Шукати в цьому блозі

середа, 3 січня 2018 р.

973. До "морального обліку" російського генералітету і офіцерства.


Сьогодні Зігмар Габріель, міністр закордонних справ Німеччини, знаходиться з візитом в Україні. Поряд із іншим він висловився за повернення російських офіцерів до СЦКК. Звичайно, міністри "варяться" у гущі подій, найбільш компетентні?! Їм видніше! Але мені уявляється, що подібні висновки, все ж таки, з"являються в залежності від того, куди ж поставити "початок координат" , початок відліку судження. Душа хоче кричати, що об"єктивніше не повертати російських офіцерів до СЦКА, а примусити всіх останніх російських офіцерів, (а разом із ними сепаратистів, терористів, їхніх бандитів), які знаходяться на території України в кордонах з координатами 1991 року, "повторити подвиг" тих російських СЦККашників, тобто покинути територію України назавжди?! Лавров, а чого ти так "печешся" про "нестрепні умови" перебування в Україні русскіх СЦККашників? А як же бути українцям? Цивільним українцям? Особливо тим, яких отакі російські СЦККашники, тільки психотронні, з території Росії катують щосекунди, вдень і вночі, замість сну, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), таємно, дистан-ційно, невидимо? Російські офіцери вважають себе надсильними, привласнили собі непідсудність за будь-які злочини, вони виховані таким чином, що розуміють тільки силу, їх потрібно тільки винищувати, тільки вбивати, - іншої мови вони не розуміють! Лавров, ти знаєш "моральний облік" радянського генералітету і офіцерства, сучасного русского офіцерства і російського генералітету? Якщо і знаєш, то не на власній шкурі відчуваєш, а я відчуваю багато десятиліть на власній шкурі, і говорю, русскім краще більше ніколи не вилазити за межі кордонів Росії, інакше їх весь світ буде вирізати, до останньої скотини! До останньої! Сидіть, падли, в кордонах своєї підлої Росії і там будуйте свій "русскій мір", там його і захищайте зброєю, включно із психотронною, з променями... Лавров, російська армія, - це армія, яка складається на 100% із бандитів та їм слухняних, (правда є багато таких, які цього не знають, тому вони "безропотно" підкоряються бандитам, та ще й силою примушують цивільне населення підкорятись бандитам). З русскімі дружити не можна взагалі, - як тільки бодай хтось захоче дружити із русскімі, ті зразу ж, "сідають на голову" і підкоряють для повного "послушанія", аж до явної чи "втемну" участі у російських спецопераціях проти України, Європи, США, світу. Непокірних, тих, хто знає, що таке російський генералітет і офіцерство, і не хоче чи не може їм підкорятись, русскіє вирізають, когось, рідко, як Б.Нємцова, "з тріском", щоб боялись люди займатись тим, чим займався Нємцов, а в основному вирізають таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космччної медицини). Лавров, ти знаєш, що мені говорили русскіє офіцери? Я, ще з часів СССР, знаходжусь з ними у безпосередньому психотронному контакті, вони ніколи не соромились мені демонструвати своє істинне обличчя, я колись, як і багато людей ще зараз, виховувався у "безропотній" повазі до русскіх взагалі, до русскіх в погонах зокрема, вони ж, "сиділи" у мене у мозку, прослуховували моє мислення, керували ним пізніше, знали моє істинне обличчя, знали все про мене, більше, ніж я сам про себе, мені говорили, так культурно, виважено, спокійно, як оті російські "зєльониє чєловєчкі" в Криму: "Ви нас любітє, а ми Вас унічтожаєм!". Лавров, так можна любити русскіх? Краще їх вирізати превентивно! Вилізла русская падла за межі кордонів Росії і... на той світ! Нема чого робити жодному русскому за межами Росії! Набридли скоти всьому світу своєю злочинністю, своїм насиллям, своєю демагогією, включно із дипломатичною демагогією! Лавров, то хто повинен піклуватись про "нестерпні умови" існування українців, яких катують променями? Чому ти, ублюдок, який корчить із себе наддержавного діяча, "бздішь" навіть говорити про цю тему? Щоб знав, як захищати бандитів в русскіх погонах, - шибкодипломат, ё.