Шукати в цьому блозі

неділя, 2 лютого 2020 р.

1150. Неділя 02.02.2020.


https://24tv.ua/portnov_cherez_sud_doviv_shho_ostanni_5_rokiv_zhiv_v_ukrayini_prote_perebuvav_u_vidryadzhennyah_n1273829 День якийсь сьогодні, як у двоїчній моделі зчислення, - 02022020? 02 лютого 2020 року. До чого б це? День дійсно унікальний, почався із жахливих катувань психіки психотронними бандитами, все останнє сьогодні, начебто,наслідки того вранішнього катування… А.Портнов зрадів «справедливому» рішенню суду, приблизно такому рішенню: «Жіть в тилу, є*ать жьон фронтовіков, (іноземців), і трєбовать медаль «За от вагу»! Визнання не втрати громадянства України, статусу відрядження, грошової компенсації…). О! Право, ё.т.м.! Юридична наука і практика?! Так, Портнов!? Можемо ж? Якщо "свої" для "своїх"?! Ну і ну!? Отак потрібно шкуру зберігати?! Так, юристи, правники, адвокати, прокурори, судді, профільна влада? Так, Портнов? І шкуру зберіг, і престиж відновив, і українців дурнями зробив, і мільйони гривень отримав?!(Звичайно із народної кишені, від українських платників податків, із держбюджету...). Поділишся грошиками із таким судом? Старались же в "потє ліца", (чи морди нахабної)? От, якби ще такі суди були у моїй темі, у міжнародних стосунках!? Тоді б вони довели, наприклад, у моїх репресіях, у моїй темі, що я продовжую жити в Москві, в якій я служив в армії СССР, перед кримінальним "звільненням", (для виконання спецзавдань), потім в армії Росії, в якій я і зараз служу, мабуть, вже в званні Генералісімуса Росії, яка мені заборгувала вже, тільки по одному із векторів, більше 100 млрд. доларів... І все лише тому, що я продовжую виконувати таємні бойові завдання таємних, засекречених, психотронних структур армії і спецслужб Росії, які до сих пір керують щосекунди моїм мозком так, як їм потрібно, для виконання завдань по підтриманню заданого рівня державної безпеки і обороноздатності Росії... Путін, Шойгу, Бортніков, Патрушєв, ГосДура, КМ РФ, АП РФ, (куди ви там мене ще "прикомандировували", лікарі,особливо психотронні?), розкошелюйтеся, криваві русскіє свині, чи вішайтеся, чи вас всіх вб"ють ваші собутильники!? До речі і українські психотронні свині, готуйтеся! Я вам присуджую платити втричі менше, ніж кривавій Росії, оскільки Україна втричі бідніша чи більше, ніж втричі? Можу знизити вимоги!? Оскільки, починаючи з 1986...1987 р.р., і до сих пір, я, синхронно, виконував ще й таємні бойові завдання таємного українського психотронного генералітету і офіцерства, які також підкеровували моїм мозком, починаючи з тих пір, щодня, щосекунди, вдень і вночі, так, що я міг виконувати лише їхні завдання, ні на що більше не залишалось ані секунди... Тобто я всі ці роки, вдень і вночі, без жодного вихідного дня, "пахал" на таємні Росію і Україну... Розкошелюйтесь, свині, - психотронноексплуатаційні! Мразі! Портнов, Медведчук, вчіть українську феміду вичавлювати із мразей психотронних?! Чи "бздітє"? Ну і право, ё.т.м.! Мабуть, все ж таки, потрібно зменшити дещо концентрацію юристів при такій владі! Роздягнуть зовсім Україну і українців! Тому і в 5 разів бідніші, ніж середньостатистична європейска держава! Розкошелюйтесь, ублюдки! Народу обіцяю, - з вами я поділюсь, якщо заслужите, ви підкорялись бандитам, щоб вони перетворювали мене у "нічтожєство" після згвалту?! Дойо*ували не менше, ніж бандити?! Підкорялись? Думайте! О! Право, ё.т.