Шукати в цьому блозі

середа, 8 липня 2020 р.

1225. До подій у Кагарлику, - злочинність в МВД.


https://censor.net.ua/news/3206955/klimenko_ob_iznasilovanii_v_kagarlyke_jestokost_politseyiskih_eto_proektsiya_vsego_obschestva Зеленський, Аваков, Клименко, Венедіктова, Уряд, Парламент... ваща справа, ви відповіда-льні за стан правоохоронної системи в Україні, без сумніву вона повинна бути іншою, надійною, такою, яка захищає народ від бандитів, а не бандитів від покарання, такою, у складі якої нема ба-ндитів! Вважаю, Клименко, що, вже підписана тобою, концепція нової роботи підрозділу внутріш-ньої безпеки не допоможе так вже ефективно! Все, про що ти говориш, потрібно, але воно не може бути настільки ефективним, щоб суттєво зменшити кількість і "якість" злочинів! Я вважаю, Клименко, що у суспільстві повинен бути не стільки контроль за ментальним здо-ров'ям нації, скільки контроль за психотронною злочинністю армії, спецслужб, психотронної ме-дицини..., які можуть "пастись" у вашому МВД, якщо не безпосередньо, то таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), наприклад, зводячи раху-нки з МВД, за втручання МВД в їхню роботу і службу. Не знаю, як зараз, але ця "хвороба", коли одне відомство засовує "своє рило" у справи іншого відомства, в СССР була жахливою, із величе-зною кількістю вбивств... Зовсім не потрібно, так вже особливо, "просчитать неадекватное поведение человека в обществе". Потрібно створити психотронну групу контролю моральних, і інших, якостей особо-вого складу МВД... Двох чоловік, можливо п'яти психотронних операторів, достатньо, щоб весь ваш особовий склад, всього МВД, дисциплінувати... Буквально за місяць... І всю службу утриму-вати "у моральному тонусі". Як мене психотронні бандити утримуюь, тільки мене у іншому тону-сі! Відчиститись від бандитів, від потенційних бандитів... Для того потрібно сканувати променями по мозкам особового складу МВД, (можливо під цивільним контролем), щоб знати про кожного все, про що він навіть думає, щоб, наприклад. ідентифікувати бажання здійснити злочин, ще на стадії міркування, планування, для цього потрібно робити з мозками всього особового складу те, що роблять зі мною, з моїм мозком, психотронні бандити армії, спецслужб, психотронної меди-цини, скажімо, Росії... Про мене вони знають все, буквально все, більше, ніж те, що я можу утримувати у своїй пам'яті! Таке все можуть знати про кожного вашого співробітника МВД, навіть потенційного МВДешного злочинця. Вашим, "мусорним", бандитам "заважають", щонайменше, дві обствини: ворожнеча поміж силовими відомствами, (тим паче, якщо вона зберігається, бодай у чомусь, такою, яка була в СССР, постСССРній Росії...) і... корупція. Яка, я переконаний, зробить все можливе, щоб у МВД ніколи не було психотронного контролю за особовим складом, - це може бути небезпечним для вищого корупційного керівництва МВД? Так, Аваков? Не "забздішь" впроваджувати мозоковий контроль мислення за твоїми співробітниками, від хутірських дільни-чих, до твоїх заступників міністра... До тебе... За згодою!? Не "забздішь"? Уявляєш, що буде у твоєму МВД, певні люди, невідомі особовому складу МВД, будуть знати, як кожний сержант, офіцер, генерал МВД, вибачте, жрьот, срьот, є*єт, як заробляє, чим займається вдень і вночі... Мабуть, все ж таки, Аваков, "забздішь"? Тепер ви знаєте, чому у МВД ніколи не буде порядку? Тому, що ваша корупція не захоче, щоб з нею боролись, та ще й не відомо хто?! Мабуть потріб-ний перехресний, між певними міністерствами, психотронний контроль за мозками особового складу, можливо ще й під наглядом цивільної спільноти?! Але як бути, якщо ваші силові відомства володіють таємницями: військовими, державними, службовими... Х*й знає що? О! Корупція, е.