Шукати в цьому блозі

неділя, 3 березня 2019 р.

1116.Прошу втручання у внутрішні справи Росії.


https://www.obozrevatel.com/ukr/abroad/putin-v-beshenstve-mir-nad-nim-smeetsya.htm?fbclid=IwAR1_meJTw2WJpPBjpvvQAbH2gYj_HqI_nJE6U29J7EPJJraJhOryyKgErmA 1 березня 2019 року я залишив такий пост на своїй сторінці у facebook: «Дмитро, дозволю собі дещо не згодитись з тобою, - вважаю, що російські спецс-лужби не настільки відірвались від життя, не настільки існують у якомусь особли-вому, іншому, вимірі, не настільки тупі, вони надзвичайно підлі, надзвичайно стра-хітливі. Причому вони надзвичайно підлі і надзвичайно страхітливі насамперед для самих себе... Путін тримає генералітет і офіцерство у страху, щоб підкорялись ФСБешним бандитам беззаперечно... Для цього він винищує не всіх, невгодних ФСБ, генералів, офіцерів, громадян таємно, невидимо, дистанційно, скажімо про-менями, (з використанням біоробототехнологій космічної медицини), - так їх мож-на винищувати тисячами, штучно викликаючи, організовуючи інфаркти, інсульти, злоякісність, ДТП..., але свідомість генералів, офіцерів, громадян від цього не зміниться, тому, Путін, чудово це розуміючи, знищує їх таємно і явно у якійсь пропорції, скажімо 95 чоловік знищує таємно, а 5 чоловік знищує чи не публічно, наприклад, як Б.Нємцова, страшно, як С.Скрипаля, О.Литвиненка... Для таких гасло знищення у нього таке: "Убить так, как никто, никогда, нигде, никого еще не уничтожал!". Звідси, з такої позиції, знищили О.Литвиненка радіоактивним цезієм, С.Скрипаля хімією, "Новачком"... Я пам"ятаю, як після перельоту СССРного льот-чика, пілота "МиГ-25П", В.Беленка в Японію, після переїзду до США, через тижнів зо два, нам, безпосередньо у Москві, розповідали, що В.Беленко вже загинув в США у ДТП... Щось подібне було і після втечі, знову через Японію, до США розвідника, КГБіста С.Левченка? Постпред СССР в ООН Аркадій Шевченко відмовився повертатись до СССР, коли його туди відкликали, коли йому "сіли на хвіст". Постпред Росії В.Чуркін, не зміг, не встиг сховатись, так, Лавров?... Для чо-го таке робилось, робиться і буде робитись Росією, Путіним? Щоб російські генералітет і офіцерство "бздєлі": щоб "бздєлі" не виконувати накази своїх паханів; щоб "бздєлі" бодай щось порушувати; щоб "бздєлі" бєжать на Запад, ще кудись, бо довгорукі мразі достануть їх і там, як Є.Коновальця, як С.Петлюру, як С.Бандеру, як Л.Ребета, як А.Шевченка, як А.Амальрика... Ви уважно подивіться в обличчя російським генералам, офіцерам... Все зрозумієте. У одних морди такі, як моя мати сказала б: "Хоч цуценят бий", такі, що будеш бити, - х*й промажеш, і після 50 років жодної сивої волосинки нема на голові, а у багатьох обличчя жовті, худі, бліді, по-гляди перелякані, напружені, бояться навіть в очі дивитись... Це, з великою ймовірністю, свідчить про те, що до таких вже добрались психотронні бандити, які сидять у мозках і виховують таємно, дистанційно, невидимо, променями... "Лучше быть здоровым и богатым, чем бедным и больным!". Сидять у Путіна в Росії, в збройних силах Росії, в спецслужбах кацапенята і "бздят", "как бы чего не вышло", сидять у страху, у середньому до 45 років сидять генерали і офіцери Росії і "бздят", щоб не вигнали із армії, із спецслужб, без пенсії і пільг, після 45 років сидять і "бздят", щоб не забрали пенсії і пільги... А ті, хто виконував спецзавдання, хто вби-вав людей, особливо на територіях інших держав, оті Герої Росії, оті боширови, петрови, сидять і "бздят", щоб до них не добрались, щоб не знищили, щоб не вийш-ло розголосу, сидят і "бздят", "бздят" розмовляти, особливо із незнайомими людьми, "бздят" випивати алкоголь, (тільки вдома в шкафах, вночі), бодай десь, з кимсь, можуть, у кращому випадку, розмовляти про погоду, про футбол... Сидять і "бздят" витончених знищень: "Уничтожить так, как еще никто, никого, нигде, никогда не уничтожал!"