Шукати в цьому блозі

середа, 22 липня 2020 р.

1238.На що наштовхують дії Максима Кривоша (Плохого).


https://24tv.ua/maksim-plohoy-visunuv-svoyi-vimogi-shho-vidomo-pro-novini-lutsk_n1381490?fbclid=IwAR3bGYDL-HLKQDm6VfoFnVhSqs-f9tKpr5mGZnNdorH9sZm2hLcrk9lk0TE Як сказав би відомий виродок з "Останкіно", один із інтелектуальних російських терористів, - Дмитрій Кісєльов: "Що це? Співпадіння? Не думаю!"... Як я відношусь до Максима Плохого? Як до біологічного робота? Тобто як до людини, яку психотронні оператори, (не говорю про мету підключення), підключили під промені, (під біоробототехнології космічної медицини) і так ке-рують мозком Максима Плохого? Чиї оператори? Поки що без коментарів. Як до такої людини, якою він і є насправді? Також залишаю без коментарів. У нас з ним багато різного, однак і багато, суттєвих, співпадінь: автобіографічна кникга, у мене вона називається "Психотронне існування", чернетку її я розміщував на російському сайті, здається "В кругу друзей". Та й "забув" про неї на багато років! (Променями примусили "забу-ти"). Видати книгу, як Плохому, та ще й масовим тиражем, мені не вдалось, мене примусили, взагалі, "забути" про неї! Променями, звичайно!; ми з ним колеги по божевільні, по психіатрич-ному обліку! Я, якось, у близькому майбутньому, напишу, як я став божевльним. Що, у моєму випадку, завжди, скрізь, використовували люди в погонах, особливо армії і державної безпеки, особливо психотронні бандити армії, які мене катують променями десятиріччями, (я не відпо-чивав ні секунди вже біля 40 років, мене катують, з особливою жорстокістю вночі, замість сну чи під час сну): "Что написано пером, - не вырубишь топором! Ги-ги-ги!". Таку фразу промовляв одни із психотронних бандитів армії, який мене катує і регоче! У більшості міністрів оборони, (СССР, Росії, України), унікальні особисті характеристики, ("чуйка" така), на утримання на дійсній військовій службі психічно хворих офіцерів, на садизм і нарцисизм, яким вони "довіряють" кату-вати людей таємно, дистанційно, невидимо, променями. Я якось, не витримуючи катувань, хо-див до пресловутого КГБ, за захистом, запитував у них, хто ж у них бореться із психотронною злочинністю, яка катує людей променями... На мене визвірілись КГБісти: "Ти що? Які промені? Ти мабуть божевільний? Як твоє прізвище, дата і місце народження? Кудись там зазирнув КГБіст у цивільному, підтвердив, що я у них у базі даних божевільних. Чим мій візит туди закінчився? Типу, хлопець, пі*дуй звідси, а то відвеземо до божевільні! Тобто "захистили" мене чекісти від психотронних бандитів; мене, як і Плохого, певні державні сили весь час намагаються переви-ховувати, чомусь і я їм не подобаюсь, вони мені не пояснюють чому. Як Максима перевихову-ють, відомо із цієї публікації, як він сам розповідає, мені ж , державні психотронні бандити, намагання перевиховувати мене підносили по-іншому: "Все равно поставлю на колени! И не таких ставил!", "Все равно сломаю и не таких ломал! Да у меня маршалы говорили!"; "Ты нико-гда больше не будешь интеллигентом! И сын твой никогда не получит высшего образования!", (сыну было тогда 10 лет?); "Сколько бы ты не жил на территории СССР, ты никогда не будешь работать, иметь жилье..."; "Я Вам никогда не позволю читать! Я Вам никогда не позволю чем - либо заниматься вообще, и все равно уничтожу, не сразу, но постепенно, методом трех "не": не позволю работать; не позволю лечиться; не позволю что-либо иметь!"... Ще надаю фразу, яку прокоментую після: "Мы уничтожим в каждой украинской семье не менее одного члена семьи, чтобы вонючие хохлы не радовались свободе и независимости от России!"... Та ні, про-коментую зараз, бо після забуду. Оця фраза підкреслює, що Путін, Мішустін, Матвієнко, Володін, Бортніков, Шойгу, Патрушєв, всі їхні підлеглі - долбойо*и, - терористи! Про що і говорить Мак-сим Плохой! Тобто: "Держава, - терорист №1". Не можна не бути згодним із М.