т.м. Само керівництво не хоче, щоб у його відомстів був порядок, мабуть, не дуже вже правед-но живемо, так, Аваков? Невизнання моралі керівниками призводить до невизнання моралі під-леглими! Однозначно, є певні технічні засоби, промені, використовуючи які можна навести "жєлєзний порядок", але корупція, вважайте певні начальники, забороняють боротись із зло-чинністю у відомстві, прогресивними, незатратними методами! Щоб не порушити свій, такий со-лодкий, спосіб життя?! От і вийо*уйтесь, як хочете, як можете! Біда ще й у тому, що до вас, як і до інших відомств, приходять іноді порядні пацани, нормальні, хочуть нести відповідально служ-бу, але потрапляють у жернова жахливої корупції і їм приходить пі*дєц, як порядним, мораль-ним людям! Фірма деградує?! Ворожнеча поміж відомствами, особливо поміж силовими відом-ствами, також призводить до жахливої злочинності... У цій публікації не напишу про це, а зразу за нею, у блозі, спробую! Вибачте за стиль! Проти мене ведеться жахлива боротьба, постійно йде втручання у мозок, в інтелект, і психіку, я вже не намагаюсь редагувати, інакше не зможу нічого написати... А Україну хочеться мати потужну! Без потужної поліції не дуже вже і можна її створи-ти!? Виконую обіцяне, - додаю не аналітичний текст про ворожнечу поміж відомствами! І все із – за корупції! Жахливої корупції. Із вбивствами. Під час моєї служби, в СССР, особливо під час про-живання у Москві, систематично доводилось зіткатись із ворожнечею поміж відомствами: То сержанти МВД на ст. метро «Ждановская» вбили майора КГБ, здається, Михайлова, із – за чого був знятий міністр внутрішніх справ Щєлоков; То під час чергування по академії, мене, раптом, сковували променями так, що я не міг на-віть ворухнутись, а в цей час «по – об’єкту», чомусь вештався міліціонер, майор міліції, у формі, і я нічого не міг зробити з ним. Більше того, мені променями не дозволили навіть проінформувати начальство про інцидент! Інформую вперше! Ще пізніше я кричав на міністрів оборони: «Так що у вас, е. в. м., у ваших міністерствах робиться, якщо в них хазяйнують якісь КГБешні «мусора»? Мі-ністри оборони х*єлі від порядків у Москві, у їхніх же відомствах! Якось, коли мене вже багато років катували, тодішній міністр оборони Росії П.Грачов, кричав мені, начебто пояснюючи, для чого вони мене катують променями: «Я! Я веду следствие!»… Міністр йо*нулся, - проводить слідство проти жертви військових злочинів! Я якось запитував у нього: «Твої раз’ї*аї» мене кату-ють променями, ти що, хочеш, щоб я у тебе служив?», Грачов відповів: «Нет, служить ты никогда не будешь! Но я никогда не позволю тебе никаких контактов с милицейской мафией!»… (Мене променями, таємно, дистанційно, невидимо, завжди, відганяли від будь-яких міліціонерів, хоча я був підданий багаточисельним арештам, особливо у Москві. «Бздєлі» військові міністри, щоб ме-ні не допомогли міліціонери. В той же час я на своїй шкурі, і під час арештів, і без арештів, знав, бодай якось, що таке справедливість по-мусорному. Пі*ділі мене і мусора! Це, звичайно, ганьба, бити біоробота, людину, мозком якої керують бандити? Безпомічного, беззахисного, безправно-го? Ну і норов у вас, е.в.