Шукати в цьому блозі

четвер, 13 грудня 2018 р.

1094. Зрікаюсь...


Я зрікаюсь визнання добровільності свого письменництва… Письменництво примусове, - викликане застосуванням проти мене біоробототехнологій космічної медицини, (променів). Тобто мене променями примушують писати! Мене так утри-мують психотронні оператори. Промені не можна перемагати, навіть теоретично, тому я пишу! Якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототех-нологій космічної медицини, а вони існують! В той же час я констатую, моїм язиком, від мого імені, психотронні бандити майже ніколи не припиняють розмовляти, моделюючи божевілля, в моїх публікаці-ях нема жодної гри, нема жодної брехні, там викладалась свята правда, а у випад-ках, які підлягають сумніву, я частіш за все не забував наголошувати, що інформа-ція отримана по каналам космічного біологічного радіозв’язку, достовірність інфор-мації і її автори мені можуть бути не відомі. Також вважаю за необхідне нагадати, що разом зі мною прозрівали, мужніли, набирались досвіду таємної психотронної війни, ставали більш солідними, більш серйозними, виваженими, певні державні керівники, (яким я, бодай за це, стаю вдячним), свідченням чого є знищення, ліквідація чи зменшення певних видів на-силля наді мною: арештів, слідства, судів, примусових місць проживання, примусо-вої праці, побиття, утримання у божевільнях, висилка до хуторів «на поселення»… Тобто державні керівники прозрівали, бодай частково, почали більш ґрунтовно розуміти, що ж це таке біоробототехнології космічної медицини, (коротко, - проме-ні), з часом розуміючи все більше, наприклад, для чого психотронні структури ар-мії і ФСБ РФ, їхня психотронна медицина, використовують промені проти України, Європи, США і світу. Розуміючи, що боротись зі мною не потрібно, карати мене за будь-що не потрібно зовсім, оскільки я, - біоробот, а якщо комусь цього хочеться, то карати потрібно не мене, а того, хто керує моїм мозком, - я ніколи ні в чому не був винним, просто мене злочинний світ таємних структур в погонах підключив під промені і грається моїм мозком так, як потрібно начальникам психотронних опера-торів. Та тільки життя моє, як і кожного із вас, шановні читачі, кінцеве, воно вже ніколи не повернеться, як і радість від нього… Я прошу всіх, буквально всіх, покинути мене, особливо психотронну офіцерню, їхніх міністрів, цих найжахливіших бандитів сучасності. Не можете, бодай чимсь, допомогти людям, яких катують променями, - покиньте! Чого ви взагалі лізете у чуже життя, якщо ви на здатні, бодай чимсь, допомогти людями, яких психотронні бандити катують променями? Я в черговий раз намагаюсь припинити письменництво, - не факт, що я зможу зробити таке зараз! Але бажання таке є! У всякому випадку я повинен відпочити від такої праці. Щоб я припинив писати чи щоб я писав в інший спосіб, потрібно, щоб так і керували моїм мозком психотронні оператори, - від них це залежить, а не від мене. Точніше, спочатку це від них залежить, а лише потім від мене. Я не можу бути сильнішим, навіть теоретично, за того, хто керує моїм мозком. Всі претензії до них! Вважаю, що з цієї миті прозріли всі, всі до жодного мої критики, що з цієї миті у жодної нормальної люди на всій території земної кулі ніколи вже не буде жодної претензії до мене! Покиньте мене всі, - не покинете ви мене, я вас усіх покину! На-бридли, потвори, а не люди! Тим паче, що державні керівники, на мій сучасний погляд, розібрались у тому, що ж це таке промені, настільки добре, що… «сховались у кущі». Колись, коли на-бирала оберти війна за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, державні керівники, ризикуючи своїм здоров’ям і життям, боролись більш мужньо, більш відкрито, навіть мене притягували до цієї боротьби, але як тільки прозріли у тому, що ж це таке промені, які застосовують бандити проти мене, «схо-вались у кущі», залишили мене у психотронній ямі, залишили на розтерзання бан-дитам у психотронних погонах… Я багато років свого життя витратив на те, щоб примусити певних посадових осіб говорити правду! Юридично точну правду! Об’єктивну характеристику. Так і не зміг! Від чого звірів також! Ким я тільки не був у мафії, у корупції: начальником, підлеглим, робітником, ішаком, божевільним, х*єсосом, ж*полізом, пі*долізом, робітником, тупим, військовим, цивільним, рабом, вантажником, нардепом, ссикуном, профаном, плебеєм, простолюдином, лохом, алкоголіком. викладачем… Бандити грались у сюрприз після згвалту… Статус розшукували… Обси*ались всі! Ніхто так і не зміг «народити» біоробота, тобто людину, мозком якої керують психотронні бандити, жодна людина у світі не може нічим допомагати людині, яку катують променями, - це означає, що найсильнішими у світі є бандити – офіцери в психотронних погонах? Що це за держава, в якій найсильнішими є бандити – офіцери в психотронних погонах? У них нема навіть цивільної освіти, вони не тямлять нічого у більшості спектрів людської культури , але найсильніші… катувати будь-яку людину!? Мають промені і, тим не менше, не можуть вирішувати жодні питання конструктивно. Вміти катувати, грабувати, вбивати, - зовсім не означає вміти вирішувати питання, задачі, проблеми… Навіть прокурори можуть давати поганяло, типу «Базікало!», замість того, щоб сказати правду: «Ви людина, яку катують променями!», тому ніхто не може допомагати. Допомагати можуть люди, але допомогти не можуть. Бандити мене звинувачують у тому, що вони не можуть мене «народити»?! Не можете допомагати людям, яких катують променями, - покиньте! Та й все! Що вам потрібно? Бандити знайшли вихід, - дурачаться, день і ніч дурачаться, приму-шують мене робити те, що ніхто у світі не може зробити, - перетнути промені, пе-ремагати промені. А оскільки я не можу їх перемагати, (їх ніхто не може перемага-ти). то ніхто нічим і не може допомогти. То хто у цьому винний? Чого тоді до мене добиваєтесь? Оце такі невидимі, таємні порядки у державі!? Кому це вигідно? Психотронним бандитам! Психотронному генералітету і психотронному офіцерству! Контролюють любу людину! Можуть контролювати! Можуть позбавити суспільство впливу бандитів, терористів, сепаратистів, які "привезли" війну в Україну! Катують патріотів України, але бояться бандитів?!

Немає коментарів:

Дописати коментар