Шукати в цьому блозі

понеділок, 3 грудня 2018 р.

1085. Какую страну потеряли. Мы все помним и никогда не простим.


https://www.obozrevatel.com/ukr/russia/myi-vsyo-pomnim-i-nikogda-ne-prostim.htm Важко бути не згодним із Славою Рабиновичем! Мій життєвий досвід такий, що не можна не розділяти погляди Слави. Не можна не вірити, вже покійній, Валерії Новодворській (17.05.1950...12.07.2014). Мені якось не зовсім хочеться признаватись у тому, що я був у радянських божевільнях, - дуже багато у суспільстві злих громадян, (Бієнт Приєнський, говорив: «Гірших скрізь більшість!»), які цим скористаються, назвуть «дуриком», якому знищили інтелект, зруйнували психіку, зробили безпомічним, беззахисним та ще й безправним, тобто не конкурентоздатним, таким, якого ніхто не боїться, як конкурента… В той же час я уже літня людина, - життя кінцеве, комусь, можливо, «відкриються очі» бодай на щось, на жахливу реальність, яка поміж нас досі. В надії на те, що ця публікація принесе кориисть, бодай комусь. Я також утримувався у московських і українських божевільнях, - дещо більше року. Вважаю, що всі божевільні для мене виявились більш м’якими, ніж для Валерії Новодворської. Чому? Не знаю! Можливо із – за того, що я не був зразу політичним, - я був спочатку жертвою найжахливішої, найкривавішої в СССР, корупції, - корупції в погонах. «Помітно», в СССР, мене почали вовтузити таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), у Москві, коли я був підполковником Військово-Повітряних Сил ЗС СССР, ад’юнктом кафедри аеродинаміки «ВВИА им. Н.Е.Жуковского»… Засекречені, таємні, психотронні військові почали катувати мене так, як про це пише у цій публікації Слава Рабинович, який цитує Валерію Новодворську, тільки не застосовуючи, скажімо, аміназин, галоперидола деконаат, сульфазин, газоподібний кисень, інсуліновий шок, електрошок…, а промені, (біоробототехнології космічної медицини), всі ці прояви організовуючи таємно, дистанційно, невидимо, променями. Спочатку розміщення у божевільню виглядало взагалі так, що, начебто, мене рятують від катувань таємними військовими психотронними бандитами, але… «на ворах і шапка горить», після закінчення госпіталізації, при зустрічі на вулиці, лікар, не психіатр, який мене туди запроторював , з радістю так повідомив мені: «А теперь иди куда хочешь, делай что хочешь, обращайся к любому руководителю, - все будут соглашаться, кивать головами, но никто,нигде,никогда не поможет тебе ничем…». О! «Ме»дицина! Лікарі! Що приносить радість психотронним лікарям – гебістам? Що вони хочуть від людей … А що говорили пізніше сопливі, криваві ублюдки, військові злочинці, скоти в погонах військових міністрів, мразі і «тряпкі», «сси куни», «бздуни», які розвели у своїх відомствах таку злочинність, що до сих пір хочеться їх вішати за яйця, відривати їм язики, х*ї і відрубувати пальці, якими вони все крутять реостатики пультів керування психотронними генераторами, за допомогою яких катують людей, мене катують чи не все життя, нагадую, мене, Віктора Коваленка, ніколи ні в чому не винну людину… Таке говорили міністри оборони, внутрішніх справ, причому і Росії і України?! Цитую: « Я Вам никогда не позволю читать! Я Вам никогда не позволю чем-либо заниматься вообще! И, все – равно, уничтожу, не сразу, но постепенно, методом трех «не»: не позволю работать; не позволю лечиться; не позволю что – либо иметь!», (про жебрацтво піклуються міністри! А з екранів телебачення виступають немов ангели, бажають всім гарного життя); «Єслі тєбє осмєлітся помочь любой гражданскій руководітєль, ми тєбя лучамі сдєлаєм сумасшєдшім, возьмьом за руку, прівєдьом к нєму і скажєм: «Ну что? Кто он? Какой он? Кому Ви помагалі?), - піклувались міністри про те, щоб мене визнавали божевільним! Боязно їм якось із – за того, що бодай хтось, із непідкорених до кінця їхніми бандитами, знає який рівень таємної, психотронної злочинності у їхніх відомствах; «Ізлюблєнний прийом заставлять х*й сосать у офіцера, а нє будєшь