... Навіть мене, бодай частково, використовували, використовують і будуть до смерті використовувати для залякування, окрім інших, російського генералітету і офіцерства! (Певного українського також). У мене було багато співпрацівників, співслужбовців, однокурсників,серед російських генералів і офіцерів знайомих, товаришували якось... Як мене використовують? Страшно! Примітивно! Але ефективно! Проти мене застосовують біоробототехнології космічної медицини, (коротко промені). Всі знають хто я такий був! Знають мої сучасні погляди, включно із проукраїнськими, прозахідними, прогресивними, ліберальними, які і не намагаються відозмінювати променями, (що дуже просто), навпаки розпалюють їх. При цьому організували жахливі катування мене променя-ми, я весь час, майже, страждаю, мучаюсь від катувань, від недостатньої кількості відпочинку, лікування, тощо. Проти мене організували повну поразку у повному переліку прав громадян... І, при цьому, через мій мозок пропускають чи не весь генералітет, чи не все офіцерство, чи не все людство земної кулі, начебто говорячи російським, (іншим також), генералам, офіцерам, громадянам: "Якщо ви, як і він, Віктор Коваленко, будете захищати демократичні, західні цінності, займати проукраїнську, проЄСівську, проНАТОвську, проСШАшну позиції..., то і вас бу-дуть катувати, ще жорстокіше, аж до знищення! Та й не забувайте, що він був ко-лись людиною президентів, прем"єр-міністрів, членів парламентів, і бачите, що з ним роблять? А з вами тим паче розправляться!"... І що ви думаєте? "Бздят", "бздят" генерали, офіцери, певні громадяни... Бояться розмовляти навіть про футбол і пого-ду, бояться зустрічатись... всього "бздят", тільки б залишатись здоровими і живи-ми... Мені ж, ще в СССР продемонстрували, що будуть використовувати і, якщо виникне потреба, знищать мене, ймовірніш за все самогубством, що і продемонст-рували... Променями. Я вже стрілявся і вішався. Я знаю, "вони" знають, як знищу-ються люди самогубством... Російський герералітет і офіцерство сидить і "бздіт"... "Бздітє" ублюдки, "бздітє" до тих пір, поки не захочете розмовляти із тими, із - за кого не ї*еться ваш верховний! Поки не взнаєте, що ж вам потрібно робити для то-го, щоб у нього х*й піднявся! Убирайтесь русскіє криваві свині в лампасах із Кри-му, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Ну ви і скоти! Окупанти, бандити, терористи, міжнародні теористи, захисники сепаратистів...». Наступила ніч, після цього посту. Мені дозволили спати, але лише до 4:00, і весь цей час, начебто уві сні, «крутили» у мозку фільми - прогнози жахів, - заляку-вали мене витонченим знищенням. Після 4:00 заборонили, (променями), спати, крутили мисленням, мріяли про самогубство, згадували про знищення генералів, особливо московських... У своєму блозі я якось опублікував «Список знищених», променями, громадян, там же нада-вав координати публікацій про знищення московських, в основному, генералів. Чому я взагалі про подібне пишу? Це,більшою частиною, примус: «Мы пытка-ми заставим писать, а потом написанное используем против тебя!». Хто я такий насправді? Чому всі ці жахи я, начебто, пов’язую із собою, із своєю темою? Я ніде, ніколи,ні в чому не був винним! Просто