Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 17 грудня 2021 р.

1534. Путін, будеш дурачитись, - уб'ю!

https://nv.ua/ukr/world/geopolitics/okupaciya-krimu-genasambleya-oon-uhvalila-onovlenu-rezolyuciyu-ostanni-novini-50202712.html Путін, ну ти і мразь ФСБешна! Для того, щоб ти атакував Україну, потрібно, щоб над тобою не сміялись, що у тебе нема таких друзів, які могли б тобі х*й поставити! Будеш дурачитись над Україною, над усім світом, у тебе запитають: "Хто той, із - за кого у тебе х*й не стоїть?", не даси відповідь тобі скажуть: "Тоді ти винний у знищенні сотень тисяч людей на всій земній кулі! І почнуть шмонати так, що взнаєш, як почувають себе люди, яких ти катуєш і вбиваєш таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини, -БРТ КМ)! Для того, Путін, щоб тебе захищали, потрібно, щоб над тобою не сміялись, що ти "воєнний"! Не знайдеш того, виродок КГБешний, із - за кого мене катують променями, - уб'ю! Щоб знав сосунок КГБешний, як вважати, що я буду робити згвалт, а ти будеш вирішувати мою долю! Путін так підкоряє під себе будь-кого, наприклад, променями, (БРТ КМ), примушує здійснити злочин, після чого робить з такою людиною все, що завгодно, аж до катувань, ув'язнення до тюрми чи божевільні, перетворення у раба у бандита, знищення, примусу смоктати х*ї, підкоряти під бандитів...У будь-якої людини у світі ніколи не повинно бути сумнівів, - Путін, - бандит, міжнародний і внутрішній терорист, спонсор міжнародного тероризму, спонсор войовничого сепаратизму..., х*євєшатєль, вбивця, дітовбивця, заражатель хворобами із забороною лікування..., а по сумісництву президент Росії, який бандитськими, явними і таємними методами перетворив у кишенькові не тільки Уряд Росії, Парламент Росії, МИД РФ..., але і, майже весь, народ Росії! Будеш дурачитись, - уб'ю! Не знайдеш тих, хто мене катує променями, - уб'ю! Не знайдеш того, із - за кого мене катують променями, - уб'ю! Звертаюсь до лікарів Росії, не вб'єте Путіна, він вас всіх буде вбивати за те, що ви йому х*й не можете поставити! Щоб знав, виродок КГБешний, як вважати, що тобі зі мною можна робити все, що завгодно, а мені з тобою нічого не можна! Звертаюсь до русскіх, отих войовничих, окупаційних, будете знущатись над Україною, - буду вбивати! Насмілитесь здійснити заколот в Україні, - уб'ю вашого верховного! Путін, насмілишся нанести мені будь-який рівень будь-якого виду ущербу, - уб'ю! Я ніколи не прощу військових із органів державної безпеки медицини армії і із органів державної безпеки медицини міліції! Путін, якщо ти вважаєш, що ти атакуєш Україну, то для цього потрібно, щоб у твого головного військового х*й стояв! Потрібно, щоб у Шойгу і його певних бандитів х*ї стояли! Вонь КГБістська, - я вас ненавиджу, хоча б за те, що ви, - бандити, які ні за х*я не відповідають, безкарні за будь-які злочини, нічим серйозним, окрім бандитизму, не займаються, але всіх підкоряють під себе, всіх катують, "ламают", "ставят на колени", "подчиняют" і... збагачуються! Кримінально, е.в. козлов м., збагачуються! Нажрались, скоты, нае*лись, накатались...? Я вас за людей не признаю! Кровавые свиньи! Будете добиваться, - буду убивать! Якщо стиль не подобається?... Тоді, бодай частково, відчуйте те, що я постійно відчуваю від кореляції з вами, - кривавими свинями! А тепер, шакали КГБешні, підійдіть до військового, який мене захищає, - узнайте, що він вам скаже! Ну і гниди! Будете добиватись до мене, - буду винищувати тих, кому ви підкоряєтесь! Не знайдете тих, із - за кого ви мене катуєте, - буду вбивати всіх, хто займається злочинами безкарно! Путін? Це що? Виродок, якого у президенти Російської Феодалізації вивели ви, шакали, "государство в государстве"? Самі раз'йо*уйтесь із своїм президентом! Шибко войовничий шакал! На жаль я не можу певну інформацію перевіряти особисто! Вірити чи не вірити, - дещо інше! І тим не менш, із - за цього, не можна прийняти певні рішення!? Звертаюсь до лікарів, не будете вбивати бандитів із так званого КГБ, непідсудних за злочини, вони вас будуть вбивати за те, що ви їм х*ї не можете ставити! Путін, у вас є своя держава, - Росія! Там, на території Росії і займайтесь державною безпекою, - вбивствами на територіях інших держав рівень державної безпеки Росії не підвищиться! Сопливий, середньовічний дикун, - диктатор! Хто той, із - за кого ти мене катуєш променями? Таємно, дистанційно, невидимо? Хто той, із-за кого мене, скрізь і всюди, представляли дурачком, із - за якого військові вбивають цивільних? (Це було зроблене виродками для того, щоб мене піз*ілі, і у прямому, і у переносному значенні, і військові і цивільні!). Основною загрозою земній цивілізації зараз є Російська Феодалізація, Путін, його армія, спецслужби, психотронна медицина! Криваві інтригани, провокатори, які кримінально збагачуються, використовуючи адміністративний ресурс, особливо таємний, психотронний, БРТ КМ...

Немає коментарів:

Дописати коментар