Шукати в цьому блозі

четвер, 20 лютого 2020 р.

1160. Знову "0" та "2", -20.02.2020. Чи можна домовитись із вбивцями Росії?


http://news.bigmir.net/ukraine/1980653-Sencov--Nam-snova-predlagajut-dogovorit-sja-s-ubijcami Олег правий! Із вбивцями домовлятись неможливо! Це моє переконання! Боротьбу за Свободу і Незалежність можна вести на рівні державному, міжнародному, міжнаціональному, а можна вести на рівні власному, особистому... Як не дивно, але і та, і та боротьба є боротьбою із одними і тими ж таки виродками, - із вбивцями. У мене життя так склалось, що мене почали тримати під біоробототехнологіями космічної медицини, (під променями), раніше, ніж я прозрів у тому, що ж відбувається! Під променями ворогів прозрівати чи неможливо, чи прозрівання відбувається дуже повільно! Я, будучи репресованим таємно, невидимо, дистанційно, променями, психотронними структурами армії і/чи спецслужб, прозрівав, але надповільно, при повному чи частковому стиранні із мозку отриманої інформації... Жахливий стан! Репресанти, - психотронні оператори, окрім того, що вони психотронні терористи, вони ще і вбивці. Вбивають людей вони таємно, дистанційно, невидимо, променями, із застосуванням біоробототехнологій космічної медицини. По космічному біологічному радіозв"язку я, наприклад, від них чув: "Я убил уже десять человек! Нам надоело убивать!...". Десятиріччями, чи не щодня, поміж нами відбуваються якісь розмови, чи не щодня, окрім іншого, десятиріччями, про вбивства. Бодай якось, зовсім несвідомо, я намагався спочатку протидіяти таємним вбивцям, починаючи з 1974 року, коли вони мені "повісли х*й" вперше на 2,5 місяці. (Застосували промені, які подавляють ерекцію, "вирубают" всі статеві почуття). З кожним роком я, надповільно, але усвідомлював діяльність психотронних вбивць... Починаючи з 1987 року поміж нами, - поміж мною і цими таємними, психотронними вбивцями, не припиняючи жодного дня, точаться розмови про моє звільнення від опіки психотронних бандитів! Тобто я розмовляю з ними про свою власну Свободу і Незалежність від вбивць,взагалі від будь-якого насилля, щодня, починаючи з 1987 року, - 33 роки вже! Олег, (Сенцов), правий, розмовляти з ними по суті неможливо взагалі! Вони розуміють лише силу, їх потрібно тільки вбивати, - іншої мови вони не розуміють! Я хотів би, щоб влада Президента України В.Зеленського, влада держав - союзників України, усвідомили грунтовно, - в Росії при владі, - вбивці! (Вони ж грабіжники, насильники, заражателі хворобами, заборонителі лікування хвороб...). В Україні у них досі є, м"яко кажучи, однодумці! Наголошую вкотре, вони розуміють лише силу, їх потрібно тільки вбивати, - іншої мови вони не розуміють! Боротьба за мою особисту Свободу і Незалежність від вбивць, іноді тісно, перепліталась з боротьбою за Свободу і Незалежність України від кривавої Росії, боротьбою за Державний Суверенітет, Територіальну Цілісність України... Але я не про це! Олег, (Сєнцов), правий, - із вбивцями домовлятись неможливо взагалі, їх краще вбивати! Я 33 роки розмовляю з ними про те, щоб вони припинили бодай катувати мене таємно, дистанційно, невидимо, променями! Не піддаються! Полюбляють катувати щосекунди, особливо вночі, під час сну, демонструючи кодуючі мозкові фільми жахів, чи замість сну. Із - за чого я вдень блукаю у важкому стані, з "чугунною головою". Розмовляли з ними, із вбивцями, про мою власну Свободу і Незалежність від психотронного насилля, багато людей, включно із багатьма президентами держав, народними депутатами національних парламентів, лідерів партій, академіками... І у жодної людини, не те, що у мене особисто, не вистачило дипломатичного і іншого хисту, щоб примусити психотронних бандитів, - вбивць, припинити катувати мене променями... Домовлятись із вбивцями неможливо! Особливо із такими вбивцями, які катують мене, із тими, хто залишається безкарними за таємні, дистанційні, невидимі, променеві пограбування, катування, вбивства, інші психотронні злочини. Такі вбивці можуть безкарно вбивати кого завгодно, їм невгодного, від