Шукати в цьому блозі

середа, 10 січня 2018 р.

976. Помер російський актор Михаіл Дєржавін.


https://24tv.ua/pomer_mihaylo_derzhavin_shho_rosiyskiy_aktor_govoriv_pro_ukrayinu_n911525 Я також прощаюсь з М.Дєржавіним, як з актором, не як з політиком! Мені, взагалі-то, неприємно слухати, коли здавалось би гуманні люди, публічні, популярні, займаються кривавим "одобрямсом", тобто "одобряют" криваві дії злочинців, навіть якщо це державні злочинці, ФСБешні і проФСБешні. Так і хочеться запитати у трупи театру сатири: "То хто у вас там гебіст?". Однак, добре і те, що Міхаіл Дєржавін, не повторював "подвиги" іншого Міхаіла, - Порєчєнкова, - не стріляв в українців із сучасних русскіх окопів Донбасу! Дякую театру сатири, що серед вас ще нема талановитих порєчєнкових, - хоча позиції будь-якої людини я вимушений поважати, - демократія вона така, має "зворотню сторону медалі". Я багато років прожив у Москві, в кінці існування СССР, на початку існування нової, здавалось би, Росії, дуже гарно знаю, що театр сатири надпопулярний театр Москви. Але мене не дуже бентежили, свого часу, рейтинги московських театрів. І, тим не менш, театр сатири увійшов у мою плоть і кров зовсім з іншої сторони. Тоді, в ті далекі роки, я був репресований таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), психотронними структурами армії і/чи КГБ, їхньою каральною, психотронною медициною. Належав я тоді до інтелектуальної військової, науково - промислової еліти Москви і СССР. Однією із цілей репресій проти мене було знищення мого інтелекту, - катуваннями променями. Одні генерали мене захищали, - інші катували, офіцери від таких генералів і не соромились розповідати мені про цю мету, - знищення інтелекту з наступним перетворенням мене у раба, після згвалту... Виникла московська війна за мене, хоча, якщо об"єктивніше, не стільки за мене, як за принципи. Генерали катували мене для того, щоб довести, що бандити в СССР повинні бути сильнішими за всіх порядних людей, що військові психотронні бандити повинні бути сильнішими за цивільних людей... Війна дійшла до того, що моєю проблемою займались навіть президенти: СССР, - М.Горбачов; Росії, - Б.Єльцін, - як гаранти прав і свобод громадян. Але психотронні структури не здавались, цивільних державних діячів психотронні офіцери називали ніяк інакше, як "гніди в сєрих піджаках", "... тожє мнє гражданскіє? Гражданскіє нє могут прінять на работу гражданского, (тобто мене), без разрєшєнія воєнних властєй!". (Працювати мені забороняли променями, мені пропонували роботи, але з них мене виганяли променями). Іншими словами психотронні бандити армії і/чи КГБ доводили мені і всьому світу, що бандити в СССР, (потім в Росії), повинні бути сильнішими за цивільне державне керівництво! Звичайно вся порядна частина цивільної Москви намагалась мені допомогти. Особливо творчі працівники, включно із акторами, актрисами, співаками, співачками, науково-технічна інтелігенція Москви, всі порядні люди, намагались мені допомагати. Тобто творчі люди намагались мене захистити і зберегти як творчу людину, як вченого, врятувати від рабства до якого мене доводили певні генерали катуваннями променями... Захисною активністю виділявся і театр сатири. Навіть у критичні часи, наприклад, коли мене перестали пускати додому, я не міг зайти до свого помешкання, (поблизу аеровокзалу), - променями не дозволяли. Я ночував на вокзалах, аеровокзалі, у підсобці хлібного магазину, у працівників Большого театру, іноді обігрівали мене московські дами, - я дуже вдячний досі Москві порядній. За солідарність! За боротьбу за мене! Відбулось багато зустрічей із всесвітньо відомими акторами, актрисами, співаками, співачками, деякими політиками Росії і закордонних держав, працівниками посольств... Але мене, частіш за все, відганяли від них променями, - вони не могли до мене підійти, я до них. Я звірів, але зробити нічого не міг. М.В.Міронова, мама популярного актора Андрєя Міронова, запрошувала мене на проживання у неї вдома, мені на все життя запам"ятались кінцеві слова її запрошення: "... Я іх нє боюсь!", тобто Марія Володимірівна говорила мені, що вона не боїться тих, хто мене так репресував. Мабуть, все ж таки, досить багато акторів, режисерів, співаків... знали, (на своїх шкурах також), про наявність в СССР променів, деяких із них також репресовували аналогічно, затирали до невідомостей про них, тому всі вони намагались об"єднатись, солідаризуватись, щоб допомагати беззахисним... Мені так і не змогли, але за боротьбу за мене я їм усім до жодного вдячний! Навіть зараз! Я їх поважав, як людей порядних, як інтелігенцію, як професіоналів, як борців за мене, поважаю і зараз, хоча більшість із них, все ж таки, зараз, із - за злочинних дій Путіна, "скурвилась", - я таких ненавиджу як політиків, як публічних пріхлєбаєв у бандитів, окупантів, терористів, як спонсорів сепаратизму, хоча, таким чином, відома їхня позиція, - знаєш, хто перед тобою! Спи спокійно, великий актор! Приношу свої щирі співчуття рідним та близьким М.