Шукати в цьому блозі

середа, 12 лютого 2020 р.

1155.Міністрам оборони, особливо Росії, можливо і України.


МО, для чого потрібно катувати променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), таємно, дистанційно, невидимо, ні в чому не винних людей, яких психотронні бандити підключають під промені? Для того, щоб бандити були сильнішими за порядну частину цивільного державного керівництва? За президентів, істинних гарантів прав і свобод громадян? Не соромно? На кого працюємо? На бандитів? Чиїх? Для чого? СССРа вам хочеться? МО, от коли навчитесь боротись із психотронною злочинністю в армії, тоді і взнаєте, що потрібно робити, щоб ваші х*ї піднімались!? Для того, щоб ви мене знищили, потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! Мабуть ви розумієте, - я не Віктор Коваленко, Я, - прибульці, які прибули у мозок Віктора Коваленка!Які керують його мозком, за допомогою променів! Промені не можна перемагати! Якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Якби можна було перемагати промені, то у вас би х*ї стояли? А вони не стоять! Повідомляють про це невідомі автори по космічному біологічному радіозв"язку? Достовірність інформації мені не відома! В той же час мені потрібно знати, стоять ваші х*ї чи не стоять! Я не можу і із - за подібного незнання прийняти рішення, про подальші дії, знаючи, при цьому, що промені не можна перемагати! Якби ви були не дикі, некомунікабельні ублюдки, а порядні, комунікабельні громадяни, я б у вас запитав про це... Мені потрібно приймати певні рішення, які не можна приймати без знання про ваші "стрючкі"... Щоб знали, як катувати щосекунди, десятиріччями і ніколи ні про що не говорити, ні про що не розмовляти, а після виконання ваших вимог, після згвалтів, не витримуючи катувань, - пі*діть, утримувати у божевільнях, вивозити до хуторів, проводити слідства, суди... Утримувати під променями тупості, в хворобах, бідності, самотнім, під катуваннями... Щоб знали, як знущатись, вважаючи, що ви військові! Верховні, щоб знали, як захищати бандитів, особливо психотронних! Ви ж гаранти прав і свобод громадян?! Щоб знали, як не розуміти, хто ж той, із - за кого у вас х*ї не стоять! Підказую, використовуючи свій психотронний досвід, - вони у вас у мозках, розмовляйте з ними! Взнаєте, що потрібно робити, щоб ваші "стрючкі" піднялись! Щоб знали, як примушувати здійснювати згвалти катуваннями! Я не можу редагувати, - промені не можна перемагати! Вважаю, що читчі серйозні люди і віднесуться до публікації з розумінням. До мене не добивайтесь! Я ніколи ні в чому не був винним, ні перед ким, - ваші слідчі нічого не взнають, окрім того, що мене підключили під промені і катують, прмушують до певних дій, включно із подібними публікаціями... Тим паче, що слідчі вже давно все знають,ще з часів СССР вони сидять у мене у мозку, ще багато років тому мене інформували: "Идет следствие!". Ви що, йо*нуті? Вести слідство проти жертв військово-медичних злочинів? Ведіть слідство проти тих, хто керує моїм мозком, а не проти мене! Дойо*уйтесь до тих, хто вам ваші х*ї повісив, а не до мене? Вони сидять у вас у мозках! Знаходьте з ними спільну мову! Путін, ти "бздішь"? Готуєш собі пенсійний плацдарм, посаду НадПрезидента?! Як Н.Назарбаєв? Х*й від цього не підніметься! Нужно было бороться с психотронной преступностью, а не глумиться надо мною!? Убирайся к ё.м. из Украины, (из Крыма, из Донбасса), со всех, оккупированных Россией, территорий Грузии, Молдовы, Японии, Эстонии... Ну вы и гниды? "Бздите" бандитов? Психотронных бандитов? А как же мне? В таком возрасте и таком состоянии деградации от пыток? Не стыдно?

Немає коментарів:

Дописати коментар