м., мєнти?). А на моє бажання вбити його, він пореготав: «А как ты меня убьешь? Разве, что с помощью врачей! Но ты уже опоздал, я уже предупредил своих врачей, ес-ли они осмелятся убивать меня, нанести мне любой уровень любого вида ущерба, я их убью превентивно, раньше, чем они меня!»… Міністр посадив декілька психотронних полковників, які підключили мозки його лікарів під промені, при думці про знищення, полковники могли знищити їх миттєво, таємно, дистанційно, невидимо, променями; То представники одного силового міністерства привезуть «грязную бабу», (венерично хво-ру), в інше відомство, променями примусять здійснити статевий акт, нагородять венеричними хворобами, променями заборонять ходити до лікарів, чи самі лікарі симулюють лікування, поч-нуть утримувати «брудним», венерично хворим, «викручують руки»… для чогось, тільки їм відо-мого. Таким чином, наприклад, в міліції була військова мафія, у армії була міліцейська мафія… КГБістська тим паче… Чи шкодили, чи допомагали, звичайно за гроші… З місцями служби, роботи, із званням, з отриманням житла… І як навести порядок у відомствах, якщо там багато службовців пов’язані злочинними діями по отриманню посади, звання, житла… Тобто із – за корупції немож-ливо навести порядок у силових відомствах навіть! Офіцери і генерали столичні, сидять немов барани, «бздят» розмовляти, дивитись у очі, бодай щось говорити, бояться бути комунікабель-ними… Бояться випити, закусити, пої*атись… Їх приводить у страх одна лише думка, а якщо підк-лючаться до мозку, взнають, кого ї*ав, хто заражав венеричними хворобами, який лікар КГБіст «лікував», кому і скільки, і як грошей давав, як отримав посаду, як звання, як квартиру… А якщо взнають? Пахани ж зразу пришлють кілера! Читачам можливо відомо про ранні смерті корупцій-них офіцерів і генералів? Наприклад, аж до головного військового прокурора, заступника гене-рального, Росії Катусєва, (пізніше, не зразу, але поступово…), Хоча вбивають частіше променями, таємно, дистанційно, невидимо… Штучно організовуючи злоякісність чи ДТП… Корупція, - страхо-висько! Людей вбивають немов мух! Таким чином багато керівників, начальників, краще застре-ляться, чи когось застрелять, ніж дозволять боротись із корупцією?! Частіше таких вбивають якісь «чистильщики», які сидять у мозку, променями вбивають! Не дуже давно якісь, таємні для мене, інформатори проінформували мене про те, чому ж стільки багато було зрадників в Криму, в укра-їнських збройних силах, МВД, СБУ… Якраз із – за корупції. Справа у тому, що СССР був суспільст-вом 100% корупції, потрібно було за все платити, а якщо людина не хотіла, то її примушували, таємно, дистанційно, невидимо, променями… В столицях, в Криму, в Підмосков’ї, в деяких інших місцях служби, сиділи генерали і офіцери, по суті ті, які давали хабарі, а щоб мовчали, то їх зара-жали хворобами, зокрема венеричними, через пі*ду передавали гроші, певний час не лікували, «викручували руки», провіряли на мовчання… Таке і інше… В КГБ, (ФСБ) Росії, є, було досьє чи не на всіх офіцерів і генералів України, особливо на ключових, на столичних, які і повинні були зай-матись війною з Росією… Начебто ФСБешники, у Криму, сказали таким, корупційним, українсь-ким генералам і офіцерам, якщо не перейдете на сторону Росії, ФСБ оприлюднить досьє на кож-ного, хто заражав хворобами, хто кого і як ї*ав, хто утримував хворим, скільки, кому і як платив, через яку пі*ду передавав гроші… Корупційні генерали і офіцери України «бзднулі» і пішли слу-жити Путіну, ворогу… Можна уявити, як вони там землю із під копит вибивають, щоб довести ба-ндитам лояльність… Ото такі захиснички, е.