Плохим?! А тепер у чому ж "співпадіння" по - Кісєльову! Сьогодні вночі, і вранці, при вранішньому роз-крикуванні, (психотронні бандити щодня, певну кількість часу, примушують мене кричати, вже декілька десятків років, тема розкрикування може бути різною, однак часто теми повторюють-ся), кричали якраз на цю тему, що держава це терористи, що добиваються до мене терористи... Начебто з добрими намірами, (робота, житло, лікування, дозвіл спати, дозвіл мислити...), але через... згвалт? Був час, коли я вірив КГБешним виродкам, "любив" їх, не знав, що під променя-ми, не знав, що таке промені... Мене психотронні бандити пі*ділі 17 разів, суттєво так, більше 100 разів "осорбляли физически", поодинокими ударами, особливо полюбляли підступні удари ззаду... КГБістські бандити не витримали першими: "Вы нас любите, а мы вас уничтожаем!"... Психотронні оператори, ("голоси"), весь час про щось базікають! Часто моїм язиком від мого імені. Сьогодні, (не перший вже раз), звинувачували якраз державне керівництво України у то-му, що воно йо*нуте! Москва, в якій я проживав, створила ситуацію, а Україна, її державне керівництво, до сих пір, підкоряються бандитам, - психотронним бандитам Росії... Надають нака-зи катувати мене променями, перетворити у нікчемність, все життя катувати, а перед смертю, окрім іншого, сказати: "Щоб ти знав, хто ти такий, а не військовий пенсіонер!". Вважаю, що державне керівництво Україною розколоте! Бодай у цьому питанні! Оскільки якраз порядна части-на цивільного державного керівництва мене захищала від психотронних бандитів! Добиваються за допомогою згвалтів! Щоб поставити у залежність, щоб підкорити під бандитів, щоб ор-ганізувати примусові місця проживання, примусову працю, відповідно репресіям... Мені, на жаль, не вдається однозначно розрізняти, де починаються, а де закінчуються, (у мене у мозку), психотронні бандити Росії, а де України. "Голоси", а також ті, хто добивається, "не опускаются" до конструктивного вирішення питань, до конструктивних розмов, - вони діють по схемі: "Ей ти, гнида! Дєлай згвалт! А то ми вже давно знаємо, що з тобою потім потрібно робити!". Я колись таким виродкам вірив, технології ж секретні, значить то КГБісти такі, ї*анати криваві! А вони що? Репресували, організували повну поразку у повному переліку прав і свобод громадян! Після їхніх згвалтів пі*ділі, возили до хуторів, до божевільень, утримували у божевільнях, арешто-вували, проводили слідства, організовували суд... Але ніхто, ніде, ніколи, нічим суттєвим не до-помагав! Більше того, вбивали людей, які намагались мені допомагати, вбивали різні категорії, від безробітних хутірських бідняків до членів парламентів, президентів, (я досі переконаний, що серед президентів були вбиті не лише Б.Трайковський, не лише Л.Качиньський, але і президент Росії Б.Єльцін, про що я вже неодноразово повідомляв, хоча довести це я не можу, як і слідчі органи не можуть мені довести, що Єльціна не вбили, що він помер своєю смертю). Я і зараз залишаюсь переконаним, що бодай частина державної влади, - терористи №1, як і по - Плохо-му! На державному рівні багато керівників КГБістів, ублюдків, які "повилазили" із надрів КГБ. Як розрізняються керівники нормальні і керівники від КГБістів? Нормальні керівники, - керують! Конструктивно вирішують питання, конструктивно розмовляють! Конструктивно діють! Керівни-ки, вихідці із надрів КГБ, як отой ї*анат Путін, отой вбивця, дітовбивця, - не стільки керують, як весь час, постійно, "ламают" людей, "ставят на колєні", підкоряють, диктують, подавляють, чо-гось, вес час, позбавляють, від побавлення можливості спати, вчитись, працювати, служити, мати родину, статеве життя, відпочивати, користуватись грошима, мати житло, мати родинні стосунки, лікуватись, мати комунікабельні стосунки з людьми... аж до позбавлення життя, штучно викли-каючи, (променями), злоякісність, інфаркти, інсульти, ДТП, примушуючи одних людей, вбивати інших... Вважаю, що Максима Плохого, занадто вже штурмували "вихователі", тому він такий і став. Це такий мій поверхневий погляд на ситуацію. Мабуть я скоро зовсім припиню писати, важко даються ці публікації, не вистачає сил навіть редагувати, публікую без жодної редакції, без читання. Вибачте, шановні читачі! "Накіпіла на душі" "справедливість"! Мені уявляється, що, бодай частково, я розумію М.