Шукати в цьому блозі

вівторок, 18 лютого 2020 р.

1159. До 6-ї річниці Дня Героїв Небесної Сотні.


Шість років тому, 18 лютого 2014 року, у Києві, на ЄвроМайдані, після того, як тодішній президент України В.Янукович підкорився ФСБ РФ,Путіну, почались наймасштабніші розстріли цивільних людей, які не могли змиритись з тим, що підлий Янукович "вирвав" Україну звідти, де громадяни живуть вільними, заможними, здоровими, з середньою тривалістю життя більшою за 80 років, із ЄС,із НАТО, і погнав народ України туди, де громадяни живуть підневільними, бідними, хворими, з середньою тривалістю життя чоловіків 62 роки, на 20 років меншою, ніж в ЄС, в Росію! Найжахливіша чисельність розстрілів була 18, 19, 20-го лютого 2014 року... Вічна пам"ять Героям Небесної Сотні, віддавшим своє життя за Свободу і Незалежність українців від проросійського, антиукраїнського, проФСБешного, окупаційного режиму В.Януковича, від кривавої Росії... P.S.Я тоді все рвався на "ЄвроМайдан", але психотронні бандити, психотронні оператори - офіцери Росії, які керували моїм мозком, променями катували мене і не пускали, в їхній термінології, "в бой"! Вони взагалі позбавили мене бути публічним будь-якого рівня. Повільно знищують катуваннями променями "в невідомостях радянського і пострадянського психотронного режиму". Один лише раз, на Хрещатику, на сцені дозволили присутність, заборонивши виступ. Вони всю отриману інформацію променями стирали із мого мозку. Поряд зі мною стояли: генерал - лейтенант СБУ О.Скипальський і видатний український поет Д.Павличко... Знаєте, що у мене у пам"яті залишилось від того мітингу? Коли Д.Павличко, у своєму виступі, промовляв аббревіатуру "КГБ", його руки стискались в кулаки, які починали тремтіти, голова, начебто, задиралась і закривались його очі. А у Олександра Скипальського, він був у військовій формі, над п"ятою військового черевика розірвалась шкарпетка, забігався генерал, напруга була серйозною... Оце так психотронні оператори променями можуть стирати будь-яку інформацію із мозку. А тоді, 18 лютого 2014 року,в Києві, мене замучило сумління. Мене стримувало і інше, щоб я не рвався "в бой", психотронні оператори, зовсім звичайних людей, які випадково навіть потрапляли в координату поряд зі мною, примушували кидатись на мене, бити мене... Мене трясли променями страху. У такому стані я б тільки заважав бійцям! Що мені залишається? Просити прощення у проукраїнських бійців? За що? За те, що мене катує Росія психотронна? Чи за те, що проукраїнські бійці досі не можуть мене захистити від психотронних бандитів кривавої Росії, від їхніх собутильників в МО, МВД, СБ України? Вважаю, що у розумних, у психотронному змісті, українських бійців не може бути претензій до мене, оскільки і у мене можуть бути претензії до них?! Які я так "обережно" висловив?! Промені не можна перемагати! Якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують. Психотронні оператори весь час, щосекунди, вже багато років, застосовують проти мене біоробототехнології космічної медицини, - оті кляті "промені". Взагалі, мати претензії до біороботів? До людей, проти яких застосовують щосекунди біоробототехнології космічної медицини, означає демонструвати інтелектуальну і психічну недостатність... Не можна мати претензії до безпомічних, беззахисних, безправних людей! На жаль не всі люди, навіть керівники державного рівня не всі розуміються на променях, із - за цього наприймали таких рішень, які ганьблять їх, як людей розумних... Не можу збагнути для чого це їм потрібно?! Я знаю, що проукраїнських бійців і досі, якісь "гарячі голови", намагаються використовувати для ганьби мене! Звертаюсь до бійців, - окрім всього іншого ви повинні бути розумними людьми! Підкорятись бандитам, які полюють за мною, мабуть, не дуже вже означає наявність серйозного розуму. Захищайте Україну, в кордонах з координатами 1991 року, захищайте народ, свої родини, але не виконуйте конспіративно таємні накази бандитів, та ще й втемну! А той стан, у якому мене тримають "такими" променями, президент Росії Б.Єльцін називав "под наркозом". Ще президент Єльцін пояснював мені, що таке промені: "Кто владеет лучами, - тот владеет всем!". Тобто психотронні бандити володіють моєю душою і тілом, а "гарячі голови" вимагають від мене певних дій?!Промені не можна перемагати! Я згадую президента Єльціна не тому, що він ворог України, а я його симпатик! Я вийшов, як і багато інших, із СССР, я проживав у Москві, там мене і репресували бандити з променями, там і зіткнувся з проблемою, яку Єльцін започаткував, як проблему, як боротьбу, як таємну війну, жахливу війну,із вбивствами великої кількості людей, за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах. Цей вектор таємної війни триває і досі! Я знаю, що до мене є багато претензій, в основному від безсилля керівників! Від їхньої безпомічності!Репресували мене таємно психотронні бандити,військові і медичні бандити, включно із певними міністрами оборони, які персонально катували мене роками, погрожуючи знищенням... Єльцін, не зміг мене захистити особисто сам, вирішив мене вивести на державний рівень роботи, вищий за рівень силових міністрів, щоб я сам боровся із такими кривавими ублюдками... Певні силові міністри озвіріли від цього ще більше, вирішили до смерті катувати мене променями, щоб я весь час мучився, вдень і вночі, особливо полюбляють катувати вночі... Боротьба за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в секретних погонах захопила і Україну! Після депортації мене із Москви я був підхоплений і українськими бійцями для тієї ж війни... "Хтось" мені формує образу на керівників державного рівня, що вони, начебто, затягнули мене у цю війну, вибачте, "обос*алісь по самі уші","бздят" шакалів з променями, і тому... "викинули мене під ноги" психотронним бандитам! Звичайно ці образи взаємні! Але ж війна така, - жахлива війна, без жодних правил, окрім диктатури явної і таємної, психотронної особливо, сили... Ця війна, окрім явної російсько-української 2014-2020 р. р., точиться досі! Війну цю повинні виграти порядні, серйозні, цивільні державні керівники, проукраїнської, проЄСівської і проНАТОвської орієнтації... інакше Україні буде, вибачте, пі*дець! Я це говорю, окрім іншого, ще й тому, що я колись був старшим офіцером у ЗС СССР, працював на передьному краї секретної науки і практики, займався випробуваннями новітніх систем озброєння, прийняттям їх на озброєння армії СССР... Знаю чому багато, занадто багато, генералів і офіцерів ЗС України, "лягли" під російський чобіт, стали зрадниками, особливо у Криму... (Із - за інформованості, "бздят" страхітливо озброєної, жахливо жорстокої армії Росії. Я вдячний народу України, отим добробатам, якби не проукраїнські біці, які із цивільних, із народу, ефективність тодішніх ЗС України була б під сумнівом. Зараз і я, звичайно, пишаюсь, правда не дуже ще, українськими збройними силами, але ж вони тепер інші)... А що б ви, шановні читачі, робили на моєму місці, під такими променями? Схиляю голову, стаю на коліно! Обнімаю, тисну руки кожному учаснику і кожній учасниці "ЄвроМайдану". Приношу свої щирі співчуття рідним та близьким загиблих Героїв Небесної Сотні, всім українцям! Вічна пам"ять Героям! Герої не вмирають! Україна понад усе!Слава Україні! Героям слава! Свобода чи смерть! Слава нації! Смерть ворогам!

Немає коментарів:

Дописати коментар