в.м., у суспільстві з тотальною корупцією?! Для ко-гось корупція, як і війна, - жахливе страховисько, а для когось, - мати рідна! То влаштують таке, від чого «очі на лоб лізуть»! Колись, під час проживання у Москві, мене репресували, безпосередньо, окрім інших, деякі силові міністри, після багаторічної боротьби з ними, з їхніми променями, президент Росії Б.Єльцін вирішив вивести мене на рівень роботи, ви-щий, ніж силові міністри, щоб я сам з ними боровся, з тими, хто мене катує променями… Єльцін «натасківал» мене не подібну посаду у Кремлі… Генералу Лєбєдю, Єльцін, пояснив, мабуть, що я потенційний державний керівник, той мене таким, тривалий час, і визнавав, інформував, поряд з іншим, і про таке… Якось говорить мені: «Ты знаешь, чем они там занимаются?», - Где? - В Чечне! - Кто? - Военные и милиция! - Нет, не знаю! - Воюют между собою! Бросают чеченцев и воюют между собой... Пізніше цю інформацію підтверджував і генерал – лейтенант Л. Рохлін, який там воював без-посередньо, який відмовився від присвоєння звання Героя Росії. До чого можуть приводити конфлікти поміж силовими міністерствами?! Корупція, - основа всіх виї*онів у силових структурах! З корупцією ніхто не бореться, - йде лише симуляція боротьби з корупцією! Щоб перемогти корупцію, потрібно перемогти психот-ронну злочинність! Ніхто не хоче перемагати корупцію, оскільки ніхто із начальників не хоче по-збавлятись корупційних доходів! Корупцію можливо перемогти лише променями! А променями володіють… Ніхто не може знати, хто той, із – за кого мене катують променями, а я кажу: «Ліка-рі!». Щоб знали, скоти в білих погонах, ваші ї*анати – КГБісти у кожному медичному відділенні, кожного медичного колектива, як зробити безправним, за допомогою шизофренії, нічим суттє-вим не допомагати, окрім певних ілюзій і… глузувати, катувати, по суті знищувати… Дойо*увати за допомогою згвалтів! Хочуть перетворити у раба, після згвалту, реготати до смерті, а перед смертю реготати: «Щоб ти знав, хто ти такий насправді, а не пенсіонер за вислугою років!»… Ро-жева мрія військових с*аних бандюків, особливо психотронних, і лікарів… Скоти, ї*ані, як тільки захочете мене знищити, так зразу узнаєте, що ж потрібно робити, щоб у вашого військового х*й піднявся! Лікарі соколовської мафії, щоб ви знали, хто ви такі насправді, а не лікарі! Військові бан-дюки, а якщо ви мене захочете знищити, тоді і взнаєте, хто ж той, із – за кого у вашого лікаря х*й не стоїть! Ї*анати пі*дануті! Виродки ї*ані! Так чим ви займаєтесь у державі? Були і інші твер-дження: «Это месть мужчин, преступников, заслуживших уничтожения, врачам, посредством издевательства над Коваленко, как над ни в чем не виноватым человеком!»… До чого це? Шваль, ї*ана, щоб знали, як знущатись і нічим не допомагати, хіба що, іноді, ілюзіями… Ї*іть самі свої ілюзії! Я ніколи не буду розмовляти із військовими так, щоб вони розуміли, що я знаю, що вони КГБі-сти найнижчого рівня! Дуже вже дисціпліновані. Поліцейські, щоб знали, е.в.м., як боротись із корупцією, Аваков, не розуміючи, що ж таке корупція?! Якби МВД знало, що таке корупція, так воно б боролось із психотронною злочинністю армії, спецслужб, психотронної медицини, а воно їх... захищає! До чого доводить письмо: "Мы пытками заставим писать, а потом написанное используем против тебя!"... Так мене і катують! Дурачились лікарі, військові реготали, тепер дурачаться військові, - лікарі "бздят"!

Немає коментарів:

Дописати коментар