Шукати в цьому блозі

четвер, 27 лютого 2020 р.

1161.Умер Дмитрий Язов - последний маршал СССР. Реплика Мардана





Для мене, як для, на той час, кримінально звільненого із ЗС СССР, старшого офіцера,  маршал Язов залишився у пам"яті, як порядний міністр оборони, як порядний маршал, який хотів змити цю ганебну, злочинну пляму із МО,  пов"язану із моїм кримінальним звільненням... Він запросив мене до МО, сказав, що підійде до мене, з дамою, (для, начебто, згвалту), після чого покорчить із себе ображеного: "...Сильно ударю тебя кулаком в плечо! А сам пойду и подпишу приказ о назначении тебя генералом!". Істинний військовий! Мабуть міністр "давав" мені якесь Управління МО під моє керування. Але міністр виявився безсилим справитись із психотронною мафією Москви, (чи психотронних лікарів, чиїх не знаю, можливо лікарів армії, які кримінально звільнили, можливо ще когось?). Я прийшов до корпусу МО, офіцери відкрили мені двері, самі сховались в середину корпусу, але підійти я так і не зміг... Не пустили променями чиїсь психотронні оператори, можливо із військово - повітряних сил.Я бачив перед собою двері, ходив по дузі кола, але наблизитись до дверей так і не зміг! Після чого маршал Язов "потух", перестав боротись із кримінальною, психотронною мафією... Так мене і не відновили на службі! До того ж мене почали катувати променями настільки жорстоко, що я не те, що на генерала, на молюска не був навіть схожим! Психотронні оператори катуваннями мене променями підтверджували шизофренію, робили мене, штучно, важко психічно хворим, кричали: "Что написано пером не вырубишь и топором! Ги-ги-ги! Ходи по лучам! Ходи по лучам! Ха-ха-ха!".  Перелякані промені, промені страху, промені напруги проти мене не припиняли застосовувати психотронні бандити... "Бздєлі" мого відродження! Чиїсь інші міністерства також хотіли допомогти! Якось була спроба, якогось "великого" керівника, завезти мене у багажнику "ГАЗ-24" на службову, під охороною, територію... Не змогли! Я так і не зміг лягти у той багажник! Не дозволили променями! Не зміг і все!Водій стояв поряд психував, ледь не прибив мене "ручкою дружби"...  Я і зараз звірію, коли мене примушують перемагати промені, - це неможливо навіть теоретично! Якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Якби  можна було перемагати промені, то у Путіна б х*й стояв! Якусь ще надавали посаду, із службовим автомобілем, "ГАЗ-24", нашпигованим електронікою, з "дєвочкой-сєкрєтаршой"... Не допустили і туди! Президент Єльцін, але це вже пізніше, пропонував: "Работать будешь в Кремле! Спать будешь в рабочем кабинете до тех пор, пока не найдешь жену...". Він знав, що мене психотронні бандити репресували без права на житло! До того ж президент Єльцін не те, що мене, сам себе не міг захистити від психотронних бандитів, які мене катували, ті кричали: "Ельцин пососи х*й!", оце такі у нього були підлеглі, а він у них був верховним головнокомандувачем. Вони його, променями, примушували "бухать", дисредитували, пізніше променями рвали його серце інфарктами, мені кричали: "Мы убьем сначала Ельцина, потом тебя!". Охоронець президента Єльціна, генерал Кожаков, зміг захистити його від куль, але не зміг його захищати від променів. В кінці кінців президент Єльцін був знищений із застосуванням променів! В Кремль, на територію, яка під охороною, мене пустили, але, чи не зразу, вигнали назад, променями... Не дозволили мені працювати і у Кремлі! Звичайно я був би ошелешений, якби міг дивуватись, мене здивувати неможливо нічим, ніщо не існує на земній кулі, бодай чогось, дивного для мене, так закатували, а ошелешений був би від того, що маршал Язов збирався підійти із жінкою! Пізніше, вже інший міністр оборони Росії, генерал П.Грачов, (Паша - мерседес), як би там не було, але і маршал Язов і генерал Грачов були істинними військовими, "нє є*лі му-му", по - військовому, лаконічно, сміливі люди, могли пояснити те, що було невідомим, те, що підлягало виконанню... Грачов, оті згвалти пояснив дуже просто: "Если ты сильный, - ты вставляешь х*й в рот! Если ты слабый, - ты сосешь!". Так формувалась субординація в радянській і сучасній російській армії, щоб знати, хто кому повинен підкорятись. Той хто смокче х*ї підкоряється тому, у кого смокче х*й. Бойовий генерал, Герой Радянського Союзу...Допитливим зразу даю відповідь, мене сильним так і не визнали, я був вже безправним, мене тільки пі*ділі 17 разів, з різним рівнем травматизації... Знайшлись свині в лампасах, офіцери, "нічтожєства", які використовували моє безправ"я! Я б таких генералів і офіцерів навіть вбивав би у рукавичках, після знищення спалював би і рукавички, настільки такі генерали і офіцери пі*допротивні, навіть як люди звичайні. Але... У них промені. Я звірів, але зробити будь-що вже не міг.  Пізніше, вже після звільнення із міністерства оборони, генерал П.Грачов був  знищений, із застосуванням променів,  за військові злочини. Злочини Грачова, не знаю про інші, були пов"язані із таємним, дистанційним, невидимим застосуванням променів, (біоробототехнологій космічної медицини),   для катувань громадян, зокрема мене. Я у нього якось запитав: "Твои бандиты пытают меня лучами, ты что, хочешь, чтобы я у тебя служил?".