мене, колись, ще в СССР, можливо, добра частина корупції, можливо психотронних лікарів, підключила під промені, (під біоробототехнології космічної медицини), щоб за гроші допомогти мені поліпшити життя. Своїх, можливо досить високих, особистих, інтелектуаль-них, професійних, якостей було мало, щоб переміщуватись по службі, суспільство ж було 100% корупції, потрібно було платити гроші, а у корупції я був «повний нуль», тому певні представники «доброї частини корупції» підключили мене під промені, щоб, використовуючи біоробототехнології космічної медицни, по - прос-тому, щоб керуючи моїм мозком таємно, дистанційно, невидимо, «вивести мене в люди», як я і заслуговував по своїм якостям. І… Не встигли! Підла частина коруп-ції, уявляється, що військові гебісти, «сіли верхи» на мій мозок, щоб розшукати тих, хто мене підключив, щоб отримати «вісти» у боротьбі, начебто, із корупцією… Так злочинна частина корупції боролась із доброю частиною корупції, тобто підлі військові гебісти із психотронними лікарями?! Тобто моїм мозком керували синх-ронно представники і «доброї частини корупції» і «бандити психотронної мафії» включно із слідчими по особливо важливим справам, і КГБ, і МВД, і ГП... У мозку сиділи всі, кому не лінь. Але це дещо пізніше. А спочатку психотронні генерали, прямо у кадрах, почали катувати мене, особливо полюбляли знищувати пам'ять, знищувати розум, руйнувати психіку, я почав перетворюватись із інтелектуала ви-сокого рівня, у… ж*пу. В цей же час «хтось» залетів з пограбуванням мене «до ну-ля», йому «сіли на хвіст», мене «встигли» швиденько посадити до «швидкої допо-моги», відвезли до психіатричного відділення ГКВГ ім. Бурденка, через 4 місяці звільнили, присвоївши звання «шизофренік». В пам’яті залишився випадок, як лі-кар, який відвозив до божевільні, при зустрічі зі мною, з величезною радістю, (бо врятувався, мабуть?), створив такий монолог: «А теперь иди куда хочешь, обра-щайся к любому руководителю, говори, что хочешь, они будуть соглашаться с то-бой, кивать головами, но никто, никогда, нигде, ничем тебе не поможет!». Пізніше офіцери – бандити, які катують мене променями, їхні міністри, знаючи, що мене захищали президенти, як гаранти прав і свобод, кричали: «Что написано пером, - не вырубишь и топором!». «А если тебе любой гражданский руководитель осмелится помочь, мы лучами тебя сделаем сумасшедшим, возьмем тебя за руку, приведем к такому руководителю, спросим, смотрите не него, какой он, кому Вы помогали?», «Ельцин, пососи х*й!», «Кравчук, х*й тебе в рот, х*й тебе в ж*пу!», «Тоже мне, государственные руководители, - гниды в серых пиджаках, гражданские не могут принять на работу гражданского без разрешения военных властей!», «Я в рот е*ал твоего президента!»… Була і інша версія мого кримінального звільнення, мене ж катували безпосередньо знаходячись на службі, тому, начебто, лікарі вирішили мене звільнити «вчистую» для того, щоб мене, мій мозок покинули військові гебісти, слідчі по особливо важливим справам, інші бандити… Щоб припинили мене катувати променями таємно, дистанційно, невидимо… Але виявилось все навпаки, - до мозку підключились додаткові сили бандитів… Почалась війна тих, хто хотів мені допомагати, хто хотів «вивести в люди», з тими, хто катував мозок променями… Я досі не знаю, хто кого вбив першим. І… «понєслось». Я багато років взагалі не знав про вбивства, - мене ізолювали від будь-яких соціальних контактів, закатовували щодня до напівсмерті, я завжди і скрізь ходив із «пухлим мозком», нічого не розуміючи, лише те і так, як нав’язували мені психотронні бандити, інші, ті, хто сидів у мозку. Пізніше я взнав, що людей вбивають, зокрема, спортсмени, президент Єльцін якось проінформував: «А спорт! Спорт! Это же банда кровавых убийц! Мы пересмотрим всю систему финансирования спорта!»