Дєржавіна, трупі театру сатири, як акторам, як творчій інтелігенції, але не як тим, хто підтримує бандитів ФСБ, які узурпували владу в Росії, які вибирають до влади тих, хто винищує українців, хто нападає на суверенні держави, хто розв"язує криваві війни у такий-то час?! Якби я міг дивуватись, я б здивувався, чому ж сучасна інтелігенція Москви зовсім не піклується про свій нарід, - середня тривалість життя чоловіків Росії складає 62 роки, на 20 років менша, ніж в ЄС, їм "до лампочки" життя народу Росії, а от "стучать хвостами" перед Путіним, так "взахльоб", дай повипєндріваться, повисловлюватись про кримнаш, про Донбас, "поодобрямсати" дії ФСБ при владі! Мабуть, все ж таки, сучасна інтелігенція Москви зовсім інша, грошики і зухвала пропаганда зробили свою справу, і сумління не потрібно мати... На жаль мені все рівно тяжко, як і було, я так і не зміг позбавитись переслідувань, катувань, репресії із мене не знімаються, - я не можу зараз знати позицію Президента Порошенка на певні питання. Мене зараз по космічному біологічному радіозв"язку інформують, можливо дезінформують, що зараз і президенти не ті, нав"язують думки, що Порошенко не розуміє досі, що ж відбувається у цій, репресивній, справі, що він, замість того, щоб традиційно боротись за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, об"єднався з ними, з тими, хто катує людей променями?! Тобто П.Порошенко "бздіт" боротись із злочинністю державної безпеки, з психотронним гнидами! А якщо це так насправді? Я б також здивувався, - якби міг дивуватись... Сум"яття розколює мій мозок, - вірити, не вірити!? А от я вже, точнісінько, не той! Життя добігає кінця, - а я не можу позбавитись навіть катувань?! ЗМІ мовчать про такі злочини! ЗМІ також "бздят", - це жахливий стан, коли ти вже не при справі, в той же час у тебе є підстави не довіряти тим, хто тебе повинен захищати і державу, і народ... Звірієш від безсилля! Жахливе життя у період похилого віку і старості! Не дай Бог українцям такого життя як моє?! Хочу, щоб молодь України поперла, та так, щоб дожити до повернення Криму, Донбасу, до членства і в ЄС, і в НАТО, і до високого, європейського рівня життя народу України... Просити прощення у творчих москвичів, у громадян, які мене тоді захищали я не буду, - я не можу просити прощення за дії бандитів, - психотронних генералів, які катували мене променями. Я просто повідомляю таким, тим, з ким я зустрічався, що я не міг бути з вами комунікабельним, - мене відганяли від вас променями! Мене до вас не допускали променями, тому наші зустрічі залишались безрезультатними! Тобто я, таким чином, повідомляю читачам, що мені не могли допомогти навіть всесвітньовідомі актори, актриси, режисери, співаки, співачки, політичні діячі... Якось я тривалий час добивався до Президента України Л.Кучми, добився все ж таки, тобто мені ті, хто володіє променями, хто керує моїм мозком, дозволили зустрітись з ним, але розмовляти з ним не дозволили... Мене почали шмонати шоковими променями, - Президент тримав мене двома руками, вчепився в мою руку, тримав, він тоді займався, тричі на тиждень, гімнастикою, але не зміг мене втримати, шокові промені неможливо перемогти, - я все ж таки вирвався від того, до кого сам же добивався, біг від нього у стані тваринного жаху, - виключили бандити шокові промені лише через квартал від того корпусу... Шановні читачі, уявляєте, як ця сценка виглядала збоку? Що думали там присутні люди? Одним було шкода мене, тим, хто розуміє, що таке промені, - питання, проблеми залишаються невирішеними, інші до сих пір кричать "ссикун", "трус", а коли я у таких запитую: "А що б ви робили на моєму місці?", - вони "бздят" навіть відповідати... Істинні ссикуни. Ця невидима, таємна, війна, розпочата у Москві, ще в часи СССР, триває і зараз! Жахлива війна, із знищенням вже тисяч громадян... Кінця - краю цієї війни ще не видно, але, як мене інформують, зрущення вже є суттєві! Хтось і зараз, вибачте, х*єєт у мене у мозку, кричать гебістам: "Щоб знали "свині уголовниє", як тримати "брудними" всесвітньо відомих