Шукати в цьому блозі

середа, 15 липня 2020 р.

1233. Як виглядає влада і народ у моїй темі захисту від психотронних бандитів?


Психотронні бандити, - бандити, які здійснюють злочини таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини). Промені належать армії і спецслужбам, їхній психотронній медицині! Таким чином, психотронні злочини здійснюють засекречені, таємні, психотронні структури армії, спецслужб, їхньої пситронної медицини. Колись, ще в СССР, зразу після розпаду СССР у 1991 році, пізніше, захищаючи мене, інших, від психотронних бандитів, президенти М.Горбачов, Б.Єльцін започаткували новітній тоді вид боротьби, - боротьбу за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, особливо у психотронних погонах, особливо у психотронних "білих" погонах, (військових засекречених психотронних лікарів). Тоді зі мною спілкувались президенти, зокрема Б.Єльцін, який розмовляв зі мною, окрім іншого, на психотронну тематику,розповідав мені, що ж таке промені: "Кто владеет лучами, тот владеет всем!", (промені не можна перемагати, навіть теоретично, якби можна було перемагати промені, так не існувало б біоробототехнологій, а вони існують), розповідав мені, чому ж він, - гарант прав і свобод громадян не може захистити мене від психотронних бандитів. Не може гарантувати мені мої права і свободи. Єльцін коротко рубанув: "Мне не подчиняються определенные генералы!"... Розповідав, що деякі генерали відмовляються приймати присягу на вірність Росії, на що, навіть я приймав державне рішення: "Увольняйте их!", Єльцін відповів: "Я так и делаю!"... Силові міністри утаємничували від нього навіть кількість генералів у Росії... Єльцін ображавася, говорив міністрам, що тоді він виділяє на утримання генералітету певну суму грошей, яку вони повинні ділити поміж генералами так, як хочуть! Ельцін намагався захищати мене від психотронних бандитів, не міг, був час, коли він "натасківал" мене на посаду вищу за силових міністрів, для того, щоб я сам з ними боровся за свої права, оскільки прав людини і громадянина мене позбавили особисто силові міністри. Єльцін так і н зміг захистити мене від психотронних бандитів, нвіть тому, що він сам себе від них не міг захистити, психотронні бандити дискредитували його перед народом, променями примушували його "бухать" (жрать водяру), пізніше психотронні бандити рвали його серце променями, викликаючи інфаркти, із - за чого президент Єльцін не витримав, відрікся від влади 31.12.1999 року, пізніше "вони" його і "ухандокалі" променями. Мені ж у ті роки кричали: "Ми убйом сначала Єльціна, потом тєбя!"... "Синами" Єльціна були тоді, окрім мене, Є.Гайдар, Б.Нємцов... Вбили і їх. Добивають мене. Знищили велику кількість тих, хто намагвся захищати мене явно! Уявляється, що тепер весь світ знає, на кого ж "працювали" ті психотронні бандити, які катували і знищили Єльціна? Після депортації мене із Москви до Києва, прогресивна частина українського державного керівництва продовжувала, якийсь час, мене захищати від псхотронних бандитів... Зараз державні керівники припинили зі мною пряме спілкування, я зовсім не знаю їхньої поточної позиції на тему захисту від психотронних бандитів. В той же час добивання мене, зокрема таємне, дистанційне, невидиме, променями, не припинилось! Хто це робить? Для чого? З якою метою? Не коментую у цій публікації. Як же виглядає влада і народ у моїй темі захисту від психотронних бандитів, тепер? Жахливо! Трагічно! Трагікомічно! Не зрозуміло! Судіть самі, шановні читачі, під одним із кутів зору, влада, її певні структури, наприклад силові структури, катують того, кого бандити підключили під промені для збагачення?! Уявляєте, що таке силові структури? Тобто силові міністри катують променями того, кого бандити підключили під промені для збагачення! Хто тоді такі силові міністри? Хто такі ті, хто призначає таких силових міністрів? А народ? Народ використовується бандитами для того, щоб добивати мене. Колись я у прем'єр - міністра Черномирдіна запитував, що то навкруги мене народ виробляє? Черномирдін відповів: "Народ используют в качестве стада баранов". Не встиг розповісти хто ж використовує народ у якості стада баранов. Пізніше вбили і Черномирдіна, і його дружину Валентину Федорівну. Зараз народ допомагає бандитам поневолювати мене, того, кого бандити підключили під промені для збагачення! Народ допомагає бандитам поневолювати того, хто захищає народ від бандитів?! Можливо підсилення катувань мене, особливо по ночам, знищення Раїси Горбачової, знищення Б.Єльціна, багатьох народних депутатів ВРУ і ГосДуми РФ: О.Ємця, В.Чорновіла, В.Гетьмана, І.Плюща, М.Сироти, Г.Старовойтовї, С.Фьодорова, Л.Рохліна, інших генералів і офіцерів, цивільних, в кінці кінців призвело до припинення прямих контактів зі мною, до прямих розмов зі мною, хоча, мені уявляється, сама боротьба за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в секретних погонах, особливо у псхотронних погонах, не припиняється!? Не хотів би, щоб припинилась! Я дуже добре знаю, до чого це може призвести! Подивіться по діям кривавої Росії! Там бандити в погонах перемогли цивільне населення! І що? ФСБешні бадити навіть кордони держав, загальновизнані всім світовим співтовариством, не визнають. Гинуть десятки тисяч громадян Росії, Росія вбиває сотні тисяч Українців, сирійців... Путін тільки українських дітей знищив 240 чоловік! Примат ФСБешний! І це все відбувається при тому, коли ні у мене особисто, ні у влади, ні у народу, нема таких друзів, які могли б розмовляти із тими, із - за кого мене катують променями, так, щоб мене припинили катувати?! Без припинення катувань ніщо інше не є можливим! Більше того, я переконався, що не існує алгоритму виходу із такої ситуації взагалі, ні у кого у світі нема такого алгоритму, а сам себе біоробот врятувати не може! Людина, проти якої застосовують промені, не може бути сильнішою за тих, хто керує її мозком. Навіть теоретично! Вкотре задаю питання кожному двоногому, із 7,5 мільярдів населення землі: "А що б ви робили на моєму місці?".

Немає коментарів:

Дописати коментар