Шукати в цьому блозі

середа, 24 січня 2018 р.

983. В Україні "відкат" у боротьбі з корупцією.


https://ua.korrespondent.net/ukraine/3932407-baiden-v-ukraini-rehres-borotby-z-koruptsiieui Екс віце-президент США Джозеф Байден відмітив «відкат» у боротьбі з корупцією в Україні! Дякую, Джо! Обнімаю, тисну руку! Також вважаю, що найсерйознііші, найнебезпечніші проблеми, які є в Україні, пов"язані якраз із корупцією! З фундаментом корупції, - психотронною злочинністю армії і спецслужб, їхньої каральної, психотронної медицини. Причому, більшість безпосередніх учасників корупції часто навіть не розуміють на кого ж вони "працюють", на психотронні структури України чи на психотронні структури Росії, а ті все граються в окупацію України, у поневолення кожного українця під кожного русского ублюдка... Засекреченість, таємність, конспірація застосування психотронних технологій, променів, (біоробототехнологій космічної медицини) поглиблює рівень корупції, "ховає" не те, що цивільний контроль над корупцією, а навіть можливість цивільного спостереження за корупцією, унемжливлюючи навіть знання того, що ж відбувається в Україні із - за корупції, насправді... Корупція в Україні ще пов"язана з тим, що українські бандити корупції не вміють розмовляти із тими, із - за кого вони не ї*уться! А ті "сидять" у них у мозках, - розмовляйте з ними, мразі! І ви взнаєте, що ж вам потрібно робити, щоб ваші х*ї піднялись! "Бздітє"? Ну "бздітє"! "Бздітє" скоти до тих пір, поки не захочете ї*атись! Щоб знали, потвори, як знати все про, майже всі злочини, але використовувати ці знання не для здійснення правосуддя, а для кримінального збагачення! Чого ви до мене добиваєтесь? Якщо ви "бздітє" мені допомагати, "бздітє" забезпечувати, вирішуючи чи не всі, абсолютно всі, питання так, як вони вирішуються в бандах, а не посадовими особами. Я до ваших х*їв не маю ніякого відношення, я сам жертва психотронних злочинів, у мене нема психотронних генераторів, я не вішаю вам ваші х*ї, ваші х*ї вам вішають ті, хто "сидить" у вас у мозках, розмовляйте з ними і ви будете знати, що вам потрібно робити, щоб ваші х*ї піднялись! Щоб знали, як дурачитись, а не вирішувати питання, задачі, проблеми... Ви всі, ублюдки кривавої корупції, зараз повинні почати займатись своїми х*ями, якщо ви не будете займатись своїми х*ями ви ніколи не розберетесь з тим, що ж вам потрібно робити, що вони у вас почали стояти! От коли навчитесь ставити собі і своїм дітям х*ї, тоді і взнаєте, що вам потрібно робити, щоб ваші х*ї піднялись! Забезпечуйте себе і своїх дітей так, як хотіли забезпечувати мене! Щоб знали, хто ж той, із - за кого у вас не піднімаються ваші х*ї! Свинопаси, ненавиджу, вам потрібно боротись із тими, хто вам ваші х*ї вішає, а не зі мною! (Мене "вони" звуть часто "свинею", пасуть мене, тому я вимушений їх називати "свинопасами"). Буду винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно до тих пір, поки вони не підкоряться! Я, - це не Я! Я, - репресований променями, якими володіє корупція, її бандити! Я, - це прибульці, які прибули у ваші мозки, які прибули у мій мозок! Ви не тільки "свинопаси", ви ще й "свині", ви повинні бути мені вдячними, я ж вас усіх попереджаю вже багато років про можливі наслідки ваших ублюдочних дій, а ви що? А ви хочете мене знищити? За що? Свині за що? За те, що я навіть вас попереджаю про можливі жахи? Якщо не підкоритесь! Щоб мене знищити потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! Ставте х*ї, гниди, от коли всім своїм шакалам, включно із Шойгу, Путіним... з іншими, поставите х*ї, вашим дітям, тоді і вб"єте мене! Мразі! Не люди, - нелюди! Ніколи, ні в чому не винну людину катувати десятиріччями променями щосекунди, особливо вночі, замість сну, щоб був непрацездатним, щоб, при цьому, називати ледарем, ледацюгою, неробою, тунєядцем? Ви мабуть комінсти із СССР, там так катували? Мразі! Якщо я вам не подобаюсь, то добивайтесь до тих, хто керує моїм мозком, а не до мене! Я жертва ваших корупційних психотронних злочинів, а не злочинець! Ви повинні захищати мене, а не катувати! Займайтесь своїми х*ями, - у всьому розберетесь! Взнаєте, що вам потрібно робити, щоб ваші х*ї піднялись! Не будете займатись х*ями, - не зможете розібратись у тому, що відбувається, що вам потрібно робити! Щоб знали «свинопаси», як не розуміти для чого ви катуєте людей променями! Я не «свиня», - я біоробот! Тобто я людина, проти якої психотронні структури застосовують біоробототехнології космічної медицини, коротко, - промені! Колись, починаючи ще з часів СССР, мене закатовували аж до втрати свідомості, особливо використовуючи слово «х*й», - 90 слів із 100, які «сипались» мені в мозок, було слово «х*й», - «вашим же салом вам по сусалу». Я ніколи не відійду від тих, хто мене захистив від бандитів, - просто не зможу, я ніколи не зможе перетнути промені! Тому, що їх ніхто не може перетнути, - навіть теоретично! У вас нема виходу, чи підкоряйтесь, чи… Ну і не є*іться! Будете до мене добиватись, над вами будуть сміятись! Я ніколи ні в чому не був винним, а ви лізете до мене?! Не соромно!? Ну що ви всі будете тепер робити? Що? Мовчите? Мовчіть!... Ну і не є*іться! Російське державне керівництво, Путін зокрема, не повернете Крим, Донбас, всі, окуповані Росією, території… ї*атись не будете ніколи! Мразі! Сидіть і думайте, що ви ї*етесь!

Немає коментарів:

Дописати коментар