Шукати в цьому блозі

понеділок, 8 січня 2018 р.

974. Генерали, припиніть підпалювати...


https://ua.korrespondent.net/world/3926287-u-nui-yorku-zahorivsia-khmarochos-trampa У Нью-Йорку загорівся 58-й поверх хмарочосу Трампа, - Trump Tower. Я не можу нічого сказати відносно цієї пожежі, однак пригадую, як в часи СССР лектори ЦК КПСС розповідали офіцерським зборам, що після того, як в Москві загорівся готель "Россия", (це біля московського Кремля), в США виникло дві пожежі, (вже не пам"ятаю чого), - далі дослівно, - "Всьо, пожари прєкратілісь!"... Тобто Москва вважала, що в СССР нічого не може загорітись ніяк інакше, ніж від рук "янкі", від рук американців США! Можливо так Путін прореагував на якусь пожежу на території Росії? Росія залишається імперією зла! Цю версію ніколи не можна відкидати від врахування! Люди продовжують страждати від чиїхось ублюдочних рішень, особливо московських ФСБешних параноїків! Будучи ніколи ні в чому винними?! Мене репресували ще в СССР! За що? Однією із версій, яку я отримав ще тоді по космічному біологічному радіозв"язку була така: "Два государствєнних чіновніка нє напілісь "крові" от тєбя, - тобто їм за мене не принесли грошей, хабаря, мене хотіли залишити працювати у Москві, але я був під контролем, під психотронним ковпаком, мій мозок зчитували всі, хто міг те робити, ублюдкам захотілось "подоїти" мене чи тих, хто мене залишав працювати у Москві, так збагачувались московські, СССРні чиновники, - за то і рєпрєссіровалі!". Прізвища таких мразей не назвали, але з роками викристалізувалось те, що такими двома чиновниками були: міністр внутрішніх справ СССР В.Багатін; головний військовий прокурор, заступник генерального прокурора, доктор юридичних наук, генерал-полковник А.Ф.Катусєв, - інших ніхто так і не назвав!. Нє пойман, - нє вор! Я на них не наговорюю, - я тільки прокоментував епізод із мого життя. Путін, ну у тебе і зараз така влада, але іноді хочеться запитати і у Президента України П.Порошенка: "Петро, у тебе теж такі шмаркачі і зараз? Хто до мене добиваєтья? З якою метою? Для чого їм згвалт?". Тоді, в СССР, було суспільство 100% корупції, юрист К.Сіміс, вигнаний радянською владою із СССР, в США написав книгу "СССР, - общєство тотальной коррупции!". В Україні і зараз найстрашнішу загрозу існуванню України уявляє корупція і її основа, - психотронна злочинність армії і спецслужб. Якщо Україна не приборкає психотронну злочинність державної безпеки і армії, особливо російської, корупцію, - державність України зберегти не вдастся! У зв"язку із чим, Путін, я вимагаю від тебе розпорядження на приборкання всіх своїх руссскоязичних в Україні, - Путін, якщо ще бодай один русскій в Україні буде підкоряти бодай одного українця в Україні, - я їх усіх до жодного виріжу! Не залишу в живих жодного! Я, - гуманна людина! Я вже багато років вимагав від Путіна забрати на ПМЖ в Росію всіх, проФСБешної орієнтації, русскіх із України! Прийшов час пристальної уваги до цього питання! Проросійські, проФСБешні, проСССРні, окупаційні, сепаратистські русскіє в Україні, які не можуть змиритись із наявністю України і українців, і не хочуть виїжджати на ПМЖ в Росію, - я вас попереджав, я вам гарантував життя, тепер прийшов час винищувати вас. Я знаю, що мені вдячні багато русскіх із України, які читали мене, які вчасно змогли виїхати із України на ПМЖ в РФ... Я не міг бути свинею відносно Росії і русскіх, я прожив більше, ніж півтора десятка років в Росії, зокрема у Москві, тому я поводився по-людські, відносно русскіх, не можу сказати подібно у їхньому відношенні до мене! Убирайтесь! Я ніколи не прощу знущання над українцями в Україні! Я знаю, що РФ, її психотронні структури винищували українців в Україні, починаючи з 1991 року, щодня, таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космчної медицини). Я вас буду вирізати до останньої окупаційної, сепаратистської скотини! Якщо не виїдете на ПМЖ в РФ. Я, - це не Коваленко Віктор Іванович! Я, - репресований психотронними структурами! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок, так ним керують, так примушують мене повідомляти вам про те, що відбувається в державі насправді... Я гуманний, я навіть у такій ситуації бережу життя русскіх бандитів, терористів, сепаратистів, окупаційних... Щоб не говорили русскіє свині, що Коваленко хрєновий мужик! Я вас попередив в черговий раз. Убирайтесь, - бережіть свої криваві шкури! Мразі кримінальні! При будь-якій спробі знущатись наді мною, - смерть! Я не прощу! Путін, убирайся! Не повернеш Крим, Донбас..., - ї*атись не будеш ніколи! Мої дії, - "у відповідь"! Не я почав вбивати русскіх, - русскіє традиційно, думаючи, що і на цей раз все їм вдасться безкарно, почали винищувати українців, таємно, дистанційно, невидимо, (і явно), променями, починаючи з 1991 року, - ми ніколи не припинимо вас вирізати, хоча б тому, що якщо ми припинимо, то ви нас виріжете! Прийщла пора розмежуватись з гнидами кривавої Росії та їхніми холуями в Україні! Хто кого, мразі! Я не прощу! Прошу певні сили "прошерстити", під мозковим контролем, "великих" українців, із керівного, державного складу, оскільки їх можуть підкорити ФСБешники, а вони будуть підкорювати собі "маленьких" українців, які будуть думати, що вони