Шукати в цьому блозі

субота, 13 листопада 2021 р.

1482. Путін не є стороною російсько-українського конфлікту! Небезпека для життя Путіна і Зеленського...

ФСБешне трєпло! Путін, якщо Росія не є стороною конфлікту з Україною, то хто знищив більше 13 тисяч українців, більше 30 тисяч поранив, скалічив, хто знищив 274 українські ди-тини? Це тільки у явній, окопній російсько-українській війні 2014-2021 р. р.! А скільки зни-щено українців таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини, - БРТ КМ)? А хто реалізовує в Україні погрозу: "Мы уничтожим в каж-дой украинской семье не менее одного члена семьи, чтобы украинцы никогда не радова-лись обретенной независимости от России!". Хто? ОРДЛОвські сепаратисти? Яких ти забо-ронив нейтралізувати за допомогою своїх збройних сил? Убирайся із Криму, із ОРДЛО, із усіх, окупованих Росією, територій Грузії, Естонії, Молдови, Німеччини, Японії, (Шикотан, Ку-нашир, Ітуруп, Хабомаї)... Вважаєш себе занадто сильним, розумним, сміливим...? Для того, щоб ти атакував Україну, потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Ну і виродок! Ніколи не прощу бандитів із органів держвної безпеки медицини армії і бандитів із органів державної безпе-ки медицини міліції за те, що вони, використовуючи, по суті фантастичні, психотронні техно-логії і інше, захищають психотронних бандитів - лікарів, які вбивають всіх, невгодних твоїй с*аній ФСБ, громадян таємно, дистанційно, невидимо, променями! Путін, ти потримай ще мене у армії, потримай? Мразь, потримай! Я повідомляв, що у своїх публікаціях я використовую іноді інформацію, отриману по каналам космічного біологі-чного радіозв’язку, (КБРЗ), автори і достовірність інформації мені не завжди відомі, але щоб, можливо, допомогти комусь із порядних людей чи про щось важливе, але не усвідомлене мною, когось проінформувати, я, все ж таки, публікую не перевірену інформацію. Далі якраз про таку. До того ж нагадую погрози мені: «Мы пытаками заставим писать, а потом написан-ное используем против тебя!». Я зовсім не бажаю Україні і порядній частині української дер-жавної влади будь-якого зла! Але отриману інформацію повідомляю. Можливо Україна стане більш розумною, сильною, згуртованішою… Путін, якщо ти будеш продовжувати знущатись наді мною, я вб’ю Президента Зеленського! А Президенту Зеленському говорю, якщо ти бу-деш наді мною знущатись, я уб’ю президента Путіна! На мої «великі очі», я отримав відпо-відь: «Вони, і Путін, і Зеленський, - твої вороги! У відношенні до тебе, вони однакові! Вони тебе утримують в армії! (Я х*єю???). Для того, щоб катуваннями примусити здійснити згвалт, після чого перетворити у раба у бандита і катувати до смерті під примусовою важкою фізич-ною роботою у старості?! Я, поки що, написане не дуже усвідомлюю… Мабуть у кожної лю-дини є поняття про суспільну свідомість і про особисту, приватну свідомість… Можливо мої суспільні погляди майже у всьому збігаються з поглядами українського державного керівниц-тва?! А у особистому плані, відношення до мене держави, психотронних структур армії, спецслужб, психотронної медицини, мабуть, не збігається з моїми переконаннями, причому суттєво? Із – за цього така піддиктовка?! Я поки що не усвідомлюю… Можливо читачі краще розберуться? Я не можу, поки що, навіть прокоментувати написане, тим паче, що зі мною припинили спілкування поточні державні керівники, - я не пам’ятаю, щоб я чи зі мною, роз-мовляли чи Путін, чи Зеленський?! Я, - противник вбивств! В той же час, вже нароблене таке, що… не вбивати не можна. Наприклад, ті, хто мене катує променями самі про себе говорять, що вони «…преступники, заслужившие уничтожения…». Вони хизуються тим, що вбивали тих, хто захищав мене від психотронних бандитів?! Включно із державними службовцями!? Я від них чув, наприклад, таке: «Я убил уже десять человек! Нам надоело убивать!»… І це все до цієї російсько-української війни 2014-2021 р. р. Вбивці, при цьому, залишаються безкарни-ми!? А це означає, що не вбивати вже не можна! Мені нав’язували думку, що президенти винні у тому, що мене катують день і ніч променями! Хоча від більшості президентів я такого не чув, - вони захищали мене, як гаранти прав і свобод громадян. Нав’язували таке, що пре-зиденти виродки, начебто вони можуть відмінити «таке» відношення до мене, це коли день і ніч, цілодобово, до мене добиваються, весь час катують, щоб примусити здійснити згвалт, після чого перетворити у раба до смерті… Більше того, президент Єльцін мене інформував про те, що йому не підкоряється засекречений генералітет?! Зараз я дійсно прошу президен-тів, що якщо вони вже можуть припинити таке відношення до мене, то будь-ласка, припи-ніть, дайте таке розпорядження психотронним структурам армії, спецслужб, психотронній медицині! Їхньому злочинному, психотронному світу! Припиніть! Повідомляю серйозність намірів тих, хто займається проблемою боротьби із засекреченою психотронною злочинніс-тю армії, спецслужб, психотронної медицини, тих, хто бореться за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, особливо у психотронних погонах, цитую їх: «Це ніколи не закінчиться, (вбивства також?), якщо не буде знищений чи президент Путін, чи Президент Зеленський, чи обидва президента!». Я з повагою відношусь до проукраїнського українського державного керівництва, зокрема до Президента України В. Зеленського, але я, м’яко кажучи, не контролюю певні процеси, тому, іноді не розуміючи щось, я, все ж таки, намагаюсь втручатись, щоб запобігти злуП! Вважаю, що я проінформував свого, українського Президента. Що це за інформація, її об’єктивність… розбирайтесь! Я прошу секретних інте-лектуалів, особливо психотронних, також із різних країн, порядних у відношенні до України, допомогти Україні, її лідеру, розібратись у цій інформації… Запобігти жахам. Я можу робити лише те, що мені дозволяють чи те, що примушують робити ті, хто керує моїм мозком!? Я не можу бути сильнішим за того, хто керує моїм мозком! Навіть теоретично! Прошу з розумін-ням відноситись і до моїх проблем! Якщо не подобаються мої дії чи моя поведінка, будь-ласка, розбирайтесь з тими, хто керує моїм мозком! До мене не добивайтесь! Це небезпеч-но!

Немає коментарів:

Дописати коментар