Шукати в цьому блозі

середа, 27 березня 2019 р.

1136.До проблеми зрадників СБУ.


https://www.obozrevatel.com/ukr/crime/gnobil-pidleglih-i-otrimav-vid-komandira-v-oblichchya-scho-vidomo-eks-sbushnika-yakij-vtik-do-rosii.htm Я не є професіоналом спецслужб, тому, начебто, не маю права прискіпливо критично відноситись до їх діяльності. Чого я і не роблю! Були роки, коли я чи не благоговійно відносився до професіоналів спецслужб… Життя, взагалі, показало, що марно! І, тим не менш, у мене були певні контакти із цією «конторою», - на жаль не всі контакти на користь «контори». Не можу, не хочу, тим паче зараз, зайве критично відноситись до СБУ, скажу лише про головне для мене, - мене так і не захистили від психотронних бандитів армії, їхньої кривавої, каральної, психотронної медицини, від їхніх собутильників... І це при тому, що я був колись людиною президентів держав! Це говорить багато про що! Зокрема про, м’яко кажучи, несерйозне, якщо не сказати злочинне, відношення певної частини працівників «контор» до прогре-сивної, реформаторської частини цивільного державного керівництва, до їхніх лю-дей, до їхньої команди… Наприклад, президент Росії Б.Єльцін, (я колись був моск-вичем), мав конституційне право, одноособово, призначати собі помічників, (ну як Сурков у Путіна), тих, хто йому був потрібний, хотів призначити і мене: «Работать будешь в Кремле, спать будешь в рабочем кабинете до тех пор, пока не найдешь себе жену!»… (Я був розлучений, штучно, з родиною, психотронними бандитами Москви, у мене не стало будь-якого житла). Психотронні бандити не допустили мене до Кремля променями, я не міг навіть підійти до прохідної, хоча один раз продемонстрували, що, якщо захочуть, то можуть пропустити, - пропустили до Кремля, контактів не дозволили і, променями, виперли звідти, можливо, у щось, з кимсь грались, хтось, щось, комусь демонстрував. Тоді, щойно, розвалився СССР, поміж Москвою і Києвом була дружба… Мене в декілька прийомів депортували із Москви до Києва. Президент Єльцін, під час останньої депортації, персонально проводжав мене із Москви, проінформував мене про те, що він просив державне керівництво України піклуватись про мене, допомагати мені, захищати мене, допомогти з працею і притулком у контексті боротьби за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах. Проблеми тоді були схожі що в Росії, що в Україні… Виходило, м’яко кажучи, не зовсім гарно, в тому числі і для мене, я, колишній кадровий старший офіцер столичного виховання, (кримінально звільнений, юриди-чно ставши безправним), був задіяний прогресивною частиною державного керів-ництва СССР, пізніше Росії, ще пізніше України у боротьбі із… колись собі подібни-ми, генералами і офіцерами різних відомств і міністерств, у боротьбі за встанов-лення цивільного контролю над діяльністю генералітету і офіцерства… Звичайно це не подобалось бандитам – генералам, їм відданим офіцерам, вони сиділи у ме-не у мозку, все знали, керували моїм мозком, я в ті роки сидів із «пухлим мозком», запамороченим променями, часто не міг нічого контролювати взагалі, не міг нічого розуміти взагалі, так гріли голову променями, міг не знати який день тижня, яке чи-сло, якого місяця, якого року, як мене звуть… Особливо катування підсилили кри-ваві генерали після рішення Єльціна вивести мене на рівень вищий за силових мі-ністрів, щоб я з ними сам корелював: «Мы никогда не допустим в государстве вто-рого Ельцина!», «Мы уничтожим сначала Ельцина, потом тебя!»… В ті роки прези-дент Єлцін опікувався, окрім інших, трьома особами: Є.Гайдаром, Б.Нємцовим, мною… Перших двох Єльцін зміг «вивести у люди», мене не зміг. Але вже знищені і Є.Гайдар, і Б.Нємцов, і сам Б.Єльцін, (за допомогою променів, таємно, дистанційно, невидимо…). Хтось все чекає реалізації моєї черги! Деякі міністри оборони персонально погрожували мені знищенням… А катуваннями променями, чи не всі ті, хто в погонах був міністром… Різня виникла наджорстка, з багато чисельними знищеннями людей. Після депортації мене в Київ? У Києві все повторювалось, як у Москві. Мене виганяли звідусіль променями ті ж самі психотронні бандити. Державне керівництво України шанобливо представляли мені роботу у своїх структурах державного рівня… Але ті, хто керував моїм мозком, психотронні оператори, які керували моїм мозком, були сильнішими, - мене не допускали, променями, до жодної відповідальної людини, а жодну відповідальну людину не допускали до мене. (Певні контакти все ж таки були, але чимсь конструктивним не закінчились, - промені не можна перемагати, я не міг бути сильнішим, навіть теоретично, за того, хто керував моїм мозком). Звичайно у той час я ходив по захист і до СБУ. Просив захистити мене від про-менів, від катувань променями… Намагався взнати, хто ж у них бореться із психот-ронною злочинністю… Мене СБУшники «пошили у дурні»: «Які промені!? Про що ти говориш? Ніяких променів нема! Ти мабуть божевільний!? Зараз провіримо банк даних, (про божевільних)!»