… (Для багатьох спортсменів і тих хто навкруги спорта спорт це… «О спорт! Ты жратва и секс!»). Не вдалось Єльціну перемогти спортивну мафію. Путін не дозволив! Ще пізніше я взнав, що людей винищують генерали! Найпізніше я взнав, що генералів і офіцерів винищують якісь цивільні?! Я багато років боровся за те, щоб припинити вбивства! Не зміг припинити! Те, що відбувалось тоді в Росії, президент Єльцін сформулював мені особисто, як «боротьбу за встановлення цивільного контролю за діяльністю людей в погонах!». Зараз, оволодівши якоюсь більшою інформацією, я стверджую, в Росії, почи-наючи з президентства Єльціна, точиться, більшою частиною таємно, громадянська війна. Оскільки чисельність вбивств іноді зашкалює. Особливо якби правоохоронна система Росії змогла опублікувати чисельність громадян Росії, знищених таємно, дистанційно, невидимо, променями… Можна говорити, що в Росії і не було «боротьби за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах», по- Єльціну, а була зразу громадянська війна, а можна сказати, що перша трансформувалась у другу. Звичайно та частина влади Росії, яка допущена до подібних секретів все це знає краще, ніж я, але ж вона «не хочет выносить сор из избы», а тим паче пропагандисти «Останкіно»… Таким чином в Росії вже багато років точиться жахлива громадянська війна, із знищенням величезної кількості людей, але… всі мовчать. Я схиляю голову перед тією, ще доброю до мене, частиною генералів Москви, які, як і їхні члени сімей, допомагали мені, але… так і не допомогли. Ризикували, знищувались. Тоді ми всі були в СССР, пізніше я був москвичем, потім українцем, далеким, спочатку, від політики, - ніхто не допоміг. Зараз ми по різні сторони бари-кад. Генерали, навіть маршали, Москви, були розмежовані, одні зайняли позиції прогресивної частини цивільного керівництва державою, (яка намагалась мене за-хистити від психотронних бандитів), інші стали ворогами і моїми, і, назвемо так, «цивільних генералів»… Почалась війна, справжня війна, яка триває досі. Ствер-джую, - в Росії триває жахлива громадянська війна, більшою частиною таємно. Хто з ким воює, хто кого вбиває, до кінця мені не відомо? Але… Чому я знаю, що ви-нищуались генерали в Росії? Генерали, як дисципліновані люди, чомусь, представ-лялись мені, називаючи прізвища, я прізвища міг запам’ятати, але кому вони нале-жать я не знав. З часом знищувались генерали з раніше названими прізвищами. За-раз мій мозок шмонають так, що я не можу зараз згадувати, але, якщо мені надати той список, який я опублікував, я можу відновити прізвища, згадати багатьох. Ге-нерал А.Лєбєдь, батько якого був моїм земляком, з подачі президента Єльціна, від-носився до мене, як до потенційного державного чиновника, інформував мене на-віть про російсько-чеченську війну, про ситуацію безпосередньо у Кремлі, про те, що за ним слідкує міліцейська мафія… (Можливо пізніше генерал Лєбєдь і став мо-їм ворогом, я цього не знаю). Генерал А.Лєбєдь був знищений авіаційною катаст-рофою. А от мої особисті вороги, міністри оборони Росії, генерал П.Грачов, мар-шал Росії І.