Шукати в цьому блозі

вівторок, 4 грудня 2018 р.

1086. 8 - 0 - 4.


Цю публікацію можна розглядати, як продовження попередньої, вчорашньої, 1085.Какую страну потеряли. Мы все помним и никогда не простим!https://vkovalenko110550.blogspot.com/2018/12/1085.html Надаю приклад, як мене "ламалі", як "ставили на колєні", як "вирубалі под корєнь", як кричали: "Нає*у!", "Зає*у!", "Нає*у і зає*у!"... Особливо у психотронних бандитів армії виникла потреба "ламати" мене, "ставіть на колєні" після того, як відбулась розмова цивільних з військовими, у моїй присутності. Цивільні Москви запитали військових для чого вони катують мене променями по-звірячому? Я ж цивільна людина, а вони військові? Ким би він, тобто я, у них був би? Військові відповіли, що у них я був би, як мінімум, полковником, к.т.н,, доцентом,а як максимум, - генералом, д.т.н., професором... Цивільні посміялись над військовими і сказали, що у них я був би звичайним державним чиновником, у якого і зарплата була б вищою, і пільги, ніж у полковників і генералів, к.т.н. і д.т.н., а після виходу на пенсію і пенсія була б вищою, і пільги були б кращою, тільки працювати прийшлось би до 60...65 років. Військові, звичайно, озвіріли, почали щось сперечатись, ображатись, що, начебто, військові мені давали освіту, "нормальний" досвід, а я, начебто, зраджую їх? До того ж хтось ще підсмикнув, що Я володію сучасним мисленням, сучасною моделлю прийняття рішень, що я сильніший, (мабуть інтелектуально), із - за цього, за 70% відсотків народних депутатів Верховної Ради СССР. Пішло - поїхало. Мабуть "вони" мали на увазі підхід у мисленні і прийнятті рішення, основаному на математичному моделюванні, по суті, будь-яких процесів, чи то фізичних, чи то економічних, чи то соціальних, чи то військових... А тут ще президент Росії Б.Єльцін, як сказала б моя мати, "підлив масла у вогонь", вирішив вивести мене на посаду, вищу за силових міністрів, щоб я сам боровся із своїми "абідчікамі", репресантами, силовими міністрами, особливо міністрами оборони і внутрішніх справ, цими бандитами, військовими злочинцями, які катували офіцерів променями, (біоробототехнологіями космічної медицини). Офіцери від цих міністрів сиділи у мене у мозку і про все повідомляли міністрів... Як тільки ті взанали, що Єльцін хоче вивести мене на посаду вищу за силових міністрів, озвіріли, закричали: "Ми нікогда нє позволім в государствє второго Єльціна!", "Ми убйом сначала Єльціна, а потом тєбя!"... Прийняли рішення знищити мені інтелект, перетворити у "дурика", якого потрібно ще й перетворити у раба, після згвалту, щоб все життя катувати, а перед смертю запитати: "Ну хто сильніший? Військові чи цивільні? Порядні люди чи бандити?". Зразу після початку жахливих репресій у мене викрали медичні книжки, у мене їх було вже три штуки, мабуть, щоб я не був здоровою людиною, потім знищили знання німецької мови, (кандидатський іспит з якої я здав на "відмінно"), знищили знання, ще не зовсім вивченої, на той час, англійської мови, почали стирати здатність мислити, запам"ятовувати, діяти, променями вигнали із Москви, загнали до батьківського хутора і почали нещадно катувати... Вирішили доводити всьому людству, що я божевільний, однією із форм доказів цього був примус кричати і весь час базікати... Багато людей знає, що я роками ходив весь час розмовляв, начебто, сам із собою, часто дуже кричав, аж верещав. Насправді то не я кричав, а психотронні бандити, офіцери ВВС, їхні собутильники, вони кричали моїми вустами від мого імені. Щоб всі люди відносились до мене, як до божевльного... Тобто таємні, засекречені, психотронні офіцери застосовували проти мене біоробототехнології космічної медицини, коротко, - промені. Бандити в погонах досягли неабияких успіхів у катуванні мене, - багато людей до мене так і відноситься, як до "дурика"... Будь-яку людину можна зробити тупою миттєво, променями. При мисленні, запам"ятовуванні, елктрони кожної мозкової клітини якось там рухаються, обертаються навкруги ядра клітини,якось коливаються по якимсь законам, таке інше, якщо ж, скажімо, мозок людини помістити у якесь, скажем так, жорстке електромагнітне