Шукати в цьому блозі

неділя, 3 березня 2019 р.

1117. Аляксандру Лукашенці.


https://apostrophe.ua/news/politics/2019-03-02/lukashenko-sdelal-nepriyatnoe-dlya-ukrainyi-zayavlenie-pro-zahvat-kryima/155822 1 березня 2019 року, в інтерв’ю російському журналісту президент Бєларусі Аляксандр Лукашенка розповів, як він в 2014 році в інтерв’ю журналістам полемізу-вав, запитував, скільки українців загинуло у війні за Крим? Жодного! Скільки було зроблено пострілів у війні за Крим? Жодного! А це означає, що Україні Крим був не потрібний! Звичайно, подібна заява, чомусь, зачепила! Навіть мене. Жорстка заява! Що, Лукашенка визнає право сили? Не визнає верховенство міжнародного права? Не засуджує російських окупантів? Його не здивував напад Росії, силова анексія Кри-му, - здивувало, що Україна не воювала за Крим? Не стріляла? Не вбивала рус-скіх? Можливо Лукашенка хворобливо переживав деякі випади певних українців, у минулому, проти Бєларусі, наприклад таку, що Бєларусь ніколи не ставила питан-ня державності, ніколи не воювала серйозно за свободу і незалежність Бєларусі… Тому Лукашенка так прореагував на анексію Криму Росією? Можливо, його мозком керував п’яний майор ФСБ із Підмосковного лісу? Підк-лючив мозок Лукашенки під промені, (під біоробототехнології космічної медицини), начебто, лише для охорони його, (Путін захищає своїх друзів таємно, дистанційно, невидимо,променями, сам Лукашенка може це і не знати. Тому глядачі телебачен-ня бачать іноді, як Путін і Лукашенка, відверто, цинічно, дурачаться), а сам керує мозком Лукашенки? Говорив його язиком від його імені? Я ніколи уважно не слідкував за президентом Лукашенком, не вивчав дії прези-дента Лукашенки, тому, можливо, мене дивують його вислови тепер? Чому? У тому, що відбулось, винна і Бєларусь, якщо жартувати? Тому, що Україною тоді керував зрадник України Янукович, в жилах якого не було жодної краплини української крові, - мати Януковича була русскою, батько, - бєларусом. Висновок? Захист України не можна довіряти ні русскім, ні бєларусам?! Тим паче ФСБешни-кам. Отакий жарт! 20 лютого 2014 року Росія випустила медаль «За освобождение Крыма». В ці дні, 18…20 лютого 2014 року у Києві були найжахливіші розстріли на ЄвроМайдані! Що, Лукашенка, Київ Україні і українцям потрібний, якщо в ньому стріляли і вбивали українців? Якщо за нього воювали українці? Лукашенка, звідки Путін знав, що він анексує Крим, якщо в Києві ще сидів Янукович, ще йшли розстрі-ли, а він у Москві медалі випускав «За взятіє Криму», чи «За осовобождение Кры-ма»? Симпатизуєш діям Путіна? Як в СССР любили? Лукашенка, ти полюбляєш русскіх? Любиш дружити з ними? З ФСБешниками? А в Україні тоді були прем’єр-міністром і президентом України ФСБешники Н.Азаров та В.Янукович, міністрами оборони були русскіє ФСБешники Д.Саламатін, Калінін, главою СБУ був КГБіст, ФСБешник Якименко. До Януковича в гості їздили таємно генерали ФСБ, помічник Путіна Сурков, про що вони там «гутарілі»? Як думаєш, Лукашенка? Розповідав тобі Путін, за чаркою чаю? Хто повинен був воювати із русскімі окупантами у Криму? Українські збройні сили! А кому вони підкорялись? Путіну, через Янковича! Так як твої збройні сили підкоряються Путіну через тебе! Ти ж «бздішь» і завжди «забздішь» віддавати будь-який радикальний військовий наказ, серйозний, без дозволу Путіна? Чи не так? Хіба Путін міг віддати наказ українським збройним силам воювати із русскімі в Криму, (через Януковича)? Звичайно ні! От сиділи українські збройні сили у Криму і х*єлі! Чекали наказів Києва, тобто наказ Путіна, через Януковича?! Звичайно не дочекались! Путін, а ти чого не віддав такий наказ, щоб здавався народу Росії більш солідним воєначальником? Сам би із собою повоював би за Крим?! Як «наші дєди воєвалі»? Янукович «забздєл», тому, що Путін не дозволив! А після втечі Януковича, ВРУ, Турчинов, чомусь «забздєлі»?! Їх