- Нет, служить ты никогда не будешь, но я никогда не позволю никаких контактов из милицейской мафией!

- Тогда я тебя уничтожу!

- Ха-ха-ха! А как ты меня уничтожишь? Ты меня не достанешь! Разве что при помощи врачей! Но ты уже опоздал! Я уже своих врачей предупредил, что если они мне нанесут любой вред, я их уничтожу! Превентивно! Очевидно это выглядело так, он посадил несколько психотронных полковников на мозги "своих" врачей, те "сидели" в мозгах у врачей, следили за их мыслями, если бы врачи захотели уничтожить Грачова, начали обдумывать это, он бы их уничтожил раньше, превентивно! К стати, в Москве тогда были уничтожены врачи, кто, какие, за что, мне не известно!

Шойгу, ну що, твій "стрючок" ще не стерся? Добре смокчуть русскіє  генерали? О! Гумор, ё.т.м.! Які у тебе генерали? Сильні чи слабкі? Наскільки я розумію дисципліна у тебе є, основана на страху, - страшні твої і гвалтівники і х*єсоси! Дуже вже страшні! Розуміють лише силу, їх потрібно тільки вбивати, іншої мови вони не розуміють! Убирайтесь к ё.м. із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій: Грузії, Естонії, Молдови, Японії... Загороднюк, а як у тебе справи із "стрючком"? Не хочеш формувати українську армію по типу російської? У перші роки, після 1991 року, і в українській армії були такі ж генерали, вилазили із однієї, радянської, пі*ди, також катували променями... Ця війна і на совісті певних українських генералів, які повинні були зробити із певними керівниками Криму, Донбасу те, що робили зі мною! Променями примусити відмовитись від кривавого сепратизму... Захопились збагаченням? Чим і скористались бандити Путіна. Портнов, ти де там? Може ще й певних українських генералів притягнеш до відповідальності за доведення ситуації до кривавої війни? У мене є сумніви! Можливо інакше не можна було! "Моя розвідка" не про все мене інформувала, оскільки у мене у мозку сидять кому не лінь! Що взнав би я, те взнали б і ті, хто сидить у мозку, вороги зокрема, тому мене не інформували про багато чого! Портнов, чи ти тільки Порошенка притягуєш до відповідальності за те, що він воював з ворогами України, з армією Росії? Ти хто, Портнов? Ти за кого? Я зовсім не хочу нанести будь-який ущерб Україні, тому намагаюсь не дратувати зайвий раз, але висновки, певні висновки, не можна не робити із мого досвіду! Але Україна повинна бути сильною, потужною, стійкою до будь-яких загроз!

Колись я був в одній, радянській, армії з маршалом Д.Язовим, з генералом П.Грачовим... Відзначаю, це були істинні військові, сміливі, конкретні, не боялись розмовляти, в тому числі і на "закриті" теми. Навіть про х*ї не боялись розмовляти! Військові генерали, завербовані в КГБ, інші. "Бздят" промовляти слово х*й чи пі*да, кажуть із - за того, що над ними будуть сміятись!? Вибачте, шановні читачі, вже не витримую катувань письмом!

Немає коментарів:

Дописати коментар