Шукати в цьому блозі

субота, 15 грудня 2018 р.

1096.Як перемогти Росію?


У військових закладах професорсько-викладацький склад слухачам, поряд із іншими дисциплінами, викладає дисципліну під назвою «Історія воєнного мистецт-ва». Це таке «мистецтво», коли, наприклад, у 2-й світовій війні, тільки зі сторони СССР, було знищено біля 20 млн. чоловік, ще біля 60 млн. чоловік було поранено, скалічено… У кожного своє «мистецтво». Якось нам викладач розповідав таке, що, начебто, у 1941 році до Верховного Головнокомандувача ЗС СРСР Й.Сталіна прийшов чолов’яга і сказав, що він знає, як перемогти фашистську Німеччину: «Потрібно стерти з лиця землі їхню столицю, - Берлін!»… Сталін подумав, прийшов до висновку, що у такому випадку перемога над Гітлером можлива… Сталін запитав у того чоловіка: «А як це зробити?», той відповів: «Моя ідея, а ви вже думайте, як це зробити!»… Стерти з лиця землі Москву заманливо, можливо навіть необхідно, щоб знала московська військова шпана, як стирати Донбас з лиця землі, цілі регіони Сирії, знищивши тільки дітей в Сирії біля 7 тисяч, але… Я, звичайно, трішечки схожий на того чоловіка, але «моя ідея» перевірена на «практиці», - реалізована бути може із ймовірністю 100%. Як же перемогти Росію? Відповідаю зразу, - необхідно діяти згідно із Божою заповіддю: «Не роби комусь того, чого не хочеш, щоб робили тобі!». Я зовсім не маю на увазі те, що робив Путін з Україною, - підкоряв кожного, особливо активного, українця під проросійського бандита – ФСБешника… Конкретно, - з ключовим російським державним керівництвом, з ключовим російським генералітетом і ключовим російським офіцерством необхідно зробити те, що вони робили зі мною, з моєю ро-диною! Як перемогти окупаційний, терористичний, сепаратистський, бандитський фак-тор в Україні? Іншими словами, як перемогти 5-ту колону в Україні? Як перемогти проросійські, окупаційні, терористичні, бандитські, антиукраїнські сили в Україні? Відповідаю, - з кожним із таких потвор, з їхніми родинами, робити те, що робили зі мною, те, що робили з моєю родиною! Спробую пояснити. Декілька сотень бандитів від російської державної верхівки, російського гене-ралітету, (особливо від ГосДури, можна від «Останкіно» навіть), необхідно підклю-чити під промені, (під біоробототехнології космічної медицини), променями приму-сити, наприклад, міністра іностранних дєл РФ Лаврова, «сочініть» капітуляцій ну бумагу, променями примусити підписати таку бумагу всіх державних керівників Ро-сії, весь генералітет! Генералітет променями примусити віддати накази, віддати розпорядження виконувати накази: вивести російські війська, військову техніку із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій. Визнати, що анексія, окупація були помилковими, компенсувати ущерб, нанесений державам, території яких були анексовані, окуповані, таке інше. Все! Росія, у такому випадку, може залишитись серед всіх цивілізованих держав світу. Що можливо променями, таємно, дистанційно, невидимо, примушувати людей писати те, що потрібно тим, хто керує мозками людей, - я знаю на своїй шкурі. Чи не кожного дня я пишу, - примусово пишу, пишу під примусом. Наді мною так зну-щаються, так утримують, часто пишу, як сказала б моя мати: «Дурного да много!». Для мене письмо під примусом променями, - одна із різновидностей репресій! Я, - репресований психотрнними бандитами, які здійснюють злочини безкарно, таємно, дистанційно, невидимо, променями. До речі психотронні бандити, - КГБісти, їхні психотронні лікарі у системі корупції, так примушують посадових осіб підписувати певні папери, які їм необхідні для якоїсь вигоди, для збагачення, наприклад… Спробую пояснити із «відкритих» джерел, тим паче, що пишу все це не я, а той, хто керує моїм мозком, - я не можу не писати, мене променями примушують писати, а промені не можна перемагати! Всі претензії до «диктанторів», вони ж психотронні диктатори. Чи є промені, (біоробототехнології космічної медицини), у Росії? Я стверджую, що є! Найжорстокішим чином катувати мене почали у Москві, де я проживав багато років. Військові психотронні оператори мучили мене жахливо, позбавивши, буква-льно, всіх прав людини і громадянина, тобто організували для мене повну поразку у повному переліку всіх прав громадянина таємно, дистанційно, невидимо, проме-нями… Якось я запитував у тодішнього міністра оборони Росії П.