Шукати в цьому блозі

неділя, 9 грудня 2018 р.

1090. Міхаіл Шішов, - Росія з Україною не воює!


https://newsone.ua/news/politics/v-fsb-rf-zajavili-chto-ukrainskie-morjaki-ne-mohut-schitatsja-voennoplennymi-i-objasnili-pochemu.html?fbclid=IwAR3OIZq_fTKT22xgKOjWhZrcZJNgKaHkZS4BaoTWw9QtDWgeC9OicD7DJKY Міхаіл Шішов, - начальник слідчого управління ФСБ РФ. Не визнає наявність росій-сько-української війни 2014…2018 р.р., мотивуючи це тим, що в Росії на жодному папері не записано, а значить і не визнається, існування російсько-української війни?! Правильно, Шишов, якщо твою жінку ї*е друг, але у них нема свідоцтва про одруження, то це для тебе означає, що він її не ї*е!? Юристи, ви бодай колись станете нормальними людьми, чи будете завжди КГБІстами? Чи будете звертати увагу на здоровий глузд, істинні інтереси істинної державної безпеки, обороноздатності, чи тільки на папери?! Тоді нехай українські моряки їдуть додому, в Україну, до свободи, а на паперах запишіть, що ви їх посадили на 100 років кожного! Шишов, ну ти і буквоїд! Шишов, якщо русскіє вбивають українців, то це вони воюють чи ні? Шишов, якщо ваші військові і/чи ФСБешні ублюдки із психотронних структур армії і ФСБ РФ, винищують тисячі українців в Україні таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), то це Росія воює з Україною? Чи ні? Ти, можливо, маєш на увазі, що юридично російсько-українська війна не оформлена? Тобто Росія веде з Україною необ"явлену війну? Фактично, істинно, війна йде, а теоретично, юридично, війни нема?! Тобто, Шишов, фактично російсько-українська війна триває, а юридично, а на папері війни нема? Так? Тоді, мразь, фактично до українських військових моряків ти повинен відноситись як до військовополонених, а юридично, на паперах, можеш їх засадити по вашому закону? Хоч на 100 років! А фактично, істинно, Росія повинна їх випустити, навіть як військовополонених! До того ж, згідно із міжнародним правом, (більшість країн визнає Крим українським), тобто українські моряки перебазовувались із одного свого порта до іншого, по своїм територіальним водам, загальновизнаним чи не всім міжнародним співтовариством!? За що їх потрібно саджати? Шишов, щоб знав, як "бздєть" бандитів із державної безпеки медицини збройних сил?! Ти заарештуєш тих, хто мене катує променями чи ні? Ти їх вже знаєш? Де вони сидять? Прізвища, імена, по-батькові!? Щоб знав, ублюдок, як вважати, що військові, - тупе бидло! Ви для мене однаково пі*допротивні, оскільки, скоти, не можете захистити від психотронних бандитів, в той же час, що ви із себе корчите? "Бздішь"? Так є промені, чи їх нема? Хто буде компенсувати ущерб, завданий мені психотронними бандитами, родинам тих, кого вони винищували променями, таємно, дистанційно, невидимо? Для того, щоб і ти,разом із своїм слідчим комітетом, знущався над Україною, потрібно, щоб у твого верховного х*й стояв! Мразь ФСБешна, потрібно боротись із злочинністю, особливо із психотронною, непідсудною за злочини, тобто із злочинністю армії і ФСБ, а не із тими, хто із нею бореться! Мене інформували багато років тому, що йде слідство, у цій моїй темі! Хто проводив це слідство, хто проводить, хто буде проводити, - до моєї смерті?! Не соромно? Не соромно, під виглядом слідства, катувати мене день і ніч проме-нями, щоб після згвалта перетворити у раба і сказати, а тепер ти звільнений із армії?! Гі-гі-гі! Щоб сховати у глибинці моє підключення під промені, щоб закатувати до смерті! "Бздішь" із такими потворами боротись? Щоб знав, як не розуміти, хто ж той, із - за кого не ї*еться твій верховний! Не знайдеш тих, хто знищує українців променями, таємно, дистанційно, невидимо, - я тебе повішу! До того ж, Михаіл, розберись із своєю с*анню ФСБешною мраззю. Що у вас там за порядки, - шибкотаємні? Я колись був людиною президентів, дуже добре пам"ятаю, - я людина президентів, а у мозку у мене сидять якісь бандити від сєльських безробітних бомжів, до бандитів - генералів, психотронних офіцерів, до опозиційних держав-них діячів?! Ви і мозки самих президентів так зберігаєте, як мій? Потвори, які катують мій мозок, - вбивці! Якось вони хизувались, один із них кричав: "Я убил уже десять человек! Нам надоело убивать!"