Шукати в цьому блозі

субота, 20 січня 2018 р.

981. До знищення вищого політичного і державного керівництва Польщі.


http://gordonua.com/publications/shturman-ispytatel-korshunov-chleny-gruppy-rukovodstva-poletami-smolenskogo-aerodroma-izo-vseh-sil-pomogali-razbitsya-ekipazhu-polskogo-tu-154-226275.html Я не займався детальним вивченням обставин цієї авіакатастрофи. Вважаю мислення Олега Коршунова, відносно цієї трагедії, найоб’єктивнішим із тих, що мені довелось пізнати. Тільки запитую у Олега: "Олег, а ти не вважаєш, що то був не фактор "дрожащих коленок" у Плюсніна, а "Есть! Будет сделано!"? Вважаю, що ця ГРП ("группа руководства полетами"), у складі Плюсніна, Риженка, Краснокутского, отримала завдання штучно організувати авіаційну катастрофу на знищення польських політиків найвищого рівня? Щоб довести, що військові сильніші за політиків? У даному випадку жребій випав на польських політиків, а міг випасти на політиків найвищого державного рівня із будь-якої, майже, іншої країни світу! Головне, - "їм" потрібно було продемонструвати, що військові сильніші за політиків найвищого державного і міжнародного рівня?! Олег, вважаю, що ти дещо помиляєшся у тому, що у «них» настільки вже «дрожат колєнкі»? Там такі ублюдки, що розуміють тільки силу, їх потрібно тільки знищувати, - іншої мови вони не розуміють! Я маю на увазі зовсім не авіаційних диспетчерів, а психотронні структури армії, (ВКС РФ) і/чи ФСБ, які і були головними у здійсненні цієї спецоперації! Я тільки не знаю, чи Плюснін, Риженко і Краснокутскій були проінструктовані раніше, навчені цим злочинним діям, чи, скоріше, їх підключили під промені, (під біоробототехнології космічної медицини) і так ними керували у процесі приземлення польського «Ту-154»? Я з такими знаходжусь у безпосередньому психотронному зіткненні ще з часів існування СССР, знаю їх «зсередини», їхнє мислення, рівень їхнього страху… Наприклад, я від них міг чути такі фрази: «Я убіл ужє дєсять чєловєк! Нам надоєло убівать!», - навряд чи у них «дрожат колєнкі»? Вони вбивствами вирішують дуже багато питань! Для них вбивати людей, - це звичайна робота! За вбивства вони отримують грошові винагороди, позачергові звання, відпустки… Оскільки «вони» вбивають від імені держави, від імені Путіна… Причому ці вбивства здійснюються зовсім не на війні, як зараз, - ці вбивства здійснюються і у мирний час: таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), особливо у політичних цілях, згадайте «загадкові» знищення кандидатів у президенти Росії: С.Фьодорова, Г.Старовойтової…; знищення кандидата у Президенти України В.Чорновіла… Згадайте знищення багатьох інших політиків: генерала Л.Рохліна, В.Гетьмана, О.Ємця, І.Плюща, Ю.Оробця… На підставі чого я демонструю це божевілля? Свого часу, ще в СССР, я був, без мого дозволу, підключений під мозковий контроль, під промені, під біоробототехнології космічної медицини, моїм мозком почали керувати невідомі мені психотронні оператори. За мною слідкували, переслідували, обмежували в правах, - до мого мозку підключились вороги тих ,хто підключав під промені, (з корупційною метою), - виникла боротьба. Психотронні генерали, які нічого, ніде, ніколи не бояться, почали катувати мене над жорстоко, щосекунди, особливо вночі, замість сну, - я звірів від тихого «помєшатєльства», із – за відсутності достатньої кількості сну і постійно діючих катувань. Знайшлись люди в Москві, де я тоді проживав, які вивели мене на президентський рівень захисту моїх прав, оскільки президенти держав, - це гаранти прав і свобод громадян. Мене захищали президенти: СССР, - М.Горбачов; Росії, - Б.Єльцін; українські лідери держави; президенти багатьох інших держав, - президенти були солідарні у цій боротьбі за захист прав і свобод громадянина., моїх прав і свобод. Мене переслідували члени Урядів, Росії та України, - певні міністри оборони. Борис Єльцін, наприклад, звірів від того, що йому не підкорялись деякі генерали, які мене і катували, тоді Єльцін вирішив вивести мене на рівень вищий за силових міністрів, щоб я з ними боровся самостійно… Генерали «сиділи» у мене у мозку і знали про все це, прокричали: «Ми нікогда нє допустім в государсвє второго Єльціна!», - променями вигнали мене із Москви до українських хуторів, в яких піддали жорстоким катуванням променями, - «Ми убйом сначала Єльціна, а потом тєбя!»… У зв’язку із чим Єльцін і започаткував жорстоку боротьбу за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, яка поширилась чи не на всі країни всього світу… Нагадую ще пряму мову, яку я чув від психотронних ублюдків, від певних міністрів оборони, які керували діями отих авіаційних диспетчерів, на адресу «моїх» президентів: «Я в рот є*ал твоєго прєзідєнта!»; «Єслі тєбє осмєлітся помочь любой гражданській руководітєль, ми тєбя лучамі сдєлаєм сумасшєдшім…»; «Тожє мнє гражданскіє руководітєлі? Гніди в сєрих піджаках! Гражданскіє нє могут прінять на работу гражданского, (мене), без разрєшєнія воєнних властей!»