Грачова, (Кличка, - Паша – мерседес): «Твої кримінальники катують мене променями! Ти що, хочеш, щоб я у тебе служив?», - Грачов відповів: «Нет! Служить ты никогда больше не будешь, однако я никогда не позволю тебе никаких контактов с милицейской мафией!»… О! Категорії мислення міністрів? Міністр оборони Росії визнавав наявність у МВД мафії?!. На моє бажання знищити Грачова, Грачов відповів: «А как ты меня уничтожишь? Ты меня не достанешь! Разве что с помощью врачей? Но ты уже опоздал, я предупредил своих врачей, что если они захотят меня уничтожить, то сдохнут первыми!», - тобто Грачов підключив своїх лікарів під промені, знав, про що вони мислять навіть, завжди знав про їхні наміри… До того ж цим Грачов підкреслив, що його захищають променями, його військові психотронні оператори. Чи є промені у України? Є! Я зовсім не хочу нанести будь-який ущерб Україні, але пишу про це ствердно! Чому? Тому, що у мене у мозку сидить величезна кіль-кість ворогів, моїх ворогів, ворогів України, Європи, США, які знають про це, а зви-чайні громадяни не знають! Що то за секрети такі, про які вороги все знають, а свої громадяни, порядні іноземні громадяни не знають?! Мене примушують променями писати, - така таємна війна! Можливо таке пізнання допоможе мільйонам порядних громадян займати правильну, об’єктивну позицію у світогляді на цей прекрасний, в той же час на такий жахливий, кривавий, брутальний, світ таємного насилля… До-поможе «відкрити очі» на таємну Росію, - громадянам стане зрозуміло, що то за Росія така, чого той Путін, вибачте, х*єєт так криваво, жорстоко, безкарно… Я був репресований безпосередньо у Москві, ще в часи існування СССР, - Київ тоді під-корявся Москві, виконував накази таємних репресантів Москви, на жаль виконує і зараз? Традиційно?! Від чого я х*єю! Страждання мої жахливі! До речі, читачам по-трібно усвідомити, що і зараз, традиційно, таємниці корупції зберігаються, щонай-менше, на 2 порядки, (у 100 разів), ретельніше, ніж військові і державні таємниці, про що свідчить, частково навіть, оця поточна публікація. Щоб допомогти мені за-хиститись від психотронних бандитів ще державне керівництво СССР, пізніше Росії, ще пізніше України, було вимушене втягнути мене у найжорстокішу таємну війну на території СССР, у боротьбу за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах… Це щоб зрозуміліше були наступні фрази певних українських ублюдків в штанцях колишніх міністрів оборони, пряма мова, яка свідчить про те, що у України є промені, (тобто біоробототехнології космічної медицини): «Если тебе осмелится помочь любой гражданский руководитель, мы тебя лучами сделаем сумасшедшим, возьмем за руку, приведем к нему и спросим у него, ну Вы тепер видите какой он, кто он, кому Вы помогали!?». Ці скоти піклувались, щоб мені ніхто, ніде, ніколи, нічим не допомагав, а вони, щоб таємно, дистанційно, невидимо, променями утримували мене у жебрацтві, хворим, самотнім, під променями тупості і під постійно діючими катуваннями променями, особливо вночі, замість сну. Захиснички, ё.т.м.! Таким чином бандити в психотронних лампасах, в штанцях членів Уряду, - силових міністрів, знущались не лише наді мною, але і над цивільним державним керівництвом, яке, по-Конституції, не могло мені нічим допомогти, не могло захистити від військових психотронних операторів. бісилось від мого стану, деякі цивільні керівники «переходили на сторону бандитів в погонах силових міністрів», - і від цього хаос на рівні державного керівництва тільки збільшувався, джерелом хаосу були і силові міністри, - жорстокі, вперті потвори, нелюди… Наступна фраза силового міністру України: «Излюбленный прием заставлять х*й сосать у офицера, а не будещь сосать, так лучами будем делать сумасшедшим!»… Я ці фрази у цій публікації навів лише для підтвердження того, що і у України є промені! Які можна використовувати для перемоги над Росією, а не тільки для того, щоб примушувати смоктати х*ї у офіцерів?! Дружини генералів, офіцерів України, їхні коханки, ви що, не справляєтесь із своїми обов’язками? Навів ці фрази для того, що, можливо, зменшиться кількість цивільних громадян, які впевнені у тому, що я божевільний! Хоча не виключаю, що кількість таких громадян збільшиться! Як бандити «по лінії КГБ» примусять відноситись до цього! Чому я не називаю прізвища цих міністрів? Не знаю! Не дуже хочеться! По-перше, - я вже це зробив, вже багато разів робив! Я свиней називав поіменно. По-друге, - я не хочу навіть так, будь-яким чином, дестабілізувати ситуацію в Україні. По – третє, - я не виключаю можливості того, що психотронні