Шукати в цьому блозі

середа, 5 лютого 2020 р.

1152.Знищують і "дєдов". До 100-річчя з дня народження батька, Коваленка Івана Григоровича, (5.02.1920-26.04.1995).


У військовому квитку у батька записано, що «основна цивільна спеціальність, - бухгалтер», «військова спеціальність, - специалист гусеничных тягачей». В армії СРСР з 18 жовтня 1940 року по 19 березня 1948 року. «В Великой Отечественной войне с 22 июня 1941 г. по 9 мая 1945 г.». Головною роботою на війні у нього була доставка боєприпасів на передову лінію оборони, а назад вивозив поранених і загиблих бійців. Натерпівся страху, - після війни були проблеми зі сном. Військову службу він розпочинав на Далекому Сході Росії, у Приморському краю. Перед початком війни на території СССР їхню військову частину «перекидали» на Захід. Початок війни, 22 червня 1941 року, рівно о 4:00 ранку, їхній ешелон німецькі літаки бомбили на залізничній станції Бахмач, Чернігівської області. Розповідав, що «шпали літали немов доміно». Його військового друга, Івана Покойгородського із Оренбургської області, привалило шпалою, після війни були проблеми з ногами, які боліли. «За участие в Великой Отечественной войне награжден медалью «За победу над Германией в Великой Отечественной войне 1941-1945 гг.»; «За участие в героическом штурме и освобождении Варшавы награжден медалью «За освобождение Варшавы»; «За участие в героическом штурме и взятии Берлина награжден медалью «За взятие Берлина»; Нагороджений орденом «Отечественной войны» 2 ступеня. Нагороджений ювілейними медалями: «ХХХ лет Советской Армии и Флота»; «60 лет Вооруженных Сил СССР»; «70 лет Вооруженных Сил СССР»; «40 лет Победы в Великой Отечественной Войне 1941-1945 гг.»; «50 лет Победы в Великой Отечественной войне 1941-1945 гг.»; «Ветеран труда». Цю публікацію, з подібною інформацією, я здійснив зовсім не з ювілейною метою. Хочу підняти тему іноді досить брехливої пропаганди Росії, Кремля, «Останкіно» по моделі «мы народ один», «наши деды воевали»… Українці були поневоленою нацією, тому воювали на стороні поневолювачів, більшість за армію СРСР, але були і такі, що воювали за Вермахт. Маючи на увазі цю інформацію не можна не зрозуміти, що батько був ветераном 2-ї світової війни, ветераном праці. Я не торкаюсь теми яким же він був батьком? Нормальним. Добрим. Спокійним. Ніколи, зовсім, не матюкався. Ніколи не застосовував жодного насилля. Завдяки йому я навчився їздити на мотоциклі вже тоді, коли ще не міг той мотоцикл тримати, не вистачало сили, хлопці допомагали стартувати і підтримували при зупинці. Першим моїм мотоциклом був «Иж-49», на двоциліндровому «Иж-Ю», («Юпітер»), з двигуном потужністю 17 к. с., («кінських сил»), я їздив до школи… Мене, його сина, у дев’яностих роках минулого століття, психотронні бандити армії СРСР, психотронні КГБісти армії, жахливо, таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), репресували, організувавши повну поразку у повному переліку прав і свобод людини і громадянина… Психотронні бандити, КГБісти армії, репресували мене за те, що мене не змогли захистити ті, хто підключив під промені. Порядні військові лікарі, достатньо адаптовані у суспільстві корупції, не змогли пояснити бандитам, військовим КГБістам, їхнім слідчим, для чого вони мене підключили під промені?! Уявляєте, «порядні» психотронні бандити, - психотронні лікарі, підключили під промені, щоб допомагати мені, з користю звичайно, з кращими координатами військової служби, а сопливі, криваві, ублюдки, бандюки, військові шакали-КГБісти скористувались цим підключенням, щоб катувати! З вигодою. Тільки у Москві бандити, використовуючи мене одного, перехопили 110 квартир. Незліченну чисельність «теплих» посад! Чим і займаються досі. Порядки такі були в СССР, оскільки отой, вибачте, с*аний СССР, «колос на глиняних ногах», був суспільством тотальної корупції, в основі корупції були психотронні структури… Уявляєте, шановні