Шукати в цьому блозі

вівторок, 28 липня 2020 р.

1240. Чи можна було нейтралізувати луцького терориста Максима Кривоша психотронними методами?


https://apostrophe.ua/ua/news/tv/2020-07-24/policiya-gotova-byla-likvidirovat-maksima-krivosha-shkiryak/204429?fbclid=IwAR2oQ6uH52aD1Uvimfxxp0hPWNeHb7tt6pyxyqdBPXzqP6QtGzP7ysU9Bkc Я х*єю! Мені психотронні бандити перші років 20, із останніх 40 років мого життя, кричали: "Речь идет о твоей жизни физической!", "Твоя жизнь висит на волосинке!", "Тебя готовы уничтожить в любой момент! Тайно, дистанционно, невидимо, лучами, (з використанням біоробототехнологій космічної медицини)!". Я не знаю чим керувались у цій події МВД і СБУ, не до кінця розумію про що говорить Зорян Шкіряк... Вважаю, що це було якесь диявольське шоу! Можливо я дійсно чогось не розумію, але з цією ситуацією впорався б один, якийсь старший лейтенат, із психотронних структур армії, спецслужб, їхньої психотронної медицини... Психотронних задач простіших не буває! Прийшов би той ст. лейтенант, міг би і не приходити, сидів би десь на якомусь "ЦУЛИПі", ("Центр Управления Людьми и их Психикой!), променями підключився б до мозку того Максима Кривоша, почав би керувати мозком Максима, (функціями його організму), почав би говорити язиком Максима від імені Максима... Що б там було? Щось подібне цьому, - Максим би вибачився перед заручниками, - пасажирами автобусу, відкрив би двері автобусу, вийшов би із автобусу, підняв би руки і пішов би здаватись! Все! Спецоперація закінчилась би! Що там корчили із себе МВД, СБУ? Не знаю! Вісти заробляли!? Ордени, відпустки, квартири, звання, збільшені, у майбутньому, пенсії? Це їм відомо! Кривош утримував заручників багато годин, для підключення до його мозку під промені вистачило б і 2 хвилин! Саме стільки, навіть менше, знадобилось психотронним бандитам армії для підключення до мого мозку... Я "випадково" був один вдома, у Москві, стояв посеред кімнати, раптом відчува, що до мене щось наближається зверху, я підняв голову, подивився вверх, нічого не побачив окрім світильника і стелі, опустив голову, знову відчув як те "щось" наближається до мене зверху, знову підняв голову, знову нічого не побачив, але став більш уважним, навіть дещо напруженим, відчув, як те "щось" стає все ближче до голови, торкається волосся, торкається шкіри, торкається кістки черепа, проходить череп, заглиблюється у мозок... Зупиняється! Як тільки те "щось" зупинилось, я зразу ж почав чути радісний голос психотронного офіцера, перше слово, яке він промовив у мене у мозку, по космічному біологічному радіозв'язку, було таке чарівне слово, на "язике изящной русской словесности": "Х*й!"... З тих пір психотронні генерали і офіцери, часто аж до втрати свідомості, зайо*ують мене тими "х*ями"... Уявіть собі мій стан, на той час, я вже багато років не матюкався взагалі, мене готували до високої діяльності, я із родини, у якій батько ніколи не матюкався, за все життя він один раз промовив лише одне "погане" слово, - "проститутка"... Після того першого "х*я", психотронні бандити почали керувати моїми функціями у повному обсязі... Можливо я чогось не розумію, просто не інформований, можливо я вже був підключений під промені іншою психотронною структурою, порядною, скажемо так, тому цим "х*ям" було так легко підключатись до мого мозку!? Засекречені, психотронні генерали і офіцери заї*ли мене своїми "х*ями" настільки, що я озвірів! Якби я міг володіти собою, я б кожному секретному психотронному генералу і офіцеру оті терміни, оті "х*ї", їм подібні, писав би і промовляв тисячами щодня, щоб криваві психотронні ганчірки захлинулись від своїх "х*їв", щоб виродки ї*ані знали, як "ламать" мене, як "ставити на коліна" отими "х*ями" та катуваннями! Аваков, тобі що орденів хочеться? Чого ти не знешкодив Кривоша променями? Без "шуму и пыли"? Можливо зараз весь світ хоче довести, що промені проти людей використовує лише кривава психотронна Росія, - Україна слухняна міжнародним домовленостям? Мені згадується і інше! Наприклад, ще древні намагались так керувати, які і навчили ї*аната Путіна: "Власть должна быть тайной, власть должна быть страшной! Чтобы легче управлять народом, нужно его держать в покоре! Чтобы держать народ в покоре, нужно его держать во страхе! Чтобы держать народ во страхе, нужно наказывать невиновных, (меня например), нужно организовывать "маленькие победоносные войны", (как Путин все время воюет, е*анат держит народ во страхе, боятся, - значит уважают Путина, нужно заражать людей болезнями и не лечить их, например, из - за венерических болезней 20% женщин уже не способны рожать детей, сотни тысяч мужчин сдыхают от простатитов, от осложнений венерических болезней, как собаки в жутких муках...), нужно убивать, поддерживать заданный уровень страшных преступлений... С какой целью так нейтрализовывали М. Кривоша? Но я не профессионал по борьбе с преступностью... Однак від подібного героїзму виникають питання. Виродки психотронні, так у вас для того, щоб мене утримувати у покорі бандитам, щоб мене катувати день і ніч, у вас є промені, а для того, щоб рятувати людей у вас нема променів? Ну і ї*анати! Гравці, е.т.м.! Понеслось! Підказки: "Для того, щоб над вами не сміялись, потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв!". Щоб знали, виродки ї*ані, як катувати українців променями для того, щоб бандити були сильіши за порядних людей, за порядну частину цивільної державної влади... Х*й знає що?! Міністр оборони, для того, щоб не сміялись над військовими, потрібно, щоб у їхнього лікаря х*й стояв!

Немає коментарів:

Дописати коментар