бандити більш висо-кого рівня, чи психотронні бандити Росії, підключали мозки тих українських силових міністрів під промені, і так, променями, примушували їх розмовляти зі мною! Тобто ці силові міністри були ні в чому не винні переді мною! По-четверте, - дехто із цих силових міністрів вже попросив прощення у мене! Я прийняв до відома, - прізвище перестав називати, хоча не виключаю, що мене у будь-яку мить можуть променями примусити назвати що завгодно. Тому, генерали, намагайтесь завжди думати, що ж ви говорите, - маючи на увазі, що психотронні бандити можуть примусити нагадувати вашу пряму мову, тиражувати її в інтернеті. Хоча це не обов’язково. – головне ефективність керування військами, а не страх щось «ляпнути»… Я, звичайно, не простив, таке не прощається, тому, що я не знаю ще, ще не вивчив, рівень ущербу завданий мені кожним із таких ссикунів, (ворога бояться катувати променями, а мене, на радість кривавої Росії, катують найжорстокішим чином, тому я їх називаю сси кунами: «Доборолась Україна до самого краю, гірше чужих свої її розпинають!»). Чи застосовуються промені у таємній війні? Наприклад, чи застосовує промені Росія для ведення таємної війни проти України? Застосовує! Тому я вважаю, що проти Росії, «в отвєтку», просто потрібно, просто необхідно застосувати промені, для перемоги над Росією! Але ця проблема занадто делікатна!? Я вважаю, що при-бульці, які вміють прибувати у мозки людей, повинні вести таку війну з Росією. До прибульців можуть примкнути всі спецслужби нормальних держав… Якщо можуть? Якщо хочуть? Якщо не бояться? Росія вже винищила в Україні таємно, дистанційно, невидимо, променями тисячі громадян, - я надавав список знищених українців російськими променями лише у цій «моїй темі»! Підкреслює використання Росією променів проти України, проти мене, зокрема, фраза, пряма мова тодішнього міністра оборони Росії, маршала Росії І.Сєргєєва: «Я Вам никогда не позволю читать! Я Вам никогда не позволю чем-либо заниматься вообще! И все равно уничтожу! Не сразу, но постепенно! Методом трех «не»: не позволю работать; не позволю что-либо иметь; не позволю лечиться!». Мене і зараз повільно знищує бригада психотронних операторів збройних сил Росії, щосекунди тримаючи на прив’язі електромагнітними ланцюгами, щоб не зіскочив з психотронної голки, катуючи день і ніч, особливо вночі під час сну чи замість сну. Цю фразу міністр оборони Росії Сєргєєв говорив мені, громадянину України, під час свого візиту в Київ. Цим підкреслюючи, що Росія застосовує психотронну зброю проти громадян України. Все це говорить про те, що проти Росії просто необхідно застосувати промені. Якщо все це скласти воєдино, то можна зробити висновок, - перемога над Росією можлива, проти Росії буде використано лише те, що Росія вже давно використовує на територіях інших держав, особливо на території України, тому Росія не може і не буде ображатись! «Їхнім же салом, - їм по сусалу!». Росія може бути нейтралізована на віки вічні, як наддержава, Росію можливо утримувати у сірій зоні, у всякому разі до тих пір, поки вона не захоче, скоріш за все до тих пір, поки їй не дозволить цивілізоване братерство, бути сильною державою, не говорячи про статус наддержави. Бандити Росії повинні бути покарані! Кривава зухвалість Росії пропаде на віки вічні! Вже не буде якийсь останкінський пропагандист типу Д.Кісєльова вонять в ефірі: «Россия единственное в мире государство способное испепелить всю территорию США!»… Росія повинна бути приборкана! Ця модель перемоги над Росією, якщо держа-вне керівництво Росії, російський генералітет будуть слухняними, буде здійснена без жодного пострілу, без знищення жодної людини. Убирайтесь, російські окупа-ційні свині, із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Як нейтралізувати представників 5-ї колони в Україні, особливо отих ублюдків, - агресивних сепаратистів? Зробити з ними те, що колись Москва кримінальна, Москва психоронна зробили зі мною! Депортувати к ё.м., променями випі*діть їх усіх на територію Росії! Там ваш, скоти, «русскій мір», там і х*єтє! Поступити з ни-ми так, як кривава психотронна Москва поступила свого часу зі мною! Росія повинна бути переможена у будь-який спосіб. Оскільки Росія залишаєть-ся «імперією зла», хоча і скороченою. Росія уявляє із себе жахливу небезпеку для здоров’я і життя чи не кожного громадянина кожної держави у світі. Одну із моде-лей перемоги над Росією я зробив гласною.

Немає коментарів:

Дописати коментар