сосать, так ми лучамі сдєлаєм тєбя сумасшєдшім», як кажуть без коментарів, - безпомічну, беззахисну, безправну людину робити ще й божевільною фактично?; Але ж оці дві останні цитати говорять про те, що міністри визнають наявність у них променів, (психотронних генераторів), за допомогою яких реалізовуються біоробототехнології космічної медицини, тобто психотронні бандити керують мозками людей, а мозки керують діями людей?! Перемагати промені не можна, навіть теоретично. З одного боку мені приємно було, що міністри довіряють мені військові і державні таємниці, оці біоробототехнології космічної медицини засекречені у них не нижче як «цілком таємні», (на рус. «совершєнно секретно»), демонструючи мені, що ми з ними чи не друзі, на «ти» з ними, оскільки, скажімо, президент Росії Б.Єльцін, намагаючись захистити мене від психотронних бандитів, як гарань прав і свобод громадян, я тоді був шибко москвичем, просив багатьох із них дійсно захищати мене, вони ото так захищали «друга», «сина» , «брата», чи співпрацівника президента Єльціна. Вони готові були розірвати на шматки не тільки мене, але і Єльціна, реального реформатора, який не визнавав КПСС, а значить і КГБ, тільки побоювався визнавати це публічно, - Путін після «сдєлал» йому, променями примусивши його відректись від влади 31.12.1999. Коли Єльцін вирішив вивести мене на рівень вищий за силових міністрів, щоб я сам з ними боровся, як із бандитами - репресантами, «вони» ж все знали, чули, сиділи у мене у мозку, закричали: «Ми нікогда нє допустім в государствє второго Єльціна!», пізніше кричали: «Ми убйом сначала Єльціна, потом тєбя!»… Єльцін вже не справлявся з ними, вони йому козиряли, клялись у вірності, але… катували його «брата» чи «сина», тобто мене, не підкорялись фактично Єльціну. П.Грачов, «паша – мерседес», на моє запитання для чого його бандити катують мене променями, для того щоб я служив? Відповів, що «Нєт! Служіть ти нє будєшь нікогда, на я нікогда нє позволю нікакіх контактов с міліцейской мафієй!», стосунки у них були такі, поміж силовими міністерствами. А на мою думку знищити його, (він же не припиняв мене катувати променями), Грачов відповів, засміявшись: «Ти мєня нє убьйошь! Ти мєня нє достанєшь! Разве, что с помощью врачєй, но ти ужє опоздал! Я своїх врачєй прєдупрєділ, что єслі оні захотят етого, я іх унічтожу раньше!»… «Вони» це роблять дуже просто, підключають під промені, (під контроль мислення) своїх лікарів, і як тільки ті спробують навіть подумати про знищення, - знищують їх, вперед, превентивно! Так що, з однієї сторони я «балдєл», що мені міністри «довіряли» військові і державні таємниці, але з іншої сторони я їх докоряю про те, що вони хвастуни, баби - базарні, трєпачі, які розголошують військові і державні таємниці, не знаючи навіть кому! Я зовсім не про себе! Мені вони могли довіряти таємниці, - я був в СССР допущений до робіт і документів з грифом «цілком таємно», («совершєнно сєкрєтно»), з двома нулями «00», консультував «глухонімих», тих у кого були допуски з трьома нулями, - «000», («державної важливості»), тих, хто займався «крилатими ракетами» з ядерними боєголовками… Але ж вони мені говорили про ці таємниці, не знаючи навіть хто ж сидів у мене у мозку, хто це все прослуховував?! А мені здавалось, що у мозку сиділо чи не все людство, від безробітних хутірських бомжів до президентів… Силові міністри, колишні, для чого ви розголошували таємниці присутнім у моєму мозку7 Ви що? Не розуміли, хто ж сидить у мене у мозку? Довіряли КГБістам, вони про це повинні були піклуватись? То як вони про це піклувались? Путін? Як? Може вас і за це потрібно посадити, бодай зараз? До речі, довести не можу, але з ймовірність 0,999 вважаю, що і Грачов і Сєргєєв були, все ж таки, знищені! «Нє сразу, но постєпєнно…». За психотронні злочини, якими вони займались безкарно! Путін, тобі не здається, що на тебе поглядають підозріливо певні люди? Тобі зараз, уявляється, вигідно, визнавати себе тим, хто знищив і Грачова, і