Шукати в цьому блозі

субота, 13 січня 2018 р.

980.Як відноситись до компромату?


https://www.radiosvoboda.org/a/news/28974348.html Я не міг уважно розібратись у цій публікації, але вважаю за необхідне висловитись на подібні теми, про те, що от колись, хтось, говорив чи писав щось, тому того "хтося" потрібно бити, робити інші висновки. Зараз йде психотронна епоха, вже не тільки і не стільки атомна, космічна, інформаційна... В психотронну епоху будь-яка людина, у будь-який час може здійснити будь-які дії, навіть може стати як жертвою злочинців, так і злочинцем, при умові, якщо мозок такої людини був підключений під промені, (під біоробототехнології космічної медицини), і ним керували психотронні бандити, гравці чи садисти... Це може означати не те, що якийсь громадянин став якоюсь потворою, тому щось "таке" опублікував, а "звичайну" роботу психотронних операторів, скажімо ФСБ, які підключили мозок певної людини під промені і "так" ним покерували, щоб громадянин здійснив певні дії! Звичайно прикро, що майбутнього Президента України тримали під променями психотронні бандити ФСБ?! У цьому потрібно розібратись, хто той, хто дозволяє іноземних громадян підключати під промені і керувати їхніми мозками, а значить діями чи бездіяльністю? будь-яка людина здійснює свої дії у відповідності із своїм психо-емоційним, інтелектуальним і фізичним станом, які і задаються штучно, променями. А взагалі із спецслужбами СССР, держав, які виникли при розпаді СССР, особливо Росії, потрібно розібратись грунтовно! У них творитья "бардак", - жахлива злочинність. Поясню на прикладі, - свого часу я проживав у Москві, бул людиною президентів: СССР, -М.Горбачова; Росії, - Б.Єльціна... Проти мене були жахливо порушені права громадянина, президенти, - гаранти прав і свобод громадянина, вимушені були захищати мене. А механізму захисту прав громадянина у президентів не було, - (уявляється, що і зараз нема, на жаль). Я був репресований таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), психотронними структурами армії і/чи КГБ. Президенти, - гаранти прав і свобод, а мозком моїм керують бандити, їхні вороги, психотронні генерали... Якщо президенти гаранти прав і свобод громадян, то вони, (їхні психотронні оператори), повинні керувати мозками репресованих людей, а не бандити. Я був людиною президентів, а у мозку у мене "сиділи"... Хто тільки не "сидів" у мене у мозку, - від безробітних хутірських бомжів до Брєжнєва, (у термінології академіка Сахарова). І мозком керували не президенти, а психотронні бандити, включно із певними генералами, маршалами, ворогами президентів, які могли кричати мені: "Я в рот є*ал твоєго прєзідєнта!", "А єслі тєбє осмєлітся помочь любой гражданскій руководітєль, ми тєбя, лучамі, сдєлаєм сумасшєдшім, прівєдьом к нєму і спросім, ну кто он такой, кому ви помогалі, какой он?", - (вони і зараз мене катують, моделюють важкохворим психічно, ті хто знає мене, хто бачить мене, знає, що я ходжу і кричу, кручу головою, розглядаю жіночі та дівочі сідниці, тобто те, що дуже вже поважають певні генерали та їхні холуї, поважають, можливо, всі чоловіки, але "так" поважають тільки психотронні генерали та їхні холуї, які вміють, сидячи, скажімо, у Підмосковних лісах чи на Фрунзенській набережній, чи Арбаті у Москві, розглядати, чужими очима, ж*пи українських жінок від хутірських до киянок, вони бачать у тіх лісах і Арбатах, у Кремлі те, що бачить, скажімо, в Україні той, кого вони підключили під промені, із особистого досвіду, - більше за все вони хочуть бачити моїми очима ж*пи українок, які вони все бажають заражати гноєм, гряззю, гонореєєю, грибками, щоб потім не лікувати, а вербувати, підкоряти, особливо їхніх чоловіків, братів, батьків, друзів, статевих партнерів, тощо, організовуючи для них примусові місця проживання, примусову працю... Українські жінки не повинні дивуватись, якщо, скажімо, якийсь майор чи особисто Путін, (якби у нього х*й стояв) шокував би, якусь українську красуню, тим, що при знайомстві з нею, ще не роздягнувши її, розповів би яка у неї, скажімо, родима пляма на лівій сідниці чи скільки у неї було статевих партнерів, як вона полюбляє трахатись, таке інше... Вони можуть знати все про того, хто їм цікавий! Це такий рівень серйозності у військових і спецслужб Путіна, тобто в армії і ФСБ РФ.