… Не знаю як зараз, а тоді вони всі залишались «совка-ми», захищали КГБістів вчених медицини, які, навіть у «Медичних енциклопедіях» писали: «Психічно хворим здається, що їх опромінюють променями!», «Психічно хворим здається, що вони чують голоси!»… Тому виходить, що, якщо з людиною «хтось» розмовляє по космічному біологічному радіозв’язку, то це означає, що лю-дина божевільна, оскільки чує «голоси»… Оце така публічна позиція на проблему була у СБУ. Про що я міг з ними розмовляти? Я озвірів, та й пішов від них! Захис-нички ё.т.м.! А тут ще Іван Степанович Плющ «підлив масла у вогонь»: «Я був би щиро здивований, якби взнав, що у рядах СБУ менше 50% зрадників!»… (Я не знаю, яка зараз СБУ, але я не виключаю, що у них, не хочу називати число, відсо-ток, тих, хто і зараз підкоряється чи хоче підкорятись Путіну і мріє «восстановіть СССР», «воссоєдініться с Россией!»… Тоді це були організатори планованого хаосу в Україні! Хто зараз здійснює елементи хаосу в Україні? Мабуть не дуже складно здогадатись… В той же час КГБісти залишались частково незрозумілими, одні переслідували, інші намагались допомагати, коли мене примусили бомжувати у Москві, то мені іноді надавали притулок і люди в погонах, то слухачі військово-дипломатичної академії, то офіцери Луб’янки, там поряд із їхнім знаменитим корпусом. На тій Луб’янці було бюро перепусток, яке не закривалось ні на секунду з 1945 року, (так інформували певні «жевжики»), але коли я туди приходив, за захистом, бюро закривалось, двері не відкривались. Мене не захищали так, як я розумів свій захист! Я не знаю, яка зараз СБУ, але тоді, вважаю, ця «шарашка» не могла захищати тих, кого катували променями. Вважаю, можливо, що самі КГБісти, ФСБешники, СБУшники і зараз «бздят» бандитів державної безпеки медицини, самі «бздят» своїх, - хіба «бздуни» можуть захищати жертв військово-медичних злочинів? Але, дивлячись правді у очі, психотронних бандитів «бздят» всі… Ніхто у світі не бореться із психотронною злочинністю. Зауважу лише, що той психотронний ресурс, який пустили таємні, засекречені, психотронні бандити на мою нейтралізацію, (постійними, щосекундними катування-ми мого мозку променями, (біоробототехнологіями космічної медицини)), був дос-татнім для того, щоб не допустити явну російсько-українську війну 2014…2019 р.р. Зараз цей ресур є достатнім для припинення цієї явної, поточної російсько-української війни 2014…2019 р.р. Для цього потрібно лише підключити під промені декілька керівників Росії, Криму, ЛДНР…, і робити з ними те, що психотронні оператори вміють робити з моїм мозком! Все! Крим, Донбас, інші території, окуповані Росією, будуть повернуті власникам територій. Україна буде відновлена в кордонах з координатами 1991 року. Для того, щоб Росія перемогла Україну, потрібно, щоб у Путіна х*й стояв! У ме-не є підстави зневажливо відноситись до армії, до ФСБ, до СБУ… Це все, більшою частиною, мразі, які не можуть, всі разом, навіть х*й поставити своєму верховному головнокомандувачу Путіну… Ну й куди ви пнетесь? Це можуть бути не мої думки, а тих, хто керує моїм мозком. Щоб ви знали, які із вас захисники, ё.т.м., а які КГБісти, які підкоряються бандитам державної безпеки медицини, які і володіють біоробототехнологіями космічної медицини, (коротко «променями»). Щоб знали, як знущатись і ніколи нічим суттєвим не допомагати. Це відомства провокаторів і зрадників у найбільшій кількості! Щоб знали, які є думки у тих, хто керує моїм мозком! Вважаю, що Іван Ступак помиляється, коли стверджує, що зрадників не люб-лять! Путін їх ой як любить, особливо своїх, русскіх, він взагалі любить тих, кого міцно тримає за горло, це дуже дисципліновані ублюдки, - чи не всі зрадники ЗСУ, СБУ Криму, Донбасу працевлаштовані?! Хоча перспектив працювати у спецслуж-бах нема, мабуть?! Тут Іван Ступак, можливо, правий. Я вважаю, що Прозоров буде певний час сидіти під променями, - про нього русскіє «контрики» взнають все, навіть більше, ніж він сам про себе знає, після чо-го, по результатам такого об’єктивного контролю, буде визначена його подальша доля. Відносно того, що І.