…, - мене із усіх робіт психотронні бандити виганяли променями: таємно, дистанційно, невидимо. Тобто я був підданий жорстоким психотронним репресіям, які виходили від бандитів в психотронних погонах. Президенти вимушені були захищати мене, - виникла міжнародна солідарність президентів багатьох держав, які розділяли позицію цивільного контролю над діяльністю людей в погонах. Зверніть увагу, - я ніколи, ніде, ні перед ким не був винним, - мене підключили під промені і катують нічого не говорячи… Жадоба помсти, окрім страху, викликаного катуваннями, керувала моїми діями. Польща для мене була особливою державою, в дитинстві я прочитав книгу польського автора Генріха Новака «Злий», в якій герой цієї книги, Юмба, все ж таки помстився, - я вибрав для своїх блогів, для сторінок у соціальних мережах, позивний “YumbaZliy”, (ЮмбаЗлий). Хоча я зовсім не схожий на крутого мстителя, оскільки я біоробот, тобто моїм мозком керують мої вороги, однак… бажання помсти не пропадає! І треба ж було такому трапитись, що психотронні структури армії і/чи ФСБ РФ, вибрали саме польських політиків для того, щоб довести всьому світові, що військові сильніші за політиків, за міжнародну солідарність політиків, за міжнародну солідарність цивільних дипломатів, за міжнародну солідарність президентів більшості держав… Мозками отієї трійці авіаційних диспетчерів, про яких розповідає Олег Коршунов, і керували психотронні бандити ФСБешників армії РФ так, щоб зіткнути із землею польський борт №1. «Вони» виконали цю спецоперацію «на відмінно»! Зараз я відповім на запитання людства: «Яка різниця, окрім іншого, поміж президентом Б.Єльціним і В.Путіним?». Єльцін був цивільним президентом, який боровся за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, - Путін, - це військовий, який і є військовим, тобто це той шибкопрезидент, який виступає за те, щоб військові були сильнішими за цивільних, за те, щоб цивільні люди, цивільні державні керівники підкорялись військовим, але, оскільки, (хто це знає), військові, - це 100% бандити та їм слухняні, (хоча є багато таких .які цього не знають, не розуміють), то Путін, - це квазіпрезидент Росії, який виступає за те, щоб цивільні державні керівники підкорялись бандитам, (головним чином психотронним), в погонах, від яких я натерпівся такого, що від відчаю і жадоби (неможливої?) помсти, оце таку боротьбу здійснюю, навіть у такій формі. На жаль, мені здається, що в Україні не всі ще державні керівники розуміють серйозність цієї війни, в основному таємної, дистанційної, невидимої, променями… Деякі люди взагалі вважають, що задачу можна вирішити за допомогою «брудних людей» і згвалтів? За допомогою чого Путін, та його ФСБ хочуть відновити СССР, із Україною включно. Не дай Бог! Я, свого часу, із – за позиції президентів, особливо Б.Єльціна, і став таким собі «лакмусовим папірцем», для визначення того, хто ж буде сильнішим: цивільне державне керівництво чи психотронні бандити в погонах, яким і підкоряються фактично всі військові, (тільки більшість цього не знає). Все із – за того, що я був, свого часу, корупцією підключений під промені. Але це тема іншої публікації. Вибачте, шановні читачі, - я відхилився від теми, у мене у мозку така каша, що хочеться плакати і навіть самому собі хочеться присвоїти звання Героя Жахливої Терпимості, - я звірію від «помєшатєльства», викликаного катуваннями променями десятиріччями і недостатньою кількістю сну! І, уявіть собі, я, у такому стані… пишу! Сам себе, свій «Послужний список» ганьблю… Але ж хто? Якщо не Я? Хто розповість людству про ці виї*они психотронних бандитів в погонах РФ, які ще й так таємно воюють зі світовою політикою, якій ніяк не вдається приборкати психотронних бандитів кривавої Росії та їхніх собутильників у всьому світі! Мозками тих диспетчерів, з великою ймовірністю, керували психотронні військові лікарі із психотронних структур армії і/чи ФСБ?! Але ж я, - біоробот! Тобто я людина, мозком якої керують ззовні, - можуть надиктувати і чогось зайвого, такого, що я навіть зрозуміти не можу із – за свого поточного психіко - емоційного і інтелектуального стану. Мене використовують! Я не зовсім, м’яко кажучи, самостійна фігура! Промені не можна перемагати! Ті авіаційні диспетчери не могли не виконати таке злочинне завдання, - промені не можна перемагати! Зараз їх захищає держава Росія, Путін! Той взагалі полюбляє всіляких ублюдків, бандитів, різних інших потвор захищати, нагороджувати орденами і медалями… Я багато років помилявся! Помилявся взагалі і по відношенню до Путіна! Мене свого часу захищав Єльцін, - мені уявлялось, що і Путін повинен захищати мене, вже традиційно! Але… Це так Путін і його собутильники борються за світове лідерство! За світове панування! Росія, Путін, повинні бути приборкані. Злочинність, особливо психотронна, особливо Росії, повинна бути приборкана! Стаю на коліно, схиляю голову перед народом Польщі, приношу свої щирі співчуття рідним та близьким загиблих, всьому народу Польщі, - я ніколи не був винним перед жодним поляком… Cпробував пояснити цю кляту авіаційну катустрофу польського «Ту-154». Так склалось! Можливо і із – за того, що я вибрав позивний “YumbaZliy”. Путінські спецслужби враховують все, - до дрібниць!

Немає коментарів:

Дописати коментар