Шукати в цьому блозі

середа, 5 грудня 2018 р.

1088. Говорять: "Свята правда!".


Вибачте, шановні читачі, я про своє знову. В останні дні мені була, «таємно», по кос-мічному біологічному радіозв’язку, повідомлена причина моїх репресій, причина щосеку-ндних страждань, викликаних застосуванням психотронними бандитами армії і/чи спецс-лужб проти мене біоробототехнологій космічної медицини, коротко, - променів. На цей раз з грифом «Свята правда». Що це? Чергова версія? Чи дійсно «свята правда»? Відповідно із «святою правдою» причиною репресій проти мене є катування мене ти-ми, (таємними, засекреченими, психотронними лікарями), хто підключав мене під біоро-бототехнології космічної медицини з метою збагачення. СССР був навіть не державою, по С.Рабіновичу, СССР був терористичною організацією, суспільством із 100% корупцією і 100% КГБізацією, (КГБ також був терористичною організацією, КПСС також була терористичною організацією, як і зараз в Росії партія «Единая Россия», КГБ обслуговував КПСС, КГБ, - це «вооружонний отряд КПСС»).. Для певних категорій людей корупція могла бути, частково, і доброю. Доброю, це коли, наприклад, порядних офіцерів , генералів, порядних службовців, науковців…, підключали під промені, для того, щоб, скажімо, перевести по службі, по роботі у «тепле» місце роботи, на «теплу» посаду, таке інше. Але за гроші! Люди могли бути дійсно порядними, які заслужили переміщення по службі, але переміщення потрібно було здійснити таким чином, щоб було вигідно корупціонерам, - за гроші! Москва кишіла тоді корупційною термінологією типу: «Все покупается, - все продается!». Ю.Андропов здійснював тоді облави навіть на кінотеатри, оточував вранці кінотеатри, і «фільтрував» глядачів, чого це вони вранці у кіно ходять, чому не на роботі?! З метою притягнення «ледарів» до відповідальності. А корупція, вибачте, х*й ложила на Андропова, на борців з корупцією. Пізніше Ю.Андропова, кажуть, знищили, як скотину, яка насмілилась боротись із корупцією, - нирковою недостатністю. Кажуть, що для цього його так отруїли! Тобто і корупції добре, - збагачуються корупціонери, і добре тим порядним генералам, офіцерам, науковцям, службовцям… , яких переведуть бандити, які володіють променями, на «теплі» місця роботи чи служби. У зв’язку із цим всі корупціонери та їхні ублюдки були пов’язані поміж собою, тому на словах всі боролись із корупцією, але ніхто ніколи із нею не боровся по суті, оскільки корупція могла знищувати людей таємно, дистанційно, невидимо, променями. Всі сиділи, виконували накази бандитів і «бздєлі», боялись навіть роти відкривати, - бандити від корупціонерів могли знищувати борців з корупцією миттєво, таємно, дистанційно, невидимо, променями… «Наївних», «простодушних», «дисциплінованих» слідчих не зразу карали радикально, аж до знищення, спочатку їх намагались «виховувати», - вони могли ходити жовтими, худими, блідими, хворими, з повішеними х*ями, розлученими із дружинами, дітьми… А у «їхніх» слідчих, морди були, як сказала б моя мати, «хоч цуценят бий», такі морди можна було бити із зав’язаними очима, - не промажеш навіть із закритими очима. Але били вони, а не їх! Страшне суспільство! До мене, говорять голоси по космічному біологічному радіозв’язку, і підключились добрі корупціонери, які хотіли допомагати, але за гроші, але ж цей процес дуже складний, потрібно бути дуже розумною людиною, щоб вміти підігравати корупційній моделі, щоб вміти орієнтуватись у їхньому середовищі… «Нашим» пацанам не потрібно було бути дуже розумними людьми, у корупційному змісті, оскільки були підготовлені психотронні оператори, які могли керувати мозками тих, «кого протягували» так, як було потрібно, щоб досягти мети… Мене для цього і підключили під промені, але ті, (по версії «святої правди»), хто підк-лючив, «залетіли», як, я не знаю, не говорять, «залетіли» і все, - у мозку були представники антагоністичної мафії. (Були навіть оті «слідчі морди», які якось довго так сиділи у мене у мозку, а потім, як зарепетують: «Ах, так он ні в чєм нє віноват!? Ну ми єму, б*ядь, слєлаєм!», - «дєлают» до сих пір! «У них» бути невинним, це