Це так вони зберігають таємницю приватного життя. Ті, у кого "рило у пусі", повинні сидіти немов мишата, тихесенько і не пищати, їхні мозки можуть проконтролювати і взнати все про їхню діяльність, про їхні злочини, - після чого чи примусять таких вірно їм служити, чи посадять до буцегарні. Мене іноді дістають так, що я верещу: "Бастрикін, якщо ти не заарештуєш Шойгу і не посадиш його до в"язниці, я його знищу!". Те ж саме торкається і певних інших держав та їхніх діячів), - "Ми унічтожім сначала Єльціна, а потом тєбя!", "Ми прівєдьом к власті нужних нам людєй, а єслі ми такіх нє найдьом, то прівєдьом із своєй срєди!", - (Путін, ти із їхньої срєди?), - "Ми нікогда нє допустім в государствє второго Єльціна!", "Всьо равно заставлю х*й сосать у офіцера, - питкамі, - і жіть будєшь ровно столько, сколько служіть, - дєнь увольнєнія станєт дньом твоєй смєрті", - (тому вони мені ніколи не дозволяли працювати, за гроші, безкоштовно працюй хоч день і ніч, я, цивільна людина, у них і зараз "служу" при повній поразці у повному переліку прав і свобод громадян. Одні президенти були безсилі "вирвати" мене від психотронних генералів, другі президенти і були тими, що все служать у бандитів... Перед звільненням вони мене пропустили через божевільню, зробили безправним, променями знищували розум, катували день і ніч, щоб перетворити у раба у бандитів, щоб все життя катувати безкоштовною, безоплатною, важкою фізичною працею, при повній поразці у правах громадянина, а перед смертю дозволити лікувати мене і купити мені, за мої гроші, (вони грабували мене "до нуля"), своє особисте житло. - президенти вимушені були, особисто, мене захищати від психотронних бандитів. Але у державах такі порядки, що... Хтось Путіна вважає сильною особистістю, а він звичайна "гебістська тряпка", ублюдок, який "бздіт" не те, що боротись із військовою і гебістською злочинністю, особливо із психотронною злочинністю, а навіть говорити про неї "бздіт", ця скотина розбестила гебістів і військових, особливо їхню психотронну медицину, так, що ті вже нічим, майже, не займаються в державі, окрім злочинного збагачення з використанням засекречених психотронних технологій! Бандити, зокрема з використанням їхніх психотронних слідчих, в державі диктують все! В Україні проФСБешні сили також "бузят", - хотіли за допомогою "брудних людей", (венерично хворих) і згвалтів відновити СССР. Як президенти мене захищали? Президент Горбачов знайшов для мене роботу у ЦК КПСС, щоб під свою відповідальність, як «божевільного», - бандити не дозволили там працювати! Раїсу Максимівну, його дружину, вбили, штучно викликавши злоякісність! Президент Єльцін запропонував мені роботу у Кремлі, - психотронні бандити не дозволили, не допустили туди променями! Раніше часу відправили його на той світ! Цивільним було завжди важко у стосунках з генералами. У хуторі навіть директор сільськогосподарського кооперативу Мандрико надавав мені роботу, - бандити не дозволили, вигнали звідти променями! Його дружину, до мене дійшли колись слухи, чарівну Софію, знищили ідентично Раїсі Максимівні, штучно викликавши злоякісність променями. Президент НАНУ Б.Патон, намагався особисто працевлаштувати мене в НАНУ, говорив: «… Я візьму тебе за руку, приведу в міліцію, скажу, що ця людина потрібна НАНУ, пропишіть його на моїй житловій площі…». Мене вразило розуміння академіком, бодай часткове, мого стану як біологічного робота, він розумів, що для того, щоб мене вивести із такого стану потрібно деякий час водити за руку, як дитину… Але він, мабуть, не розумів до кінця рівня жорстокості психотронних бандитів, які катували мене. Бандити не дозволили. При зустрічі з ним і академіком Амосовим нас, банально, розігнали променями, проти мене використали шокові промені, я летів від них немов скажений пес. Я не прошу прощення у президентів, членів їхніх родин, які возились зі мною немов із дитиною, але так і не змогли допомогти, я не можу просити прощення за дії бандитів, але, в той же час, я висловлюю вдячність всім президентам, членам їхніх родин, просто інформую, що мені завжди і скрізь не дозволяли з вами мати будь-які стосунки, не допускали променями, катували страхом, шоковими променями, просто не допускали до вас, не дозволяли реагувати на вашу допомогу. Я вдячний президентам, членам їхніх родин, надзвичайним і повноважним послам…, згадую померлих також, які приймали будь-яку участь у моїй долі, при зустрічах і без них, (про поточних діючих президентів замовчую, - не контролюю ситуацію, не знаю до чого може привести моє сучасне відношення до них, щоб не нашкодити): М.