Шукати в цьому блозі

неділя, 5 грудня 2021 р.

1514. Хто і як здійснює один із видів репресій.

Суть репресій в Росії! https://www.facebook.com/SANDYMUSTACHE/videos/392807689247959 Автор правий! Я,один, репресований таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини, - БРТ КМ), якими володіють засекречені психотронні структури армії, спецслужб, психотронної медицни, репресований ще у кінці існування СССР, кормлю з десяток психотронних, ретельно законспірованих, таємних, закритих, як хочете їх називайте, офіцерів, які катують мене, по черзі, щосекундно, десятиріччями, вдень і вночі, керуючи мозком, утримуючи у невидимій психотронній в'язниці... В якій вони працюють психотронними, тюремними, наглядачами. Ходять вони у мій мозок на роботу вже декілька десятків років, більше нікуди! Сидять у мене у мозку щосекунди, більше ні на яку роботу вони не ходять! За таку роботу їм сплачують гроші, (з державного бюджету, народ їм платить гроші за те, що вони катують народ, мене, як представника народу). Тобто я, ціною свого здоров'я, життя, годую таких офіцерів, їхніх дружин, дітей, інших членів родин. За всі роки репресійних переслідувань я жодної подяки не чув ні від силових міністрів, ні від генералів, ні від таких офіцерів, ні від їхніх дружин, дітей, інших членів родин. Репресії зовсім безпричинні, щоб не скорочувати особовий склад психотронних структур армії, спецслужб, психотронної медицини, вони вибрали мене для здійснення наді мною репресій, постійнодіючих, щоб у них була робота! Я їх буду годувати до смерті, поки ще якісь процеси у моєму мозку відбуваються, поки ще мозок випромінює якісь електромагнітні хвилі, які воне реєструють, - (процес мислення носить електрофізіологічний характер, тобто при мисленні із лобної частини мозку випромінюються електромагнітні хвилі, які можуть реєструватись, підсилюватись, передаватись, наприклад у ПІдмосковний ліс, безпосередньо у Кремль, ще кудись, розшифровуватись, слухачі мозку знають все про мене, про що я мислю, чи хтось інший моїм мозком, мислення психотронні оператори чують як швидку мову, у шість разів швидшу, ніж мову звичайну, про мене знають все, оскільки зчитують навіть мислення, мову... Згадайте радянський термін, - "инакомыслие". Психотронним бандитам армії, спецслужб, психотронної медицини, окрім іншого, не подобається моє мислення, тому весь час ним керують за допомогою променів, (БРТ КМ), вчать весь час "правильно" мислити). Та так вчать, що за останні 40 років свого, такого, життя, я не відпочивав ні секунди, моя психіка знаходиться під катуваннями навіть вночі, мене катують під час сну, замість сну... Ці наглядачі за моїм мозком найлютіші злочинці сучасності, які можуть злочини будь-якої складності, виконувати таємно, дистанційно, невидимо, променями. Боротьба з психотронною злочинністю, - проблема проблем сучасності! Жодній порядній людині я не бажаю таємного, дистанційного, невидимого, променевого втручання у її мозкову діяльність! Жахливі страждання. В державі нема структур, які б боролись із психотронною злочинністю! Не всі генерали і офіцери, - захисники народу! У Путіна і Лукашенка, особливо, про Україну свідомо замовчую у цій публікації, частина офіцерів не захищає народ від бандитів, а підкоряє чи не кожного громадянина під чи не кожного бандита, непідсудного за будь-які злочини! Як бачите, шановні читачі, деякі росіяни прозрівають, розуміють, що таке путінські, лукашенківські офіцери, чим вони займаються...

Немає коментарів:

Дописати коментар