Шукати в цьому блозі

вівторок, 7 грудня 2021 р.

1519. Поточне жахливе сплетіння суспільного з особистим!

https://ukrainian.voanews.com/a/western-powers-back-ukraine-warn-russia-against-further-aggression/6342438.html?fbclid=IwAR3rFVUedmmisqr9G7CoBIrH_HyjV62UBgEM_gmZPmiIqCv5Gw-GMQNXrdA Путін, - мразь КГБешна, все рівно повернеш і Крим, і ОРДЛО, і всі, окуповані Росією, території: Грузії; Естонії; Молдови; Німеччини; Фінляндії; Японії, (Шикотан,Кунашир, Ітуруп, Хабомаї)... Я тобі сказав, виродок ФСБешний, я ніколи, нікому, ніде не прощу такого свого життя! Якщо ти хочеш мене знищити, шакал ФСБешний, то для цього потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Звертаюсь до військових лікарів ЗС Росії, будете ще цього виродка захищати, - уб'ю лікарів, які його лікують! Сиди, скотина, і думай, що ти "видатна особистість!". Звертаюсь до народу Росії, якщо ви ще будете вибирати у владу Росії бандитів, - ФСБешників, непідсудних за будь-які злочини, вас ніхто у світі не буде визнавати навіть за людей, не те, що за велику націю! Путин, не уйдешь из Украины, - убью врачей, которые тебя лечат! Придурки "Останкино", будете дурачиться над Украиной, - убью министра обороны РФ Шойгу! Путин, для того, чтобы ты меня уничтожил, нужно, чтобы те, кто тебя защищает, были сильнее того, кто тебе х*й повесил! Врачи, свиньи уголовные, вот теперь и шутите! Путин, не уйдешь из Украины, - уничтожу Президента Зеленского! Лікарі, нареготались? (Звичайно, у суспільному значенні, у проукраїнському, - остання погроза, злочинна навіть для мене, але окрім суспільної свідомості, у мене ще є приватна, особиста, із - за якої я не можу прощати всіх, хто не відміняє "таке" відношення до мене, - перетворення у раба після згвалту, якого добивається вся гебня!... Щоб не викликати подив у певних діячів, я нагадую, інформацію я отримую по каналам космічного біологічного радіозв'язку, автори і достовірність інформації не завжди мені відомі, але я обіцяв публікувати і таку інформацію, якщо вона призведе до припинення винищення українців, які мене захищали також). Путин, не уйдешь из Украины, - убью всех, кто с тобой имеет любые контакты! Гнида КГБешна должна знать, креме другого, что такое одиночество... Которое так любят организовывать ФСБешники, вообще, по отношению к украинцам в частности, используя засекреченные, психотронные технологии, в частности биоробототехнологии космической медицины, - БРТ КМ, коротко, - лучи! Будешь дурачиться, - убью Президента Зеленского! Чтобы знали, куда вы попали в моей теме! Монастырский, а ты случайно не знаешь, чью команду ты выполняешь, подавляя всегда, везде, всюду, так, чтобы Коваленко мучился, а тот, кто хочет, чтобы Коваленко мучился, процветал на государственном уровне!? Монастырский, чтобы знал, красавчик, как давать согласие быть министром для того, чтобы глумиться надо мною! Касаюсь и министра обороны, чтобы ты знал, что я буду делать згвалт, а ты будешь решать мою судьбу!? Я выполнил обещание, - поместил информацию, полученную по каналам КБРС, (Космической Биологической Радио Связи), не проверенную мною! Монастырский, будешь дурачиться, - убьют твоего верховного! Президент Зеленский, вот теперь ты и знаешь, кто ты такой для меня! В общественном смысле я с тобой, в личном, - ты мой враг! Причем такой, который хочет глумиться до смерти! Вот теперь вы и знаете, кто я, а кто вы!? Врачи, вот теперь и вы думайте, е.в.м., что вам нужно делать! Нагадую, бодай частково, мене репресували бандити державної безпеки медицини армії, які злились з бандитами державної безпеки медицини міліції, - разом перетворюють у раба у бандитів, після згвалту! Якось жахливо виходить, держава, певні державні діячі, катують людину, яку бандити підключили під промені, для власного збагачення!? І, при цьому, ввжають себе порядними людьми!? Щоб знали, як вважати, що я буду підкорятись тим, хто мене катує таємно, дистанційно, невидимо, променями! Звертаюсь до українських бійців, ви тепер знаєте, які ви бійці, а яка у вас мафія, психотронна! Я знаю, що навіть деякі офіцери і генерали страждають від своєї такої психотронної мафії...

Немає коментарів:

Дописати коментар