Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 28 грудня 2018 р.

1099. Путінізм.


https://www.obozrevatel.com/ukr/russia/pochemu-u-putina-klichka-mihail-ivanovich.htm Ну що, Путін, "допригался"? Щоб ти знав, хто ти такий насправді! Щоб знав, як дурачитись і ніколи ні про що не розмовляти? І ти, з такими можливостями, не міг "заваліть" психотронних ублюдків армії, які мене катують щосекунди променями, день і ніч, зробивши мене неконкурентоздатним, знищивши, (променями), інтелект, зруйнувавши, постійно діючими катуваннями, психіку, зробивши безсилим, безпомічним, беззахисним, та ще й на фоні, оформленої мидициною, безправності? Ну мразь! Буду вбивати всіх, хто займається злочинами безкарно, до тих пір, поки не знайду тих, із - за кого мене катують! Щоб ти знав, куди ти потрапив!? Будеш дурачитись, - тебе будуть пі*діть твої ж собутильники! Я истреблю всю гебню, если они не уничтожат тех, кто меня пытает лучами, тех, кто отдавал распоряжение меня пытать лучами, сделав безпомощным, лучами! Никогда не прощу врачей из органов госбезопасности медицины! Врачи, ну что, "допрыгались" со своими КГБистами армии? Я никогда не буду разговаривать с бандитами так, чтобы они надо мною глумились! Будете добиваться, - буду убивать! Путин, будешь ко мне добиваться, - я тебя убью к ё.м.! Для того, чтобы твой х*й поднялся, нужно, чтобы ты подчинился тому, кто тебе его повесил! Никогда не прощу врачей и ихних лакеев во всех ведомствах! Врачи армии, будете дурачиться, - вас будуть истреблять повально! Чтобы знали как дурачиться! Я вас предупредил, - будете добиваться, я вас буду убивать! Аваков, будешь запрещать людям мне помогать, - х*й твой никогда не подниметься! Я никогда не прощу тварей, которые издеваються день и ночь лучами для того, чтобы бандиты были сильнее приличных людей! Аваков, чтобы знал, как дурачиться, думая, что я буду делать згвалты для того, чтобы военные мне помо-гали?! Аваков, заставил военных проявляться? Врачи, (гебисты), ну что? Довыка-беливались со своими бандитами? Которые добивались ко мне, день и ночь, чтобы превратить в раба, после згвалта? Ванька информатики, будешь дурачиться, над тобой будут смеяться, чтобы знал, мразь, как в прямом эфире требовать осуществлять згвалт, чтобы меня превратили в раба бандиты врачей! Путин, чтобы ты знал, куда ты попал, со своей тупой КГБистской мразью! Врачи, будете дурачиться, - над вами будут смеяться! Чтобы знали, как не понимать, кто же вы такие на самом деле!? Врачи армии, чтобы знали как дурачиться со своей шизофренией! Путин, тебе лучше застрелиться, а не ждать того, что будет дальше! Чтобы знал, ублюдок, как думать, что ты крутой пацан! Министр обороны, ну что, ты узнал, кто ты такой на самом деле? Сидите, мрази, сидите, сидите до тех пор, пока у врачей не спросят: "Кто же тот, из - за кого врачи всего мира не лечат гонорею на всей территории земного шара!?"... Ну что? Путин, да и Пьер, узнали, куда вы попали? Чтобы знали куда вы попали! Эта война идет на всей территории земного шара! Министр обороны, ну что ты теперь будешь делать, если я у тебя в мозгах? Чтобы люди знали, кто кого боится, а не подчинялись бандитам из органов госбезопасности, особенно в штанишках министров обороны. Путин, ну что ты теперь будешь делать? Что? Если у тебя нету друзей, способных тебе х*й поставить? Тебе нужно подчиниться тому, кто тебе х*й повесил, тогда ты еще, какое - то время, поживешь нормальной жизнью, - не подчинишься, убью, как скотину убью! Обращаюсь к первым лицам государства, так вы что, думали, что я буду сдаваться вашим сопливым гебистским бандитам, поэтому добивались с помощью згвалтов? Я их буду убивать к ё.м., а не сдаваться такой мрази! Вырежу всю гебню, если не найдут тех, кто меня пытает лучами и тех, кто отдавал распоряжение пытать меня лучами, чтобы сделать неконкурентоспособным в таком жестоком мире! Для того, чтобы вы меня убили, нужно, чтобы у ваших верховных х*и стояли! Сидите, мрази, и думайте, что вы меня убьете с помощью врачей! Я врачей буду убивать тысячами, если они не будут лечить людей от болезней! Врачи, чтобы вы знали, кто вы такие на самом деле, а не врачи! Врачи, - КГБисты, которые занимаются преступлениями безнаказанно! Чтобы знали, скоты, как использовать "грязных" людей, (венерически больных), для порабощения приличных людей. Путин, ну ты что? Поработил украинцев с помощью "грязных" людей? Врачи, вы*бывались? Довы*бывались!? А теперь сидите и "бздите". При малейшей попытке нанести любой уровень любого вида ущерба, - смерть! Я никогда не прощу тех, кто решил меня до смерти превращать в раба, после згвалта! Для того, чтобы вы меня превратили в раба, нужно, чтобы у вашего военного прокурора Матиоса х*й стоял! Врачи, не убьете министра врачебной госбезопасности над вами будут смеяться! Чтобы знали из - за кого вы не е*етесь, - вам х*и повесили из - за этой мрази! Обращаюсь