той, із – за кого військові не визнають права людей? Путін, от коли знайдеш таких лікарів, які можуть розмовляти із вій-ськовими, тоді і взнаєш, що ж тобі потрібно робити, щоб твій х*й піднявся! Лікарі, вам не здається, що ви свині ще ті?! У вас нема нічого для підопічних, ні житла, ні автомобілів, ні гаражів, дач…, і ви ж не лікуєте від хвороб?! Ви що? Зовсім вже ох*єлі? Не соромно? У вас нема людей, які могли б розмовляти із тими, із – за кого катують променями, а ви, тим не менш, утримуєте людей хворими?! Для чого? Допомагаєте своїм ворогам? Куди ви пне-тесь? Що ви хочете цим довести? По яким правилам ви граєте тепер? Добиваєтесь за до-помогою згвалтів, щоб психотронні бандити перетворювали підопічних у пожиттєвих рабів? А перед смертю щоб вони реготали і кричали: «А тепер іди лікуй гонорею в хронічній фор-мі?», ще щось? Грибки, вари кози, мікози,.. Для чого вам усім це? Це що? Від розуму? Від якого розуму? І ви ж не працювати вимагаєте, не згвалти здійснювати… Ви примушуєте пе-ремагати промені! А це неможливо навіть теоретично! Якби можна було перемагати проме-ні, так не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Якби можна було перемагати промені, так Путін би ї*ався, а він не ї*еться! Для чого ви вимагаєте пере-магати промені, - занадто хитровиє*ані?! Загнали і себе в кут? Заганчючи мене? Тоді я вам усім, всім 7,5 мільярдам мешканців земної кулі задаю запитання: «А що б ви робили на мо-єму місці?»… Психотронні бандити, променями, навіть вішатись не дозволяють?! Поки що? У всякому випадку! Хто кукловодить народом?

Немає коментарів:

Дописати коментар