Шукати в цьому блозі

четвер, 21 березня 2019 р.

1128. "Оце залізні нерви?!".


https://www.obozrevatel.com/society/suprun-pozabavila-reaktsiej.htm Учора, 20 березня 2019 року, був дивний день, - телебачення України показало, як Олег Ляшко «нападав» на прем’єр-міністра України В.Гройсмана, а Сергій Каплін штурмував якісь двері, з таким напруженим обличчям рвав ручку двері… Я згадав СССР, Москву, Сокольники, квітень 1986 р. В той час я знаходився на лікуванні у 7 ЦНИАГу, (7-й Центральный Научно-Исследовательский Авиацион-ный Госпиталь). У ньому є перехід поміж корпусами, який міг закриватись двери-ма, на замок. Якось я плентався із одного корпуса до іншого, через той перехід, двері виявились закритими, (можливо я їх взагалі не в ту сторону відкривав). Я смикнув двері, вони не піддались, не відкрились, я почав їх штурмувати, як С.Каплін, тільки я не відступився, як Каплін, я вибив ті двері… За що був заарештований і переведений до психіатричного відділення №15 ГКВГ ім. Бурденка, (Главный Клинический Военный Госпиталь)… Пізніше був виписаний звідти з рішенням: «Годен без ограничений!». Наступні події не закінчились для мене настільки безхмарно! Але що ж то було зі мною? Пізніше з’ясувалось, що так наді мною «пошутілі» психотронні бандити армії, які тримали мене, без мого дозволу, таємно, під променями, (під біоробототехнологіями космічної медицини), включили мені, променями, паніку, страх, жахи, шокові промені, і я почав штурмувати ті двері, як С.Каплін… Оце такі «веселі хлопці» були в СССР, у таємних, психотронних структурах армії і спецслужб, оце такий рівень серйозності був у них, йшла радянсько-афганська війна 1979…1989 р.р., вибухнув атомний реактор на ЧАЕС 26 квітня 1986 року…, а психотронні оператори «так» «развлєкалісь». До речі вертольотчи-ків, які літали над черевом 4-го блоку ЧАЕС, які отримали жахливі дози радіації, променеву хворобу, привозили до 7-го ЦНИАГу, але розмовляли там про це пошепки… Спочатку інформацію про той вибух утаємничували. Ті ж самі «веселі хлопці» до сих пір штурмують мій мозок, запитую міністрів оборони, Росії, України: «Що вам від мене потрібно?», «Ви будете відповідати за психотронні злочини?», «Хто буде компенсувати ущерб, нанесений мені променя-ми?», «Хто бореться у державі і світі із психотронною злочинністю?!»… Чи будемо продовжувати мірятись силами: «Хто сильніший?»… У вас що, нерви такі, як в Уляни Супрун? У мене теж такі були!? Щасливі зараз сучасні хлопці: О.Ляшко, С.Каплін… Нема на них СССРа, а то б відвезли їх до божевілень, спробували б там довести, що не божевільні… Будь-ласка, стриманіше!

Немає коментарів:

Дописати коментар