підкоряються українській спецслужбі, "великим" українцям, а насправді, може бути, що ті "маленькі українці" підкоряються ФСБешникам, через "великих" українців підкорених ФСБешниками... Ви ж всі бачили, що Путін " х*й ложіл" на народ України, - він своїх хмирів в Україні протягував, минуючи народ, зразу в Парламент України, в КМУ, в АПУ, в МОЗУ, просвіту, армію, спецслужбу...: Януковича, Азарова, Лєбєдєва, Захарченка, Якименка, Саламатіна..., яким і підкорялись чи не всі "маленькі українці", чи не весь народ України! Путін ну ти і гнида! Убирайся, скотина! Не даси розпорядження своїм русскоязичним припинити підкорення українців в Україні, не забереш їх на ПМЖ в РФ, - я їх усіх виріжу! Щоб ти потім не х*єл! Ти почав перший, мразь! Мої дії, - це дії "у відповідь"! Я буду вбивати! Я вимушений вбивати всіх, хто займається злочинами безкарно! Не тільки тому, що вони, - це жахлива загроза існуванню України, європейської і світової демократії! А ще й тому, що вони мене катують щодня, щосекунди, особливо вночі, замість сну, погрожують витонченим знищенням. Силові міністри, особливо Росії, і є творцями керованого, планованого хаосу в Україні! Нагадую лише пряму мову колишніх міністрів оборони Росії. Наприклад, коли я запитав у міністра П.Грачова: «Твоі шакали питают мєня лучамі, ти что, хочешь, чтоби я у тєбя служіл?», - він відповів: «Нєт! Служіть ти нє будєшь нікогда! Но я нікогда нє позволю нікакіх контактов с міліцейской мафієй!». В.Бакатін: «Работать хочешь? Дурачок! Х*й надо помить, а нє работать! Мафія у ніх називаєтся?! Мафія! » , - це так військова мафія в міліції орудує. Як бачите, шановні читачі, і міністр внутрішніх справ, і міністр оборони, взаємно визнають наявність у них мафій, таємної організованої злочинності. Мабуть, Бакатін цим визнавав, що МВД не дозволяє мені працювати? Мабуть міністр внутрішні х справ визнавав своє співавторство у володінні «брудною мафією», тобто мафією венерично хворих людей. Звертаюсь до Президента України П.Порошенка: «Якщо Україна не знищить «брудну мафію» і інститут рабства, - може бути втрачена державність України! В «брудній мафії» реалізовується жахлива модель підкорення, із багато чисельними знищеннями, - «брудні» навіть не знають кому вони підкоряються, знають лише «у кого сосалі», а хто ті насправді? Часто це представники спецслужб РФ. Лікарі гебісти, - ще ті шакали! Кому вони підкоряються? Чим вони займаються в державі? Щоб знав, як боятись бандитів із органів державної безпеки медицини! Із їхніх психотронних структур! Я знаю, що Президент України ніколи не піде на порушення Закону України «Про державну таємницю», тому я, (у мене є таке конституційне право, право надане Законом «Про державну таємницю»), від імені Президента України, надаю розпорядження гебістам всіх мастей і відтінків, їхнім холуям, припинити добиватись до мене, - я вам нічим не можу допомогти, мене так тримають променями прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Будете добиватись, - вас будуть винищувати!». Міністр оборони Росії, маршал І.Сєргєєв говорив мені: «Я Вам нікогда нє позволю чітать! Я Вам нікогда нє позволю чєм – лібо заніматься вообщє! І всьо равно унічтожу! Нє сразу, но постєпєнно, методом трьох «нє»: нє позволю работать, (людство повинно знати, що я так репресований, - міністри, променями, не дозволяють мені працювати); нє позволю лєчіться; нє позволю что-лібо імєть!». О! Як гарно мені живеться? Я,ніколи, ні в чому не винна людина, - і, тим не менш, мене знищує силовий блок Уряду?!» . Сопливі ублюдки, хто вам таке право дає? Я не прощу! Звичайно цивільна влада повинна знати, чим же займаються насправді генерали в державі! Всіляким критикам мене я задаю запитання: «А що б ви робили на моєму місці?». Подумайте! Подумайте! Особливо керівники! Багато років поспіль, психотронні офіцери, армійські також, які катують мене променями, весь час кричали: «Ми питаєм ні в чьом нє віноватого чєловєка!». Для чого вони це робили? Щоб довести, що бандити сильніші за порядних людей, за тих, хто з ними бореться?! Що армія сильніша за цивільних людей! Кричали, вони ж: «Во всьом віновати мужчіни! Да, ми, - мужчіни, - прєступнікі, заслужівшіє унічтожєнія!». Тому я буду їх винищувати, - вони самі собі винесли вирок! Шановні читачі, а як вам відноситись, скажімо до армії? Ваша справа! Ви ж бачите, що в армії є окопні бійці, - це герої, які захищають народ і державу, а є психотронні «бійці», які грабують, катують, вбивають ніколи ні в чому не винних людей, таємно, дистанційно, невидимо, променями… На жаль, в самій армії ,в середині самої армії, перші підкоряються другим! Це жахливо! У цьому одна із найжахливіших проблем державного будівництва в силових структурах! Не набагато краща ситуація і у спецслужбах! У їхній каральній, психотропній медицині! Генерали, ублюдки кривавої Росії, - припиніть підпалювати об’єкти на території України, Європи, США і світу! Припиніть своє криваве дикунство! Припиніть керувати мозками звичайних людей, руками яких ви все підпалюєте, підриваєте, здійснюєте злочини! Залишаючись невловимими. Подобається криваве дитинство? Не соромно? За що ви так боретесь? Ви х*єєтє від безкарності за злочини, а люди гинуть, страждають…

Немає коментарів:

Дописати коментар