Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 14 лютого 2020 р.

1156.Гиперзвуковое оружие сделало бессмысленной идею сдерживания России?!


https://112.ua/mir/putin-giperzvukovoe-oruzhie-sdelalo-bessmyslennym-ideyu-sderzhivaniya-rossii-525584.html Путін: «Гиперзвуковое оружие сделало бессмысленной идею сдерживания России!». А від чого потрібно «сдерживать Россию»? Путін, ти що, хочеш нападати на весь світ? Хочеш підкоряти собі держави, народи, території? Щоб тобі ніхто не заважав у цьому? Ти ж законослухняний? Ти ж визнаєш верховенство міжнародного права, права громадян?! Путін, ну ти і фраєр: "Советский Союз всегда догонял США - и по атомной бомбе, и по стратегической авиации, и по первым межконтинентальным ракетам. На сегодня у нас уникальная ситуация в нашей новой и новейшей истории: догоняют нас. Ни в одной стра-не мира нет гиперзвукового оружия вообще, а гиперзвукового оружия континентальной дальности - тем более"? Путін, а звідки ти знаєш, що в жодній країні світу нема гіперзвукових ракет? Ти вважаєш, що твоя розвідка всесильна, все знає? Звідки? Твої психотронні розвідники "сидять" у мозках державних діячів, генералів, офіцерів і ракетних конструкторів всіх країн всього світу, (як твої психотронні бандити у мене у мозку)? Ти впевнений, що це так? Ти переконаний у всесильності своєї розвідки? Пі*дішь і "глазом нє моргнешь"? Якщо ти переконаний у всесильності своєї розвідки, то запитай у них, хто той, хто тобі твій х*й повісив, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини)? До пі*ди твої гіперзвукові ракети!? Навіть якщо вони у тебе є, ти ніколи їх не зможеш застосувати! Хоча б тому, що у тебе х*й не стоїть! Ти що? Не розумієш, що це означає? Це означає, що у тебе у мозку сидить той, хто тобі твій "стрючок" повісив! Він керує твоїм мозком! Щоб ти зміг застосувати свої гіперзвукові ракети потрібно, щоб тобі дав дозвіл на їх застосування той, хто сидить у тебе у мозку, той, хто тобі твій х*й повісив... А він тобі ніколи не надасть дозвіл на застосування гіперзвукових ракет... Сиди і вважай себе всесильним, фраєрок КГБешний! Для того, щоб ти завоював Україну, потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Путін, ти знаєш, мені іноді здається, що я використовуюсь твоїми ФСБешними і проФСБешними психотронними бандитами "втемну", не розуміючи навіть як, оскільки вони так кваліфіковано мене дурачать, не дозволяючи взагалі мислити, запам"ятовувати, діяти, експериметувати... Для зменшення ефекту одурачення, мені потрібна інформація, наприклад, твоє підтвердження того, що у тебе х*й не стоїть? Звичайно ти "забздішь" надати мені цю інформацію... Марно! Із - за цього, навіть, я не можу прийняти рішення про свої, можливі, подальші дії, я не можу, на всі 100%, довіряти своїм інформаторам. Ти своїм довіряєш? Не "бздішь" їм довіряти? Є інформація, що ти все ж таки взнаєш, хто той, із - за кого у тебе х*й не стоїть, а значить взнаєш, що тобі потрібно робити! Ти хитриш, розлучився із Людмилою Олександрівною, вона вже не розповість трахаєш ти її чи ні? Я не сиджу у тебе під ліжком, не знаю, з ким ти спиш, як спиш... Знаю, що ти самотній, але не знаю, хто той, із - за кого ти не хочеш мати дружину... Справа твоя! Можеш не відповідати на це питання. Я ж не кричу, що я у тебе у мозку? Не можна тобі було займатись злочинами на посаді президента, тоді б над тобою ніхто не сміявся. Полізеш в армію, - тебе вб"ють! Полізеш в державну безпеку у тебе запитають: "Хто той, із - за кого ти не ї*ешся?"