Плохого, - заї*ли "вихователі"!, Особливо психотронні, які все "ви-ховують" таємно, дистанційно невидимо, променями, аж до знищення, за що оті ї*анати, типу Путіна, ще й ордени надають своїми секретними Указами! От і не будьте згодними з М.Плохим, що держава, - терорист №1. Задумувалась публікація набагато гострішою, але гострота не стала можливою, променями не дозволяють! Тому і припиняю писати! Нема сенсу! Висновок, який підтверджує, що держава,- терорист №1! Запитайте у міністрів оборони, державної безпеки, психотронної медицини, які володіють променями, та й у всієї правоохоронної системи, всієї профільної влади: "Для чого офіційним державним, засекреченим, психотронним структурам потрібно катувати таємно, дистанційно, невидимо, променями, людей, яких московські бандити підключили під промені для кримінального збагачення?! Для чого офіційним державним структурам, (засекреченим, психотронним структурам армії, спецслужб, психотронної медицини), потрібно знущатись над людиною, яку катують променя-ми?! Чи не терористи №1, по-Плохому, оті всі державні структури? Особливо знаючи, що ту лю-дину підключили під промені бандити, для збагачення? Зараз прорізається висновок, що президента Росії Б.Єльціна вбили таємно, дистанційно, не-видимо, променями, за те, що він відмовився підкорятись… військовим!? За те, що Єльцін сфор-мував, свого часу, боротьбу за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в пого-нах! Психотронні бандити спочатку, для дискредитації Єльціна, примушували його, променями, вживати алкоголь, пізніше, таємно, дистанційно, невидимо, променями, почали різати і рвати його серце, викликаючи інфаркти… Єльцін відмовився від влади, 31.12.1999, пізніше його добили променями. Були знищені народні депутати України: О.Ємець, В.Чорновіл, М.Сирота, В.Гетьман, І.Плющ, які намагались захистити мене від психотронних бандитів армії! Після кожного знищення чергового народного депутата, психотронний офіцер, який катує мене променями, реготав: «Подходи к Верховному Совету, мы возьмем тебя за руку, заведем в сессионный зал, и спросим, ну что, кто еще хочет ему помогать!?». Колись я розмовляв з міністром оборони Росії П.Грачовим: «Твои ублюдки пытают меня лу-чами! Ты что, хочешь, чтобы я у тебя служил?»; -Нет! Служить ты никогда не будешь, но я никогда не позволю никаких контактов с мили-цейской мафией!; -Тогда я убью тебя! На цю думку Грачов прореагував реготом. -Ха-ха-ха! А как ты меня убьешь? Ты меня не достанешь! Разве, что с помощью врачей! Но ты уже опздал, я предупредил своих врачей, при малейшем нанесении мне вреда, - убью! Унич-тожу превентивно! Він підключив своїх лікарів під промені, його полковники слідкували за їхнім мисленням, при спробі подумати про знищення, полковники лікарів знищили б превентивно! Так терорист №1, міністр оборони Росії П.Грачов? По-Плохому? На підставі яких законів, де-кларацій, наказів… він мене катував? Плохой правий! Не смішить пі*ду! Відпустіть Плохого! Він таким чином привертав увагу громадськості до проблеми безкарності за жахливі злочини мініст-рів оборони, внутрішніх справ, державної безпеки, прокуратури, тих цивільних людей, які приз-начають подібних виродків на такі посади! Не можна утримувати у заручниках людину, ні в чому не винну, яка говорить правду, яка говорить таку правду, яку «бздят» говорити всі ЗМІ?! Процитую ще міністра оборони Росії І.