Шукати в цьому блозі

вівторок, 9 січня 2018 р.

975. Як припинити поставки зброї із США в Україну.


https://www.segodnya.ua/world/russia/u-rossii-est-plan-kak-sorvat-postavki-letalnogo-oruzhiya-iz-ssha-v-ukrainu-smi-1104074.html Путін, 100% гарантією того, що США не будуть надавати летальну зброю Україні, є повернення Криму і Донбасу Україні, відновлення кордонів України в загальновизнаних світовим співтовариством координатах 1991 року, істинне визнання Росією верховенства міжнародного права... До того ж я, на таємному рівні уже, піднімаю питання нелегітимності проФСБешної влади в Росії. ФСБ, Путін, прийшли до влади в Росії завдяки "тихенькому заколоту", (на рус. "тихому перевороту"). Мене в кінці існування СССР, початку нової Росії, безпосередньо у Москві, катували променями за участю безпосередньо силових міністрів. Президент Єльцін, як гарант прав і свобод громадян, намагався захистити мене від психотронних генералів, певних міністрів, зокрема від міністра оборони, які йому не підкорялись, тому Єльцін вирішив вивести мене на рівень роботи вищий за силових міністрів, щоб я сам, вже маючи повноваження, боровся із державними бандитами, а ті сиділи у мене у мозку, у мозку Єльціна, зарепетували, закричали: "Ми нікогда нє допустім в государствє второго Єльціна, - променями загнали мене в хутори, щоб мене ніхто не знав, не бачив і не чув, (на жаль, пізніше, таке сподобалось і певній частині українського державного керівництва), - Ми прівєдьом к власті нужних нам людєй, а єслі ми такіх нє найдьом, - ми прівєдьом к власті із своєй срєди...". Після чого ФСБ провела спецоперацію проти власного народу, (на мові військових дипломатів, - нає*ала народ Росії, і зараз найо*ує), за участю гебістів - пропагандистів "Останкіно"... Прийшли до влади ФСБешники! І почали реалізовувати свою власну, антинародну, політику. І по цій причині тільки, не звертаючи уваги на інші причини, Путін, я вимушений тебе не визнавати, я тебе не визнаю президентом, - людиною звичайною я тебе не визнаю, не те, що президентом! Ні тебе, ні твою шушеру і шваль, якою ти себе там оточив! Ти що, не можеш відмінити катування мене променями? Тобі що, не підкоряється Шойгу, тобі що не підкоряються психотронні структури армії і ФСБ? Ти що, і тепер продовжуєш доводити мені, що бандити повинні бути сильнішими за порядних людей, що військові повинні бути сильнішими за цивільних людей? У тебе в Росії, у певних регіонах, середня тривалість життя робітників 45 років, а ти все воюєш, ти перетворив російський народ у рабів, які утримують бандитів в погонах "в шоколаді", а ті все героїв Росії із себе корчать! Я не визнаю військових, ФСБешників, поліцейських, прокурорів, особливо військових, за людей також, - безсоромна, постидна мразь, яка не може захищати ніколи, ні в чому не винних цивільних людей від катувань променями?! У тебе не військові, а "бздуни", ссикуни, які бояться своїх же психотронних бандитів, - як вони можуть захищати народ від психотронних бандитів, якщо вони самі "бздят" їх? Ніхто, ніде, ніколи не зможе добратись до мене, оскільки я той, із - за кого лікарі не можуть вбивати людей?! Порошенко, а ти думав, що мене знищать лікарі - гебісти?! Ну що, лікарі, що будете робити, якщо військові ніколи не припинять вішати вам х*ї?! Порошенко, ну що потрібно робити, щоб у військових х*ї піднімались? Путін, "нє уйдьошь" із Криму і Донбасу, над тобою будуть сміятись! Ти вже зовсім йо*нулся! У тебе не стоїть х*й, а ти все корчиш із себе найсильнішу людину - бандита у світі? Ти що? Не розумієш цього? Щоб твій х*й піднявся, ти повинен підкоритись тому, хто його тобі повісив, він сидить у тебе у мозку, розмовляй із ним і ти взаєш, що тобі потрібно робити! Убирайся, скотина! Я ж тобі підказую, - повертай Україні і Крим, і Донбас... Військові лікарі, ну для чого ви мене катували променями, якщо сміються над військовими гебістами, як над "бздунами"? Я вчора віддав розпорядження від імені Президента України на припинення катувань мене променями, у