Сєргєєва…? Чи не так? Вони ж були бандити, військові злочинці, які займались жахливими психотронними злочинами, безкарно, продавали таємниці, трєпачі є*ані, знищували і катували людей таємно, дистанційно,невидимо, променями, а ти, «чистиє рукі, гаряче серце, холодний розум», а не бандит, начебто, розправився над такими скотами?! Майже як над Скрипалем хотів? Як Сашу Літвінєнко знищив? Як тисячі українців знищив променями, таємно, дистанційно, невидимо? До того ж тобі, Путін, зараз, можливо, буде вигідно вважати себе намісником Єльціна - реформатора, хоча ти антагоніст йому?! Так? Тобто і ти, начебто, - реформатор, оскільки Єльцін був реформатором? А ти його продовжуєш? Зає*ана ситуація, - бандит знищує бандитів?! Я, вимушено не говорю, у цій публікації, про сучасних силових міністрів! Особливо України! Зовсім не тому, що боюсь! Вважаю, що не час зараз! Йде, окрім жахливої таємної російсько-української війни, явна російсько-українська війна, - не можу і не хочу бути причетним до будь-якого зниження рівня бойової готовності, обороноздатності України… Мене хочуть «мочіть», - я це знаю! Частина Москви кримінальної хоче! В Україні хочуть певні сили, - не скривають цього! Але за що мене «мочіть»? Я ніде не буваю, ніх*я не знаю! Пишу диктанти, які насаджуються по космічному біологічному радіозв’язку, я - біоробот, проти мене застосовують промені, - шукайте і вбивайте, у такому випадку, тих, хто керує моїм мозком, а не мене, я ні в чому не винний, тільки попереджаю, це дуже небезпечно! Я вже «нахлєбался» вашої «свободи»! Краще «бздітє» і підкоряйтесь! Я, вважається так у певних колах, був першим і останнім громадянином, якого намагались захистити президенти - реформатори, як конституційні гарант прав і свобод громадян, інші лідери багатьох держав, від психотронних бандитів армії і/чи спецслужб, які закатовували мене променями… У цьому контексті продовжую цитувати міністрів і їхніх психотронних операторів – психотронних офіцерів: «Я в рот є*ал твоєго прєзідєнта!». О! Так що, панове президенти, нам краще бути разом із вами, а то вас певні силові міністри, якщо вони залишаються такими, які були в ті часи, будуть використовувати у якості жінок, будуть «в рот є*ать». Нам потрібно захищати один одного! Хто вас захищає? Якщо ви їхні, то зрозуміло хто?! А якщо ви не їхні?; «Єльцін! Пососі х*й!»; «Кравчук! Х*й тєбє в рот! Х*й тєбє в ж*пу!». Без коментарів. Але з цих формул є і певні висновки, - можливо громадяни прозріють? Можливо громадяни почнуть страйкувати тепер не під корпусами місць роботи президентів, а під корпусами отих «трєпачєй», - силових міністрів?. Можливо силові міністри тепер також реформатори? Демократи? Так розповідають народу військові і державні таємниці? Так х*єют психотронні бандити, які зараз керують моїм мозком, - жахливі мої страждання від катувань променями, і така несерйозність у коментуванні подібних формул? Неприємно навіть мені! О! Захиснички ё.т.м. Чому раділи оті горе міністри? А хто їх туди призначав? Генсеки, президенти, парламенти, СССР, Росії, України…? Я зовсім не втручався у їхнє життя, у модель призначення, але вони мене закатовували… Що їм було потрібно?Для чого? Якщо такі у державі силові міністри, то… хто їх туди призначає? Хто несерйозних кривавих ублюдків може туди призначати? Такі ж призначателі? Давайте будемо свідомими, доброзичливими, шанувати і поважати один одного! Цінувати працю один одного! Нє вийо*учаться! Повертаюсь до божевілень. Багато із того, про що пише Слава Рабинович, цитуючи Валерію Новодворську, я знав, частково на собі, на своїй шкурі відчував чи був присутнім при певних ситуаціях. Наприклад, я знав, що вмерти з голоду у подібних закладах не дозволять, там прив’язують пацієнтів до важкого металевого ліжка, за руки, за ноги, закривають ніс, щоб дихати пацієнт розкриває рот, як тільки розкрив, йому зразу ж туди вставляють гнучку трубку, через яку заливають якусь кашу для харчування, тому я, якось, здійснив публікацію відносно Олега