Сєргєєв, які особисто мені погрожували катуваннями і знищенням, були знищені, але не зразу, не на посадах міністрів, але пізніше… Можливо московські (і не тільки) генерали знищували один одного? Військові генерали знищували «ци-вільних генералів» і навпаки. Можливо психотронні лікарі знищували якихсь гене-ралів, (у розмові зі мною, на моє бажання його знищити, міністр Грачов, який мене катував променями, висловлював таку можливість лише в одному випадку, за до-помогою лікарів?! Але він мені так і сказав: «Ти мене не зможеш знищити, не добе-решся до мене, хіба що за допомогою лікарів, але ти запізнився, я вже своїх лікарів попередив, що якщо вони захочуть нашкодити мені, я їх знищу превентивно…». (Грачов посадив декілька психотронних офіцерів, які підключили мозки його ліка-рів під промені, за допомогою яких Грачов міг знищити лікарів раніше, ніж вони його). Я вторгся у сферу, в якій я можу вірити, можу не вірити своїм інформато-рам, тому я не буду особливо наголошувати про те, хто кого, за що, знищував, все це нехай буде на рівні припущень, на рівні інформації для роздумів, так, Бастрикін? Все, що я робив після того, як взнав про вбивства, я робив для того, щоб припинити вбивства, включно із публікаціями… Не вдається. Кровна помста, - кровна помста! У моєму мозку повно вбивць до сих пір! Вони могли кричати: «Я убил уже десять человек! Нам надоело убивать!»… Я знаю, що на мене можуть ображатись члени сімей міністрів оборони РФ ге-нерала П.Грачова, маршала Росії І.Сєргєєва, яких я називаю військовими злочин-цями, але вони не повинні вбиватись за такими ублюдками, не були вони такими собі порядними міністрами… Я якось зберусь, опублікую їхню пряму мову у роз-мовах зі мною, члени родин зможуть почитати і зробити висновки стосовно того, хто ж такі були насправді ці криваві горе – міністри, їхні батьки, діди, чоловіки… У Росії там продовжується СССР, в Росії до сих пір є мразі, які привласнюють собі можливість приймати рішення по таємним пограбуванням, катуванням, вбивст-вам?! По – конституції Росії ніхто в Росії не має права вбивати людей, (вбиваються сотнями, якщо не тисячами). Бастрикін, ти маєш можливість сидіти у мозках, скажімо Путіна, Бортнікова, Шойгу, Патрушєва…? Якщо об’єктивно, то можна підключитись до мозку Путіна, (Путін, не «забздішь»? ГосДума, як? Не «забздітє»? Володін, не «забздішь» давати дозвіл на прослуховування мозку Путіна, підозрюваного у багаточисельних вбивствах? На війну з Україною ваша с*ана ГосДура давала дозвіл?! А на прослуховування бандита Путіна? "Бздітє", шибконардепи. Якби ви були нардепами, ви б дали такий дозвіл,а якщо ви ФСБешники, то... "Бздітє", шкури, бережіть шкури. «Бздітє» навіть говорити про таке, не те, що реалізовувати таке!), прослухати його мислення, взнати, кого він вбив, з його наказу? Маленький відступ! Шановні читачі, ви не зможете взнати хто в Росії, для мене особисто, окрім президента Єльціна, деяких нардепів, був, бодай частково, ситуа-тивно, одним із найсерйозніших, найпорядніших, найвідповідальніших? Не взнає-те?! Це представники СК РФ. Не знаю хто, не Бастрикін, але мені повідомили, що у них нема можливості прослуховувати мозки «вищестоящих», вони у них непідсудні, вони можуть про всіх знати все, але про них ніхто нічого знати не може, особли-во на рівні мозкових прослуховувань мислення. У чому різниця поміж США і Росі-єю? Спецслужби США можуть знищувати людей, але бандитів, терористів, вбивць… Росія ж знищує демократів, українців, (часто тільки за те, що вони украї-нці, полюбляють знищувати український електорат навіть, Росія і так полюбляє ви-бори в Україні вигравати, інакше навіщо вбивати українців у хуторах?), порядних людей: Г.Старовойтову, С.Фьодорова, Б.Нємцова, В.