Шукати в цьому блозі

вівторок, 5 березня 2019 р.

1118. Лікарям - бандитам.


Стаття адресується лікарям – бандитам, лікарям – вбивцям, КГБістам, які спеціалізуються на знищенні громадян… Вважаю, що стаття, можливо, буде корисною для керівництва держав, для Урядів, Парламентів, Адміністрацій Президентів, ПАРЄ, ООН, для народів… За мною йде таємне полювання бандитів, які вимагають згвалт, після якого мене вивезуть у довічне рабство… Причому ці бандити невидимі для мене, правоохоронна система, якби вона боролась із такими бандитами, з великою ймовірністю могла б легко їх вираховувати… Але не хоче вираховувати. У мене нема таких друзів, які могли б розмовляти із лікарями так, щоб ті вилікували від усіх лікарняних, засекречених, таємних, гебістських, мафіозних, корупційних хвороб для того, щоб від мене «від’є*лись» бандити, які полюють за мною день і ніч! У мене нема таких друзів, які могли б забезпечувати і лікувати від усіх мафіозних хвороб… У зв’язку із цим мені відомо, вже тривалий час, що певні сили готові мене знищити, - їм залишилось дочекатись лише команди на знищення. Для того, щоб ви мене знищили потрібно, щоб у вашого військового прокурора Матіоса х*й стояв! Лікарі - ФСБешники в Україні, тобто українські лікарі, завербовані ФСБ РФ, для того, щоб ви мене знищили потрібно, щоб у вашого верховного головнокомандувача Путіна х*й стояв! Краще уйо*уйте на ПМЖ в РФ. Будете всі вирахувані за допомогою засобів мозкового контролю і… Краще убирайтесь раніше, не чекайте! Щоб знали, як знущатись над українцями в Україні і вбивати їх медичними злочинами включно із психотронними, таємно, дистанційно, невидимо, променями. Путін, ну як війна з Україною? Як війна в Україні? В Україні триває жахлива війна, (особливо її таємна частина), за свободу і незалежність України, народу України, від проросійських, проФСБешних, антиукраїнських бандитів – гебістів, непідсудних за будь-які злочини, навіть за геноцидні, окупаційні, сепаратистські, психотронні… Щоб знали, мразі, як знищувати променями інтелект, руйнувати психіку, як постійно діючими катуваннями перетворювати у раба після згвалту, для того, щоб бандити були сильніші за порядних людей. Я вас буду тероризувати до тих пір, мразі, поки ви не навчитесь розмовляти про те, чим же ви займаєтесь у державах?! Порошенко, щоб ти знав, яка у тебе таємна, засекречена частина влади, які оті мразі, якщо потрібно звертатись до таких заходів, щоб не допустити того, щоб бандити, непідсудні за злочини, були сильнішими за порядних людей. Щоб знали, як перетворювати у раба катуваннями, (пытками). Щоб знав кривавий вбивця – лікар армії, (психотронний лікар), мразь, ублюдок, подонок, скотина, як доказувати порядній частині державного керівництва, що вони всі «глупиє», «тупиє» тому, що захищали таких людей, як я, - Віктор Коваленко, (репресований психотронними бандитами, закатований променями, (біоробототехнологіями космічної медицин). Тобто вони «глупиє» тому, що намагаються виконувати свої функціональні, посадові обов’язки, обов’язки гарантів прав і свобод громадян… Звідси є висновок для народу, - частіш за все громадяни повинні виступати не проти Президента України, а проти психотронних структур армії і спецслужб, особливо Росії?! Які часто не підкоряються Президенту, іноді доходить до того, що вони катують Президента променями, (як колись Б.