Шукати в цьому блозі

понеділок, 20 грудня 2021 р.

1538. Психотерапевтична підтримка Станіславу Асєєву!

https://ua.interfax.com.ua/news/general/787093.html?fbclid=IwAR2bNKWTa0Xx7jb8TqtxeVKE6Zwsog_1sPladBnshZ7oMBJ1v4-B9i5qgk8#.YcA_v3SOElw.facebook Станіслав, борись, добивайся, але знай, що твій позов до судів може бути розглянутий, окрім іншого, лише за однієї умови, - якщо ти зможеш зібрати докази того, що тебе катували, і довести ті докази суддям, щоб вони їх визнали, і прийняли до розгляду! Можу, частково, поділитись своєю такою боротьбою. Моя справа більш складніша, ніж твоя! Катування мене здійснювались таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини, - БРТ КМ), психотронні офіцери - садисти "сидять" у мене у мозку, все знають про мене, оскільки зчитують мислення, катують дозовано, щоб вистачило на більше років, їм же заробітну платню потрібно отримувати все життя?! Садисти використовують космічний біологічний радіозв'язок, (КБРЗ), катують мене, синхронно розмовляють зі мною, по КБРЗ, кричать, верещать, мене примушують кричати, в тому числі і від болю: "Да, мы тебя, без твоего разрешения, подключили под лучи! Да, мы тебя грабили "до нуля"! Да, мы тебя заражали болезнями, не лечили, запрещали лечить! Да, мы разрушили твою семью! Да, мы тебе запретили учиться, работать, служить! Да, мы контролируем состояние твоего организма! Да, мы тебе, достаточно часто, даже дышать запрещаем! Чтобы все время мучился! Да, мы тебя много раз избивали и кулаками, палками, ножами, шлангами, лопатами..., а не только лучами! Но ты нам докажи это?". Були і крутіші крики псхотронних бандитів найвищого рівня: "Я Вас буду сажать! Я! А не Вы меня!"... Станіслав, поточних правоохоронців я не дуже знаю, більше тих, що були раніше, з якими я, бодай якісь, мав стсунки. Правоохоронна система, - страшна і комедійна одночасно! Слідство вели проти мене?! Проти жертви психотронних злочинців! Причому настільки таємно їхні слідчі вели проти мене слідство, що навіть я... не знав того! Я відчував лише соціальну ізоляцію! .Доходило до того, що Президент Держави мене інформував: "Идет следствие!"... Чому правоохоронна система виглядала не тільки страшною, але і комедійною? Якщо комусь від такого буває радісно? Слідчі, причому не зовсім звичайні слідчі, а ті, психотронні, яких неможливо обдурити, вони сидять у мозку, зчитують мислення, знають абсолютну правду, ведуть слідство... проти того, кого психотронні бандити підключили під промені для власного збагачення!: Уявляєш, Станіслав? Слідство ведуть не проти тих, хто підключив під промені, не проти тих, хто грабував "до нуля", хто катував, не проти тих, хто керує мозком, не проти тих, хто зробив безправним, після зальоту заштовхали до автобусу, завезли до божевільні, протримали там дещо більше чотирьох місяців, звільнили по шизофренії: "Гі-гі-гі! А теперь иди куда хочешь, делай что хочешь, говори что хочешь! Но знай, никто, никогда, нигде не сможет тебе помочь... Гі-гі-гі!".Не проти того, хто сам себе низивав у мене у мозку, по КБРЗ: "...да, мы преступники, заслужившие уничтожения...", а проти мене, проти жертви їхніх злочинів. Хто ж такі оті психотронні оператори, які катують? Це психотронні оператори із закритих, засекречених, ретельно законспірованих психотронних структур армії, спецслужб, психотронної, злочинної, каральної медицини... Іншими словами я подавав до суду на міністрів оборони, державної безпеки, їнього головного психотронного лікаря! Тобто на найстрашнішу у світі мафію, на найстрашнішу у світі психотронну злочинність, особливо Росії, (я колись жив у Москві)! Яка може вбивати будь-кого, будь-де, у будь-якій координаті земного простору, - таємно, дистанційно, невидимо, променями... Психотронні бандити людину будь-якого рівня, навіть академіка, одним ударом променів, можуть зробити... тупим! Я про це вже писав багато разів, як це робиться!? Таким, який не може знати, який сьогодні день тижня, яке число, який місяць, який рік, не може знати, як його звуть, чи є у нього дружина, діти, як їх звуть, у якому населеному пункті він знаходиться... Тобто люди, в зубах у психотронних бандитів, - безпомічні, беззахисні, у моєму випадку, ще й безправні! У позові до суду я, окрім іншого, навів модель розрахунку моєї тупості, яку я оцінив у 19 млрд. доларів, (якщо несерйозно, то за меншу суму я не згоден був жити тупим)... Такі і більші гроші я вимагав із Уряду, із силового блоку Уряду, із міністрів оборони, державної безпеки, психотронної медицини... Із психотронних злочинців! Судді, вибачте, "бзднулі", оскільки розуміли, що якщо б вони почали розлядати мій позов, то їх би, ті ж самі психотронні оператори, підключили б під промені і закатували б так, що вони б мене посадили до в'язниці, а не тих горе-міністрів! Не судді у тому винні! Робота у суддів досить інтелігентна, їм прокурори приносять звинувачення, адвокати захист, вони нанесений будь-кому чи будь-чому ущерб, згідно із законами, ставлять у відповідність до терміну ув'язнення... Прокурори чи бандити, чи "бздят" творити звинувачення проти таких бандитів! Адвокати "бздят" захищати тих, кого катують променями... До того ж нема психотронного законодавства у державі! І не Параламент у тому винний! Мене намагались захистити народні депутати ВРУ: О.Ємець, В.Чорновіл, М.Сирота, В.Гетьман, І.Плющ, в Україні, Г. Старовойтов, Л. Рохлін, С. Фьодоров... в ГосДумі Росії, в тому числи і законодавчо! Їх всіх... знишили! У різний спосіб! Як правило ДТП, штучно викликаною злоякісністю... Щоб не писали антипсихотронні закони, щоб не захищали тих,кого, як мене, репресували променями... Прокурори не можуть звинувачувати психотронних бандитів, - нема законів психотронних, судді не можуть судити психотронних бандитів, - нема законів, Парламент не може написати психотронні закони, - "хтось", як правило таємно, дистанційно, невидимо, променями, використовуючи промені, вбивають тих, хто хоче написати такі закони?! Психотронні генерали не дозволяють писати закони, використовуючи які з ними, з їхньою злочинністю будуть боротись... Самі себе такі засекречені генерали називають до сих пір: "Государство в государстве!"... Мій позов залишився без розгляду?! Більше того, кожному суду надається перелік питань, яким повинен займатись той суд! Пошукайте серед тих питань боротьбу із психотронною злочинністю армії, спецслужб, психотронної медицини?! Не знайдете ніде! Ніхто, ніде не бореться із психотронною злочинністю! Хоч лобом у стінку бийся! На тих виродків із "государства в государстве" нічого не діє, на них не розповсюджуються ніякі закони, вони над законами, самі мені говорять: "Нам плеванто на законто! У нас свои законты"", (Мабуть "нам плєвать на закони"). Станіслав, це я тобі таку підтримку надав, психотерапевтичну! Якщо тобі буде погано, ти згадаєш, що мені було ще гірше і ти будеш відчувати себе чи не щасливим! У порівнянні зі мною! Борітеся! Поборете!

Немає коментарів:

Дописати коментар