Сенцова, який голодував у в’язницях Росії. Більше того, зараз «вони» можуть зовсім не «фіксувати» пацієнта чи в’язня, тобто не прив’язувати його до ліжка, - можна підключити мозок пацієнта під промені і променями примусити їсти. У променів нема героїв, там нічого не залежить від сили волі, - промені не можна перетинати, - мозок будь-якої людини підкоряється променям. Певні пацієнти і там, (в божевільнях), іноді схилялись до гумору, співали: «Наші ж*пи із рєзіни, - нє боімся сульфазіна!». Насправді це жахливі страждання, - я бачив таких пацієнтів. Катування бормашиною я не знав у божевільнях, але на волі від «гебістів» - лікарів, від мафіозі, від корупційних мафіозі, також зовсім не сховатись. Мені якось видалили нерв, поставили пломбу, через деякий час під тим зубом почав наривати якийсь гнійник, (свищ), надувався такий собі пузир, після чого лопався, з нього тік гній, психотронні бандити не дозволяли навіть, (променями), спльовувати, примушували, (променями), ковтати той гній. Після чого свищ затягувався рожевою плівкою, потім знову почав надуватись, лопався, психотронні оператори знову примушували ковтати гній… Так я ковтав той гній… 12 років. Тільки через 12 років психотронні оператори дозволили мені прийти до дантистів, які видалили той зуб, - гнійник пропав під тим зубом. Страшно ходити до лікарів? До лікарів – гебістів?! Непідсудних за будь-які злочини! Багато в’язнів політичних тюрем боялись, як вогню, утримання у божевільнях. Наприклад, В.Чорновіл, багаторічний в’язень концтаборів, з яким я був у контактах, про це розповідав. З тюрми можна вийти, якщо витримаєш відношення до тебе, а із божевілень можна було і не вийти, досить отримати було бодай одну певну ін’єкцію і все… вже ніколи не зможеш стати нормальною людиною, можна все життя там знаходитись. Мене не дуже вже, можливо це так у порівнянні, катували у божевільнях, - мені іноді здавалось, що мені навіть допомагали, бодай якось, у божевільнях… Іноді мені здавалось, що мене там навіть «родіть» хочуть?! Ті, хто вмів це робити. Але ж я не міг підіграти! Я знав, що таке аміназин, що таке галоперидола деканоат, що таке циклодол, інше… Просто мене катували офіцери променями на порядок, на два порядки, (тобто у 10 разів, у 100 разів), більш жорстоко, ніж у божевільнях, тому у мене дещо інші враження від цього всього. Валерія пише, що її, інших, катували галоперидолом так, що не можна була ні сісти, ні лягти, ні стояти… Нічого не можна. Мене так катували у Москві, але вдома, не у божевільні, променями, силові міністри, офіцери, засекречені, таємні, психотронні офіцери, - жахливі страждання. Сядеш, - хочеться встати, піднявся, - хочеться лягти, ліг, - хочеться встати, мислити неможливо, запам’ятовувати не можливо нічого… Так цілодобово. Жахливі страждання. У цей час якісь, невідомі мені, сили, піднімали Москву порядну на мій захист, включно із іноземцями, із дипломатами, із державними керівниками, із «Останкіно», (яке тоді було, певний період, супердемократичним, певні сили тоді допомогли мені зустрітись із екс-президентом США Р.Ніксоном, безпосередньо у технічному корпусі «Останкіно», я стояв разом із його охоронцями, навіть запалив сигарету з ними, зустрівся з президентом Ніксоном, але сісти разом із ним у автомобіль так і не зміг, - психотронні бандити – офіцери не дозволили променями. Я потім мучився роками, десятиріччями, проклинав себе, що не зміг перемогти промені, не зміг сісти до автомобіля Р.