... Будеш дурачитись над Україною, - тебе запитають: "Хто той, із - за кого ти дурачишся?", даси відповідь, будуть розбиратись із тим, на кого ти вкажеш, не вкажеш на когось, тобі скажуть: "Тоді ти винний у вбивствах людей...!", і почнуть шмонати променями так, що... Аж до знищення променями! Не будеш розмовляти із тими, із - за кого не ї*еться твій верховний, над тобою будуть сміятись! Ваша шарашка, ФСБ, - кривава, зовсім безвідповідальна, аси "круговой поруки"... Я тобі написав, як беруть ваших бандитів! Щоб знав, щоб ніколи не дурачився! Той, хто повісив Путіну х*й, сидить у нього у мозку, не будете з ними розмовляти, над вами будуть сміятись?! Не соромно? Міхаіл, що то у вас за армія така, кривава, підла, що то у вас за спецслужби такі: ФСБ, СВР..., якщо ви навіть х*й поставити Путіну не можете? Куди ви пнетесь? Я буду вбивати всіх, хто займається злочинами безкарно, до тих пір, поки не підкорю тих, хто мене катує?! Подурачтесь! Скоти! Мабуть, Міхаіл, ти вже зрозумів, що Я не Віктор Коваленко, Я, - біоробот, репресований психотронними бандитами! Я, - прибульці, які прибули у мій мозок і так керують ним! Що б ти робив на моєму місці? Будеш добиватись до мене, - уб"ю! Я вважаю, що ти досить розумна людина, розумієш, про що я пишу! Навіть якщо б ти міг заарештувати мене, то що б ти взнав? Що? Що мене підключили під промені і катують ними?! Все! Знайди тих, хто мене катує? Аж до знищення! Неймовірно бути іграшкою у бадитів, та їм слухняних... Я звірію! Ти знаєш, как мєня "взялі"? До мене добиваються за допомогою згвалтів одні, а другі променями не дозволяють здійснювати ті згвалти! Все! Я звірію, - від мене вимагають здійснювати те, що ніхто не може, навіть теоретично! Перемагати промені! По-іншому, - мене не допускають променями до жодної конструктивної людини, а жодну конструктивну людину не допускають до мене... Тому задача не може бути вирішена! При цьому катують променями, дурачать, оббріхують... Не дозволяють мислити, запам"ятовувати, діяти... Що б ти робив на моєму місці? "Врагі нам лучшіє друзья, - оні прємудрості нас учат!", - ваш В.Жуковскій?! Я у тебе це запитую, навіть як у ворога?! Щоб не говорили, що я не намагався вирішувати задачу! Якщо біоробота не водити за руку, - вивести із такого стану не можна! У світі нема жодної людини, яка б водила мене за руку, до того моменту, поки не звільнять від "таких" променів... Я звірію, навіть посадовим особам не може дійти ця істина, - мені страшно, скільки ще психотронні бандити армії і спецслужб, особливо ваших, російських, будуть водити за ніс керівників?! Ще стільки горя буде для людства, із - за того, що людство не може до кінця зрозуміти, що ж таке промені, та ще й тому, що психотронна злочинність непідсудна за будь-які злочини... Шишов, випусти пацанів, звичайно ти "забздішь"? Тому зроби все, що від тебе залежить, щоб українці повернулись додому... Не дурачтесь! Весь світ вже відчуває, що ви дурачитесь! Це одна із причин ненависті до Росії, до Путіна, до армії і ФСБ Росії! До речі від тебе залежить, бодай частково, звільнення Росії від жахів, до яких Путін призвів Росію! Заарештуй Путіна, зроби його "козлом отпущєнія", можете навіть знищити, "прі попиткє к бєгству!", строєм, як СССР із Афганістану у 1989 році, уйо*уйте із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій... Росія буде врятована, як держава! Інакше буде багато біди у Росії, - аж до розпаду на 19 князівств, до знищення 100% агентів ФСБ... Убирайтесь! Випусти українців із ваших тюрем!? Тобі питання, Міхаіл, ти підключаєш мозки українських військовополонених під промені? Так, як мої підключили бандити державної безпеки медицини армії?! Ти відчуваєш, що я щось знаю, а чогось, навіть примітивного, тривіального, не розумію! Зає*лі, мене, променями! Я колись більше півтора десятки років прожив у Росії, більшістю у Москві, тому... залишилось ще, чкстково, тепле відношення, в основному із - за москвичек, які захищали від бандитів в погонах! Тому я і тебе, гнида ФСБешна, захищаю, - не вбивай, скотина, українців, ні ти, ні твої ублюдки, приходить той час, коли будуть прослухані мозки твої, твоїх шакалів, всіх, хто був задіяний у цій війні, ніхто не скриється! Я винищу вас усіх, усіх до жодного, не залишу жодного в живих! Заберіть на ПМЖ в РФ всіх своїх сопливих окупантів, сепаратистів, терористів, бандитів, - інакше я їх усіх до жодного виріжу! Будеш ображати українців, - уб"ю! Убирайтесь, потвори, із Криму, із Донбасу... Ніколи не претендуй доказувати лікарям, що вони військові, інакше вони виріжуть всю твою с*ану ФСБ, до останньої потвори! Щоб знали, криваві русскіє свині, як не визнавати мене цивільною людиною! Ну що будете тепер робити, мразі, якщо я тепер у вас у мозках? Тепер ви мені доказуйте, хто ви такі насправді? Ти знаєш, як "вони" мене ї*ли? Ну, наприклад, у тебе запитують, хто ти такий? Ти відповідаєш, що ти начальник слідчого комітету ФСБ, а тобі говорять: "Я знаю, що ти начальних слідчого комітету ФСБ! Але ти скажи, хто ти такий насправді!"... А таке можна довести лише після згвалту, та так, щоб тебе підхопили і вивезли у хутір у рабство до КГБешного бандита - підприємця, який, начебто, хату тобі там купив,начебто за свої гроші?! Відробляти до смерті! Утримуючи у променях тупості, жебрацтві, хворобах, під катуваннями... Не знайдеш тих, хто мене катує, - знищу! Щоб знали, скоти, як "бздєть" розмовляти про лучі з тими, кого ви катуєте променями.

Немає коментарів:

Дописати коментар