к некоторым первым лицам определенных государств, - посидите теперь и вы, а я посмотрю за вами, как вы теперь будете себе х*и ставить! А потом вы узнаете, что же вам нужно делать для того, чтобы они у вас поднялись!? До "опи*денения" сидите и думайте, кто же вам х*и повесил!? Нельзя сидеть на государственных должностях и заниматься КГБистскими преступлениями! Врачи армии, психотронные врачи армии, повы*бывались над гражданскими людьми? Чтобы знали, мрази, чем вы занимаетесь, а не бойцов лечите!? Врачи армии, будете добиваться к военным, - они вас будуть убивать! Чтобы вы знали, скоты, как ставить военных в зависимость для того, чтобы они меня дое*ывали! Звертаюсь до людей всього світу, - будете підкорятись бандитам, вони вас всіх перетворять у рабів і будуть знущатись до смерті! Путін, ну ти умна людина? Розумний ти? Ну думай ще! Звертаюсь до російського народу, будете підкорятись бандитам ФСБ, будете їх вибирати у владу, вони вас всіх перетворять у рабів і будуть катувати до смерті! Щоб знали, що це таке лікарі, якщо вони КГБісти! Громадяни всього світу, спостерігайте за кожним лікарем, - вони КГБісти, вони бандити, непідсудні за будь-які злочини! ВІйськові, ви тепер взнали куди ви потрапили? Лікарі, не будете лікувати громадян від хвороб, вони вас всіх будуть пі*діть і вбивати, і ніхто у світі, ніде, ніколи, ні при яких обставинах не буде вас захищати, проводити слідства, судити, таке інше, тому, що ви всіх допікли своїми хворобами, невиліковними, і слідчих, і прокурорів, і суддів, і державних діячів, і військових, і гебістів, і вчителів, і професорів... Русскіє, будете ще атакувати будь-яку державу, вас будуть вбивати тисячами! Я попередив всіх, особливо лікарів, щоб не казали, що Віктор Коваленко х*йовий мужик. Я не Віктор Коваленко! Віктор Коваленко репресований психотронними бандитами, ніколи ні в чому не був винним! Його катують день і ніч променями! Утримуючи так, як всі бачать! Я, - прибульці, які прибули у мозок Віктора Коваленка і керують ним! Міністр оборони України, щоб ти знав, як "бздєть" вбивати ворогів, а мене катувати променями! Не вбиваючи ворогів війну виграти неможливо! Я в мільйон перший раз наголошую, Україні протистоять такі потвори, які розуміють тільки силу, їх потрібно тільки вбивати, іншої мови вони не розуміють! Щоб знали, як думати, що я вам х*ї вішаю! Вам що, х*ї дорожчі за долю України і українців? Того психотронного ресурсу, який використовується для моєї нейтралізації, достатньо для того, щоб виграти російсько-українську війну 2014...2018 р.р. З Путіним та його оточенням потрібно робити те, що роблять зі мною психотронні оператори психотронних паханів. Щоб знали військові, як вважати, що я той, із - за кого військові бояться розмовляти із цивільними людьми, які запитують у військових хто і для чого катує цивільних людей променями. Хто дозволяє військовим катувати цивільних людей променями? Військові повинні захищати державу,а не займатись злочинами, особливо психотронними, та ще й для збагачення бандитів! Лікарі, будете дурачитись, вас будуть вбивати ті, із ким ви, "на один карман", знущались над людьми! Я буду споглядати за кожним скотом, який займається злочинами безкарно, до тих пір, поки він не скоїть свій черговий злочини, - після чого я його знищу! Повідомляю державному керівництву, для того, щоб мене знищили бандити - гебісти, потрібно, щоб військові були сильнішими за цивільних людей! Путін, не будеш підкорятись, - не будеш не те, що не ї*атись, але і не будеш спокійним ніколи, і ніколи не будеш сидіти без болю! Звертаюсь до українського державного керівництва, - щоб ви знали, хто кого боїться! Щоб знали, як "бздєть" мати зі мною стосунки. Сидіть і "бздітє", якщо не хочете бути порядними людьми! Якщо будете розмовляти із лікарями, вони у вас запитють, а хто ж той, із - за кого ви не ї*етесь! Не будете вирішувати питання, - ерекцію не висидите ніколи! Ви всі вважаєте, що я не розумію у чому ж для мене проблема? Можливо?! Для мене проблемою є те, окрім іншого, що ви не вмієте розмовляти із тими, хто вам ваші х*ї повісив! Щоб знали, як вважати, що я якесь "нічтожєство", а ви всі надлюди! Агресивні лікарі, нічого у вас не вийде із моїм знищенням! Для того, щоб ви мене знищили, у вас повинні бути такі виконавці! А вас ненавидить все людство, особливо проросійських, проФСБешних... Вас ненавидить все людство за те, що ви утримуєте чи не всіх людей хворими, для того, щоб перетворювати їх у бандитів та рабів, щоб збагачуватись за допомогою медичних злочинів... У чоловіків Росії середня тривалість життя на 20 років менша, ніж у громадян ЄС! Путін, ти що робиш із мужчинами Росії? Щоб знав, мразь, як підкоряти чи не кожного громадянина під проФСБешного бандита! Русскіє мужики здихають на 20 років раніше від страху і хвороб... Путін, ти зає*ал громадян своїми страхами!

Немає коментарів:

Дописати коментар