Шукати в цьому блозі

вівторок, 4 грудня 2018 р.

1087. Путінці, пожалкуєте! Пам'яті Є.С.Коваленка.


Якось, не дуже давно, здається у листопаді 2018 року, я, випадково, натрапив в інтернеті на «Список «Заслуженных летчиков-испытателей СССР», - знайшов там багато знайомих, зокрема і тих, хто виконував мої завдання. Одним із таких був начальник «Управління льотної служби МАП СССР, генерал Коваленко Євген Семенович, (26.01.1939…23.02.2017). Тобто я взнав, що його нема вже серед живих людей. Вічна пам'ять генералу, «Заслуженному летчику – испытателю СССР», приношу свої щирі співчуття рідним та близьким загиблого! Звання «Заслуженного…» Євген Семенович отримав 15.08.1991 року. Звичайно, у цій публікації, я міркую спочатку СССРними категоріями , категоріями колишніх спів службовців, але, у кінці публікації, я, все ж таки, перейду на сучасну модель мислення, відповідно до сучасних міждержавних, російсько-українських, стосунків. З урахуванням російсько-української війни 2014…2018 р.р. Якось генерал Коваленко Є.С. виконував моє польотне завдання. Завдання було унікальне. Унікальність завдання була зовсім не у складності, не у ризику. Унікальність його була у тому, що завдання генералу писав я, Коваленко Віктор Іванович, дозвіл на виконання цього завдання давав мій начальник, Коваленко Костянтин Іванович, а виконував завдання генерал Коваленко Євген Семенович… Ми не були родичами. Прізвище Коваленко також унікальне, мабуть тому, що дуже вже розповсюджене, у Києві Коваленків найбільше, більше 17 тисяч, на першому місці у Києві це прізвище, на 2-му місці Бондаренки, - біля 14 тисяч. Після виконання мого завдання, під час нашої зустрічі, коли генерал закінчив доповідь про виконання завдання, коли «відписався у «Польотному листі», ми з ним поговорили, як Коваленко з Коваленком. Це був час перших років радянсько-афганської війни 1978…1989 р.р. Генерал щойно повернувся із Афганістану, із Урядового відрядження. Розмовляти про ту війну було якось не прийнято, навіть у нашому середовищі, і тим не менш, я запитав у нього, про його відношення до тієї війни. Він якось так довго помовчав, так уважно подивився на мене, запитав і відповів: «Для чого це тобі? Ти що, хочеш поїхати туди на заробітки? Не раджу! Їдь краще у Європу, в НДР, наприклад, цивілізована країна, розвинена. Афганістан, - відстала країна! Далеко їй ще до соціалістичної! Якщо ти хочеш знати мої думки про тривалість війни, то я тобі можу сказати, що Афганістан для СССР, це як, свого часу, В’єтнам для США! Тобто ця війна надовго, на роки, на багато років!»… Генерал виявився правим! У нашому середовищі пошепки розмовляли і про той бізнес, який панував на тій війні, літаками, із Підмосковного аеродрому «Чкаловская» , до Афганістану везли, в основному, водку. З Афганістану везли в СССР джинси, радіоелектронну апаратуру, дубльонкі… Бізнесували офіцери і генерали. Пізніше, через багато вже років, у Москві, коли я вже був ґрунтовно репресований, таємно, дистанційно, невидимо, психотронними бандитами, коли я вимушений був «хапатись за соломинку», - намагаючись позбутись катувань променями я все шукав людей, які могли бодай чимсь допомогти, захистити… (Я тоді ще не знав, що не існує захисту від психотронних бандитів). Розшукував і Євгене Семеновича. Я майже не пам’ятаю тих часів, але в пам’яті, підсвідомо, залишилась якась містика від того пошуку… Залишилось якесь переконання, що генерал,начебто, ховається, не від мене, а взагалі, веде якийсь, начебто, підпільний спосіб життя… На багато років я забув про той пошук. Через роки «хтось» мені вдовбав таємно, можливо навіть для дезорієнтації, що генерал воював в Афганістані, можливо дуже багато крові