читачі, що таке сучасні Росія, та й Україна, яку я зовсім не хочу штурмувати, але, іноді, не витримую… Уявляєте, що таке сучасна Росія, якщо на сучасному таємному рівні, у сучасній кривавій Росії, тими, хто являється визначальними чи не в усіх таємних діях Росії, залишаються все ті ж самі таємні психотронні бандити, які катували мене ще в часи СССР?! Тобто сучасні таємні сили Росії все ті ж самі, що і в часи СССР, вони все так же готові до відновлення СССР!? Україна, Європа, США, Канада і світ завжди повинні мати це на увазі. Путін ніяк не відмовляється від відновлення СССР, цієї жахливої страшилки, він вважає, що розпад СССР для нього найстрашніша геополітична катастрофа, хоча, як на мене, він більше жонглює цією метою, реалізуючи своє КГБістське марево, для залякування всіх і всього. В той же час, при збіговиську певних обставин, він піде на реставрацію СССР. Якщо, звичайно, йому це дозволять ті, хто здатний протидіяти кривавій Росії, бодай якось. В СССР при владі була КПСС, силовим кулаком КПСС був КГБ. Що зробив Путін, після того, як Єльцін знівелював КПСС? Путін послав на х*й КПСС, всіх комуністів, привів до влади… КГБ, ФСБ, яка зараз і «шухєріть» скрізь і всюди! В Росії нема жодної сили, яка б заважала будь-що виробляти ФСБ! Путін робить все те, що потрібно ФСБ! Але не народу! ФСБ веде таємну війну із власним народом Росії, підкоряючи кожного росіянина під кожного ФСБешника, утримуючи народ в покорі ФСБ страхом! Хвороби, відсутність лікування, - незмінна модель підкорення народу ФСБ страхом… Середня тривалість життя, середньостатистичного росіянина – чоловіка, складає 62 роки, на 20 років менша, ніж в ЄС. Страхітлива, кривава армія Росії, захищає таку модель існування Росії! Армія Росії досі підкоряється бандитам ФСБ! Мені, по життю, доводилось іноді чути російське прислів’я: «По отцу і сину чєсть!». У моєму ж випадку, як з‘ясувалось, справедливою є інша формула: «По сину і отцу чєсть!». Як тільки мене репресували у Москві, зразу ж репресії перекинулись на моїх батьків в Україні! У СССРних бандитів КГБ був один. І зараз певні проросійські, проФСБешні ублюдки СБУ підкоряються ФСБешним бандитам Москви. Ніяк їх не вдається викорчувати із України на ПМЖ в Росію! Уявляєте, шановні читачі, мене бандити тримають під мозковим ковпаком, під мозковим контролем мислення, під променями, щосекунди, щоб знати, окрім всього іншого, все про мене?! Уявляєте, який я, тіпа, «небезпечний» для них? А щоб «викорчувати» всяку ФСБешну шваль із СБУ на ПМЖ в Росію у них нема променів? Що? Закінчились промені? Українці, що у вас закінчились промені? Часто уявляється, що фундаментальною силою створення надпотужної України, гарантування істинної державної безпеки України, гарантування її державного суверенітету і територіальної цілісності в кордонах з координатами 1991 року, повинна служити якась інша сила, не СБУ, яка ніяк не може відчиститись від проФСБешної підлоти! Надскладна проблема! Уявляєте, яке життя я прожив? Я не зміг за 40 років позбавитись катувань, особливо щосекундних, таємних, дистанційних, невидимих, здійсненних променями? І це при тому, що я ніколи не був винним? Ніколи, ніде, ні в чому? Оце така справедливість реалізовується в державі. Путін досі дозволяє народу Росії, примушує народ Росії «бухать» 9 травня, на День Перемоги… А що тріскотить пропаганда Росії? Через «Останкіно», через Московський Патріархат? «Ми народ адін!», «Наші дєди воєвалі!»