Сєргєєва: «Я Вам никогда не позволю читать! Я Вам ни-когда не позволю чем-либо заниматься вообще! И, все – равно, уничтожу, не сразу, но посте-пенно, методом трех «не»: не позволю работать; не позволю лечиться; не позволю что-либо иметь!». Всього цього маршал досягав таємно, дистанційно, невидимо, променями. Так теро-рист маршал Сєргєєв? По – Максиму Плохому? Терорист! Так правий Максим Плохой? За що ви його хочете судити і посадити? За правду? За те, що він придумав такий спосіб приволікти увагу світової громадськості до безкарної злочинності, до секретної психотронної злочинності? За те, що він, у такий спосіб, повідомляє правду суспільству? Таку правду, про яку «бздят» повідомляти всі ЗМІ?! А значить оті мільярдери, власники радіо - теле - каналів?! Не можна генералам займа-тись злочинами. Особливо психотронними?! Мене репресували московські бандити в секретних, психотронних погонах, які здійснюють досі свої репресії таємно, дистанційно, невидимо, променями… Вся правоохоронна система «бздіт» психотронних бандитів!? Чи сама і є також такою? Що? Народ сам себе повинен захища-ти? У народу нема променів! Променеву мафію можна лише променями приборкувати!? Надаю пряму мову українського силового міністра: «А если тебе осмелится помочь любой гражданский руководитель, мы тебя, лучами, сделаем сумасшедшим, возьмем за руку, приведем к нему и скажем ему, ну смотрите, какой он? Кому вы помогали?»… Робити нормальних людей божеві-льними, використовуючи для цього засекречений адміністративний ресурс, - промені, це теро-ризм чи ні? Тероризм! Правду говорить Максим Плохой? Тоді за що його саджати? За те, що він таку форму повідомлення правди народу придумав? А як інакше? Я вам подібну правду культур-но, ввічливо, по закону, повідомляю вже біля 40 років, і що? Весь світ, особливо весь злочинний світ, на х*й посилає, та й все! Тільки й того що дочекався від с*аних терористів дефініцій: «Трус!», «Ссикун!», «Тупой!»… Мафія, е.в.м.! «Патриції!». Тоді для чого пі*ділі після згвалтів? Так хто «сси-куни»? Виродки ї*ані: «Обс*ались и чирикаете!?». Тому, що у свою с*ану мафію ці виродки бе-руть лише собі подібних, - бандитів чи їм слухняних: лакеїв, слуг, холуїв… Тому, якщо ви не бан-дит, якщо ви не лакей, не холуй, не слуга, то які б ви згвалти не робили вони вас ніколи не прий-муть у свою підлу, криваву, с*ану мафію! Я вже почав згортатись, з письмом, із – за очевидної беззмістовності! Все, «як горохом об сті-нку!». Тому далі без прикладів!... Поступово я згортаюсь з письмом. Я тільки не у всьому згодний із М. Плохим! Не повністю згодний із його позицією! Мабуть, все ж таки, мову потрібно вести бі-льше про встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, ніж огульно всіх керівників звинувачувати у тероризмі. Наприклад, (коли я був москвичем), президент Росії Б. Єльцін боровся із терористами в погонах силових міністрів, мені він пояснював, чому він не може бути, відносно мене, гарантом прав і свобод: «Мне не подчиняются психотронные генералы!». Тому президент Єльцін не був терористом, бодай у цій конкретній задачі, - він боровся із терори-стами! Вони його знищили! Цивільний міністр оборони України В. Шмаров намагався мене захи-щати, - його також нема вже в живих! Я все про старе, про історію… Що відбувається зараз, - я не дуже вже відслідковую, у мене із мозку психотронні бандити все стирають променями! Не дозволяють мислити, запам’ятовувати, діяти… Майже повністю моделюється тюремна камера, одиночка, з дуже вже жорстокими на-глядачами, - психотронними операторами, які катують мене щосекунди променями, організову-ють повну поразку в повному переліку прав і свобод людини і громадянина. Вся правоохоронна система і профільна влада в ж*пі, «бздіт» психотронних бандитів чи з ними заодно. Нічим не мо-жна пояснити такі стосунки, нічим, хіба що мафіозними виї*онами: «патріїційством» і «профанст-вом». Ви знаєте, шановні читачі, є приклади, у яких Росія виглядає… не знаю навіть як сказати, бо-дай у чомусь, більш демократичною, ніж Україна?! Я зовсім не вважаю, що колишніх міністрів оборони Росії, які катували мене особисто, знищили за те, що вони катували українця, мене тоб-то. В той же час я переконаний, що ці екс міністри оборони Росії знищені за те, що вони не соро-мились займатись військовими злочинами, не боялись говорити про катування мене променями, про наміри знищити мене, знаючи, що їхні голоси відомі, що мій мозок прослуховується, тобто певні сили Росії знали, що екс