безневинних афганців випустив, соромно стало, страшно, за можливі наслідки… Тому так жив, тихенько, непомітно… Я пам’ятаю, як бійці у захваті розповідали, як працює «вертушка», (вертоліт), своїми РСами, некерованими реактивними снарядами, такими, як у листопаді, 25 числа, 2018 року, путінці , у найтральних водах Чорного моря, стріляли в українських моряків, - переорюють, як поле, площадку 200х400 метрів. Сховатись від радянських воїнів не могли навіть у гірських пещерах, пілоти з літаків кидали на печери бомби, які підривались тоді, коли бомба зупиниться, тобто бомба підривались не від удару у землю чи гірську породу, а тоді коли зупиниться, проходить якусь товщу гірського каміння, а як тільки зупиниться бомба, так і лунає вибух… Діставалось афганцям. Війська СССР, в Афганістані, втратили біля 13, 5 тисяч вбитими, біля 50 тисяч пораненими, контуженими, таке інше. А от афганців було знищено біля 2 млн. Уявляєте, шановні читачі, що то за війна була? Можливо дійсно соромно було генералу!? Винищувати працелюбний афганський народ? Громадян, які вдень працюють, а вночі беруть автомати і воюють із радянськими військами? Я не був на тій війні, у мене нема морального права засуджувати бійців, багатьом дійсно доставалось?! Я лише про слухи, та про числа… До того ж, бійці не винні у тому, що підкорились радянському Уряду, пішли воювати. До того ж тодішні воїни – афганці, українці, у більшості своїй продемонстрували, що можуть використовувати той досвід захищаючи вже свою рідну державу, Україну, вже у сучасній російсько-українській війні 2014…2018 р.р. Схиляю голову перед українськими бійцями. – я дуже добре знаю, що уявляють із себе російські війська… Дуже добре знаю з ким і з чим воюють українські захисники! Бажаю перемоги над Росією. Ті, хто воює з Україною, виховані так, що розуміють лише силу, їх потрібно тільки вбивати, - іншої мови вони не розуміють! А тепер про мораль, - наземні війська стикаються, безпосередньо, з ворогом, бачать ре-зультати своєї роботи, кров, намагаються відповідально відноситись до своєї роботи… Вій-ськово – Повітряні Сили СССР, зараз Військово-Космічні Сили Росії, не стикаються із супер-никами, не бачать крові, не бачать результатів своєї роботи, вони більш безпечніші, безту-рботні, - постріляли із повітря, попускали ракети, снаряди, покидали бомби, інше, подібне, та й полетіли собі на свою базу, залишивши на багатостраждальній сирійській землі вже більше 7 тисяч сирійських дітей?! Путін, путінці, не соромно вбивати дітей? Всі інші армії воюють набагато акуратніше, якщо можна застосовувати такий термін, - намагаються дітей не вбивати… А путінці хизуються своєю жорстокістю?! Забуваючи Божу заповідь, - не робіть комусь того, чого не хочете, щоб робили вам. Постріляйте, отримайте звання Героїв Росії, пільги і сидіть тихенько-тихенько, щоб ніхто не вирахував, щоб ніхто не взнав, хто ж ви такі насправді, чим же ви займались, за що ж вам Путін звання Героїв Росії присвоїв?! Не соромно? Вважаю, що прийде час і русскім воякам стане соромно за те, що вони робили на території всієї земної кулі. Чим ваші діти кращі за дітей афганців? За дітей сирійців? Психотронні бандити, включно із психотронними лікарями, які примушують мене писати, диктуйте, що хочете, примушуйте писати що хочете, три майте мене як хочете, підставляйте під кого завгодно, під слідчих, під прокурорів, під відповідальність за розголошення вами моїм мозком ваших, військових, мафіозних, корупційних, державних секретів, прищеплюйте ненависть до мене всього населення земної кулі…, що хочете, те й робіть, а х*ї все рівно не піднімуться! Чи підкоряйтесь, чи сидіть, катуйте мене і думайте, що ви