Шукати в цьому блозі

четвер, 16 грудня 2021 р.

1533. Россия расплачивается за убийство | Виталий Портников. Чому ніхто не рятує біороботів?

До вбивства російськими спецслужбами на території Німеччини, у Берліні, Зелімхана Хангашвілі! Путін іноді переносить координати вбивств із України, Великої Британії..., на територію Німеччини! Тобто Путін з Німеччиною почав налагоджувати стосунки подібні стосункам Російської Феодалізації з, наприклад, Великою Британією! "Проїхався" Віталій і по Марії Захаровій, речниці МИД РФ. Путін, соплива КГБешна гнида, будеш продовжувати вбивати людей, на всій території Земної Кулі, - уб'ю лікарів, які тебе лікують! Путін, для того, щоб ти залишався найстрашнішим бандитом сучасності, який безкарно вбиває будь-яку людину, у будь-якій координаті земного простору, - потрібно щоб у твого головного військового бандита х*й стояв! Я буду винищувати,(істрєблять), всіх, хто займається злочинами безкарно, до тих пір, поки не знайду того, із - за кого мене катують променями! На жаль я не знаю, хто такий "Я", у мене нема таких друзів, які вбивають лікарів, хоча є такі лікарі, які того заслуговують! Лікарі соколовського прокурора, (від московського лікаря, Соколова), щоб ви знали, хто ви такі насправді!? Щоб знали, як від мого імені вбивати людей армії!? До речі, лікарі, якщо ви себе вважаєте порядними, дуже вже розумними, людьми, порядними лікарями, то хто той, із - за кого у вашого верховного х*й не стоїть? Для того, щоб у вашого верховного х*й піднявся, потрібно, окрім іншого, щоб ви були розумними людьми!? Шукайте того, із - за кого у вашого верховного х*й не стоїть, шукайте, шукайте, як тільки його знайдете, так зразу і взнаєте, що ж потрібно робити, щоб х*й у нього піднявся! Верховний, особливо кривавої Росії, щоб ти знав, як вважати себе розумною людиною, не розуміючи, хто ж той, із - за кого ти не ї*ешся! Щоб знали, криваві сосунки, особливо із ФСБ РФ, як пі*діть мене за те, що я не розумію, хто ж той, із - за кого ви мене пі*дітє! Говорю певним лікарям, верховному, щоб знали, як вважати, що я буду робити згвалт, а ви будете вирішувати мою долю!? Перед тим, як приймати таке рішення, можливо, потрібно було помислити, а якщо якісь променеві енергетики, якісь психотронні оператори, не будуть мені дозволяти здійснювати згвалти, тоді що? Що у такому випадку? Промені не можна перемагати! Якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини,(БРТ КМ), а вони існують, якби можна було перемагати промені, так у Путіна б х*й стояв! Тобто "обос*алісь", не звернувши уваги на таку тонкість, а тепер "чірікаєте", примушуєте перемагати промені? Що неможливо, навіть теоретично! Чи вам тепер вигідно прикидатись тупими, такими, які не знають, що промені не можна перемагати? Не знайдете того, із - за кого ви мене катуєте, - уб'ю всіх, хто займається злочинами безкарно! Хоча б тому, що вони самі себе називають "...преступниками, заслужившими уничтожения...". Лікарі, вмм не можна винищувати людей, тому, що у вас у мозках сидять бандити із органів державної безпеки медицини армії! І із органів державної безпеки медицини міліції! А те, що військові, особливо оті таємні, засекречені, психотронні вбивають людей, тепер не знає хіба що той, хто не вміє читати! Міністр інформатики, хто той, із - за кого військові добиваються до цивільних за допомогою згвалтів? Звертаюсь до КГБешних сосунків, особливо до тих, хто ніколи, ніде, ні про що не розмовляє, але шантажує всім, всім буквально, по космічному біологічному радіозв'язку, (КБРЗ), обзиваючи: "Трус!", "Ссикун!", "Тупой!"... Чому я не роблю згвалт, тепер?! Тому, що промені не можна перемагати! По-друге, додатково застосовуються методи спілкування, переконання, інформування... Мене проінформували, що у випадку, якщо я здійсню згвалт тепер, мене знищать психотронні оператори, психотронні лікарі, які сидять у мене у мозку, - знищать таємно, дистанційно. невидимо, променями, (БРТ КМ), так знищується велика кількість людей! Зараз не знищують тому, що мене охороняють! Здійснюють психотронну охорону!? Після згвалту мене зразу ж припинять охороняти, - відкривається шлях до витонченого знищення без перешкод... Можна не вірити, але... У якості одного ыз доказів мені надають статистику: "Тебя били 17 раз, очень жестоко, более 100 раз били просто демонстративно, в качестве физического унижения! Причем каждое последующее избиение, из тех 17, было сильнее предыдущего! Уже тогда "они" были готовы уничтожить!"... Тобто мене не визнали сильною особою по генералу П.Грачову: "Если ты сильный, ты вставляешь х*й в рот! Если ты слабый, - ты сосешь!"