Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 10 липня 2020 р.

1226. Д.Козак погрожує "заморозити" конфлікт на Донбасі, звинувачуючи Україну?!


https://nv.ua/ukr/world/geopolitics/dmitro-kozak-pro-donbas-mozhe-chekati-zamorozhuvannya-konfliktu-novini-ukrajini-50098888.html?utm_source=set_lang Козак, ну Путін, Росія... і "Свині"? Ніякого конфлікту на Донбасі не було! Як до речі і в Криму! Була спецоперація армії, спецслужб, психотронної медицини Росії по анексії Криму і окупації Донбасу! Тепер, звичайно, - конфлікт?! Який може припинитись, якщо Росія припинить продовження спецоперації в Україні, Криму, Донбасі... Убирайтесь к е.м. із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією територій: Грузії, Естонії, Молдоови, Японії...Конфлікти буде припинено! Росія повинна не дойо*увати Україну, не дойо*уватись до України, а уйо*увать із Криіму і Донбасу! Усвідомив, Козак, е.т.м., ФСБешного "трєпача" і цинічного демагога. Вам не пі*доболити потрібно, а уйо*увати! Для того, щоб Крим і Донбас залишились російськими потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв. Для чого вам потрібно, е.в.м., Козак, щоб Україна була винною у тому, що Росія окуповує Крим і Донбас?! Не докажете це, - я вас усіх винищу, до останньої окупаційної гниди! Я ніколи не прощу військових із органів державної безпеки медицини, шакали ї*ані! Козак, от коли захочете розмовляти про те, що потрібно робити для того, щоб у вашого верховного х*й піднявся, тоді і взнаєте, що ж вам, дійсно, потрібно робити для того, щоб його х*й піднявся! Кривава демагогічна шваль! Убирайтесь к е.м.! Путін, Патрушєв, Бортніков, Шойгу, Мішустін, Ко-зак, я в черговий раз попереджаю всіх ваших виродків, - проФСБешних лікарів в Україні, потвори, уйо*уйте на ПМЖ в Росію, я вас усіх знищу, якщо не от'є*єтєсь від українців, якщо не будете ліку-вати українців в Україні, яких мразь ФСБешна і проФСБешна заражала для того, щоб підкоряти українців в Україні під проФСБешних бандитів! Одночасно, синхронно, повідомляю, - міністр обо-рони України Таран, якщо ти ще будеш мене "таранити", якщо ти ще будеш до мене дойо*уватись, - я тебе знищу! Козак, - ї*анат ФСБЕшний, ти все "вітаєш в облаках", виродок ї*аний, - для того, щоб українці підкорялись русскім окупантам, потрібно, щоб у вашого верхов-ного х*й стояв! Не будете поважно відноситись до українців, - вас будуть вбивати к е.м.! Мразі кривавої Росії, я вас так навчу проводити міжнародні перемовини з Україною, так навчу, е.в.м. розмовляти з українцями, що весь світ буде запитувати у вас, у кожного русского: "А хто той, із - за кого ваш верховний головнокомандувач Путін не ї*еться!?". От коли вся ваша кривава, ублюдоч-на, ФСБ оце усвідомить, тоді і взнаєте, ФСБешні, демагогічні виродки, як вам потрібно проводити перемовини із Україною! Аваков, для того, щоб ти мене день і ніч блокував так, щоб я не знав, хто ж до мене добивається, потрібно, щоб у твого лікаря х*й стояв! Щоб знав, лайно ї*ане, як глузувати над ніколи, ні в чому не винною людиною! Аваков, будеш блокувати будь-яку допомо-гу мені, - я буду винищувати всіх, хто до мене добивається! Міністр Таран, будеш дурачитись, я запитаю у твого лікаря: "Хто той, із - за кого Таран дурачиться!?", якщо не відповіси йому він тебе повісить! Виродки ї*ані, "всех мастей и оттенков", я вас буду дресирувати до тих пір, поки не навчитесь вирішувати питання! Конструктивно, е.в.м.! Щоб знали, як дурачитись над лікарями армії! Ще дурачити? Я буду дурачити лікарів доти, поки вони не навчаться приймати рішення. Люди, народ, громадяни, е.в.м., ви, - барани, тому підкоряєтесь КГБІстам, які "орудують" через любих КГБістів, особливо через КГБістів медицини, тобто через лікарів завербованих у КГБ... Щоб знали, люди, е.в.