Ступак стверджує, що: «Він зрадник і для них, і для нас. За-звичай такі люди не витримують, спиваються або накладають на себе руки»? Мо-жливо і так, я не професіонал, я не стверджую, я лише намагався висловити свою думку, хотів багато чого іншого сказати, але мій мозок підхопили ті, хто керує ним і надиктували, як біороботу, щоб примусити працювати, редагувати, викручуватись, таке інше. Я ж залишаю без редагування, нехай і СБУшники знають, яке відношен-ня до них тих, хто керує моїм мозком. В той же час я, з певних часів, ненавиджу спецслужби, армію, правоохоронну систему, психотронну медицину, профільну владу, особливо кривавої Росії та й України, оскільки ті, хто мене катує, визнали себе так: «Во всем виноваты мужчины! Да, мы, мужчины, - преступники, заслужи-вшие уничтожения!». Скоти самі про себе говорять, що вони заслуговують на зни-щення, навбивали якщо не тисячі, то сотні громадян, лише у цій, моїй, темі, хизува-лись, наприклад, так: «Я убил уже десять человек! Нам надоело убивать!»… а спецслужби, «соплі жуют», «бздуни» ї*ані! Ворогів бояться вбивати, (страшно) а інтелігенцію, особливо хутірського походження, вовтузять так, що… «очі на лоб лізуть», (не страшно). Катувати безпомічних ,беззахисних, безправних? Це що? Мужність? Спецслужби? Що це таке? Захисники, ё. т. м. Краще «жрать, ї*ать, ламать, ставіть на колєні»… Колись, перші зрадники Великої Британії: Кім Філбі, Маклін, Берджес… шпигу-вали на користь СССР, ніколи не знаючи, що ж таке насправді той СССР, а коли «залетіли» врятувались втечею до Москви… Маклін, Берджес… так і закінчили своє життя, спившись…, як говорить І.Ступак, а К.Філбі прожив, «при пі*дє», до смерті, здається до 76 років, - просто йому сподобалась жінка, яку йому дав КГБ. «Пі*да в спецслужбах вєлікоє дєло!», тому психотронні гебістські бандити так полюбляють «виховувати» генералів і офіцерів відсутністю пі*ди, повісять х*й і х*єют, мразі! Скоти, які займаються злочинами безкарно, - спецслужби ё.т.м. Секрети купують за гроші, раніше більше, зараз взнають про секрети підключенням до мозків, зчитуванням мислення?! Так, професіонали!? Я не редагую, читайте із під диктовкою! Я звірію, офіційне чи неофіційне звернення за захистом від катувань променями призводить до того, що громадяни залишаються божевільними, яких ніхто не захищає, тому, що їм здається, що їх катують променями, а не катують насправді. Письмові звернення залишають без відповіді, оскільки такі звернення можуть здійснювати лише божевільні, нормальні люди такого не пишуть... Хоч лобами у стінку бийтеся! Такі в державі захиснички, ё.т.м. Підказки здійснювати згвалти призводять до того, що біороботів ховають до хуторів, перетворюють у рабів, проводять слідство, суди, везуть до божевільні... Прокуратури, суди, поліція, армія, ФСБ, СБУ, профідьна влада, слідчі всіх мастей і відтінків... "бздят" виходити "в народ", бояться запитань: "Хто в державі відповідає за боротьбу із психотронною злочинністю?", "Хто той, із - за кого людей катують променями?", "Хто у вас вміє розмовляти із тими, із - за кого катують людей променями так, щоб вони припинили катувати променями?", "Хто забезпечує, "рожаєт", лікує, захищає тих, кого катують променями?"... Про що це все говорить? Про те, що в державі і світі, є цілі банди непідсудних за будь-які злочини бандитів! Каста ї*анатів! Що в державі і світі є цілі скопичення безправних людей, рабів, по суті, з якими можна робити все, що забажається бандитам, перетворювати у будь-кого... Тобто земна цивілізація, - цивілізація бандитів, непідсудних за злочини. цивілізація рабів, тих, хто підкоряється бандитам, а також тих, хто цього ще не знає! Президент Єльцін, який, конституційно, був гарантом прав і свобод, коли я проживав у Москві, пояснював мені, чому він мене не може захистити від психотронних бандитів: "Мне не подчиняются психотронные генералы!", "Кто владеет лучами, тот владеет всем!". Тому, народе мій замучений, розбитий, думайте, чи вам виступати потрібно проти президентів, чи проти засекречених, психотронних структур армії і спецслужб?! Президент мені міг таке говорити, але ж народу президент такого не скаже?! Мені взагалі сумно, оскільки оті "властєліни міра" з променями, "бздят" психотронних бандитів армії і спецслужб, наприклад, Росії? О! Проблема!? Тому Путін так цинічно себе і поводить! В той же час знайшлась сила, сила прибульців, які вміють прибувати у мозки, така, яка повісила Путіну х*й... Вся Росія в ж*пі! Вся Росія, така підла, кривава, зухвала, цинічна... в ж*пі, вся Росія, всі її друзі, друзі Росії, не можуть х*й поставити Путіну, а це означає, що Росія не є найсильнішою державою у світі?! В той же час я стаю на коліно, схиляю голову перед мужністю окопних бійців, з якого б відомства вони не були, - потрібно бути об"єктивними!

Немає коментарів:

Дописати коментар