Шукати в цьому блозі

неділя, 16 лютого 2020 р.

1157.Чи є в Україні корупція?


https://gordonua.com/ukr/news/politics/-zelenskij-pripinit-govoriti-shcho-ukrajina-korumpovana-1487138.html?fbclid=iwar2m36agiwl7qje8j11g1est5otoyayin2zeny6gx__gyxnkxfgszscsjw8 Мабуть Президент України В.Зеленський ще не досяг повного розуміння з Президентом США Д.Трампом? Тому вони ромовляли дещо різними мовами! Можливо у мене інше розуміння цього явища, - корупції! Я вважаю, що у відношенні до корупції в Україні США, інші країни Заходу, м"яко кажучи, більш праві, ніж Президент Зеленський! Спробую пояснити! Корупція в Україні залишається! На жаль залишається у жахливій формі! Якщо виходити із того, що основою корупції, її фундаментом, є психотронний терор, психотронна злочинність, тобто злочинність психотронних структур армії і спец-служб, які здійснюють жахливі корупційні діяння таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), невидимо здійснюючи психотронну присутність у мозках, в тому числі, певних цивільних громадян, включно із державними посадовцями, керуючи їхніми мозками на свій розсуд, для збагачення, для досягнення інших своїх цілей, для примусу до будь-чого таємно, дистанційно, невидимо... Можливо в Україні зараз більше "роз"їжджаються ножиці" поміж офіційною, поточною владою і поміж диктатурою психотронних бандитів, членів їхніх родин та їхньою кривавою, каральною, психотронною медициною, цією жахливою страшилкою, якої бояться навіть всі порядні цивільні державні керівники, яких в Україні, ще декілька років тому, також вбивали таємно, дистанційно, невидимо, променями... Виходячи з подібних дефініцій корупція в Україні залишається, оскільки не ведеться боротьба з основою, з фундаментом корупції, з психотронною злочинністю! Якщо вірити Президенту В.Зеленському, що його влада в Україні "чиста", це добре, але ж не ведеться війна із психотронною злочинністю, яка продовжує досягати своїх цілей таємно, дистанційно, невидимо, променями... Я це знаю точно, оскільки мене як катувала психотронна злочинність при попередніх владах в Україні, і Росії, так і катує... Більше того, про що я писав вже у своєму блозі, навіть у перший день президентства Зеленського мене катували променями більш жорстоко, ніж завжди! Начебто демонструючи, що психотронні бандити це роблять чи з дозволу Президента Зеленського, чи так зневажливо до нього відносяться, що підсилили рівень жорстокості... До того ж після вступу Президента Зеленського на посаду, у одній із своїх публікацій, я негативно віднісся до дій В.Медведчука, в той же день мене "відшмагали" жорстоко дуже променями... Начебто говорячи, що психотронні бандити захищають В.Медвечука, (тільки не відомо чиї ж то були психотронні бандити, України чи Росії?), можливо з дозволу В.Зеленського, чи із - за зневажливого до нього відношення психотронних операторів армії і/чи спецслужб. Якимсь виправданням Зе-ленського може бути незнання, наприклад, моє незнання, чиї ж то психотронні бандити армії і спецслужб катують мене так, більш жорстоко, - українські чи російські. У некорумпованих державах ніколи ні в чому не винних людей психоторонні оператори армії і/чи спецслужб не катують променями, та ще й десятиріччями, щосекунди, особливо вночі, замість сну чи під час сну... Не говорячи про дефініції корупції не можна говорити однією мовою... Мафія, організована злочинність, психотронна злочинність, корупція... це, практично одна, вибачте шановні читачі, х*йня. Мафія, корупція, - це зрощування певних чиновників, генералів і кримінальників, (на рус. уголовников)... Промені належать армії і спецслужбам, державній безпеці, психотронній медицині... Тобто цивільних людей катують генерали, (психотронні), з чийого дозволу? З дозволу верховного головнокомандувача? Президент Зеленський, ти дозволяв меністрам оборони, державної безпеки, їнім психотронним лікарям, катувати мене променями? Ні! Тоді ти не контролюєш ситуацію в армії і державній безпеці, особливо із їхньою психотронною злочинністю? Тому тобі здається, що в Україні корупції нема? І, тим не менш, у тебе виправдання є, оскільки, можливо, мене катують психотронні оператори кривавої Росії?! Тоді виникає запитання до тебе, - ти розмовляєш про ці явища з президентом Росії В.Путіним? Його бандити катують мене променями? Якщо так, то яке твоє відношення до цього? При зустрічі, від мого імені, підійди до нього, зроби йому "подсєчку" і пі*ді в рило сапогами, поки не відмінить катування мене променями! І сам цього не заробляй! Скоріш за все Путін "бздіт" психотронної злочинності, але це його справа... Щоб знав, с*аний гебіст, як "бздєть" навіть свою, російську, психотронну злочинність! (Распустил, скотина, психотронную преступность армии і ФСБ РФ, те и х*еют от безнказанности за преступления, они его будут вечно держать при власти, он им все разрешает, те и обогащаются преступлениями, включая и медицинские, психотронные...). Цієї публікації це не торкається, але є "версія", що мене променями катують військові із - за лікарів, із - за лікарів - свиней, психотронних, які, начебто, для мене, щось там вимагали у військових бандитів, (за що я їм, звичай-но,вдячний), заражаючи цих військових бандюків хворобами і не лікуючи їх... Ті ж мразі, якось, вивернулись і вирішили мене утримувати все життя під катуваннями променями... Знаючи, що я ні в чому ніколи не був винним, ні перед ким. В державі винищується величезна кількість людей невидимо, таємно, дистанційно, променями... Не така чарівна і безхмарна ситуація в Україні із корупцією, із психотронною злочинністю, з правами людей... як твоя посмішка, Володя! Будь-ласка, прийми до відома інформацію цієї моєї публікації. Вважаю, що ти вже достатньо підготовлений, (у психотронному змісті), щоб не відноситись критично до термінології, яку я застосовую, не витримуючи поточних катувань променями, керування моїм мозком психотронними бандитами, постійного їхнього втручання в інтелект і психіку... Редагування не допускаються променями... Звертай увагу на суть написаного, але не на форму викладення, мене так навмисне виставляють бандити проти цивільного державного керівництва... До того ж мені давно вже не до образ! Психотронні технології засекречені у всіх країнах світу, ніхто на міжнародних зустрічах про це не розмовляє відверто ?! Від цього виникають додаткові проблеми у міжнародних відносинах!

Немає коментарів:

Дописати коментар