Горбачов, Б.Єльцін, Р.Ніксон, Л.Кравчук, Л.Валенса, Б.Клінтон, А.Бразаускас, Г.Алієв, Л.Кучма, В.Ющенко, А.Лукашенка, В.Янукович, (дивно, я, як непідсудних за злочини, бажав знищення і Путіна і Януковича, а Янукович, був час, намагався допомогти мені, мабуть, все ж таки, президенти були солідарними у діях відносно мене, не дивлячись на орієнтацію, оскільки «на карту було поставлено все», щоб цивільна державна влада була сильнішою за бандитів, - психотронних генералів, які не підкорялись президентам, щоб в державах був встановлений цивільний контроль над діяльністю людей в погонах)… Взагалі я вдячний лідерам країн ЄС, південно-східної Азії, США, Канади, Ізраїлю… В той же час мені сумно, - нема на світі сили, яка б примусила психотронних бандитів припинити бодай катувати мене! У жодної людини світу нема таких друзів, які могли б розмовляти із тими, хто мене катує так, щоб припинили катувати… Для того, щоб президенти були гарантами прав і свобод громадян, у них повинен бути механізм гарантування прав і свобод громадян, тобто президенти повинні мати своїх психотронних операторів, які могли б керувати мозками тих, кого потрібно захищати. Війна за мої права і свободи, із – за підключення мене під промені, досягала жахливих дій, - військові не могли вирішувати мою проблему також. Главком ВВС, маршал авіації П.Кутахов, не міг дати дозвіл на моє вільне навчання в ад’юнктурі, - бандити не дозволили! Маршал чомусь швидко помер! Начальник кафедри аеродинаміки генерал М.Нішт не зміг залишити мене на кафедрі, - не дозволили бандити! Раптово помер на своїй дачі у Підмосков’ї у віці 70 років. Міністр оборони, маршал Совєтского Союза, Д.Язов, потрапив у негарне становище, запропонував мені генеральську посаду у МО і не зміг довести до кінця, - психотронні бандити не дозволили… Оце такі порядки в державі?! Така корупція із її жахливими смертельними гримасами! Президенти не можуть себе захистити від променів?! Будь-яку людину, променями, можна примусити робити все що завгодно, в тому числі писати і підписувати все, що завгодно. Говорити також можна примусити все, що завгодно! Звичайно президентам потрібно тримати «лице», але… Промені не можна перемагати. Якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Так, що, Петро, не комплексуй! Посилай їх усіх на х*й! Роби Україну цивілізованою державою, дружи із порядними, серйозними, державними діячами, які бажають добра Україні і українцям. Хай вони всі несуть відповідальність за те, що вони диктують, підставляючи нас, коли ми пишемо, за те, що вони говорять нашими язиками, за те, що іноді вони ї*уть нашими х*ями «своїх» жінок, щоб нас підкорити потім, за те, що вони не дозволяють нам ї*ати своїх жінок, «вішаючи» нам наші х*ї променями, щоб нас наші жінки пі*ділі, щоб нас підкоряти, щоб ми мучились, щоб страждали, а життя таке швидкоплинне, - не всі витримують знущань, хворіють, вмирають, закінчують життя самогубством… Однак завжди і скрізь потрібно намагатись бути серйозною, відповідальною людино, - народу важко це пояснити, народ чи не завжди буде з бандитами у цих питаннях. Із – за нерозуміння психотронних ситуацій, технологій… Народу важко зрозуміти рівень несерйозності певних генералів, особливо Росії, особливо кривавих, путінських, цих спеціалістів по окупації інших держав, по поневоленню народів… А народ, звичайно, повинен контролювати дії Президента України, Петра Порошенка. Захищає народ, Україну, українців, б’ється за Україну, - гладьте його по голівоньки. Допомагайте йому, захищайте його! Президенти також потребують захисту! Я спробував це пояснити! Займається антинародними діями, злочинами, - бити потрібно і президентів, якщо не справляються з роботою. Всі президенти порядних держав повинні дружити поміж собою, не стріляти в спину, як це робить Путін, - це гарантування спокою на земній кулі. Кореляція порядних президентів порядних держав, - це найефективніша модель вирішення питань!

Немає коментарів:

Дописати коментар