Шукати в цьому блозі

четвер, 6 лютого 2020 р.

1153. До прослуховування прем'єр-міністра О.Гончарука.


https://strana.ua/news/248354-proslushka-honcharuka-obyski-proshli-i-v-upravlenii-hosokhrany.html Я вболіваю за чистоту мозків проукраїнських державних керівників! Стан їхніх мозків мені не байдужий. Як і Україна! Її орієнтація у світі! Свого часу мене захищали найвищі державні посадовці СССР, пізніше Росії, України, багатьох інших країн, від психотронних бандитів армії, які репресували мене таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), закатовували до втрати свідомості… Я повинен бути вдячним прогресивним державним діячам, тим паче України, і, навіть зараз, допомагати бодай тим, чим можу. Висловлю деякі думки по темі прослуховування державних діячів, особливо українських. Колись я був москвичем. В ті часи Президентом СССРС був М.Горбачов, пізніше президентом Росії був Б.Єльцін. Вважається, що я був першою людиною у світі, яку спробували захищати порядні державні керівники найвищого рівня від психотронної злочинності армії і/чи спецслужб. Від тих, хто володіє променями. Це було небезпечно! Навіть для президентів держав. Президент Росії Б.Єльцін, як гарант прав і свобод громадян, захищаючи мене, сам напоровся на промені. Його підключили, звичайно, як до речі і мене, без його згоди, під промені. Використовуючи біоробототехнології космічної медицини, промені, його дискредитували так, щоб прибрати від посади, він мучився, страждав, але боровся. Його катували променями, які викликали бажання вживати горілку, тобто психотронні оператори примушували Б.Єльціна «бухать» водяру. Променями різали і рвали серце інфарктами, утримували його важко хворим… В кінці кінців його, променями, примусили відректись від влади 31.12.1999. Пізніше його все ж таки знищили, зупинили серце раніше, ніж воно само могло зупинитись. Я про це знав із каналів космічного біологічного радіозв’язку: «Мы убьем сначала Ельцина, потом тебя!», його, психотронні генерали і офіцери, принижували не менше, ніж мене, наприклад, принижували гідність президента Росії психотронні офіцери криками: «Ельцин, пососи х*й!»… Ці катування переносяться важко, психотронні садисти знають про підключених все, оскільки «сидять» у моз-ку, підключені під промені про садистів не знають нічого, окрім того, що ті їх катують. Потрібно ж було працювати? Під катуваннями… Я повинен бути вдячним і захищати порядних державних службовців, які, як і члени їхніх родин, ризикували своїм здоров‘ям і життям, щоб захистити мене від променів бандитів. Мені не байдуже, хто керує Україною? Як керує? Чи можна, чи потрібно прослуховувати українських державних діячів? Хто повинен прослуховувати українських державних діячів? Для чого потрібно прослуховувати? Поки існують кордони, поки існують держави, завжди буде необхідність захищати державний суверенітет, територіальну цілісність України! Україні протистоїть жахлива, страхітлива, потворна держава, - Росія! Яка ще не може не займатись проти України бандитськими справами, окупаційними, терористичними, сепаратистськими, яка ніяк не може припинити підкоряти кожного українця під кожного проросійського, проФСБешного бандита з метою припинення існування української держави. Патріотичні сили України не можуть не займатись підготовкою професійних, проукраїнських кадрів найвищого державного рівня. Від орієнтації українського державного керівництва залежить доля України і українців. Поми-лки допускати не можна. Оскільки від орієнтації державного керівництва, у прямому сенсі, зале-жить здоров‘я і життя всіх громадян України. Згадайте, як ФСБ РФ привела до влади в Україні В.Януковича, який «вирвав» Україну, спочатку із НАТО, пізніше із ЄС і погнав її до Росії, від насилля якої Україна виривалась декілька століть. Насправді, по суті, фактично, істинно, Янукович «вирвав» Україну не тільки і не стільки із НАТО і ЄС, - він «вирвав» Україну звідти, де люди живуть вільними, заможними, здоровими, з середньою тривалістю життя більшою за 80 років, (з НАТО і ЄС), і погнав її туди, де люди живуть підневільними, бідними, хворими, з середньою тривалістю життя чоловіків 62 роки, в Росію?! Народ України озвірів від цього і вийшов на ЄвроМайдан. Щоб більше в українській владі не було януковичів потрібно знати істинні наміри поточних кандидатів на державні посади в Україні. Для цього в Україні повинна бути створена незалежна національна проукраїнська психотронна група, (ННППГ), можливо на базі ВРУ, КМУ, ОП, СБУ, ГПУ, МО, Мінюста… ННППГ повинна володіти засобами мозкового контролю мислення людини, біоро-бототехнологіями космічної медицини, космічним біологічним радіозв’язком… Люди, які претен-дують на державні посади, повинні бути протестовані на відданість українській державі. Для цього потрібно, щоб ННППГ «поседіла» певний час у мозках кандидатів на посади, прослухала мислення кандидатів, щоб знати, чого можна чекати від такого майбутнього посадовця. Щоб не було зрадників на державних посадах в Україні. Дещо подібне реалізовувалось в СССР, майбутні кандидати на державні посади превентивно тестувались під мозковим контролем мислення. Щоб там не було випадкових людей, як ворогів, так і дилетантів. Демократично це чи ні? У цій публікації я про це не говорю! Колись, в часи кінця існування СССР і дещо пізніше, я був москвичем, був людиною із жахливою біографією, але я не про це. Свого часу я був підданий тестуванню під мозковим контролем мислення. Як мене вперше підключали під таємне, дистанційне, невидиме прослуховування мозку я не знаю. В той же час, як до мене, вже підключеного під промені прослуховування мислення, під біоробототехнології космічної медицини, підключались психотронні бандити державної безпеки медицини армії, їхні друзі, які і зараз катують мене променями таємно, дистанційно, невидимо, я зараз розповім. Я прийшов додому, це у Москві, вдома не було нікого, я стояв посередині кімнати, щось мене, начебто, утримувало, примушувало стояти… Я стояв… Раптом відчув, що до мене, зверху, щось таке наближається, я підняв голову, подивився вверх, не побачив нічого, але «воно» продовжувало наближатись, мабуть якийсь згусток електромагнітної енергії… Я стояв і відчував, що «воно» наблизилось до голови, відчув, що «воно» торкнулось волосся, пройшло волосся, потім пройшло шкіру, кістку черепа, впилось у мозок, почало заглиблюватись у мозок, мабуть розшукувало центри мозку, групи клітин, які відповідають за слух, за мову… Десь у середині мозку «воно» зупинилось і я зразу ж відчув радісний регіт якогось чоловіка, радісний викрик: «Х*й!»… Радісні примітивні фрази, які я, у більшості своїй, не запам’ятав, окрім «х*я»… Психотронні бандити, один із них, отой «х*й», представився офіцером ВВС, (Військово-Повітряних Сил), зразу ж почали день і ніч базікати у мене у мозку чи весь час говорити моїм язиком від мого імені. Чим займаються і досі. Вперті, криваві, жахливі недолюдки, оті певні горе-міністри оборони до сих пір катують променями… Відкритим залишається питання: «Хто той, із – за кого міністр оборони катує цивільних людей променями?»… Катує і знищує таємно, дистанційно, невидимо, променями? Конституційного такого права у міністра оборони, як і міністра державної безпеки, немає! Якщо ж це він катує під свою відповідальність? То він винний у вбивствах людей?! Якщо ж він виконує чиїсь накази? Тоді винний той, хто наказує міністру оборони? Але хто? Верховний головнокомандувач? Тобто президент держави? Але ж мій тодішній друг, президент Росії Б. Єльцін, (друг, вважаю, це не стільки той, з ким навчався, «бухал», ходив на бл.дкі, по бабам, на рибалку, на футбол, як той, хто підставляє лікоть дружби тоді, коли ти потрапляєш у біду, - Єльцін був таким другом), не міг віддавати такий наказ, катувати мене променями? Він, навпаки, захищав мене! Тоді хто? Міністр оборони П.Грачов, наприклад, був одним із таких кривавих свиней! Якось я запитав у Грачова: «Твои бандиты пытают меня лучами, ты что, хочешь, чтобы я у тебя служил?», - «Нет! Служить ты никогда не будешь, но я никогда не позволю тебе никаких контактов с милицейской мафией!», - на мою думку: «Я тебя уничтожу!», - посміявся: «А как ты меня уничтожишь? Ты ко мне не доберешься! Разве, что с помощью врачей!? Но ты уже опоздал! Я уже своих врачей предупредил, что если они захотят меня уничтожить, я сделаю это раньше, превентивно!»… Просто Грачов підключив своїх лікарів під промені, посадив декілька полковників «сидіти» у мозках у лікарів, при спробі будь-якого лікаря нашкодити його здоров‘ю, він би їх знищив превентивно, таємно, дистанційно, невидимо, променями… Оце такий був міністр оборони Росії «Паша-мерседес», П.Грачов, який різав з Б.Єльціним вени собі, змішували кров, «бухалі» разом, в очі Грачов клявся і божився Єльціну у від-даності, а за очі катував його «сина», тобто мене… До речі тоді я не був «політиком», я був звичайною жертвою кривавої корупції в погонах, тоді я не відслідковував відношення Єльціна до України, залишаючись, при цьому, українцем по суті. Інший міністр оборони Росії, перший і останній маршал Росії, І.