Єльціна), щоб підкорити його під психотронних бандитів. Янукович їм підкорився навіть без катувань променями, його підкорили простим керуванням мозком, променями. Щоб знали, зверх нахабні, зверх підлі ублюдки, як не забезпечувати після згвалтів навіть роботою!? Навіть лікуванням. Щоб знали, як працевлаштовувати, особливо після згвалту, так, щоб весь світ реготав! Аваков, подурачился, - ублюдок, КГБіст армії?! На кого працюємо? Військові, щоб знали, як ховатись за бандитів міліції, (за військову мафію в міліції)! Зараз мені згвалти не дозволяють здійснювати ті, хто несе відповідальність за мою безпеку, - промені не можна перемагати навіть теоретично! Я не можу бути сильнішим за того, хто керує моїм мозком, навіть теоретично не можу бути сильнішим! Якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Якби можна було перемагати промені, то у Путіна б х*й стояв! Щоб знали, мразі, як знущатись, вважаючи, що я той, із – за кого у вас х*ї висять!? Ваші х*ї висять тому, що ви злочинці, непідсудні за злочини, злочинці, які займаються злочинами базкарно! Так вас карають прибульці, які прибули до ваших мозків, прослуховують мислення, щоб розібратись з вами… Я до ваших х*їв не маю відношення! Ті, хто вам їх повісив, сидить у вас у мозках, розмовляйте з ними, з тими, хто вам ваші х*ї повісив, розмовляйте по суті і взнаєте, що ж вам потрібно робити, щоб ваші х*ї піднялись! Для того, щоб над вами не сміялись, потрібно, щоб у вашого військового прокурора Матіоса х*й стояв так, щоб його любили жінки! «Отвєтка» на: «Його жінки не люблять, тому над ним і сміються!». Щоб людство знало, що ж відбувається в структурах державної безпеки, особливо серед бандитів психотронних структур армії і спецслужб! Щоб знали, мразі, як погрожувати витонченим знищенням. Буду вбивати всіх, хто займається злочинами безкарно, хто дурачиться на посадах, до тих пір, поки бандити не навчаться розмовляти про те, чим же вони займаються в державах?! Що вони хочуть. Буду їх вбивати до тих пір, поки лікарі не навчаться лікувати хвороби у людей, особливо венеричні, оті гонореї, із – за яких вже 20% жінок не здатні народжувати дітей! Путін, тобі потрібно було не наступальні ракетно-ядерні озброєння розвивати, щоб весь світ тремтів від страху перед Росією, а вчитись х*ї захищати від повішення променями. Щоб знав, як дурачиться над тими, із – за кого у тебе х*й не стоїть! Лікарі, щоб знали, як дурачитись, зробити безправним і ніколи нічим суттєвим не допомагати тому, що мене катують психотронні оператори армії день і ніч променями?! У мене нема таких друзів, які могли б з вами розмовляти так, щоб ви лікували ваші корупційні хвороби і забезпечували. Тому мені променями і не дозволяють робити згвалти! Розшукується певна мужицька мразь, яка підпадає під їхню формулу: «Во всем виноваты мужчины! Да, мы, мужчины, - преступники, заслужившие уничтожения!». Заслужілі? Заслужілі? Заслужілі? Здихайте! Якщо заслужили! Я згадую, як звірів президент Росії Б.Єльцін від, так званих, мужчин: «И если после этого, (после такой моей жизни), на земном шаре найдется хотя бы один мужчина, который захочет тебе х*й в рот вставлять…». Ніхто не пам’ятає другу частину цієї фрази? Із тих, хто сидів тоді у мене у мозку? Їхніх сучасних дружбанів? Прибульці говорять таким мужчинам, щоб сиділи і мріяли про це, а коли підійдете, тоді і взнаєте, що ж з вами буде… Чомусь наголошують це лікарям, особливо, ті у них ще надсміливі?! Що буде? Мені вже сказали! Я не хочу це писати, - неприємно! Але примушують променями! Підкоряюсь, повідомляю, - після такого підходу до мене, ніколи не повернетесь до тієї шалави, з якої вранці злізли, і ніколи не зможете підійти до будь-якої іншої… Як же жити будете? Не знаю! Мабуть будете жити так, як ви мене примушували жити! Це найменше покарання для вас, сміливі мужчини, - криваві, сопливі, розбещені свині! Як жити? Тоді і взнаєте, як! Я не залякую, мені не до залякування, я не хотів цього писати взагалі, але мене примушують променями, я – біоробот. Я не можу не підкоритись! З іншої сторони на космічному біологічному радіозв’язку