Шукати в цьому блозі

понеділок, 20 грудня 2021 р.

1540. Екстраполяція підозри Петру Порошенку.

Якщо П. Порошенко, - злочинець, (поки що підозрюється), то який і кому ущерб він наніс? Чому не підозрюються психотронні оператори армії, спецслужб, психотронної медицини, (виконавці), і замовники, які утримують і катують Віктора Коваленка таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини, - БРТ КМ)? "Бздім"? Слідаки, "бздім"? Підозрюєте тих, кого можете підозрювати? А не тих, кого потрібно підозрювати? Звертаюсь до військових, особливо отих таємних, засекречених, закритих, ретельно законспірованих, я вас всіх, к е.м., винищу, до останнього виродка, якщо не знайдете того, із - за кого ви мене катуєте променями! Звертаюсь до прокурорів, не знайдете, е.в.м., того, із - за кого мене катують променями, я вас всіх винищу, за те, що ви, - бандити чи їм слухняні!За те, що боїтесь бандитів! Покриваєте їх! Щоб знали виродки, як реготати наді мною? Взагалі, прокурори, особливо військові, ті, хто займається військовими таємними злочинами, все виглядає жахливо, - ви розумієте, що держава, її засекречені, психотронні силові стуркутури, променями катують ні в чому не винну людину, яку психотронні бандити підключили під промені для власного збагачення!? Тобто ви захищаєте психотронних бандитів, які самі себе називають "...преступниками, заслужившими уничтожения...". Що прокуратура здійснює прокурорське забезпечення таких злочинців? "На один карман" працюємо? Таке життя я не прощу! Я нікому не прощу таке своє життя! Я нікому не прощу знищення тих людей, які мене захищали від бандитів! Особливо від таємних, психотронних! Лікарі - реготунчики під чиїм захистом знаходились, окрім психотронного, під прокурорським? Я, взагалі-то, з повагою відношусь до професіоналів! Включно із професійними прокурорами, лікарями, військовими, іншими професіоналами... Щоб прфесіонали, наприклад, прокурори, не відчували себе ніяково чп по звіріному, від подібних публікацій, я розвантажую їхнє бажання терміново розправитись над В.Коваленком, нагадуючи погрози психотронних бандитів: "Мы пытками заставим писать, а потом написанное используем против тебя!". Це так, можливо, більше зі мною борються, ніж із психотронною злочинністю... Щоб знали, як бояться розмовляти зі мною про те, хто ж той, із - за кого мене катують променями!? Путін, не забереш на ПМЖ в Росію із України всіх своїх окупаційних бандитів, - я їх усіх до жодного винищу! Можеш спочатку спробувати "заспокоїти" їх, щоб були "тихіше води, нижче трави", не будуть такими, - винищу к е.м.! Так, як ти винищуєш своїх опонентів, таємно, дистанційно, невидимо, променями... Я буду вимотувати всіх, хто дурачиться, до тих пір, поки не знайду того, із - за кого вони дурачаться! Щоб знали, криваві сосунки КГБешні, як вважити, що я буду терпіти всі ваші знущання наді мною до смерті!? В державі повинен бути встановлений конституційний лад, а не диктатура таємних психотронних бандитів, їхніх членів сімей, їхньої психотронної медицини!

Немає коментарів:

Дописати коментар