Шукати в цьому блозі

вівторок, 19 березня 2019 р.

1126.До особистої ворожнечі Путіна і Порошенка.


https://korrespondent.net/ukraine/politics/4076819-volker-mezhdu-putynym-y-poroshenko-lychnaia-vrazhda Інакше і бути не може! Президент України не може не бути ворогом президента Росії, - йде жахлива, таємна, дистанційна, невидима психотронна війна, явна російсько-українська війна 2014...2019 р.р., знищуються десятки тисяч українців. Президент України, - гарант прав і свобод громадян України, іншими словами Президент України відповідає за здоров"я і життя громадян України, а якась потво-ра, із якоїсь клептократичної сусідньої держави, за допомогою "хитрых комбина-ций", винищує десятки тисяч українців... Що поміж ними повинна бути дружба? По-рошенко, - не Янукович?! Це при проФСБешних ублюдках, які "прівєзлі" війну в Україну, при Янкуовичі, Азарові..., сопливий майстер "хітрих комбінацій", Путін, таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної ме-дицини), винищував тисячі українців, і, при цьому, дружив з Януковичем, Азаровим, а ті скоти, проросійські скоти, Янукович, Азаров..., інша прорусская шушера і шваль, знаючи, що Путін винищує тисячі українців, променями, (я про це повідомляв всьому світу у своїх публікаціях), дружили із Путіним?! О! Державні і міжнародні діячі суверенної України русской масті, ё.т.м.! Всі такі, мразі, убирайтесь терміново на ПМЖ в РФ, там будуйте, ублюдки, свій "русскій мір", там ваша культура, там ваш русскій язик, там ваші брати та сестри..., там вас буде майстер "хітрих комбінацій" захищати танками, лізьте всі на пропагандистські канали в "Останкіно" і... х*єйтє! Х*єйтє так, як вам хочеться, але там! Насмілитесь виступити, бодай якось, проти України і українців, проти їхніх союзників, я вас всіх вижену на ПМЖ в Росію так, як мене вигнали із Москви в Україну... Всі, хто читав мої публікації, знають, що я, задовго до "хітрої комбінації" Путіна в Криму і Донбасі, вимагав знищення Путіна і Януковича, як геноцидних потвор, які довели, своїми явними і таємними виї*онами, середню тривалість життя чоловіків до 62 років, на 20 років меншу, за середню тривалість життя в ЄС! А наслідки? Що то за правоохоронні системи були у Путіна і Януковича, що то за прокурори, що то за слідаки, що то за СК РФ, Бастрикін, що то за ГосДура РФ, яка таку мразь тримає президентом Росії? За що? За "хітриє комбінації"? Всі ви там, мразі, в кривавій Росії, всі ви там єдині, однієї національноті, - ФСБешники, вам землі України потрібні!? Іди, шакал, у підвали Луб"янки, там катуй, заражай хворобами, не лікуй громадян, вішай х*ї, руйнуй родини, знищуй інтелекти інтелектуалам променями, руйнуй їм психіки, перетворюй у рабів, променями, вбивай всіх, хто не визнає шарашку мразей, (ФСБ), за правову організацію, хоча б тому, що вони, ФСБешники, вбивають порядних людей на всій території земної кулі, без слідства і суду, отримуючи за це, таємними Указами президента Росії, звання Героїв Росії, за реалізацію "хітрих комбінацій", - СБУшники, вчіться у ворога "хітрим комбінаціям"?! Сиди, скотина, у підвалах Луб"янки, катуй, вбивай, а у Кремлі тобі "нєх*й дєлать". Там повинні сидіти цивільні керівники, вихідці із цивільних, правових інституцій! Але не вбивці, навіть для такої держави, як Росія, ти мразь! Убирайся! Убирайся із Криму, із Донбасу! Виводь, мразь, у президенти України, своїми "хітримі комбінаціямі", чергових януковичів, вбивай, тисячами, українців, називай їх, за допомогою "хітрих комбінацій", "братами", "стратєгічєскімі партнєрамі" і думай, що ти розумний державний діяч, "собіратєль "русскіх" зємєль". Я тобі вже говорив багато разів, повторюю ще, забирай на ПМЖ в Росію всіх своїх ублюдків із України, не забереш їх, я буду з ними робити те, що Москва робила зі мною! Адекватно! З коефіцієнтом. Я не Віктор Коваленко! Віктор Коваленко репресований психотронними бандитами, непідсудними за злочини. Я, - прибульці, які прибули, окрім інших мозків, у мозок Віктора Коваленка, так ним керують! Путін, в мільйон перший раз запитую у тебе, ти, мразь пі*допротивна, за допомогою "хітрих комбінацій, знайдеш тих, із - за кого мене катують променями чи ні? Я тобі підказую, скотина, яка набридла до опі*дєнєнія, якщо раніше, окрім інших, такими були тіпа Грачов, Сєргєєв..., то тепер такими є, із ймовірністю більшою за 0,99, лікарі, бандити державної безпеки медицини, психотронної медицини... "Бздішь" таких, майстер "хітрих комбінацій"? "Побзді", мразь, "побзді"... Лікарі, такі лікарі, ну що будете робити, якщо тепер я у вас у мозках? Путін, забери на ПМЖ в Росію всіх своїх шакалів із України, інакше я буду з ними робити те, що ти робив із українцями таємно, дистанційно, невидимо, променями... "Отвєтка" така, Путін, безхитрісна, непрофесійна, не така як у майстрів "хітріх комбінацій". Насмілишся полізти на мене, - знищу всіх, хто займається злочинами безкарно!

Немає коментарів:

Дописати коментар