зі мною такі мразі – мужики, так себе поводять, що не вбивати їх, - грішно! Бог не простить! А далі будете сивіти, лисіти, х*єть, скрізь і всюди, насмілитесь будь з ким, будь де, розмовляти про цю тему, - смерть миттєва! Ваша справа, як ви будете зі мною поводитись! Щоб не думали, що я вас залякую. Біороботи не залякують, вони виконують волю тих, хто керує мозком! Навіть теоретично не може бути по-іншому. Якщо хочете, - можете демонструвати свою «дурь» до одурі. Я у, м’яко кажучи, плачевному стані, про що не хочу говорити, навіщо розповідати про слабкість? Сопливі мужики від цього стають «Гвоздікамі»! (Гвоздік, - український боксер, чемпіон світу, який добивав у рингу Адоніса Стівенсона, канадця, вже тоді, коли той не боксував, - суддя чомусь забарився вчасно припинити поєдинок!). У моєму поєдинку, з бандитами психотронними та їхніми холуями, ніяких суддів нема взагалі. Мене якось мужики із своїми бабами, психотронна офіцерня, (силові міністри, як мораль у ваших психот-ронних скотов - офіцерів? А значить у вас? Захиснички, ё.т.м.!) вивозили до Говорунівського лісу, били там, скривавленого залишили ночувати у лісі. Солідно так побили. Після чого я втратив певну кількість зору, - почав носити окуляри. Коли мене били, у мозку сиділи чи не тисячі «довгоносиків», навіть, можливо, чи не сотні працівників радіо і телебачення різних країн, у них там є кімнати з яких вони слідкують за моїм мозком, колись могли розмовляти, пізніше, вибачте, «вс*ались», так, , полюбляє говорити ув’язнена льотчиця - нардеп Н.Савченко. Тисячі людей сиділи у мозк, і ніхто, нічим, ніяк так і не зміг допомагати… Мабуть я погана людина, а всі люди добрі. Не може ж бути так, що я добрий, а всі погані? Хоча я був багато багато років під впливом дрєвнєго філософа Бієнта Прієнського: «Гірших скрізь більшість!». Я так до людей і відношусь! В той же час констатую, працівники радіо і телебачення були за всі роки жахливих митарств, одними із «найпорядніших», якщо можна таке слово вживати взагалі?! Набагато поряднішими, ніж генералітет і офіцер-ство різних міністерств і відомств. Як не дивно! Із їхньої когорти знищували також моїх контактерів: В.Лістьєва, Н.Кондратюк, С.Лифаря… Найпоряднішими була певна кількість народних депутатів, моїх друзів, оскільки захищали мене тоді, коли я був у біді, яких вбили за зв’язки зі мною: В.Чорновіла, О.Ємця, М.Сироту, В.Гетьмана, І.Плюща в Україні; Г.Старовойтову, С.Фьодорова, Л.Рохліна, Г.Сєлєзньова… в Росії, а також, частково, Уповноважені ВРУ з прав людини, але допомогти вони так і не змогли, - в Уставі жодної організації, з міжнародними включно, жодного суду, нема такого пункту, - розглядати психотронні злочини армії і/чи спецслужб, їхніх бандитів державної безпеки медицини? Нещасні біороботи! Вбивства їх не розглядають, про них не згадують навіть ті, хто їх знав десятиріччями… Їх психотронні бандити виставляють таким чином, що, начебто, вони винні у всьому, тому весь світ радіє, коли їх знищують! Найпопулярніше, що від людей можна чути після знищення біоробота: «Так єму і надо!». Дєрзайтє, мужчини, дєрзайтє, зі своїми х*ми! Покажіть своїм бабам свою мужицьку крутість, яка не завжди може закінчуватись радістю. Свого часу мужики допекли президента Єльціна, - той так прореагував на мужиків. Про х*ї, можливо, я зможу написати окремо, якщо примусять ті, хто керує мозком. Там є цікаве! Люди, при зустрічах з біороботами, мають стосунки не з біороботом безпосередньо, а з психотронними операторами, які керують мозками біороботів. Психотронні оператори, які керують моїм мозком, не є моїми друзями, у всякому випадку більша, подавляючи частина психотронних операторів, які сидять у мене у мозку. Більшість їх, - мої вороги! Тому