т.м! Вони вже винищують твоїх дипломатів, а ти все "бздішь" вирішувати цю проблему?! Ти повинен розмовляти про цю тему, а не тремтіти перед бандитами в психотронних погонах! Розкажи своїм підлим, кривавим російським військовим, що для того, щоб вони мене знищили, потрібно, щоб у їхнього верховного х*й стояв! Я ніколи не прощу такого відношення Росії до України, Європи, США, світу, я ніколи не прощу армію, її психотронні структури, Лавров, ти ж розумна людина? Ти повинен вдовбувати своїм військовим, своїй російській державній владі, своїм російським спецслужбам, що їм потрібно тікати з України, а не воювати з нею! Навіть по одній причині, у вашого верховного головнокомандувача х*й не стоїть, вся російська арава, весь російський генералітет, все російське офіцерство, всі русскіє ублюдки в погонах не можуть йому х*й поставити, - що це означає? Що є прибульці, які прибувають у мозки, які є сильнішими за ваші російські: гене-ралітет, офіцерство, владу... Лавров, у Росії настільки підла і жорстока спецслужба, настільки вона кривава і безпечна, настільки тупа, що до сих пір навіть не знає, хто ж той, із - за кого у Путіна х*й не стоїть? Все мене катують?! За що? Що я і кому зробив погане, що мене щосекунди, день і ніч, катують променями? Це що справедливі військові, справедлива спецслужба? Справедлива Росія? Лавров, я тобі кажу, той, хто повісив х*й Путіну, "сидить" у нього у мозку, нехай Путін розмовляє із ним, і тоді він взнає, що ж йому потрібно робити, щоб його х*й піднявся?! Я ніколи не прощу тих, хто добивається до мене за допомогою згвалтів, щоб перетворити мене у довічного раба. Багатьом із таких здається, що вони мене, після згвалту, перетворять у раба на день, місяць, тиждень, щоб забезпечити... не розуміючи навіть, що у бандитів створена спецгрупа, яка цього вичікує, щоб підхопити мене і вивезит у довічне рабство!? Справедливість цього впевнення підкреслює навіть те, що психотронні офіцери цілеспрямованао мені знищували розум, хизувались цим, знущаючись цим навіть над МИДом, над МЗС, які приймали мене на роботу, мені крчали: "Гі-гі-гі! Ну что виучіл іностранниє язики? Ну что виєхал на работу за рубєж? Гі-гі-гі!". Мені не те, що дозволяли вивчати мови, а навіть ті, які я якось знав колись, російську, німецьку, (на якій я скландидатський іспит), англійську, променями "викорчували", мене катували так, що я не знав який сьогодні день тижня, яке число, який місяць, який рік, у якому населеному пункті я знаходжусь, як мене звуть... Хто повинен захищати таких людей? Що їх потрібно утримувати у божевільнях? То хто, чи по чиїй провині людей утримують у божевільнях, генерали утримують таких людей у божевільнях чи лікарі? Той, хто має промені, а це псхотронні структури армії і спецслужб, лікарі це також гебісти, - шибкоспецслужби... Лавров, то який "моральний облік" у російських офіцерів і генералів? Навіть у тих СЦККашників, навіть якщо вони не психотронні офіцери? Особливо у психотронних генералів і офіцерів? Убирайтесь, скоти, із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій. Я вас все рівно вижену і із Криму, і із Донбасу, і ніколи більше не випущу жодного русского за межі кордонів Росії! Сидіть, скоти в своїй державі, там і будуйте свій "русскій мір", там його і захищайте танками! Я всіх прорусскіх русскіх зажену на територію Росії із усіх країн світу, щоб Путіну не було кого захищати, як "русскоязичного", я знищу русскій язик за межами кордонів Росії назавжди, щоб у військових Росії не було причини захищати війнами "русскоязичних". Лавров, із - за вашого с*аного русского язика винищуються тисячі громадян, мільйони громадян сидять у жебрацтві, хворобах, тупості, під катуваннями... На фіга такий русскій язик потрібний? Кому? Вам потрібна причина для того, щоб гратись військовими м"язами? Потрібно розширювати імперію? Вам вже потрібна Арктика, Антарктика? Лавров, для того, щоб с*ана Росія була наддержавою, (на рус. "сверхгосударством"), потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв, - у бандитів не повинно бути "сверхгосударства"?! Лавров, щоб ти знав який «моральний облік» у російських офіцерів і генералів, - це шушера і шваль, тільки підла і кривава, досі безкарна за злочини, нагадую тобі пряму мову, наприклад, тодішніх міністрів оборони Росії. Генерал П.