Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 3 грудня 2021 р.

1512. До телефонної розмови п. Ердогана з Путіним 3.12.2021.

https://www.unn.com.ua/uk/news/1954980-erdogan-podzvoniv-u-kreml-pogovoriti-pro-ukrayinu-putin-zgadav-pro-bayraktar-i-visunuv-umovu-kiyevu?fbclid=IwAR22gaVjUOQDv22nQ9RTm3LgEG037o-8a43v9Pob99NG3J-TNWnlPTpdi4E#.YapP-Ze8RLA.facebook Путін, ну ти і ї*анат!? Цинічний ФСБешний демагог! "Київ продовжує деструктивну лінію" спрямовану на на зрив Мінських угод, а на звільнення своєї території від окупантів! Путін "в чужих глазах видит даже соринку, а в своих не замечает даже бревен!"... ЗСУ використали "Байрактар" для того, щоб заспокоїти активних ЛДНРеівських бандитів, які зброєю, яку ти їм надав, вбивають українських воїнів, які захищають територію своєї держави! Згідно з Мінськими угодами, Росія, Путін, повинна припинити стрілянину! Росія повинна вивести із української території ЛДНР всю військову техніку, озброєння, всіх військових ЗС РФ, всіх найманців... Цим тобі і потрібно займатись, таким виконанням Мінських угод, а не цинічною демагогією! До того ж, Путін, ти використовуєш подвійні і потрійні стандарти... Наприклад, ти вийо*уєшся із своїми військами поблизу кордонів з Україною?! Вичікуєш, е.т.козла м.! А твій лупооченький Пєсков, говорить, що армія РФ що хоче, те і робить на своїй території! Так? Так! Тобто тобі можна із своїми військами на своїй території вийо*уватись?! А армії України на своїй території, якою є Крим, ОРДЛО, не можна захищати свої території?! Ти що собі дозволяєш? "Что позволено Юпитеру, то не позволено Быку?!". На підставі яких домовленостей? На підстві яких Законів? Росія зобов'язана визнати верховенство міжнародного права! Права громадян. Росія зобов'язана повернути Крим, ОРДЛО, Україні, Росія зобов'язана повернути всі, окуповані Росією, території: Грузії, Естонії, Молдови, Німеччини, Фінляндії, Японії, (Шикотан, Кунашир, Ітуруп, Хабомаї)... Оточуй свої кордони своїми військами, "полчищами головорезов, і сиди, здійснюй навчання "у відповідь", готуйся до війни! Для того, щоб ти зберіг за Росією названі, (і не названі) території, потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Будеш дурачитись, у тебе запитають: "Хто той, із - за кого ти не ї*ешся?". Не даси відповідь, тобі скажуть: "Тоді ти той, із - за кого винищуються тисячі громадян!" і почнуть шмонать твій мозок променями так, що будеш плакати е.т. козла м.! Міністр оборони Росії, Шойгу, для того, щоб ти окупував Україну потрібно, щоб у тебе, і у твого верховного х*ї стояли! Хто той, ФСБешні ї*анати, із - за кого мене катують променями? День і ніч! Хто? Хто той, із - за кого до мене добиваються за допомогою згвалтів? Мовчите, е.в.м.!? Мовчіть! Не знайдете таких, я вас буду тримати у заручниках до смерті! Російський народе, не хочете прибирати ФСБешних бандитів від влади в Росії? Не прибирайте! Так і підкоряйтесь бандитам! Як і народ Бєларусі підкоряється бандитам! Підкоряйтесь! А будете примушувати українців підкорятись бандитам, як цього хоче "рєзкій парєнь" Лукашекно, який довийо*увався вже до того, що публічно говорить про те, що він хоче Україну зробити "нашою", будуть і вас вбивати, щоб знали, як підкоряти українців під проросійських ,проФСБешних бандитів?! При цьому знайте, що для того, щоб Росія окупувала Україну потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! Щоб знали як воювати з Україною, не знаючи хто той, із - за кого у вашого верховного х*й не стоїть! Звертаюсь до міністра оборони: "Що ти хочеш сказати тому, із - за кого ти мене не можеш знищити?". Мовчиш, е.т.м.? Тоді ти виний у вбивствах! Скоти, дурачтесь, як хочете, а будете добиватись, - буду вбивати к е.