я не знаю, що вони будуть робити зі мною, з тими мужиками, які підійдуть до мене, я вам все, як на духу, розповів. Раніше психотронні оператори променями, таємно, дистанційно, невидимо, примушували будь-яких мужиків бити мене, - 17 разів били. Серед тих, хто бив: чемпіони СССР з хокею; чемпіони світу з боротьби; міліціонери – майстри спорту з карате; кримінальні зеки… І жодного разу мене певні ублюдки не зарахували до ліку «сильних», але про це пізніше! Деяких із таких гнид, люди Януковича, наприклад, виводили у народні депутати ВРУ. ВРУ, - це ринг, на якому зустрічаються бандити ФСБешники, їхні лакеї і українці. Взагалі ображати біороботів, бити їх, принижувати, - найганебніша справа у світі. Хіба можна бити ні в чому не винних людей, безпомічних, беззахисних, безправних? Хто може бити таких? Уроди! Тупі, жорстокі! Ті, кому вигідно бути тупим, жорстоким. Мене один раз у Москві, на проспекті Миру, поблизу «Олімпійського», бив один чемпіон, психотронні оператори заборонили мені йому відповідати, заборонили тікати, примусили стояти, у одній руці я тримав целофановий пакет з речами, у другій кейс. Я так стояв, немов пам’ятник, боєць бив мене, кров текла за комірець, у мозку реготали всі, хто сидів у мозку, включно із працівниками «Останкіно»… Захопився! Вибачте! Я в неадекваті! Так, що, мужики, налєтайтє, демонструйте свою силу, крутість… Бережіть себе! У вас є дружини, діти?! Ви їм ще потрібні!? Щоб знали, мразі, які із вас мужчини, а які КГБісти! Я буду вбивати всіх, хто насмілиться знущатись! Мабуть подібно потрібно продовжити фразу президента Єльціна! Я буду доказувати кожному, хто я такий, а хто він такий, до тих пір, поки лікарі не почнуть плакати?! Щоб знали, як навчати «глупих грязних людєй іздєваться надо мною!». Як відноситись до цієї публікації? Як хочете! Нормальні люди вже зрозуміли, що це письмо примусове: «Мы пытками заставим писать, а потом написанное используем против тебя!». Ебется ли Путин? Разве мне видно из леса? Информацию я получаю по космической биологической радиосвязи , авторы информации, ее достоверность часто мне не известны. К стати я, из – за этого, в жутком состоянии, я не могу, часто, принимать решения для дальнейших действий, Путин очень осторожен, чрезвычайно осторожен, на уровне «бздунства», со мной не разговаривает, в отличие от Ельцина, поэтому я часто, не зная насколько информация достоверна, просто размещаю ее как полученную по каналам космической биологической радиосвязи и все. Психотронные операторы могут принуждать делать из этого какие либо выводы. Иногда мне кажется, что все это дьявольство, это жуткое насилие над моим мозгом, - спецоперация ФСБ? Читатели могут относиться так, как им комфортно, как к сценарию какого-то сериала, например. Как к виртуальной российско-украинской войне? Как к части правды об истинной российско-украинской тайной войне… Я не Віктор Коваленко! Віктор Коваленко репресований психотронними бандитами. Я, - прибульці, які прибули у мозок Віктора Коваленка і так його використовують! Бути біороботом жахливо, особливо, якщо мозком керують вороги! Міністр інформатики, догрався з лікарями? Щоб ти знав, хто ти такий насправді, а не міністр інформатики! Будете наді мною знущатись, - буду вбивати! Я ніколи не прощу тих ублюдків, із - за яких армія винищувала таємно, дистанційно, невидимо, променями, людей, які мене захищали! Запитую у певних х*єповішених: "Ну що потрібно робити, якщо х*й не стоїть?". Щоб знали, мразі, як катувати мене, ніколи,ні в чому не винну людину, вважаючи, що я той, із - за кого у вас х*ї не стоять! Я не знаю жодної людини, яка вам х*ї вішає! Уйо*уйте від мене! Мразі! Сидіть і думайте, що ви розумні!

Немає коментарів:

Дописати коментар