Грачов, коли я йому сказав, що його психотронні ублюдки катують мене променями і запитав: «Ти что? Хочєшь, чтоби я у тєбя служіл?», - він відповів, що я служити ніколи не буду, але він ніколи не дозволить мені жодних контактів з міліцейською мафією!? Катуваннями? Знищенням розуму? На підставі яких законів? Хто йому це дозволив? На мою думку про його знищення він відповів: «А как ти мєня унічтожішь? Ти ко мнє нє добєрьошься! Развє, что чєрєз врачєй! Но ти ужє опоздал! Я своїх врачєй ужє прєдупрєділ, что єслі оні осмєлятся нанєсті мнє любой ущерб, - я іх унічтожу!»… А коли московський генералітет і офіцери х*єлі від московських тріпєроносців, та так, що навіть президента Єльціна залякали, той схвильовано кричав: «Гдє би ти нє бил, что би ти ні дєлал, рядом должна бить жєнщіна!», тобто мене московські жінки захищали від бандитів в погонах, - Грачов мені зі злобою шипів: «А ми ссим твоїм сукам в рот!», - це міністр, а його офіцери йому підігравали: «А ми є*ьом твоїх сук в рот в ж*пу, в рот, в ж*пу!»… (У порядку відступу запитую зараз у «моіх» московських жінок, у московських «сук», ну як тоді генерали і офіцери вас трахалі? Подобалось? А то вони нас завжди ганьбили перед жінками, то еякуляцію, (насіння виплеск), включать через декілька секунд від початку копуляції, коли дама тільки розігрівається, то взагалі «повісять» статевий член і регочуть: «Х*й в рот, а нє є*ать такую ж*пу!»… Вони нас у «тряпок» перетворювали! Мразі! Лавров, а маршал РФ, міністр оборони РФ, Герой Росії Ігор Сєргєєв ввічливо так, культурно, «без мата», як істинний «зєльоний чєловєчєк», повідомляв: «Я Вам нікогда нє позволю чітать! Я Вам нікогда нє позволю чєм – лібо заніматься вообщє! І всьо равно унічтожу! Нє сразу, но постєпєнно, методом трьох «нє»: нє позволю работать; нє позволю лєчіться; нє позволю что – лібо імєть!»… На підставі якого закону? Хто йому це дозволяв? Лавров, чиє це «істинне обличчя?», знаєш тепер який «моральний облік» у російського генералітету і російського офіцерства? З таким же успіхом Сєргєєв міг подібне говорити якомусь європейцю, американцю? Мразі у військових погонах Росії, так чим ви займаєтесь насправді? Убирайтесь, мразі! Я зовсім не про грубість, не про жорстокість російського генералітету і російського ублюдочного офіцерства, - як колись говорив, спочатку мій друг, а потім мій ворог, генерал Лєбєдь: «Гєнєрал без мата, что страна без діпломата!». Я про суть того, чим займається російський генералітет, російське офіцерство? Убирайтесь скоти із України назавжди! Для того, щоб ви мене знищили, потрібно, щоб у військових були такі друзі, які могли б поставити х*й вашому міністру! Ну що, Петро, (Порошенко), Полторак, Турчинов, Аваков, Грицак, Парубій, Гройсман… взнали яка війна! Російсько-українська війна набагато більш широка війна, ніж окопна на Донбасі! Йде жахлива війна за свободу і незалежність України від російських спецслужб, від ФСБ, які ще є скрізь, на всій території України, - їх усіх потрібно виї*ати із всієї території України, назавжди! Скоти, назавжди! Убирайтесь! Звертаюсь до міністра інформатики, до ЗМІ, щоб знали, як «бздєть» розповідати народу про війну істинну, певні ублюдки від ЗМІ України все сидять до сих пір, і чекають, коли ж той Путін захопить всю Україну, щоб правильно влаштуватись у такій Україні! Міністр інформатики «бздіт» розповідати народу про те, хто ж такий той військовий, із – за якого україн-ців катують променями! Таким військовим є психотронний лікар із органів