... Замість того, щоб мене визнати сильною людиною, після згвалту, - мене пі*ділі, арештовували, проводили слідство, судили так... Тому у мене із сосунками в лампасах, особливо російських, - свої рахунки! Шойгу, ну що, КГБіст ї*аний, навчився примушувати, українців в Україні, смоктати х*ї у проросійських, проФСБешних, прорусскіх бандитів, щоб перетворювати українців в Україні у рабів у окупаційної проросійської бидлоти!? Шойгу, ти краще перетворюй українців в Україні у рабів у проросійських бандитів, тоді ніхто не взнає, хто ж той, із - за кого у твого верховного х*й не стоїть! Звертаюсь до прокурорів, особливо до російських, ї*анати, будете до мене добиватись, - буду вбивати, щоб знали виродки пі*дануті безкарністю, як утримувати мене у заручниках у бандитів! Звертаюсь до прокуратури української, будете добиватись до мене, а не до тих, хто керує моїм мозком, функціями мого організму, буду вбивати! Сидіть і вважайте, що від цього у вашого верховного х*й підніметься! Щоб знали, як займатись злочинами на державних посадах! Путін, для того, щоб ти атакував Україну, потрібно, щоб у тебе х*й стояв! А для цього потрібно, щоб у тебе були друзі, які можуть тобі твій х*й поставити! Шукай таких друзів! Якщо не хочеш підкорятись тим, хто тобі х*й повісив! А коли знайдеш таких друзів, тоді і взнаєш, що ж потрібно робити, щоб у тебе х*й піднявся! Певні лікарі, щоб знали, як вважати, що військові будуть знущатись над тими, хто їх захищає від КГБістських бандитів! Які все х*ї вішають певним генералам, офіцерам, все підкоряють їх під КГБешних бандитів! Мені Уряди повідомляли колись: "Вас в заложниках удерживают лучами!". Зараз криваве протистояння дійшло вже до того, що є і інше пояснення: "Верховні, - гаранти прав і свобод громадян! Верховним вішають х*ї, окрім іншого, ще й за те, що вони "бздят" боротись із психотронною злочинністю в спецслужбах, армії, психотронній медицині, вішають для того, щоб примусити їх боротись із психотронною злочинністю, з тими, хто сам себе називає "...преступниками, заслужившими уничтожения...". Тобто зараз ще й певних верховних утримують у якості заручників!? Інформацію я отримую по каналам космічного біологічного радіозв'язку, - можливо така інформація комусь допоможе, врятувати життя чи ще щось! Автори і достовірність інформації мені не завжди відомі! Я публікую все рівно, можливо це призведе до припинення таємних вбивств. Життя людей, - найдорожче! Звертаюсь до військових лікарів, не до всіх, до отих таємних, засекречених, закритих, психотронних, - ви, е.в.м., катуваннями мене робили безпомічним, беззахисним, свого часу зробили мене ще й безправним, через психотронне моделювання і визначення шизофренії, сиділи і реготали, особливо над тими, хто, намагаючись захистити мене від психотронних бандитів, виводив на охороняємий рівень державної і міждержавної роботи, а тепер не знаєте, що потрібно робити, щоб у вашого верховного х*й піднявся?! Будете ще дурачитись, над вами ніхто не буде сміятись, із - за того, що ви - військові! Звертаюсь до міністрів оборони, у минулому і теперішньому часі, до колишніх і поточних, особливо кривавої Росії, та й України також, якщо ви вважаєте необхідним довести мені те, що я той, із - за кого ви мене перетворюєте у раба, у бандитів, після згвалту, то я вам говорю, що для того, що ви таке здійснили, потрібно, щоб у ваших верховних головнокомандувачів х*ї стояли!? Чи ви компенсуєте мені ущерб завданий вашими злочинами відносно мене, особливо психотронними, чи ні ви, ні ваші верховні, ніколи не будуть ї*атись! На жаль я не знаю, хто такий "Я", мабуть у нього є промені?! І, тим не менш, вважаю, що ви всі повинні добиватись до тих, хто керує моїм мозком, хто керує функціями мого організму, а не до мене! Добиватись до мене, - ознака інтелектуальної недостатності і психічної неповноцінності! Я не можу перемагати промені і ніхто у світі не може, навіть теоретично! Я буду завжди поводити себе так, як керують моїм мозком, променями, а не так, як будуть примушувати словами, кулаками, палками... Багато бандитів, із тих, хто добиваєтся, полюбляють мене називати тупим, мотивуючи тим, що мій поточний стан не відповідає послужному списку?! Мене це не дивує! Я майже два десятки років тому подавав до суду, в тому числі на мою тупість, яку я, свою тупість, оцінив у 19 млрд. доларів, але суди побоялись вичавлювати таку суму із психотронних бандитів армії, державної безпеки, психотронної медицини... Позов залишили без розгляду! Краще називайте, об'єктивніше, тупими тих, хто керує моїм мозком! Тупими променями опромінюють мій мозок психотронні оператори, - я тупий! Розумними променями опромінюють мій мозок, - я розумний! Я, - біоробот! Я не Віктор Коваленко, я, - стадо, досі непідсудних, бидломужиків, які керують моїм мозком! На Земній Кулі не існує структур, які б захищали, офіційно, біороботів, - людей, проти яких застосовують БРТ КМ, промені! Оскільки, пам'ятаєте, шановні читачі, СССР, в якому оті виродки називали себе "государством в государстве", - КГБ, МО... "государство в государстве". Один із психотронних садистів, який мене катує, так говорив: "Нам плєванто на законто, у нас свої законти!" (Мабуть: "Нам плевать на законы! У нас свои законы!". Правоохоронні органи, профільна влада бояться боротись із психотронною злочинністю армії, державної безпеки, психотронної медицини... Біороботи залишаються беззахисними!

Немає коментарів:

Дописати коментар