можна частково зрозуміти! Запитай у них, чому «забздєлі»? Лукашенка, мабуть тактика у них така? Як нейтралізувати таку жахливу силу, яка згідно із Будапештським меморандумом від 5.12.1994 року, повинна була захищати Україну, в обмін на відмову від ядерної зброї… Тобто, Лукашенка, Путін жорстоко нає*ал Україну і українців?! Ти ним пишаєшся? Ото герой так герой?! Та ще й Путін вирішив зберігати русскоязичних Криму, шляхом вбивств русскоязичних Донбасу?! Донбас відволікає увагу від Криму! Ото мудрість у твого дружба на, Лукашенка?! Донбас Україні у українцям потрібний, по-Лукашенці? Там вбивають і стріляють досі! Значить Донбас потрібний?! Лукашенка, а як відноситись до Росії, до Путіна, якщо він «вирубав» засекре-ченими методами КГБ СССР, в Україні всі потужності: автомобільну промисловість, авіаційну, (літаки фірми «Ан» винищувались навіть в небі Африки, подібно до того методу, по якому знищений був «Ту-154» Президента Качиньського під Смоленськом), машинобудування, суднобудування, ракетно-космічну промисловість, сільське господарство…? Навіть футбольну галузь винищував, ублюдок, шляхом винищення ключових тренерів української професійної ліги: В.Баннікова, В.Колотова, В.Прокопенка, В.Лобановського, Є.Кучеревського, А.Пузача, Є.Рудакова, А.Гусина… Знаєш, Лукашенка, що хотів Путін зробити із Україною і українцями? Загнати назад в землянки, в хати з долівкою, щоб українці жили приблизно так: «Бульба є, вада радом, дров припром і парадок!». Я по життю мав стосунки з бєларусами, від них чув таке. Моїм однокласником був бєларус, Андрій Медведко, батько якого, Медведко Валерій Іванович, був головою сільськогосподарської артілі, кандидатом сільсько-господарських наук, пізніше директором НДІ луб’яних культур у Глухові. Рідний брат його, дядя Андрія, Леонід Іванович Медведко, полковник ГРУ ГШ, (є в інтернеті), Москва. Андрій, звичайно, був «на голову» більш розвинений, ніж інші діти нашого класу. Я з ним товаришував найбільше. Останній раз ми з ним бачились у 1966 році. У Харкові також був у контактах з бєларусами, братами А. і П.Лапицькими, стаєрами, спортсменами, Михайлом Качурою. Нормальні пацани були. У «8 ГК НИИ им.Чкалова» моїм начальником відділу був бєларус, полковник ВВС, Пахомчик В.А., в Підмосков’ї був втрачений його життєвий слід. Я знав його сина, спортсмена – гандболіста, дружину, був у них вдома. Нормальний був чо-лов’яга. Жалів навіть мене. Якось у нас була напружена тема, працювали 2,5 місяці з 9:00 до 23:00 щодня, без жодного вихідного, я втратив 6 кг маси свого тіла, після закінчення теми Пахомчик відправив мене, з іншими членами бригади, на нашому літаку, на відпочинок до Сочі, це окрім відпустки, у профілакторій, 10 днів «балдєлі», жили у будиночках МО, поряд із хмарочосом, санаторієм МО, харчувались у санаторії, відпочивали, до грузинського Леселідзе недалеко, їздили туди за чачою. Із відомих, публічних льотчиків - випробувачів , тоді з бригадою на відпочинку був Герой, «Заслуженный летчик-испытатель», полковник В.Кондауров, (позивний «Синок», є в інтернеті). У Москві, коли був ад’юнктом кафедри аеродинаміки «ВВИА им. проф. Жуковского» найближчим адміністративним керівником був начальник кафедри аеродинаміки №15, д.т.н., професор, член ВАК СССР, член ССД, ССК, бєларус, генерал М.Нішт, (01.01.1935…24.06.2005). Науковими керівниками у мене були інші вчені, в той же час у мене і з М.Ніштом була одна спільна наукова праця Михайло Іванович довіряв мені, призначав мене старшим ад’юнктом. Своїм поміч-ником у кафедральній ад’юнктурі. Допускав мене близько, я описував це у своєму блозі, коли статті посвячував його дню народження. У мене з ним було дещо жах-ливе спільне, яке розкрило мені причину його теплого, спочатку, відношення до мене. Ті, хто катував мене у Москві, хизувались переді мною тим, що, свого часу, катували М.