Лістьєва, В.Черномирдіна, Вал.Черномирдіну, Б.Єльціна… Я публікував «Список знищених» променями… А от я «бздю»! Іноді мені мерещиться, що це вже є такий собі світовий Уряд, в якому такі ублюдки, як Путін, інші державні діячі, творять у державах і світі «гагу», за-лишаючись непідсудними за злочини, оскільки їхні мозки ніхто не має права про-слуховувати, ну… Тепер весь світ захоче мене «замочіть»?! Особливо після згвал-ту!? Не дождетесь! Міністри оборони певних держав, для того, щоб ви мене «замо-чілі», потрібно, щоб у вас х*ї стояли! Мразі! Хто вам дав дозвіл мене катувати про-менями? Свині криваві?! Міністри оборони, - вони різні! Одні захищали мене, інші катували, погрожували знищенням. Я наголошую, я проти знищення людей! В той же час є підстави ображатись на Україну? В Росії міністри оборони П.Грачов і І.Сєргєєв, особисто катували, погрожували знищенням, - з часом їх знищили! А якщо це Путін зробив? Тоді Путін, - герой! Борець за права людини? Тоді не можна його мозок прослуховувати? Я не захищаю вбивць невинних людей! В Україні були силові міністри в погонах, які погрожували, дещо м’якіше, ніж Грачов, Сєргєєв, їх не вбили, вони живі і зараз! В той же час міністр оборони В.Шмаров, цивільний міністр оборони, який намагався захищати мене, який не виконував всліпу чиїсь накази, знищений, штучно викликаними хворобами, штучними звільненнями з роботи, судами за відновлення на роботі, за несправедливе звільнення… Що таємна кривава Росія справедливіше за таємну криваву Україну? Падли, психотронні скоти, припиніть знищення, хоча б це, - можливо на зміну кривавому хаосу прийде порядок! Спокій! Справедливість! Це ж все, із – за безкарності, із – за впертості, із – за кривавої розбещеності непідсудних за будь-які злочини?! Із – за того, що вся правоохоронна система перетворена у зборище 100% бандитів та їм слухняних? Так, Бастрикін? Страшно звертатись до правоохоронної системи, - приб’ють? Таким чином. В Росії, починаючи з 1991 року, точиться, більшою частиною та-ємно, громадянська війна! Зараз вона може мати відтінок війни проСССРних ублюдків з тими, хто має здоровий глузд і іншу позицію! Щоб її припинити я прошу втручання всіх, хто може здійснювати втручання, у внутрішні справи Росії! Путін, Мєдвєдєв, ГосДура, ГП РФ… не визнають цього факту наявності громадянської війни на території РФ, тому я звертаюсь до всіх громадян здорового глузду всього світу, до прибульців, ё.т.м., до спецслужб порядних держав, якщо Путін веде таємно громадянську війну, то і втручання, бодай спочатку, повинно бути, більшою частиною, таємне. Можна лише уявляти, що твориться в Росії насправді, що твориться в Росії із народом звичайним, якщо тільки московських генералів винищують, якщо не сотнями то десятками точнісінько…, правда більшою частиною після звільнення. Чи багато знали, щоб не базікали, чи на службі не було можливості знищити…? Русскіє «брати», криваві русскіє свині, які називають спецоперації армії і ФСБ РФ в Україні волевиявленням русскоязичних українців, уйо*уйте, будь-ласка, із Криму, із Донбасу, зосереджуйтесь на громадянській війні в Росії, завершіть її, по-тім займіть позицію у міжнародних стосунках… А потім побачимо!? Сидіть і «бздітє», до тих пір «бздітє», поки не почнете розмовляти із тими, хто повісив х*й вашому верховному! А коли почнете розмовляти із ними, тоді і взнаєте, що ж вам потрібно робити, щоб у нього х*й піднявся! Убирайтесь, потвори! Чтобы знали, твари, как издеваться и никогда ни о чем не разговаривать!

Немає коментарів:

Дописати коментар