Ніксона. Здавалось, що я був лише у одному кроці від Свободи, так необхідної мені, якої я так і не досяг за все життя. Один лише крок і я у автомобілі, а автомобіль це вже була територія США, потім би ми доїхали до іншої території США, заїхали б прямо у черево «Боінга», долетіли б до США благополучно і… Свобода від катувань променями. Свобода до смерті. Так мені уявлялось. Але не так склалось, як гадалось! Пане Президенте США, Д. Трамп, Дональд, обнімаю тебе, тисну руку, я зараз, коли вже, майже, частково, немічний, вдячний тобі за ті США, які тоді боролись за мене, коли я був ще здоровий, молодий, сильний. Зустрічався я у ті часи,і пізніше, і з декількома Надзвичайними і Повноважними Послами в СССР, в Росії, Україні, але і з ними, променями, не дозволили дружити! Дональд, я х*єю! Ти уявляєш, яке життя я прожив в СССР, в Росії, в Україні? Я не зміг навіть позбавитись катувань променями?! Створена ціла бригада офіцерів, таємних, засекречених, психотронних, психотронних лікарів, які більше нічим не займаються, тільки катують мене день і ніч., бригада їхніх собутильників, які день і ніч, десятиріччями, все катують… Дональд, я щось знаю, чогось не знаю, ще темний я, я до сих пір не знаю, чи можна відключити промені від мого мозку? Наприклад, якоюсь ін’єкцією? Ти, випадково, цього не знаєш? Якщо колись зустрінешся з Путіним, запитай у нього? Може він знає? Буде вийо*уватись, запитай у нього, а хто ж той, із – за кого у нього х*й не стоїть? Хтось дав би мені якийсь шприц, - я б навіть сам собі зробив ту ін’єкцію і… перестав би чути космічний біологічний радіозв’язок, базікання бандитів, пропало б відчуття їхніх променів, після чого, можливо, бодай хтось, «народив» би мене?! О! Життя! Ё.т.м.! О! Дональд, і це при тому, що я ніколи, ніде, ні в чому не був винним! Уявляєш!? Свобода в СССР, в Росії, в Україні, і це така свобода для, колись, людини президентів?! Якби таке було можливим, я, звичайно, просив би тебе врятувати мене, бодай у літньому віці, від катувань бандитами… Передаю привіт, добрі побажання родині екс-президента США Р.Ніксона. Який би він не був, до нього критично відносились тоді багато людей, але він був порядною людиною, - намагався захистити людину, яку катували найжахливіші бандити сучасності, психотронні бандити). Дональд , уяві собі, тоді вся Москва стояла «на вухах», піднімались чи не всі посольства, намагались допомогти дами дипломатичні, я іду по Москві, а поряд переміщуються автомобілі, з дипломатичними номерами, за кермом шикарні дипломатичні дами, а я іду поряд, згорблений, так тримали променями, з відкритим ротом, із рота текла слина, так х*єлі психотронні офіцери, реготали при цьому, кричали, щоб знав, як звільнятись із армії по шизофренії? Начебто я сам звільнявся? У мене ніхто і не запитував! Йду поряд із дипломатичними дамами, поряд із іншими громадянами, інтелект частково знищений променями, частково виключений тими ж таки променями, психіка зруйнована катуваннями променями, не знаю як мене звуть, де я знаходжусь, але хочу бути людиною… Мабуть так х*єлі лікарі із органів державної безпеки медицини, - найлютіша страшилка, яку бояться навіть державні діячі! Особливо в Росії! Путін, ти «бздішь» психотронних лікарів? Як вони тебе ще не приї*ошили?! Ти вже давно цього заробив своїми виї*онами! Мразь терористична! Бандитська! Спонсор тероризму, спонсор сепаратизму! Окупант є*аний! Убирайся, потвора, із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Дональд, як би ти ще знав, як дами, москвички, дипломатичні, інші, дратували силових міністрів, міністрів оборони, офіцерів… Мене тоді у Москві психотронні бандити припинили допускати до свого житла, я не міг потрапити додому, до дружини, до дитини, то спав у вагонах поїздів, то на «Аеровокзалі», недалеко від дому, то у гомосексуалістів, то у онаністів московських, (один одного ми не знівечили, не порочили, поважно відносились один до одного), то у художніх майстернях працівників московської культури… Але, в основному, рятували жінки – москвички, які забирали чи до себе додому, чи організовували якісь готелі… Спав навіть у готелі «Россия», що біля Кремля. Зараз кажуть його вже знищили? «Бєня», президент Росії Б.Єльцін, звірів і х*єл, одночасно, від насилля наді мною, хтось його там полякав, був і такий час у його житті, що йому говорили я не знаю, але, був час, він був занадто схвильованим, мабуть його лякали генерали яким-небудь тріпером, (гонореєю)… Єльцін говорив мені: «Гдє би ти нє бил, что би ти нє дєлал, - рядом должна бить жєнщіна!»