відповідь психотронні ублюдки, щоб підкреслити, що вони мені ніколи не підкоряться, півночі катували мене задухою. Для читачів пояснюю, які я терплю катування, візьміть, будь-ласка, поліетиленові мішечки, надіньте на голову, стисніть їх на шиї чи руками, чи ниткою, чи гумою... Спробуйте потерпіти! Подібне психотронні бандити вміють робити таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), на відміну від вас я не можу зірвати мішечок з голови, коли починаєш задихатись, вимушений терпіти, аж до виключення свідомості, вони і виключати вміють після тривалих катувань... Уявіть собі, при якомусь одиничному навантаженні променями задухи, я втрачу свідомість від задухи, а якщо, променями, задавати навантаження, скажімо 0,85? Що буде? Тривалі страждання, скільки завгодно тривалі, - люди сивіють від цього, лисіють, х*єют, потихеньку божеволіють... Бздуни бояться сильних людей, тому перетворюють іх у "ганчірки" променями... У цьому сила Путіна, - його всі опоненти "бздят". Росія, - це країна бздунів, яка складається на всі 100% із бандитів та їм слухняних, однак є багато таких, які цього не знають до пори до часу, комусь вдається прожити так, щоб ніколи цього і не взнають. Петро, (Порошенко), тепер ти сам віддавай таке розпорядження своїм психотронним ссикунам, якщо і вони мене катують. Чи "бздішь"? Ну що? Лікарі армії! Що? Що будете робити із своїми шибковійськовими? Всі ублюдки, - коли навчитесь розмовляти, тоді і взнаєте, що ж вам потрібно робити, щоб від вас "ушлі воєнниє", із - за яких ви не можете мене знищити?! Петро, ну хто той, із - за кого міліція не визнає людей за людей? Путін, не будеш підкорятись, - не будеш ї*атись! От тепер і добивйтесь до мене! Будете дурачитись, - вас будуть вбивати! Ну що будете робити, військові? Герої! Що? Якщо у вас нема друзів, здатних вам розповісти хто ж ви такі насправді? Ще будете запитувати у лікарів: "А хто він такий насправді?". Чи тепер вже лікарі у вас запитують: "А хто він такий насправді?". Лікарі повинні знати, що для того, щоб мене знищили військові, потрібно, щоб у верховного х*й стояв! Думайте, скоти, думайте, думайте, - для чого ж ви мене, безневинну людину, катували чи не все життя? Думайте! Лікар Соколов може вже запитувати у Шойгу: "Ну що? Добився того, щоб взяти Україну за допомогою врачєй - гебістів?". Петро, щоб ти знав, чому ж і ти не ї*ешся! Я багато вже років все цікавився об"єктивністю цієї інформації, - мені боялись про це говорити, я не міг тому зайняти позицію, тому я, на свій страх і риск, використовую інформацію отриману по каналам космічного біологічного радіозв"язку, - може це і Путіну, і тобі, Петро, допоможе? Путіну, щоб повернув Крим і Донбас, тобі, щоб ти у кінці кінців став, на всі 100%, Президентом України, а не гебістом, Полторак, щоб ти знав, як "бздєть" розмовляти із лікарями про цю тему! Шановні читачі, вибачте, будь-ласка, за термінологію, - проти мене застосовують промені, мені не до мерехлюндій! Не до філологічної, не до літературної майстерності! Я, - біоробот! Що це таке? Не всі, на жаль, із тих, хто шаблею махає, розуміють, що ж це таке насправді... Щоб мене вивести в люди, потрібно, на перших порах, водити мене за руку, - це колись, ще в тому тисячолітті, розумів Президент НАНУ, академік Патон, але він не міг собі навіть уявляти рівня жорстокості психотронних військових... Петро, я тебе попереджаю, той, із - за кого ти не ї*ешся, сидить у тебе у мозку і чекає, коли ж ти почнеш вирішувати цю тему, - "проблему Коваленка"! Коли ти почнеш цим займатись, тобі зразу дійде куди ж ти потрапив і що тобі потрібно робити! Інформація зовсім не від мене, щоб ти не ображався на мене, Арсен: "Аваков глупый, у него нет друзей, которые могли бы ему рассказать, що он выполняет приказы бандитов психотронной мафии, поэтому и не может защищать тех, кого пытают лучами!"