міністри Грачов і Сєргєєв, зганьбили звання члена уряду Росії! Тим, що особисто катували мене, визнавали себе тими, із – за кого мене катують! Їх не могли знищити зразу, коли вони здійснювали злочини проти мене, зокрема. Але як тільки їхня охорона, з часом, послабшала, - їх знищили, з використанням променів. В Україні, подібних аналогів, не знищу-ють?! Я не кровожерливий, хоча переконаний, що за злочини потрібно відповідати! Ці українські генерали, колишні міністри, якщо можна буде довести, що ті, хто мене катує променями, - укра-їнські таємні, секретні, психотронні військові, КГБісти, поліцейські, психотронні лікарі, їхні підлег-лі, повинні бути знищені! Я наголошую, колишні українські генерали, екс міністри оборони… по-винні бути знищені, якщо можна буде довести, що ті, хто мене катує променями, їхні підлеглі… Можна знищувати їх без слідства і суду. І знову зовсім не тому, що я такий кровожерливий ї*анат, як Путін, йому подібні виродки! А тому, що, у такому випадку, їхні підлеглі, офіцери, психотронні офіцери, які катують мене, багато років поспіль, називали себе «…прєступнікамі, заслужівшімі унічтожєнія!»… Якщо офіцери заслужили знищення, то значить і їхні міністри заслужили знищен-ня. Вони вбивали людей у великій кількості, я від них чув, наприклад: «Я убил уже десять чело-век!», «Нам надоело убивать!»… Якщо ж ці офіцери, які катують мене досі, підлеглі Шойгу, інших російських виродків, то потрібно знищити Путіна, Мішустіна, Шойгу, Патрушєва, Бортнікова, ін-ших русскіх ї*анатів! Щоб знали виродки ї*ані, як знищувати тих, хто мене захищав ціною свого життя! Нічим, сут-тєвим, зовсім не допомагаючи! Тобто ви мене утримуєте у заручниках, катуєте, щоб ідентифіку-вати порядних людей, оскільки мене могли захищати лише порядні люди, для того, щоб… зни-щувати порядних людей! Більше я ні для чого нікому не потрібний!? Путін, ну ти і мразь! Убирай-ся к е.м.! Із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій: Грузії, Естонії, Молдови, Япо-нії… Російський народ, ну ви і потвори, виродки ї*ані, у 2018 році ви 86% голосами вибрали у президенти Росії вбивцю, дітовбивцю, (в Україні знищено у цій війні 240 дітей), знаючи, що Путін на той час знищив в Україні майже 14 тисяч українців, це тільки у явній війні, не рахуючи тих, кого Росія вбиває таємно, дистанційно, невидимо, променями в Україні! Вибрали? Криваві русскіє свині! Убирайтесь! Щоб знали, як вибирати у владу Росії бандитів ФСБ, які і займаються збагаченням, окрім іншого, кривавим, кримінальним збагаченням, із використанням засекреченого адміністративного ресурсу, - променів! Верхівка Росії повинна бути знищена, оскільки їхні підлеглі визнають себе «…прєступнікамі, заслужівшіми уніч-тожєнія!... В той же час потрібно перед прийняття рішення про їхнє знищення ретельно розібратись, а якщо і сучасне державне керівництво, у цій моїй проблемі, схоже на президента Росії Б.Єльціна? Який не винний був у цьому тероризмі, він не міг встановити контроль над психотронними бандитами, які йому так і не підкорились? Поки я тут, під катуваннями, оце так розбирався із державними діячами, з психотронними бандитиами, "хтось" почав кричати: "У всьому винні психотронні лікарі, і всі лікарі КГБісти із будь-якого медичного відділення!"... Страхітливо! Ворожнеча, вбивства, війна повинні бути припинені! Росія, убирайся к е.м.! З Криму, з Донбасу... З усіх, окупованих Росією, територій: Грузії, Естонії, Молдови, Японії... Україна повинна існувати вічно, в кордонах з координатами не меншими, ніж 1991 року! Звертаюсь до українського державного керівництва, - прошу бути максимально серйозними, відповідальними, максимально ефективними! Психотронна злочинність повинна бути приборкана! З Росією потрібно боротись в Союзі із порядними, відповідальними державами всього світу! Ніколи не забувайте фразу Б. Єльціна, коли він мені за 3 секунди пояснив, що ж таке промені: "Кто владеет лучами, - тот владеет всем!". Психотронна злочинність також тримається на променях!

Немає коментарів:

Дописати коментар