ї*етесь! Сидіть, мразі, також, сидіть, до опіз*єнєнія! Хоч лобами у стінку бийтесь, а х*ї не піднімуться! Щоб знали, як катувати і ні про що не розмовляти! Щоб знали, як катувати тих, із - за кого у вас х*ї не піднімаються. Сидіть до тих пір, поки вас не почнуть пі*діть ваші діти, які із – за вас не ї*уться. Російські вояки, краще воюйте, краще, ще краще, особливо із Україною, тоді у вашого верховного краще буде х*й висіти! Я, (ті, хто керує моїм мозком), прогнозуємо,- воюйте до тих пір, мразі російські, поки не розберетесь, як же вас «взялі», а як тільки розберетесь, так зразу почнете плакати, просити прощення, і уйо*увати із усіх, окупованих Росією, територій! Убирайтесь, падли! Убирайтесь із Криму, із Донбасу, із усіх,окупованих Росією, територій. Спеціально звертаюсь до ублюдків – пропагандистів «Останкіно», мразі ФСБешні, на ваших руках, також, кров українських дітей, сирійських дітей… Мразі, тисяч дітей, тисяч… Ще будете прославляти сопливих і кривавих бандитів із кривавої армії Росії? Прославляйте! Прославляйте, окупанти підлі, прославляйте до тих пір, поки вас не почнуть вбивати нарівні із російськими військовими… Щоб знали, телепні «Останкіно», як не розуміти, як «взялі» вашого верховного?! Україна, мразі «Останкіно», ніколи не буде дружити із Росією, ніколи, Росія, - прокажена держава, у неї нема навіть друзів, здатних поставити х*й вашому верховному головнокомандувачу Путіну… «Останкіно», вам не вийо*уватись потрібно, а шукати таких друзів, які могли б вашому верховному х*й поставити! Пошукайте, можливо взнаєте, наскільки потужні ваші війська, ваші спецслужби?! Щоб знали, скоти «Останкіно», МИД РФ…, як думати, що вам, Росії, можна «всьо», а іншим народам не можна нічого?! Щоб знали, ублюдки радіо і телебачення, як думати, що ви розумні, а інші: «Тупиє!», «Профани!», «Плебеї!», «Дурики», «Ссикуни», які не можуть навіть отримати житло від бандитів, які добиваються за допомогою згвалтів!? Щоб знали, як катувати і ні про що не розмовляти! Забирайте із України на ПМЖ в Росію всіх: окупаційних, терористичних, сепаратистських, бандитських мразей… Не заберете їх, - я їх усіх до жодного виріжу! Жодну мразь не залишу в живих! Всі, хто хоче окупації України Росією, будуть знищені! Вам територія суміжних держав потрібна, мразі путінські, мразі «Останкіно», мразі МИД РФ, а не російськомовні ваші шакали! Якби ви хотіли захищати своїх антиукраїнських шакалів, хоча б від чогось, наприклад, від вітру, то ви б їх забирали на ПМЖ в РФ, а якщо вам потрібні «козирні» території, ти ви використовуєте своїх анти українців для окупації, для анексії території України… Убирайтесь, скоти? Чого ви до мене дойо*уєтесь? ! «Рожєнікі», ё.т.м.! Так і не навчились «рожать»?! Вчіться ще! Щоб знали, скоти, як звинувчувати тих, кого ви не вмієте «рожать», як їх вважати винними у тому, що ви їх не можете «рожать»… Ну і скоти. Чого ви до мене дойо*уєтесь? Я, - репресований психотронними бандитами! Я не Віктор Коваленко! Я, - прибульці, які прибули у мій мозок і так ним керують! Їх і шукайте, а не тільки тих, хто може х*й Путіну ставити! Не соромно, скоти, не вміти «рожать»? Не соромно вбивати тисячі дітей сирійських, українських…? Захиснички, ё.т.м.! Щоб знали, мразі військові, як розмовляти із міліцією про те, що ж потрібно робити із дуриком, щоб перетворити у раба після згвалту!? Краще підкоряйтесь бандитам ФСБ, мразі військові, тоді у вашого верховного буде краще х*й висіти. Щоб знали, як знущатись і ніколи ні про що не розмовляти! Звірію, скоти! Що? Русскіє – войовниче плем’я, яке з криком ё.т.м., хоче не тільки всією Україною, але і всім світом, панувать!? У такий то час? Ну і мразі!

Немає коментарів:

Дописати коментар