... У тебе нема виходу іншого, ніж підкоритись тому, хто тобі твій х*й повісив! В армії нема друзів, здатних тобі х*й ставити! Сиди верхи на своїх гіперзвукових ракетах і... "бзді". Якщо ти хочеш знущатись над Україною, то для цього потрібно, щоб міліція була сильнішою за армію! Не можна було знущатись над людьми, які виводили мене на роботу на державний і міждержавний рівень! А тепер сиди і "бзді"! Для того, Путін, щоб ти застосував свої гіперзвукові ракети, потрібно, щоб у твого міністра оборони х*й стояв! Будеш дурачитись, - я тебе знищу, немов собаку скажену! Вважаю, що ти розумієш, що Я, це не Віктор Коваленко, Я, - прибульці, які прибули у мозок Віктора Кова-ленка! Захочеш мене знищити? Я тебе знищу превентивно! Першим! Міністр інформатики України, будеш дурачитись, я буду розповідати хто той, із - за кого над тобою ніхто не сміється! У тебе х*й не стоїть, а ти сидиш і вимагаєш, у прямому ефірі, здійснювати згвалт? Для чого? Для того, щоб бандити були сильніші за порядних людей! Ну і "фрукт" ти?! Чи потрібні народам бандити на посадах? Чи потрібні народам керівники, які все виробляють так, щоб бандити були сильніші за порядних людей? Ех, Путін, Путін?! Сиди і думай, що ти розумний!Не прощу ніколи "такого" до мене відношення! У мене нема друзів, які могли б лікувати мене від усіх хвороб і забезпечувати по вищому державному і міждержаному рівню, а потім виключати психотронну "мозкодуйку" і виводити на державний і міждержавний рівень роботи... А працювати мені не дозволяють психотронні бандити тому, що у мене нема житла! Такі неписані правила у мразей психотронної мафії... Я у цьому зовсім не винний! А промені не можна перемагати! Якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Якби можна було перемагати промені, Путін, то у тебе б х*й стояв! А він у тебе не стоїть! Тому я так і існую! А це означає, що певні "барани", які примушують перемагати промені, хочуть мене перетворити у раба після згвалту, з метою наступного витонченого знищення... Норов такий у шакалів, наприклад, у військових із армії, членів їхніх родин та їхньої каральної, особливо психотронної медицини! Путін, убирайся, к ё.м. із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій: Грузії, Молдови, Японії, Естонії... І ніколи більше, скільки б не існувала земна цивілізація, не вилазь більше проти України, ні ти, ні твої наступники! Я никогда не выпущу тебя из психотронных объятий! Подурачились надо мною? А теперь сидите, скоты, "бздите" и думайте, что тот, из-за кого меня убить не можете, глупый, тупой, подлый, не понимающий, кого ж он защищает, тупой настолько, что защищает такого... как я! Я буду убивать военных, (тех, кто меня пытает лучами, кто называл себя "...преступниками, заслужившими уничтожения...", а не они меня! Міністр оборони України, будеш дурачитись, - вб"ю немов скажену собаку!Щоб знав, як не розуміти, хто ж ти такий насправді! Щоб знав, як тримати мене під променями і нічим не допомагати! А "допомагати" так, як мені допомагають після згвалту... мені допомагають вже біля 50 років... А реально допомогти не можуть тому, що... військові вбивають тих, хто мені допомагає! Це ті сосунки, які самі себе називають "...у всьому винними мужчинами, злочинцями, які заслужили знищення...". Будете добиватись до мене, - буду вбивати! Якщо ж захочете "рожать", - "рожайтє", але так як потрібно, там де потрібно... Але наді мною не можна знущатись, тим паче променями, (біоробототехнологіями космічної медицини... Будете дурачитись, - буду вбивати! Если вы хотите меня казнить, то для чего это нужно? И кто этого хочет? Не найдете того, кто хочет меня казнить, - убью всех, кто занимается преступлениями безнаказанно!

Немає коментарів:

Дописати коментар