співаків, співачок, акторів, актрис, режисерів, політиків, тєхнарєй, вчених, міністрів, нардепів, робітників, бомжів, військових... Жахлива війна за права людей! Звертаюсь до керівників всіх держав всього світу, будь-ласка, зробіть все так, щоб були ліквідовані "брудні мафії" та інститути рабів, особливо у Росії, та й в Україні... Можливо чи не масове вирізання лікарів?! Це може призвести до ще більшої жорстокості у цій таємній війні! Коли лікарі взнають, хто ж той, із - за кого вони не ї*уться, - вони можуть почати вирізати військових?! Особливо із - за того, що військові, ну ви і мразі, додумались дурачиться і ніколи не розмовляти по суті того, чим же вони займаються у державі?! Уявляєте, - військові... несерйозна шушера і шваль, яка не розмовляє по суті, а дурачиться, використовуючи засекречені ресурси, технології для катувань ніколи ні в чому не винних людей?! Фу? Ну і формула, - лікарі, щоб ви знали, кого вам потрібно вирізати, а не тих, із - за кого у вас х*ї не стоять! Від мене відє*іться! Я ніколи, ніде, ні в чому не був винним, Я ніколи не приймав участі в жодних розборках. Я, - репресований біоробот! Мене примушують катуваннями робити те, що я роблю! Хоч "лбамі в стєнку бєйтєсь", - х*ї ваші не піднімуться ніколи, якщо ви не підкоритесь тим, хто вам повісив ваші х*ї. Вас підкорюють ті, хто вам ваші х*ї повісив, а ви все мене катуєте, думаєте, що я вам ваші х*ї вішаю! Хтось же повинен боротись із тими, хто займається злочинами безкарно! Не виключено, що це і є такі, їм подібні, ті, хто хоче бодай якоїсь справедливості! Той, хто повісив вам ваші х*ї сидить у вас у мозках, розмовляйте із ними і ви взанаєте, що вам потрібно робити, щоб ваші х*ї, х*ї ваших дітей, щоб піднімались! Я починаю вас також ненавидіти, - ви мене повинні зберігати, я ж вас інформую, правда стиль інформування жахливий, але ж я в цьому не винний, а ви все мене хочете знищувати?! Знищуйте! Тільки ваші х*ї також, вже до ваших смертей, не піднімуться ніколи! Вибирайте! Мене катують жахливо, я вимушений буду піти з життя самогубством, щоб не збожеволіти, щоб не закінчити своє життя у божевільному стані в божевільні, але це призведе до того ж самого, ніхто із х*єповішених не буде ї*атись, до своєї власної смерті! У вас нема виходу, - підкоряйтесь тим, хто вам повісив ваші х*ї! Мужики, ну ви і мразі! Ненавиджу! Я не прощу! Я буду мстити! Невже ви не розумієте, хто це говорить, хто пише? Це говорять ті, хто сидить у мене у мозку, а ви добиваєтесь до мене? Катуваннями?! Я буду вирізати всіх до жодного, якщо будете добиватись до мене! Я не залізний вже ? Об"єктивно?! Я не знаю, хто це піддиктовує, для чого, я не контролюю цю ситуацію! Щоб знали, як добиватись до мене, а не до лікарів! Я з вами не спав, я вас хворобами не нагороджував, - шукайте таких друзів, які можуть вам ваші х*ї ставити. Я не злочинець, - я жертва злочинів! Я сам намагаюсь боротись за свої права, тепер вже так, як можу, а можливості.... Тают! Тают! Тают! Звертаюсь до президентів, до прем"єр-міністрів, до паралментарів, я навіть не вдаюсь в те, якими повинні бути правоохоронні системи в державі, прокурори, військові, гебісти... але вони всі не можуть бути несерйозними?! Шпаною, шушерою, яка складається із бандитів та тих, хто їм підкоряється. Корупцію не вдається перемогти із - за психотронної злочинності армії і спецслужб! Лікарі, ви також повинні знати, як не розуміти того, куди ж ви потрапили... Що вам усім потрібно робити? Думайте самі! Я насилля не застосовую, у мене нема такої можливості! Я й не хочу його застосовувати! Проти Путіна не можна не застосовувати насилля, - дуже вже підла гнида! Такі розуміють тільки силу, їх потрібно тільки вбивати, - іншої мови вони не розуміють! Насилля, аж до знищення, потрібно застосовувати проти тих, хто займається злочинами безкарно! Хочете знати що вам усім потрібно робити?! Захищати мене?! Проблем у вас зі мною буде набагато менше, ніж без мене! Хоча б тому, що я той, із – за кого військові «бздят» мене знищувати? Я ваших військових не визнаю за людей тому, що вони бандити та їм слухняні! Ви хочете, щоб я доказував вам усім, що я військовий?! Я, - цивільний! У мене нема документів військового, та й вік вже похилий! Ви хочете, щоб я займався дурістю? Робіть що хочете! Не хочете захищати, - не захищайте! Займайтесь дурістю! Сидіть і думайте, що ви військові! Буду винищувати всіх, хто знущається наді мною! Не знайдете мені статус, - над вами будуть сміятись! Щоб знали як не визнавати пенсіонером! Все ж таки вдалось зупинитись! Дурачтесь і тепер!

Немає коментарів:

Дописати коментар