м.! Путін, сиди із своїми "головорєзамі" біля кордонів з Україною і думай, що ти видатний воєначальнік, завоєватєль зємєль!Які ти тут же зробиш "исконно русскими"! Путін, для того, щоб ти так вільно, зухвало, не визнаючи права людей, верховенство міжнародного права, почував себе на всій території Земної Кулі потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Сидіть, виродки ї*ані, чекайте згвалту, після якого ви мене знищите витончено за те, що я не визнаю вас навіть за людей, не те, що за президентів, міністрів, із - за того, що ви... КГБістські бандити, непідсудні за злочини! Сидіть, сосунки КГБешні, і чекайте, поки ваші психотронні оператори мене замучають катуваннями променями, до божевілля, (до сумасшествия)... У зв'язку із чим я говорю міністру оборони: "Не припинеш катування, - знищу твого верховного головнокомандувача!". Я примушу певних верховних головнокомандувачів боротись із психотронною злочинністю в спецслужбах, армії, психотронній медицині! Не будете з ними боротись, не будете ї*атись! Звертаюсь до лікарів, які лікують "таких" верховних головнокомандувачів, не будете ї*атись ніколи, якщо насмілитесь ставити х*ї таким вородкам - верховним! Щоб знали, як дурачитись і ніколи ні про що не розмовляти! Тобто лікарі, психотронні лікарі, повинні знати, що і вони повинні боротись із психотронною злочинністю в спецслужбах, армії, психотронній медицині, а не тільки верховні... Два ссикуна, оті Путін і Лукашенко, це виродки, які сидять на багнетах психотронних злочинців спецслужб, армії, психотронної медицини, - звичайно боротись з ними вони не можуть, оскільки ті їх зразу повісять! До того ж, певні славетні лікарі, щоб знали, як розмовляти про мене з людьми, як про дурачка, якого потрібно перетворити у раба, після згвалту, до смерті! Звертаюсь до людей, до народу, які добиваються за допомогою згвалту, ви всі для мене, - бандити, оскільки підкоряєтесь бандитам! Ви повинні розуміти, що мені ті згвалти робити не можна! Вони мені не допомагають! Мене, бидли, не визнають сильною людиною, - мене били грунтовно 17 разів, більше 100 разів принижували фізичними образами, поодинокими ударами, особливо ззаду, полюбляють так, лопатами, шлангами, ножами, палками... Причому кожне наступне побиття було сильнішим за попереднє! Ті, із - за кого мені не можна зараз здійснювати ті згвалти, сидять у мене у мозку, володіють променями, - вони мене і знищать, таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини, - БРТ КМ), якщо я це зроблю! Я багато років знав про ті згвалти. Мені міністр оборони Росії генерал П. Грачов, говорив: "Если ты сильный, - ты вставляешь х*й в рот! Если ты слабый, - ты сосешь!"... Сильним мене не визнали, після такої то біографії! Той, хто насмілиться примушувати мене смоктати х*ї, - буде знищений миттєво! Можете спробувати! Путін, хочеш спробувати? Особливо говорю сопливим ссикунам, міністрам оборони! Щоб знали, як не визнавати, щоб зробити рабом після згвалту. Щоб ви всі, е.в.м., знали, хто ви такі, а хто ті, із - за кого ви мене знищити не можете! Будете займатись насиллям, тероризмом, - буду вбивати! Путін, е.т. козла м., "дождался атаки на Украину?". Чекай ще, е.т.м.! Чекай! Путін, всі твої свині, "сидите и думайте, что вы е*етесь!". Лікарі, психотронні лікарі, коли навчитесь розмовляти по суті, тоді і взнаєте, що потрібно робити, щоб над вами не сміялись, із - за того, що у вашого верховного х*й не стоїть! Щоб знали, е.в.м., як зробити безправним, через божевільню, і сидіти і реготати над тими, хто ціною свого життя хотів захистити від психотронних бандитів! Щоб знали, як пропускати через божевільню того, кого бандити підключили під промені для власного збагачення!

Немає коментарів:

Дописати коментар