набагато жахливіше, ніж бути кривавим злочинцем! Будуть «ї*ати до смерті!». Підключили, «залетіли», не змогли викрутитись, (це мене дивує, перед ким не змогли викрутитись, якщо скрізь 100% корупція? Таке могло бути лише в одному випадку, коли вищестоящий корупціонер «нє напілся крові» від нижчестоящих корупціонерів, від тих, хто так намагався «родіть», таке могло бути, оскільки я ще тоді, в СССР, у Москві, був інформований, що мене репресували два державних чиновника, які, якраз, «нє напілісь крові», (не отримали грошей за мене). Прізвища тих двох державних чиновників мій інформатор мені не повідомив. Можна було лише здогадуватись, що ці два державних чиновників настільки, вибачте, пі*до противні, що їм навіть гроші за мене ніхто не приніс, настільки пі*до противні, що мене навіть репресували за те, що їм за мене не принесли гроші!? З часом викристалізувались два прізвища, я не наполягаю на достовірності цієї інформації, але, можливо, найбільш підходили під ці два прізвища, - це міністр внутрішніх справ В.Бакатін, (він ще потім КГБ там , у Москві, покерував), а також Головний військовий прокурор, заступник Генерального прокурора, д.ю.н., генерал – поковник А.Ф.Катусєв… Уявляєте, що то за влада така в тому с*аному СССР була? Якщо два корупційні державні чиновники репресували навіть, ніколи ні в чому не винну людину за те, що мразь, рило сопливе, «крові, (грошей), нє напілось?». Виходить, що Слава Рабінович правий, коли стверджує, що СССР не був навіть державою, СССР, - терористична організація, яка весь час свого існування воювала, не на своїй території, так на чужій! (Років три-чотири СССР тільки не воював). Уявіть собі, яка ненависть до Путіна, до цієї потвори, яка хоче… «восстановіть СССР», «восстановіть вєлікую страну!». О! Додумався чекіст є*аний! Щоб восстановіть СССР, Путін, потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Щоб сховати такий злочин, психотронний злочин, щоб ті, хто підключав під промені, не переживали, не мучились, щоб не намагались виключити ті промені, (до речі я до сих пір не знаю, чи можна виключати ті промені? Той магнетизм, за яким бігають промені із штучних супутників землі, - можливо якоюсь ін’єкцією? КГБісти? Психотронні медики? Мовчите? Ну потвори!? Сопливий мусор КГБешний, Матіос, не знайдеш тих, хто мене катує, (українську частину репресій), я тебе повішу, щоб знали, гниди гебістські, як лізти на державні посади не відповідаючи займаним посадам? Матіос? Мовчиш? Ну мовчи! Те ж саме відноситься до Головного військового прокурора ЗС РФ, якщо ти, мразь русская, не знайдеш русскую частину репресій! За що ви гроші отримуєте? За кримінальне збагачення? Ублюдки! За що вам платить держава посадові гроші, із державного бюджету? Путін, скотина, убери всіх своїх ФСБешників із державних посад? Мразь! Ти що не розумієш, що вони на посадах займаються лише кримінальним збагаченням, більше нічим, а середньостатистичний русскій мужик здихає на 20 років раніше, ніж вмирають люди в ЄС! І ти, скотина, все воюєш із США, із ЄС? Мразь, ти повинен воювати із злочинністю армії і ФСБ,особливо із психотропною злочинністю армії і ФСБ, а не із Україною, ЄС, США, НАТО… Убирайся, потвора! Путін, я все рівно ви*бу і тебе, і твою Росію, і твою криваву армію, і твою сопливу ФСБ, і все рівно вижену і із Криму, і із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! До Віктора Коваленка не добивайся. Я не Віктор Коваленко! Віктор Коваленко, - біоробот, репресований психотронними бандитами! Я, - прибульці, які прибули у мій мозок і так керують ним?! Путін, можливо це так себе поводять твої с*ані ФСБешники, які «так» «убаюківают» Україну, ЄС, НАТО, США… Це така твоя спецоперація проти Вільного Світу? Виходить, що я тоді учасник твоєї с*аної спецоперації твоїх с*аних: армії, ФСБ, СВР…? Їхніх психотронних структур? Чому тоді гроші не платиш? Плати потвора, інакше вб’ю! Що творять? Що творять мразі гебістські?! Що творять психотронні ублюдки армії! До мене не добивайтесь, - я не маю ніякого відношення до цього письма. Мене примушують променями… …Вирішили репресувати до смерті! Як? Вигнати із