м.! До речі, мене прикомандировували ще у багато які структури, наприклад, на радіо і телебачення, що в «Останкіно», що в Києві… Їхні представники також, з 1986, можливо раніше - пізніше, я не запам’ятовував, були щосекунди, вдень і вночі, присутніми у мозку, також підкеровували мозком, примушували до певних дій, їм потрібних, тобто я і їм служив, як і іншим, наприклад, мільйонерам, мільярдерам, які володіють тим же таки радіо і телебаченням… Так що розкошелюватись буде потрібно, поряд із вже названими структурами, (я багато років тому подавав до суду на армію і спецслужби, ще тоді оцінював ущерб, завданий мені, у 19 мільярдів доларів), і радіо, і телебаченню, і мільйонерам, і мільярдерам, так, Коломойський? Щоб знав, як прослуховувати державних керівників за допомогою вірних журналістів? Навіть генеральний прокурор України вже чи не публічно говорить, що чи не кожний мільйонер, мільярдер… має свою спецслужбу, спеціалістів «подслуху», добре що ще не багато чисельні армію, з ядерними силами, авіацією, поліцію… Території земної кулі не вистачить, щоб кожному бандиту - КГБісту, типу Путіна, державу організувати, для президентства… Спортсмени, спортивні журналісти, не забували щосекундну присутність у мозку, (пі*ділі мене чемпіони світу, майстри спорту, багато разів, що в Москві, що в Києві, мабуть не завжди я ваші завдання ретельно виконував? Особливо по згвалтам? Тобто я і їм служив, за все потрібно платити, розкошелюйтесь і ви всі! За примусову вам службу! Психотронні лікарі не втрачали контроль над моїм мозком щосекунди чи не все життя… Але ж гинули і інші люди присутні в мозку? В тому числі державні діячі, ті ж таки спортсмени, тренери, лікарі, вчителі, професори, робітники… Хто їм, їхнім родинам буде платити? О! Право, ё.т.м.! Платять лише тим, для кого можуть виривати? Вибіркове право!? Хто буде платити за вбивства тих, хто мене захищав? А хто буде платити за письмо? Я написав у п’ять разів більше, ніж Ленін за все своє життя, правда, як сказала б моя мати, «дурного да много»?! Але ж я у цьому не винний: «Мы пытками заставим писать, а потом написанное используем против тебя!»… Все, за останні 35…40 років, я робів під насиллям променями… Зараз відчувається, що це таке поточне письмо, після якого всі такі сили повинні об’єднатись для мого знищення?! Спробуйте!? Допі*дєлісь!? Особливо моїм язиком від мого імені?! Продовжуйте! О! Право, ё.т.м.! Красиво жити хочемо? Психотронні бандити, штучно, променями примушують громадян здійснювати злочини, в яких і копирсаються всі, кому не лінь, включно із юристами, адвокатами, суддями, прокурорами, іншими правниками, журналістами, профільною владою… І все так, щоб фінансові струмочки текли… О! Життя! Право, ё.т.м.! Залишайте ще, правники ї*ані, залишайте безкарною всю психотронну злочинність. Залишайте! Ну і… фрукти!? Себе бережіть! Свою с*ану мафію бережіть! Народе мій замучений, розбитий, зберігайте витримку!? Не до радощів за юридичні, фінансові успіхи професора Портнова! За інше… День якийсь оцей 02022020. Дай Бог, щоб він, все ж таки, щастя приніс людству! Я х*єю від «справедливості»… Розкошелюйтесь… Погано буде! Не від мене! Вб‘ють всіх, хто дурачиться! Я обіцяв інформувати читачів про все, щоб запобігти знищенню людей… Тому пишу все, що стає відомим, все, що піддиктовують, не знаючи про об’єктивність такої інформації… Можливо допоможе людям?! Інформація отримана по каналам космічного біологічного радіозв’язку, автори інформації, її об’єктивність, мені не завжди відомі. Знаєте, шановні читачі, що мене зараз найбільше "дістає"? Безпомічність! Безправність! У мене не залишилось козирів, - зруйновані мої особисті якості, штучно, променями, знищений інтелект, катуваннями зруйновані фізичний стан і психіка... Мені не дозволяють мислити, запам"ятовувати, діяти... Вік вже... не до переможної боротьби! Бандити відчувають це, - нахабнішають з кожним днем! Весь "кайф" ще попереду!

Немає коментарів:

Дописати коментар