державної безпеки медицини збройних сил, у якого нема навіть житла, тому він перетворює у раба після згвалту, тобто забезпечує примусовим місцем проживання, примусовою працею… Додумалась Україна підкорятись бандитам Москви! Ну що, Петро, взнав, кого ти «бздішь»? Петро, ти можеш своїм небажанням вирішувати цю проблему догратись до того, що тобі скажуть і військові, і спецслужби, і народ, що їм не потрібний засранєц, який «бздіт» бандитів психотронної медицини, які все, (для збагачення), утримують цілу інституцію «брудних людей»… Які можуть знищувати будь-яку людину у будь-якій координаті земного простору, таємно, дистанційно, невидимо, променями! Я застерігаю все людство, - не можна зі мною так поводитись! І зовсім не тому, що я Коваленко Віктор Іванович. Я багато років не був політичним, я був звичайною жертвою бандитів психотронної мафії, які використовували засекречені алгоритми збагачення… І все людство використовувалось бандитами для того, щоб перетворити мене у раба після згвалту… Не соромно всім підкорятись бандитам? Щоб знали і військові і спецслужби, які із вас захисники, а які бандити чи слухняні бандитам. Особливо якщо ще додати фразу, пряму мову міністра оборони: «Я в рот є*ал твоєго прєзідєнта!». Президент, - гарант прав і свобод прав людей, намагався мене захищати, а його «в рот є*ьот міністр оборони!», який і мене, свідомо, катує променями… Хочу я того чи ні, а я зобов’язаний захищати цивільний контроль над діяльністю людей в погонах, тобто президентів держави. Але і із – за цього може виникнути жахлива проблема, а якщо президент «скурвився» і захищає того, хто його «в рот є*ьот»? Того, хто мене катує променями? Мотивуючи тим, що йому міністр оборони дорожчий, ніж той, кого той міністр катує променями? Тим паче під час війни?! Я залишаюсь на самоті! Мене ніхто не захищає! Окрім прибульців, які прибули у мій мозок і керують ним! Що тоді? Мені що? Здихати від катувань? Будучи ніколи ні в чому не винною людиною?! Ну… б*ядь! Я ніколи не прощу тих, хто вирішив все моє життя перетворювати мене у раба після згвалту! Хто сильніший мразі! Сотні тисяч правоохоронців у державах, всі отримують грошики за свою роботу і ніхто не може захистити ніколи ні в чому не винну людину, яку катують променями?! Буду вбивати всіх, хто добивається за допомогою згвалту, щоб перетворити у раба і катувати до смерті! Петро, щоб ти знав, як «бздєть» Авакова, який і є той ублюдок, який спостерігає за тим, щоб ніхто не лікував від гонореї, - Аваков ніколи не буде ї*атись, якщо не компенсує ущерб нанесений його с*аною мусорною мафією! Я підкорю всіх, хто до мене добивається, щоб ніхто у світі до мене не добивався ніколи! Лікарі, а ви кого «бздітє»? Що ви натворили? Чому ви не діагностуєте гонорею у всьому світі? Я вже і генерального прокурора просив, щоб він прислав лікаря діагностувати хвороби… Якось приходив якийсь лікар, можливо симулянт, тільки він ступив на порог, так його так «шморгонули» променями, що він побіг назад стрімголов. Ну і ну! Хто кого і чому «бздіт»? Мабуть все відбувається все ж таки із – за вбивств?! Хто перший «дрогнул», хто почав вбивати людей? Для чого? За що? Винищу всіх, хто займається злочинами безкарно, щоб на земній кулі більше не було воєн! Я спробував показати істинне обличчя, «моральний облік» русского генералітету і офіцерства, щоб у громадян будь-яких держав ніколи не було ілюзій відносно дружби з Росією. З русскімі неможливо дружити, при спробі з ними дружити, вони зразу ж «сідають на голову», підкоряють, роблять співучасниками своїх злочинів, своїх спецоперацій. Сучасні русскіє в погонах виховані так, що розуміють тільки силу, їх потрібно тільки знищувати, - іншої мови вони не розуіють! Щоб знали, як катувати щосекунди, десятиліттями, ніколи ні в чому не винних людей, українців і ніколи ні про що не розмовляти для того, щоб бандити були сильнішими за тих, хто з ними бореться!

Немає коментарів:

Дописати коментар