поле, яке "заборонить" електронам кожної мозкової клітини обертатись, коливатись так, як потрібно для мислення, для запам"ятовування, то людина не зможе мислити, не зможе прийняти рішення, не зможе багато чого розуміти... Якось так, якщо "на пальцях" пояснювати... Піддослідна людина може робити лише те, що їй наказують, (променями), ті, хто керує її мозком. Суть біоробототехнологій полягає у тому, що психотронні оператори керують мозком, (за допомогою променів), а мозок керує мисленням, діями, поведінкою піддослідного... Якщо ж виключити промені, то людина, з часом, з різним часом, в залежності від рівня катувань мозку, відновиться, буде відновлено мислення, запам"ятовування, таке інше... У моєму ж випадку, злочинна таємна офіцерня прийняла рішення "вирубать под корєнь", тобто грунтовно знищувати інтелект, можливість мислити, запам"ятовувати... Для цього втрутились у сон. У древній Англії, дервньому Китаї, найлютіших бандитів, найстрашніших злочинців вбивали у тюрмах "помєшатєльством", вбивали "божевіллям", схибленістю... Злочинцям, для цього, не дозволяли спати, - через декілька днів, можливо тижнів, людина вмирала, здихала... О.І.Солжєніцін у своїй книзі описував дещо подібне, те, що робилось у тюрьмі Хабаровська, у певних камерах включали яскраве осітлення, сильно звучащу музику, інше... Через декілька днів заточені вивалювались із камери сивими... Якщо ж людині дозволяти спати 8 годин на добу, то від недосипу людина не вмре. Психотронні ж садисти вирішили знищувати можливість мислення і запам"ятовування "под корєнь", спати дозволяти, але 4 години на добу... Замість 8 годин, 4 години... Таким чином перевели мій мозок у стан "повільно вмираючої людини", від тихого, повільного божевілля, від тихої схибленості... Міністр оборони РФ, І.Сєргєєв, так і говорив: "...Я Вас уничтожу! Не сразу,но постепенно!...". Більше того, навіть той корткий сон заповнюється, майже щодня, чиїмось мисленням моїм мозком, хтось весь час крутить мозком, роздумує, наприклад, всю ніч поспіль хтось думає моїм мозком, як він примусити мене закручувати шурупи? Чи ще щось... Якось 15 років, щоночі, майже, моїм мозком розмірковував хтось про те, як потрібно замінити кран водяний, який був не зовсім гереметичний..., не дозволяючи його замінити!? Тобто мій мозок весь час зайнятий тмм, що мені не потрібно... Можуть показувати мозкові фільми, іноді мозкові фільми жахів, - виглядає це так, як сон, багато людей бачать сни, мені, начебто сни, психотронні оператори крутять мозкові фільми, фільми страхів, кодують, використовуючи фільми жахів, катують страхом під час сну...Можуть демонструвати чорно-білі фільми, можуть кольорові. Дуже часто я вранці піднімаюсь із ліжка набагато більш стомленим, ніж звечора, коли лягав спати... Мені не вигідно зараз говорити про те, чого ж досягли подібними катуваннями бандити, оскільки "гірших людей скрізь більшість", злих дуже багато, знання про мене використають проти мене. Спробую примусити кожного читача довести себе до стану, коли людина не може навіть читати, - можливо категоричні громадяни щось зрозуміють? Не будуть настільки критично-категоричними? Люди будьте уважними, - психотронна злочинність жахлива злочинність! Так путінські таємні, засекречені, психотронні генерали "вирубают" політичних опонентів, аж до знищення. Колись, я про Україну не говорю, президент Росії Єльцін, (я колись був москвичем), намагався вивести мене на роботу у Кримль, - генерали, психотронні генерали, от таким чином не пропустили до Кремля, до влади... Зовні ж все виглядає демократично, доброзичливо, ЗМІ розповідають... P.S. Є і зовсім неприємні, плачевні для мене, висновки. Свого часу, захищаючи мене, цивільні державні керівники багатьох країн, вимушено, втягнули мене у жахливу, страшну, із вбивствами, явну і таємну війну за встановлення цивільного контролю над діяльністю таємних людей в таємних, психотронних, погонах, якихсь результатів у цій боротьбі досягнуто, я не буду зараз це коментувати, навіть настільки, наскільки я це розумію, але мене так і не змогли захистити... Навіть від катувань!

Немає коментарів:

Дописати коментар