Шукати в цьому блозі

субота, 11 липня 2020 р.

1228. У мене нема друзів...


У мене нема друзів, які могли б розмовляти із тими, із - за кого мене катують, так, щоб ті припинили катування... А без позбавлення катувань нічого не може бути доступним, реалізованим! Я, на жаль, можу, із - за цього, займатись лише тим, що дозволяють, чи тим, що мене, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), примушують робити психотронні оператори, які керують моїм мозком. Можна сказати і по - іншому! Не тільки у мене нема таких друзів. У президентів держав, як гарантів прав і свобод громадян, нема таких друзів, які могли б розмовляти із тими, із - за кого мене катують так, щоб мене припинили катувати! Ще по -іншому можна сказати, що президенти не можуть відповідати займаним посадам, по-конституції, не можуть бути гарантами, тому, що у них нема променів, їм не підкоряються психотронні бандити?! Щоб Президенти були дійсно гарантами прав і свобод громадян, як вимагає Конституція, потрібно, щоб у них були промені, щоб у них були психотронні оператори, які могли б, у разі необхідності, керувати мозками тих, кого Президенти повинні захищати, так, як потрібно Президентам! Щоб Україна не виглядала "страной дураков", у якій громадян примушують робити те, що ніхто у світі не може робити, - перемагати промені!? Це неможливо, навіть теоретично! Оскільки люди вимагають робити не згвалти, не працювати, - насправді вони вимагають перемагати промені, а це неможливо! У багатьох х*єповішених також нема друзів, які могли б розмовляти із тими, хто їм повісив х*ї, так, щоб їм х*ї поставили! Так, Путін, е.т.м. Завойовник, ї*аний! Уявляєте, шановні читачі, наскільки хитровиє*ані психотронні бандити? Вони у своїх підопічних, яких катують променями, вимагають щось, будь-що, але вимагають... Щоб підопічний, бодай щось, але робив превентивно! Для чоого це? Щоб психотронні бандити, їхні пахани були найсильніші. Наприклад, для того, щоб позбавити людину катувань, потрібно всього лише нахилитись і зав'язати шнурок на черевику. Тільки це! Але нахилитись і зав'язати той шнурок людина не зможе ніколи. Їй променями не дозволять це зробити! Таким чином все залежить від того, хто бодай щось, але вимагає!? Чи можуть люди захищати таких біороботів? У всякому випадку люди повинні не вимгати, не дойо*увати, а діяти... Спробуйте! Особливо такими хитровиє*аними виглядають лікарі! Якби можна було перемагати промені, так у Путіна б х*й стояв!? Якби можна було перемагати промені, так не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони... існують! Чому весь час чіпляють лікарів? Тому, що вони можуть бути занадто підлими, - зроблять безправним, звільнять по шизофренії, поставлять у жахливу залежність, заразять хворобами, не лікують, не можуть розмовляти із тими, хто катує, так, щоб ті припинили катувати, і сидять, е.в.м., регочуть, чогось чекають? Чого ви чекаєте? Знаючи, що промені не можна перемагати? Що ви чекаєте? Рожєнікі, е.в.м.! Путін ще той виродок! Сидить ї*анат! Сидить! Сидить і "бздіт" бандитів із органів державної безпеки медицини! О! Завойовник, е.т.м.! О! Конституційна влада, е.т.м., у виконанні психотронних виродків державної безпеки! Якщо ж торкатись дійсно друзів? Мовчу! У мене були такі друзі, які втрачали життя, намагаючись захистити мене від психотронних бандитів! Я намагаюсь нікого не чіпати зайвий раз, щоб не підставляти під знищення! Оминаю десятою дорогою! У мене нема таких друзів, які могли б позбавити катувань!

Немає коментарів:

Дописати коментар