Сєргєєв, також, як і Грачов, Ге-рой, також особисто, погрожував мені знищенням: «Я Вам никогда не позволю читать! Я Вам ни-когда не позволю чем-либо заниматься вообще и, все – равно уничтожу! Не сразу, но постепенно, методом трех «не»: не позволю рабо тать, (із усіх робіт виганяють і досі, променями); не позволю лечиться; не позволю что-либо иметь!», (квартиру, гараж, дачу…). Без жодних пояснень! Знищити їх було важко, їх захищали променями! Навіть після покидання посади, ще деякий час їх захищали променями… Але з часом, коли з них, можливо, був знятий променевий захист, їх знищили… Можливо це якраз той випадок, коли я, за це знищення, міг потиснути руку Путіну, якщо він їх знищував! Він, у такому випадку, діяв не як підполковник КГБ, він діяв як прогресивний державний діяч, оскільки ці дві військові потвори, ці два військові злочинця, зганьбили Росію, зганьбили цивільне російське державне керівництво, тим, що так катували мене, ніколи, ніде, ні в чому не винну людину, та ще й вийо*увались так, що про це знали чи не всі ті, хто «сидів» у мене у мозку… Тобто показали себе психотронними бандитами, а не порядними міністрами оборони. Не знищити їх не можна було, грішно! Але хіба це життя? Хіба так потрібно керувати міністерствами, державами? Сопливі, розбещені, безкарні за будь-які злочини, пі*до противне бидло, а не міністри… В той же час такі бандити – міністри кидають «тєнь на плєтєнь», на цивільне державне керівництво, на ГосДуру, на КМРФ, на президента Росії… Хто вони такі, якщо таких мразей призначають міністрами? Поточний міністр оборони Росії, генерал С.Шойгу, зовсім інша людина, не вийо*ується, не демонструє себе військовим бандитом, діє солідно, в той же час вся Росія, не тільки Шойгу, - бандити, міжнародні терористи, спонсори сепаратизму, міжнародного тероризму… Все сучасне російське державне керівництво, проФСБешне, єдине, не розколює Шойгу владу так, як це робили Грачов і Сєргєєв… Не ганьбить Шойгу цивільну владу Росії так, щоб показати, що він бандит, який виступає проти цивільної влади, тим паче, що влада в Росії зовсім не цивільна, вона ФСБешна! Єльцін інформував мене, що йому не підкоряється певна кількість певних генералів. Я це знав. Але зробити з ними він не міг нічого тому, що вони сиділи у нього у мозку, вони, променями, забороняли йому боротись із ними, вони його катували променями… Вони його, а не тільки мене, підкоряли під себе, під своїх бандитів, непідсудних за будь-які злочини. Єльцін звірів, не міг з ними впоратись, тому він прийняв геніальне рішення, вивести мене на рівень, вищий за силових міністрів, з правом контролю діяльності силових міністрів… З правом мені самому боротись із ними, з силовими міністрами, які катували мене особисто… Звичайно психотронні генерали не боялись цього, до того ж я був безправним по звільненню із збройних сил СССР! Генерали потерпіли деякий час, а потім загребли мене, променями, і депортували в Україну… «Не мудрствуя лукаво!». Таким чином прослуховувати мозок будь-якої людини можна сидячи десь у підмосковному лісі, чи в «Останкіно»…, ніяких «жучків» не маючи у кабінетах високо посадовців, оскільки мислення людей має електрофізіологічний характер, при мисленні людини, із лобної частини мозку, (центр Броуке), випромінюються слабенькі електромагнітні промені, які можна невидимо зафіксувати, передати, скажімо по інфрачервоній під світці, до штучного супутника землі, підсилити там, передати на землю, в підмосковний ліс, в «Останкіно», розшифрувати, прослухати… Мислення прослуховується як швидка мова, у шість разів, у середньому, швидша за розмовну мову. Таким чином, будь-яку людину можна прослуховувати таємно, дистанційно, невидимо, променями, не маючи поряд із людиною жодних «жучків» прослуховування. Звичайно класичні прослушки, оті «жучки», також ще ніхто не відміняв. Більше того, мозок людини можна не тільки прослуховувати, але і керувати ним, розмовляти язиком такої людини від її імені… Тому українські державні керівники не повинні «бздєть» за те, що вони щось сказали, щось таке «ляпнули», вони завжди, отим слідчим, можуть сказати, що вони відчули, що то їхніми язиками від їхнього імені, говорив «хтось»… Той, хто керує свідомістю, мозком, рухами, емоціями, всім, всім, всім… Психотронні оператори можуть робити з будь-якою людиною все, що завгодно, можуть будь-яку людину утримувати у будь-якому, наперед заданому, стані, скільки завгодно довго… Слідчі, окрім іншого,повинні розшукувати тих, хто керує мозками посадовців таємно, дистанційно, невидимо, променями, а не арештовувати чи глузувати над тими,чиїми мозками керують психотронні бандити! Буду, бодай трішечки, умовно задоволений, якщо державному керівництву України, бодай у чомусь, допоможуть мої спогади. Ви повинні також знати, що серед психотронних структур армії і спецслужб є певна кількість скотов, істинних ворогів народу, ворогів держвної влади, ворогів України, європейської і світової демократії. Жахливих ворогів, які представляють жахливу загрозу здоров"ю і життю громадян всієї держави... Що робити? Думайте! Ви ж там сидите тепер?! Я завжди допомагав, як міг! Під катуваннями!Я надсилав тези проектів Законів України до ВРУ... Будь-ласка, реалізуйте їх! Людство, весь народ, стрибкоподібно стануть щасливими?!

Немає коментарів:

Дописати коментар