столиць, загнати на периферію, ка-туваннями променями «зає*ать до полусмєрті», зробити самотнім, - повісити х*й, зарази-ти хворобами, загнати у хутір, у собачу будку чи розвалену хату, після згвалту перетворити у раба, примусити відпрацьовувати за ту хату чи собачу будку на підприємця, який, начебто, заплатив за ту хату, причому примусити відпрацьовувати все життя, до смерті, а перед смертю сказати, а тепер іди лікуйся і тебе покинуть ті, хто тебе так репресував… А щоб я не чирікав, щоб не міг виповзти із такої ситуації за рахунок власних якостей, за рахунок інтелекту, приняли рішення знищити променями інтелект, зруйнувати психіку, весь час кричати моїм язиком від мого імені, щоб люди не допомагали, щоб думали, що я божевільний насправді… Оцей алгоритм і виконує банда психотронних бандитів… Але… Начебто… Є сила, яка вирішила поборотись із бандитами по моделі «їхнім же салом, - їм по сусалу»… Путін, я знищу твій КГБізм, твій психотропний КГБізм, на всій території земної кулі, щоб врятувати людство, громадян від катувань променями, від таємних, дистанційних, невидимих… Щоб люди отримали Свободу від катувань. Ну що, лікарі – психіатри, врятували своїх ублюдків, - психотронних репресантів? До речі це не думка Віктора Коваленка. Мені, навпаки, здавалось, що порядні психіатри мене рятували!? Як? Не знаю до кінця? Як могли! Полторак, ну ти тепер знаєш, куди ти потрапив? Щоб знав, як «бздєть» боротись із ба-ндитами державної безпеки! Ну що? Людство? Зупинимось на цій «святій правді»? Чи будемо ще чекати, коли ж з’явиться «правда святіша за «святу правду»? Державне керівництво, що будемо робити? У вас є можливість відмінити «таке» від-ношення до мене? Коли мене ї*уть променями день і ніч і дойо*уються за допомогою згвалтів, та так, щоб інші забороняли ті згвалти? Променями! У вас є такі друзі, які можуть розмовляти із психотронними бандитами, із – за яких мене катують, так, щоб ті припинили катувати мене? Якби ви знали, наскільки це невимовно важко, не знати алгоритм виходу із такої ситуації, сидіти під катуваннями променями, звіріти від конспіративного відношення людей… Я не знаю як виключаються ті промені! Якщо за допомогою ін’єкції, то це, зараз я ро-зумію, дуже небезпечно для мене, - мене можуть десь виключити, зразу підхопити, вивезти до лісу, як таке вже робили, бити там і вбити, забити до смерті, тоді мене не вбили, тоді я вижив, зараз хочете? Ну мразі?! Мене, у такому випадку, потрібно виключати там, де мене підхоплять порядні люди, які борються із такими скотами, які катують, грабують, вбивають… Розумні люди, які вміють вирішувати такі проблеми! А я не знаю жодної такої людини, навіть, якщо вони є? Тому, що якби я знав бодай одну таку людину, її зразу б знищили ті, хто від ворогів сидить у мене у мозку… О! С*ана московська корупція! Накрутили! Накрутили такого, що самі не можете розібратись?! Весь світ не може розібратись! Інформатори наголошують, що ця інформація є «святою правдою»! Петро, Порошенко, я тобі повідомляю інформацію, отриману по каналам космічного біологічного радіозв’язку. Голоси кажуть, що у тебе нема друзів, які могли б тобі довести, що ти здійснюєш, поряд із найціннішим, найдорожчим для народу, недобре, жахливе на-віть, начебто ти, не свідомо, не усвідомлюючи, вважаєш, що КГБісти повинні бути сильні-шими за тих, хто бореться із їхньою, КГБістською, злочинністю? Особливо психотронною! Це жахливо! У цьому вони тебе звинувачують, прирівнюють до Путіна?! Будь-ласка, - зроби висновки! Я не хочу, щоб українська влада була такою, як російська, щоб сиділи і "бздєлі" таємних, засекречених психотронних лікарів, не розуміючи навіть куди ж вони "затягують" і державне керівництво і суспільство? Із злочинністю, особливо із психотронною, потрібно боротись, (ви бачите що вони зі мною робили, зробили, роблять), тоді вона вас буде "бздєть", а не ви її, як в кривавій Росії! До того ж я обмежений, із - за катувань, не контролюю певних процесів, в той же час я знаю, що для мене робила колись порядна частина влади, мені ви не байдужі, я вас інформую, - робіть висновки!

Немає коментарів:

Дописати коментар