… Я цю фразу запам’ятав, але нічого не розумів, я був постійно з пухлим мозком. Зате відчував, як звіріли від цього силові міністри, міністри оборони, міністри внутрішніх справ, - ці сопливі утримувачі «брудної мафії» разом із своїми ублюдками – лікарями. Орудовала ця шпана сумісно, вкупі: бандит – начальник, жахливий лікар, КГБіст… Міністр оборони Грачов бісився і кричав: «А ми ссим твоїм сукам в рот!». А його психотронні таємні офіцери, додавали: «А ми е*ьом твоїх сук в рот, в ж*пу! В рот в ж*пу!»… «Мої суки», шановні дами, москвички, прошу прощення у вас, я ніколи ні в чому не був винним, так х*єлі генерали і офіцери, у них там свої прибамбаси, до того ж , тоді я вже був цивільною людиною, а катують мене люди в погонах… Такі порядки в СССР, в Росії, в Україні… були. Прощаю і прошу прощення! Я знаю, що оті таємні, засекречені, психотронні офіцери, своїми х*ями зламали не одну долю жінок – москвичок, - дякую за боротьбу, за захист, за порядність, навіть відносну… Ви захищали не тільки і не стільки Віктора Коваленка, як «сина» чи «брата» М.Горбачова, Б.Єльціна…, ви захищали Свободу від психотронного насилля мразей армії і спецслужб над чоловіками, над жінками… Всяка війна вимагає жертв. Знищено було багато людей… Постраждали і родини Президентів, була знищена Р.Горбачова, штучно викликаною злоякісністю, вважаю, але довести не можу, був знищений і президент Єльцін… У мене у мозку стугонить до сих пір: «Ми убйом сначала Єльціна, а потом тєбя!», «Ми нікогда нє допустім в государствє второго Єльціна!» . І це все відбувалось ще й під гаслом КГБ, яке вони мені також вдовбували у мозок: «Ви нас любітє, а ми вас унічтожаєм!»… Хто знищує? КГБ!? Кого знищують? Українців!? О! Ну, Росія, бережись! Дональд, якщо мене правдиво,об"єктивно інформують, то виходить, що лікарі всього світу припинили лікувати гонорею на всій території земної кулі?! Це правда? Якщо правда, то виходить, що лікарі всього світу захищають... Кого? Фіг його знає! Але, у такому випадку. відомо, хто у цьому винний?! Генералітет і офіцерство кривавої Росії? Психотронна мафія армії і/чи спецслужб Росії? Ну армія! Ну "ме"дицина! Що, тепер Путін, навербував у ФСБ стільки багато лікарів? Путін спробував восстановіть СССР за допомогою лікарів-ФСБешників. Х*й знає що? Хто це все примушує мене злословити? Бандити, які керують мозком! Я у цьому не винний! Я, - біоробот! Я, - не Віктор Коваленко! Я, - прибульці, які прибули у мій мозок і так ним керують. Дуже важко бути божевільним. Я не знаю яке зараз законодавство, але раніше було таке, що людина, яка побувала у божевільні ніколи вже не зможе: працювати кваліфікованою, відповідальною працею; працювати розумовою працею; бути на керівній посаді:мати зброю, мати права на керування автомобілями; бути одруженим, але якщо людина одружена, то вона не має права на розлучення, якщо проти цього чоловік чи дружина... Жахливо, чи не так? На моєму шляху були і нормальні, порядні психіатри, надавали довідку на право мати зброю, права водія... Але психотронні бандити, психотронні таємні офіцери, катували променями так, що я, не витримуючи катування, намагався покінчити з життям, чого не витримали і нормальні психіатри, - мене примусили, (променями), продати особисту зброю. Мразі в лампасах, психотронні бандити - психотронні офіцери, кричали: "Что напісано пєром, то нє вирубішь топором!". Криваві бандити в погонах, в секретних погонах, сповна використовують той вирок, який винесли московські психіатри, рятуючи, як раз, бандитів в психотронних погонах. Психіатри спочатку врятували психотронних бандитів, а ті, потім, використали вирок для катувань променями... Вважаю, що читачі військові, справжні військові, тим паче ті, хто проливає кров, перед якими я знімаю шляпу, стаю на коліна, знаючи що це таке армія Росія, не повинні комплексувати від цієї публікації, - мова йде про таємну, військову, психотронну мафію..., але не взагалі про військових?!

Немає коментарів:

Дописати коментар