безробітних хутірських бомжів до президентів... Таких вбивць "бздят" чи не всі парламенти всього світу, у жодній країні світу нема психотронного законодавства, відсутні Закони "Про боротьбу із психотронною злочинністю!", - (в той же час чи не у всіх парламентах, навіть в ООН, є депутати, члени ООН, які розуміються на цій, психотронній, злочинності, борються так, як можуть, ця боротьба лише розпочинається. Таємна війна триває вже давно!). Із вбивцями домовлятись неможливо. Я з ними домовляюсь вже більше 33 років. Жодної поступки, лише диктат! Вони тільки підкоряють під себе, під бандитів, - ніякі плідні, конструктивні розмови із вбивцями неможливі!Будь-яка людина, будь-якого рівня, при будь-яких стосунках із будь-яким росіянином чи росіянкою, повинні усвідомлювати, що вони розмовляють із вбивцями, (чи їм слухняними), - інших у них нема! Хоча можна припускати, що, як не дивно, в Росії можуть бути такі, які цього ще не знають. Особливо актуальною є проблема домовленостей із вбивцями у сучасної української влади Президента України В.Зеленського! При будь-яких обставинах, у стосунках з Росією, українська влада повинна усвідомлювати, що вона має стосунки із вбивцями! Я, під гнітом психотронних вбивць, прожив таке життя, що не зміг добитись від них навіть припинення катувань мене. Кожний читач може мислити на тему: "Що ж робити?!". Причому, у певних випадках, повне їм підкорення зовсім не означає, що вони припинять катувати чи глузувати над вами! Це означає, що "вони" ведуть мову про цілковите винищення невгодних їм людей, націй, народів, держав... мене вони, як і приймали таке рішення, вбивають повільно, їхній міністр особисто мені повідомляв: "Я Вас уничтожу, не сразу, но постепенно!"... До таких, кого винищують, у різний спосіб, належу не тільки я, але і більш - менш сильні українці, Україна, як держава... Так, Путін? Ублюдки ФСБ і кривава армія Росії, так? Всі 65 мільйонів українців всього світу повинні усвідомлювати, що з Росією, із вбивцями Росії, потрібно боротись день і ніч, щосекунди, все життя, вбивати їх, інакше вони ніколи не припинять винищення українців, знищення України, як самостійної держави... Вони такі шакали, які розуміють лише силу, їх потрібно тільки вбивати, - іншої мови вони не розуміють! Кожний українець, кожна українка, починаючи із утроби матері, повинні усвідомлювати необхідність боротьби із вбивцями Росії і ніколи, кожен до своєї смерті, не припиняти цю боротьбу. Краще винищити на всій земній кулі все російське, ніж дочекатись того, що кривава Росія винищить на всій земній кулі все не російське! Путін, убирайся із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій: Грузії, Естонії, Молдови, Японії... Цю війну потрібно довести до рівня, коли за одного знищеного російськими променями громадянина будь-якої держави, необхідно буде знищувати не менше, ніж 150 кривавих русскіх бандитів, які займаються злочинною діяльністю безкарно. До повного їх знищення! Тільки у такому випадку будуть припинені вбивства на всій земній кулі. Тільки це може заспокоїти вбивць Росії від претензій на чужі території, території інших націй, держав, народів. Домовлятись із вбивцями неможливо! Українці, - унікальна нація! Це єдина нація, яка щодня, століттями кидала виклик кривавій Росії, боролась віками з окупаційною Росією, починаючи чи не з 982 року. Доборолась до того, що Росія сучасна хоче винищити всіх українців, можливо лише рабів залишити живими, знищити державний суверенітет і незалежність України. От чому не можна домовитись із російськими вбивцями, у теперішній час навіть повне підкорення Росії не позбавить українців від цілковитого винищення, а Україну від втрати суверенітету... Сучасне відношення окупаційних русскіх вбивць до українців в Україні лаконічно так висловив свого часу проросійський президент України В.Янукович: "Козлы жить нам мешают!"... Домовитись із російськими вбивцями неможливо тому, що вони винищують нас, а не домовляються з нами про будь-що! Краще їх винищувати превентивно!

Немає коментарів:

Дописати коментар