Нішта променями, до тих пір, «поки він не посивів». Лукашенка, ти був колись головою колгоспу, М.Нішт родом був із, забув якого, села Гомельської області, він туди приїздив у відпустку, розповідав,що головою колгоспу був там тоді, якийсь Орлов?! Може знаєш? Сам М.Нішт у 17 років став слухачем ВВИА, москвичем, з Москви виїздив на пару років до Даугавпілса, вва-жаю, що М.Нішта вбили психотронні бандити, променями, впав на грядці на своїй дачі у Підмосков’ї… Хто це робив? Хто? Лукашенка? І ти прощаєш Путіну таке від-ношення до бєларусів? Не соромно? А ти думаєш, що ФСБ дійсно нормально від-носиться до бєларусів? Вони довіряють лише тому, кого тримають міцно за горло! Тебе тримає Путін за горло? Ти відчуваєш, що ти під русскімі променями? Путіна може любити лише той, мозком якого керують путінські психотронні оператори. Він вбивця більше 13 тисяч українців! Це тільки ті, кого він вбив у явній російсько-українській війні 2014…2019 р.р. Таємно, дистанційно, невидимо, променями, Ро-сія, в період з 1991 по 2014 р.р., знищила набагато більше… Скільки точно? Я не знаю! Агресивність Росії повинна бути знищена навіки! Будь-якими методами! Ро-сія стала наднебезпечною для здоров’я і життя чи не всіх громадян всіх країн всьо-го світу. Писав під примусом. Я, - біоробот! Проти мене застосовують біоробототехно-логії космічної медицини. Промені не можна перемагати! Може це Путін мене так використовує, я частково розумію, що такими публікаціями, якщо їх хтось читає, я залякую людство психотронною потужністю Росії?! Як вважаєш, Аляксандр, Лука-шенка? Уявляєш, я безкоштовно, безоплатно працюю на бандитів, які володіють променями, які примушують мене таке робити: «Мы пытками заставим писать, а потом написанное используем против тебя!». Так керують моїм мозком психотронні бандити ВВС, (військово-повітряних сил). Лукашенка, якби ти був президентом Бє-ларусі, а не ФСБешником, ти б, разом із президентами інших держав, засуджував російську анексію Криму, окупацію частини Донбасу… А якщо ти ФСБешник, так ти підтримуєш бандита - Путіна. Я стомився, не буду навіть редагувати, можливо ця стаття буде останньою, яку примусили написати мене психотронні бандити! Уявляєш, я вже майже десять років поспіль, щодня .приймаю рішення припинити писати і… не можу припинити, - промені не можна перемагати. Я, - біоробот! Оце так керують моїм мозком, оце так «ти»кають моїм мозком. Може тепер, Лукашенка,ти взнаєш, навіть від такої публікації, як насправді до вас відносяться психотронні бандити в русскіх погонах? Можливо пропаде мрійливість? Я пам’ятаю, як багато років тому ти був кимсь дезорієнтований, різко категорично відносився до мене, аж до примусової праці… Начебто в Бєларусі ти примусиш мене працювати… Я був феноменальним трудоголіком, по життю, а те, в чому ти тоді не розібрався, описується фразою психотронних бандитів в погонах, які керують моїм мозком: «Тоже мне, гражданские государственные руководители?! Гниды в серых пиджаках, - гражданские не могут принять на работу гражданского, (тобто мене), без разрешения военных властей!», які катують мене променями. Оце так до президентів: Горбачова, Єльціна, Кравчука, Кучми, Ющенка, Януковича, Порошенка, багатьох іноземних президентів, до тебе, до Путіна, відносяться засекречені психотронні бандити,- генерали і офіцери. Вони вас у любу мить можуть «кинути»?! Не боїшся? У всякому випадку могли кинути! Дещо раніше! Я зараз не контролюю ситуацію! Набридло, до чортиків! Так я прореагував на твоє відношення до анексії Криму Росією. Мене тримають так, що гірше, ніж прикованим до дуба металевими ланцюгами. Металевий ланцюг можна перепиляти терпугом, а електромагнітні промені ще не винайшло людство, чим перепиляти. Не хочеш позмагатись із психотронними бандитами? Краще таких мати підлеглими? При умові, що вони будуть підкорятись? Ти можеш таким вірити?

Немає коментарів:

Дописати коментар