м., як підкорятись КГБешним бандитам, непідсудним за злочини, вважаючи, що ви підкоряєтесь гуманним лікарям! Я буду тероризувати міністра інформатики до тих пір, поки він не розповість, хто ж той, із - за кого він у прямому ефірі добивається за допомогою згвалтів! Звикли, ї*анати КГБешні? Звикли? Питання вирішувати, долю вирішувати, після згвалту? Приму-сові місця проживання, примусову працю, знущання, рабство, хвороби, тупість, бідність, бездо-ганне підкорення під бандитів... Звикли корчити із себе видатних начальників, строгих таких? Для того, щоб я робив згвалти, потрібно, щоб у ваших військових із органів державної безпеки медицини х*ї стояли! Зараз військові і лікарі, ці дві, йо*нуті, категорії, творять жахи, потрібно розбиратись і з тими, і з тими! Знову звертаюсь до міністра оборони, не хочеш бути порядною людиною? Не потрібно! А будеш добиватись, - вб'ю, к е.м.! Я ніколи не прощу "засранцєв", які вимагають від мене здійснювати згвалти, щоб вони вирішували мою долю!? Ну ні е.т.м.?! Підло! Примітивно! Зухвало! Віроломно... Але ж як ефективно, "затикаюче" ефективно! Хитровиє*ані виродки! Буду винищувати, скоти, всіх, хто займається злочинами доти, поки не навчитесь роз-мовляти з людьми так, щоб люди розуміли, що ви їх захищаєте від бандитів, а не перетворюєте у рабів, заражаєте хворобами, не лікуєте, підкоряєте, ставите на коліна... Ї*аний міністр оборони, щоб знав, як вважати, що я буду здійснювати згвалт, а ти мене будеш строго - строго карати! Я та-ких сопляків не визнаю навіть за людей, не те, що за міністрів! Особливо це торкається русскіх прототипів,із Росії, - творців-ї*анатів кривавої ситуації. Будете добиватись, - буду винищувати всіх! Путін, ну ти і гнида, для того, щоб над тобою не сміялись, що ти гнида, а не президент світо-вої держави, яка сидить з повішеним х*єм для того, щоб бандити були сильнішими за порядних людей?! Убирайся к е.м. із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій: Грузії, Естонії, Молдови, Японії... Прошу всіх світових лідерів, всіх порядних держав всього світу, ПАРЄ, ООН... інші міжнародні інституції, усвідомити це однозначно, - для чого ж той ї*анат Путін сидить з по-вішеним х*єм!? Міністр інформатики, щоб ти знав, як не визнавати ніколи ні в чому не винну лю-дину порядною для того, щоб бандити були сильнішими за порядних людей, за порядну частину цивільної державної влади! Бісить і міністр внутрішніх справ, щоб знав, козел, як чекати згвалту, щоб арештовувати і карати, та так, щоб аж все скрізь і всюди стугоніло, від реготу с*аних бан-дюків, а для цього потрібно лише день і ніч, щосекунди, добиватись за допомогою згвалту?! Згвалт потрібно сосункам добитись згвалт! Е.в.м.! Я вам такий згвалт зроблю, що весь світу беде запитувати у кожного військового: "Для чого потрібно робити згвалти?". Я ніколи не буду підко-рятись бандюкам державної безпеки, хоча б тому, що вони мене хочуть знищити після згвалту! Звертаюсь до військових, щоб ви знали, які із вас військові, а які КГБісти, дуже вже дисципліновані у виконанні злочинниз наказів гебістів, для катувань мене і різноманітних обмежень, , і "бздуни" захищати державу!? Боїтесь вбивати ворогів і бандитів, а таких, як я... "пачками"? ї*анати! Коли навчитесь вирішувати питання, тоді і взнаєете, що ж потрібно робити для того, щоб військові були сильнішими за цивільних... Із - за цього вся війна, (у цій темі), почалась, триває і буде тривати... До тих пір, поки в державі не буде встановлений конституційний порядок! Міністр інформатики, щоб знав, як вважати, що я буду здійснювати згвалт, а ти будеш реготати, думаючи, що військові сильніші за цивільних. Щоб знали, криваві свині, що я вам здамся, (здійснюючи згвалт), для того, щоб ви мене катували до смерті! Ви що? Йо*нуті? Промені не можна перемагати, навіть теоретично! Вам вигідно навіть тупими прикидатись, щоб тільки перемогти? Кого? Чого? Що? Для чого? Буду вбивати і все, щоб знали, як здійснювати злочини безкарно! Міністр оборони, нареготався наді мною за допомогою своїх лікарів і їхніх лакеїв? Нареготався, захисничок, е.т.м., від психотронного тероризму! У мене нема таких друзів, які могли б розмовляти із військовими так, щоб вони припинили мене катувати променями, таємно, дистанційно, невидимо, тому я так себе і поводжу! На жаль, я, - біоробот. Проти мене застосовуються біоробототехнології космічної медицини, (промені). Правоохоронній смстемі, - буду вбивати всіх, хто займається злочинами безкарно, до тих пір, поки не знайдуть тих, із - за кого мене катують!

Немає коментарів:

Дописати коментар