... Кожен може робити власні висновки з цієї публікації. Сидіть і думайте, що ви військові! Шукайте собі друзів, які могли б вам ваші х*ї ставити! До мене не добивайтесь, - я не маю жодного відношення до цієї писемності, - я, - безправний біоробот, мене променями примушують таке писати! І ніхто не захищає?! Але ж всі читачі не можуть не розуміти, що щось таке за цим стоїть?! Чи не так? P.S. Ну що? Ублюдки психотронні, що? Потрібно було краще мене катувати тоді б ніхто не знав, що робиться у державі! Міністр оборони "бздіт" розмовляти із міністром внутрішніх справ тому, що той може у нього запитати: "А хто той, із - за кого катують Коваленка променями?". Свинота, до тих пір, поки не розв"яжете цю проблему... Ї*атись не будете ніколи! Довгоочікувані згвалти я не зможу тепер робити ніколи, - мені не дозволяють променями! Промені не можна перетинати! Якби можна було перетинати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Якби можна було перетинати промені, то у Путіна б х*й стояв, а він у нього не стоїть! Тому "от"є*ітєсь" від мене, будете добиватись, буду знищувати всіх! Щоб знали, як доводити до абсурду ситуацію, - мене не визнають цивільною людиною і, в той же час, розуміють, що у такому віці, і такому стані, військових не буває, тому бандити вирішили мене перетворити у раба після згвалту! Я ніколи не здамся без бою! Я ніколи не здамся! Промені не можна перетинати, промені, - залізобетонні, а не я у такому віці і такому стані! Соколов, при будь-якій спробі підходити, - смерть! Я знаю, що певні ублюдки хочуть мене знищити, - знищуйте! Якщо зможете! Але знайте, що у кожного із х*єповішених х*ї, також до смерті, ніколи не піднімуться! Вам це потрібно? Не є*іться! Знаю, що є і такий сценарів, - катуваннями довести мене до істинного божевілля, щоб цього не допустити я вимушений буду покінчити з життям раніше, ніж це наступить! Я визнаю, що таке можу бути, - я про це знаю вже більше 30 років! Але ж і після мого самогубства ваші х*ї не піднімуться?! Ви цього хочете? Не є*іться! Не ї*атись можете і без цієї теми, - добровільно! Військові, щоб знали, як катувати і ніколи ні про що не розмовляти! Сидіть і "бздітє"! Щоб знали, гниди, безкарні за злочини, як мене називати "ссикуном" і "тряпкой". Петро, ну ти тепер знаєш, хто той, із - за кого не стоїть х*й у лікаря, якого всі бояться? Сиди, скотина, і думай, що ти лікар! Якщо лікарі захочуть мене знищити "правильно" по-Путіну, то їх знищать стільки, що вони будуть "візжать" віками, їх вже ніколи народ не простить, який вони утримують хворим для того, щоб народ гроші їм носив! В Росії вже кожний середньостатистичний мужик здихає на 20 років раніше, ніж вмирають люди в ЄС, а той русскій народ все бандитів - чекістів вибирає у владу?! Розумний народ Росії?! Їм потрібна територія, політична карта, щоб було солодко дивитись на неї! По-кісєльову, по-Соловйову... По-"Останкіно". Той, хто хоче мені сказати, що психотронні військові "шутілі" наді мною, повинен знати, що той, із - за кого вони "шутілі" сидить під психотронним ковпаком і "бздіт" віддати наказ про припинення катувати мене, щоб його не ідентифікували. Такий наказ віддавав лікар, психотронний лікар, - спецублюдок. Військові, особливо ті, хто будь-коли мене знав, однокласнікі, одноукрсніки, ад"юнкти, співслужбовці, професори, академіки... щоб знали, як підкорятись бандитам!? Президенти, особливо Росії і України, щоб знали, як "бздєть" вирішувати проблеми, особливо таємні, які "стоять" в армії і державній безпеці! Не можна було дурачитись, реготати наді мною,бити мені "морду", труїти, перетворювати у раба, морити голодом, хворобами, самотністю, променями тупості, забороняти будь-які контакти з будь-якими людьми, таке інше, потрбіно було бути відповідальними, серйозними, державними службовцями, державними діячами, а не "мужчинами", яким бандити вдовбали, що я хочу ї*ати ваших дружин, "щоб бути начальником". Є*іть їх самі, а також тих, хто їх ї*ав "гряззю"... Я ніколи, ніде, ні в чому не був винним, але ж я був біороботом, - тому є*іть ублюдків своїх, які володіють променями, які керували моїм мозком, а не мене! При чому тут Я?

Немає коментарів:

Дописати коментар