… За що ж наші дєди, одним із яких був мій батько, воювали? Психотронні бандити, жахливий, таємний, психотронний генералітет, криваве психотронне офіцерство, закатовували до жахливого стану не тільки мене, мою сім‘ю, але і моїх батьків, ветеранів війни, ветеранів праці, отих, по – «Останкіно», «дєдов», які «воєвалі»… Оце така істинна вдячність кривавих ФСБешних сопляків сучасного Кремля, сучасної Росії, Москви, «Останкіно» ветеранам – українцям, за їхній внесок у «Вєлікую Побєду»… Мою матір психотронні бандити закатовували до жахливого стану, вона вимушена була, років сім – десять перед смертю, вдень працювати, вночі плакати… Під регіт сопливих, кривавих, таємних, психотронних гнид в русскіх погонах… Шановні читачі, не вірте, будь-ласка, ублюдкам Кремля, «Останкіно», ще живим «дєдам», що всі «дєди» оточені любов‘ю, шаною, повагою… Ветеранів війни, праці, отих «дєдов» катують і знищують таємно, дистанційно, невидимо, променями, нарівні із певними їхніми дітьми, онуками, правнуками… Я знаю, що у певних прошарків громадян на мене була надія! Зараз мене дорікають, що я не можу захистити певних громадян? Вибачте! Я себе не можу захистити від променевих бандитів, свою родину не можу захистити, не те, що вас! Хіба я можу захиститись від бандитів з променями? Якщо, свого часу, президент Росії Б.Єльцін, з яким я був у періодичних контактах більше 11 років, не міг захиститись від них? Президента Єльціна катували променями, які викликають бажання «бухать», серце президента Єльціна рвали променями, які викликають інфаркт… В кінці кінців його знищили, публічно це не визнається ніким. Я це стверджую, хоча довести не можу, психотронні бандити, які катують мене, кричали мені свого часу: «Мы уничтожим сначала Ельцина, потом тебя!». Багато громадян знають, що мене, як гаранти прав і свобод, захищали президенти багатьох держав, парламенти, уряди, міжнародні організації… З багатьма державними керівниками я був у певних контактах… Вони мене захищали, я їх захищав, як міг, під катуваннями, а зараз у читачів виникає запитання: «Чому ж я так критично відношусь до державного керівництва?»… Тому, що я, - біоробот! Тобто я людина, мозком якої керують психотронні бандити за допомогою біоробототехнологій космічної медицини, коротко, за допомогою променів. Я можу робити лише те, що примушують променями: «Мы пытками заставим писать, а потом написанное используем против тебя!»… Останнім часом я, начебто, «підіграю» тим, хто піддиктовує мені подібні письма, щоб показати істинне обличчя тих, хто керує моїм мозком. Моя повага до державних керівників – бійців, які пробують боротись із найжахливішою злочинністю сучасності, із психотронною злочинністю, зовсім не пропала, але ж я, - біоробот, виконую те, що примушують променями… Я не можу бути іншим, оскільки промені не можна перемагати, якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, якби можна було перемагати промені, то у Путіна б х*й стояв! Уявляєте, які спецслужби в Росії, яка армія в Росії? Уголовнікі ї*ані! Х*й своєму верховному бандюки с*ані поставити не можуть?! А лізуть воювати з Україною, Європою, США, світом… Скоти в російських погонах, вам не з Україною потрібно воювати, не із Європою, не із США і світом, а х*й своєму верховному ставити! От коли будете йому х*й ставити, тоді і взнаєте, що вам потрібно робити, щоб у вашого верховного х*й піднявся! Психотронні бандити, генерали і офіцери, навчились народ використовувати у якості стада баранів, які підкоряються бандитам. Проти мене вони навчили явно і таємно діяти чи не все людство?! Для мене, із – за променів, чи не все людство, від безробітних хутірських безхатченків до певних президентів, - начебто бандити із психотронних структур ГРУ ГШ ЗС РФ, які грабують, катують і знищують людей, явно і таємно. Із – за цього, я зараз нагадую жахливе, для державних керівників всього світу, бандитське переконання: «Это будет первая, в истории земного шара, победа мелких, (глупых, подлых…), людей над государственными деятелями всех приличных государств мира!». Все тому, що рядових громадян, (простих людей), для боротьби із гарантами прав і свобод, з президентами…, використовують психотронні бандити в лампасах, які володіють променями, (біоробототехнологіями космічної медицини). Вибачте! Я не можу бути іншим! Такі промені застосовують проти мене!

Немає коментарів:

Дописати коментар